Brand Registry for Amazon - як зареєструвати бренд на Амазон

Процедура отримання Brand Registry на Amazon

Час читання: 12 хвилин

Amazon – найпопулярніший світовий маркетплейс – вважає головним пріоритетом безпеку своїх користувачів. Серед основних питань, які ретельно відстежує e-commerce платформа, – справжність товарів, що продаються, і захист прав інтелектуальної власності (ІВ) продавців. 

З цією метою на маркетплейсі реалізовано кілька програм, про які ми вже говорили в нашому матеріалі «Гайд з інтелектуальної власності. Як зареєструвати та захистити». У цій же статті пропонуємо детально зупинитися на тому, як зареєструвати свій бренд на Амазон і скористатися перевагами програми Brand Registry (BR).

Brand Registry на Amazon: суть програми та додаткові переваги для продавців

Brand Registry – це програма, розроблена Amazon з метою захисту інтелектуальної власності продавців торгової платформи та скорочення випадків продажу контрафактної продукції. У її рамках маркетплейс бере на себе зобов’язання щодо блокування лістингів, які порушують право на ІВ.

Для досягнення найкращих результатів команда Амазон:

  • застосовує нові розробки в галузі штучного інтелекту та машинного навчання;
  • використовує потужні людські ресурси;
  • співпрацює із правоохоронними органами;
  • залучає до роботи найкращих дослідників, розробників, науковців та аналітиків.

Окрім захисту свого бренду від незаконного копіювання, підприємці, які стали учасниками програми, отримують інші переваги.

  1. Розширені аналітичні можливості. Після реєстрації бренду на Амазон продавець отримує доступ до панелі управління, де міститься вся необхідна інформація для оптимізації його стратегії продажу. Тут можна відстежувати товарні запаси, контролювати конкурентоспроможність встановлених цін, аналізувати трафік та показники конверсії.
  1. Доступ до вмісту A+. Ця можливість дозволяє підприємцям вирізнити свій продукт на тлі конкурентів за допомогою інтерактивного контенту, який включає зображення в стилі lifestyle, діаграми та ін.

Зверніть увагу: Щоб отримати максимальну користь з контенту A+, зверніться за допомогою до створення професійних фотографів, дизайнерів і копірайтерів. На початковому етапі це вимагатиме додаткових грошових вкладень, але зрештою, ці витрати швидко окупляться і дозволять заробити в рази більше.

  1. Створення магазину Amazon. За даними маркетплейса, багатосторінкові магазини здатні збільшити час перебування відвідувачів на вашій сторінці на 83 % і підвищити рівень продажів на 32 %. Їх можна розглядати як альтернативу повноцінному вебсайту вашої компанії – магазини допомагають привернути увагу цільової аудиторії, продемонструвати асортимент і поліпшити видимість вашої сторінки завдяки унікальній URL-адресі.

Створити фірмовий магазин не важко, адже це можливо без написання коду – платформа надає користувачам готові шаблони, компоненти яких легко перетягувати та налаштовувати під потреби конкретної компанії.

Зверніть увагу: Продавці Amazon можуть скористатися навчальними матеріалами Amazon Brand Bootcamp. Тут є інформація про оптимізацію, налаштування та кращі дизайнерські рішення для вашого магазину, а також доступні на майданчику рекламні кампанії.

  1. Додаткові способи просування товарів. Після реєстрації бренду на Амазон продавці можуть скористатися розширеними рекламними можливостями платформи, а саме – замовити рекламу Sponsored Brands. Такі оголошення з’являються в результатах пошукової видачі та привертають увагу потенційних покупців за допомогою заголовків, зображень і відео, що настроюються.

Крім спонсорованих брендів, учасники Amazon Brand Registry отримують доступ до Amazon Posts – рекламним публікаціям, які дозволяють розміщувати цікавий контент у стрічці, тим самим роблячи ваш бренд більш впізнаваним.

Зверніть увагу: На момент написання статті Amazon Posts доступні користувачам абсолютно безкоштовно.

Ще один спосіб просування товарів для учасників BR – Amazon Live.

Це сервіс, що дозволяє демонструвати клієнтам відео в режимі онлайн. Можливості, що відкриває ця опція, безмежні. Ви можете транслювати ролики про товар, відповідати на запитання аудиторії, показувати асортимент продукції та багато іншого.

Зверніть увагу: Після завершення прямої трансляції відеоролик не зникає з сайту, а залишається на сторінці інформації про товар.

Хочете зробити ваш товар більш популярним завдяки клієнтським відгукам? У вас буде така можливість після реєстрації в реєстрі брендів від Amazon. У цьому допоможе програма Amazon Vine, у рамках якої найнадійніші рецензенти платформи залишають реальні відгуки про ваш продукт, допомагаючи клієнтам ухвалити зважене рішення про покупку.

  1. Доступ до програми Transparency. Реєстрація бренду на Amazon дозволяє продавцям скористатися послугою серіалізації. Вона полягає в тому, що кожній одиниці товару надається унікальний код. Це дозволяє мінімізувати можливість продажу контрафактної продукції.
  1. Можливість додавати відео до лістингу. Учасники Brand Registry можуть додавати на свої сторінки не тільки фотографії продукції, а й відеоролики. За даними Forbes, 64 % споживачів з більшою ймовірністю куплять товар, для якого доступний відеоогляд.
  1. Управління доступом до продажу товарів під вашим брендом дистриб’юторами. Завдяки реєстрації в реєстрі брендів від Амазону ви зможете надавати або забирати дозвіл на використання свого бренду іншим продавцям маркетплейса.

Доцільність участі у програмі Amazon Brand Registry не викликає сумніву, але чи всі підприємці можуть зареєструвати свій бренд на платформі? Поговоримо про це далі.

Як зареєструвати бренд на Амазон? Вимоги до продавця та торгової марки

Почнемо з того, що на участь у програмі Brand Registry на amazon.com можуть претендувати тільки власники зареєстрованих торгових марок або ж ті продавці, які подали заявку на оформлення права інтелектуальної власності. У першому випадку підприємці отримують доступ до всіх додаткових можливостей, включно з блокуванням шахрайських лістингів. Якщо ж ТМ все ще перебуває на стадії реєстрації, зазначена опція продавцям буде тимчасово недоступна.

Зверніть увагу: Подати заявку на реєстрацію до BR може особисто власник ТМ або його уповноважений представник.

Однак не всі власники брендів із зареєстрованими товарними знаками можуть взяти участь у програмі – до останніх, маркетплейс висуває свої вимоги. Зареєструвати в BR можна тільки словесну або комбіновану торговельну марку. Графічні ТМ без інших складових до участі в програмі не допускаються.

Реєстрація в програмі Brand Registry. Покроковий гайд

Реєстрація торгової марки на Амазон – чудова можливість для підприємців виділитися серед конкурентів і зробити свій бренд впізнаваним. Щоб стати учасником програми Brand Registry, необхідно пройти кілька етапів:

Етап #1. Перевірка права на участь у програмі

Щоб мати право брати участь у програмі Brand Registry, власник торгової марки повинен відповідати певним вимогам:

  • бренд – зареєстрований товарний знак (або підприємцем подано заявку на його реєстрацію);
  • бренд має унікальний логотип і оригінальну, не загальну і не описову назву;
  • продавець виступає власником ТМ або його уповноваженим представником.

Зверніть увагу: Ваша торгова марка повинна бути зареєстрована у Відомстві США з патентів та товарних знаків (USPTO) або мати реєстрацію інших держав, включаючи Австралію, Бразилію, Канаду, Китай, країни Євросоюзу і т.д.

Етап #2. Підготовка необхідного пакета документів

Для реєстрації у програмі необхідно надати номер та зображення зареєстрованої ТМ. Якщо ж ваш товарний знак чекає на реєстрацію, перелік необхідної інформації дещо ширший. Підприємцю доведеться повідомити номер, дату та країну заявки на реєстрацію, клас товарів чи послуг, до яких належить ТМ, та логотип бренду.

Етап #3. Реєстрація на вебресурсі AMAZON.COM

Для цього вам необхідно перейти у відповідний розділ сайту маркетплейсу та натиснути кнопку «Brand Registry».

Етап #4. Вхід до облікового запису Seller Central

Якщо у вас вже є зареєстрований обліковий запис продавця на Амазон, увійдіть до нього. Якщо ні, його доведеться створити.

Зверніть увагу: Зареєструватися у програмі Brand Registry можуть лише власники професійних облікових записів. Тому, якщо у вас індивідуальний обліковий запис, вам доведеться перейти на інший тарифний план. Детально про те, як це зробити, ми розповіли у статті «Гайд з виходу на Amazon USA: Як зареєструвати Амазон-акаунт продавця у США 2023? Частина 2».

Етап #5. Надання інформації про бренд

Після того як ви увійдете до свого облікового запису Seller Central, вам потрібно буде внести інформацію про свій бренд, а саме:

  • реєстраційний номер вашої ТМ або номер заявки на її реєстрацію;
  • країна реєстрації товарного знаку;
  • дата реєстрації або створення заявки на реєстрацію торгової марки;
  • зображення символу ТМ та фотографію товару з нанесеним товарним знаком – це може бути етикетка, коробка або будь-яка інше пакування.

Після внесення всіх необхідних даних натисніть кнопку «Далі» і ваша заявка на реєстрацію піде на розгляд службою підтримки. Якщо надані дані відповідають вимогам маркетплейсу, ви отримаєте лист-підтвердження про схвалення заявки. У результаті в Seller Central з’явиться вкладка Brands, а лістинги – в Brands Dashboard.

 Вітаємо! Ви стали учасником програми Amazon Brand Registry.
Компанія 4В готова надати допомогу в реєстрації бренду в програмі BR від Amazon. Звертайтеся з приводу консультації вже зараз і просувайте свій міжнародний бізнес разом із нами.

Можливі проблеми та помилки при реєстрації

У попередньому розділі ми описали ідеальний сценарій реєстрації у популярній програмі Amazon. Однак бувають ситуації, коли ця процедура відбувається не так гладко, як хотілося б. У користувачів можуть виникати певні проблеми із зазначеною інформацією про бренд, обліковий запис або функціонування системи. Далі докладніше поговоримо про кожну з можливих помилок та розглянемо способи їх вирішення.

#1. Представлені фотографії не відповідають вимогам

З цієї причини в реєстрації може бути відмовлено, якщо:

  • на зображенні вашого товару немає торгової марки або її неможливо розглянути;
  • надано не реальна фотографія продукту, а його ілюстрація.

Розв’язання цієї проблеми очевидне – необхідно зробити якісні знімки, які будуть містити всі необхідні елементи, та повторно завантажити їх на платформу.

#2. Проблеми з Seller Central

Перед надсиланням заявки на реєстрацію в програмі Brand Registry важливо упевнитися, що ваш акаунт продавця відповідає всім вимогам маркетплейса. Якщо цього не зробити, служба підтримки Amazon може відхилити заявку у зв’язку з такими порушеннями:

  • Поточний статус вашого основного облікового запису або інших облікових записів, пов’язаних з вашим ідентифікатором, не відповідає потрібним критеріям. Іншими словами, ваш обліковий запис заблоковано.

Щоб виправити ситуацію, вам необхідно звернутися до служби підтримки продавців торгового майданчика.

  • Ви намагаєтеся зареєструвати новий акаунт, але на вказану адресу електронної пошти раніше вже було створено обліковий запис Seller Central.

Щоб уникнути цієї помилки, на сторінці Amazon Brand Registry не слід натискати кнопку «Create your Amazon Account», якщо вона вже є. Використовуйте дані вашого облікового запису в Seller Central для коректного підключення основного облікового запису до реєстру брендів Амазон.

  • Ваш обліковий запис отримав надто багато скарг від конкурентів або покупців. Це можуть бути скарги на порушення прав інтелектуальної власності, продаж неякісного чи невідповідного опису товару тощо.

Для розв’язання цієї проблеми може знадобитися більше часу, ніж у попередніх випадках. Якщо йдеться про порушення чужого права ІВ, вам доведеться врегулювати спірне питання із власником бренду, залучити до цього торговий майданчик або навіть відповідати у судовому порядку. Детальніше про подібні скарги ви можете прочитати в нашому матеріалі «Захист авторського права в E-Commerce бізнесі. Частина 2: Подання скарги». Якщо ж проблема виникла з невдоволенням покупців, варто переглянути свій підхід до вибору продукції, що продається.

#3. Помилки в інформації про ТМ

Іноді служба підтримки Амазон може відмовити продавцю в реєстрації у реєстрі брендів через проблеми з торговою маркою. Ви можете зіткнутися з такими помилками:

  • спроба додати серійний номер ТМ замість її реєстраційного номера;
  • вибір невірного відомства за товарними знаками;
  • вказівка ​​торгової марки як зареєстрованої, коли з моменту схвалення вашої заявки на її реєстрацію пройшло менше ніж 48 годин – річ у тому, що саме стільки часу необхідно на оновлення інформації на сайті USPTO чи іншого відомства.

Щоб не допустити подібних проблем, зверніть увагу, що правильний формат реєстраційного номера товарного знака – 6 або 7 цифр, без інших символів. Також будьте уважні під час вибору відомства з товарних знаків і зачекайте дві доби після реєстрації ТМ, щоб вказати її в Brand Registry як зареєстровану.

#4. Відсутність доступу до повних переваг реєстру брендів

Іноді користувачі Амазон стикаються з тим, що після реєстрації в Brand Registry їм все ще недоступні основні привілеї учасників програми – контент A+, Amazon Vine та інші brand services від Amazon.

У більшості випадків це пояснюється тим, що контактна особа, зазначена в акаунті, і власник бренду – різні люди. Це призводить до того, що обліковий запис не має права на використання бренду.

Варіантів виходу із такої ситуації кілька. Ви можете перереєструвати ТМ на контактну особу або просто включити її до переліку власників бренду.

#5. Реєстрація в BR через User Permission

Амазон надає користувачам можливість відкривати доступ до облікового запису нових користувачів. Зробити це можна в Seller Central, вибравши в меню «Налаштування» пункт «User Permissions». Якщо користувач не повідомив, що реєструється в реєстрі брендів не через оригінальний обліковий запис, а через User Permission, у нього, як і в розглянутому попередньому випадку, не буде доступу до brand services від Amazon.   

Щоб розв’язати цю проблему, необхідно видалити бренд з цього облікового запису і заново зареєструвати його в оригінальному обліковому записі продавця.

#6. Лістинги не відображаються у Brand Dashboard

Як ми вже писали вище, після схвалення службою підтримки заявки на реєстрацію в Amazon Brand Registry всі лістинги продавця повинні відобразитися в Brand Dashboard. Якщо цього не сталося, необхідно розібратися з причиною. Їх може бути кілька:

  • кардинально різне найменування бренду в лістингу та реєстрі брендів;
  • часткова розбіжність зазначених назв (наприклад, різниця в кілька літер);
  • лістинг належить іншій особі.

Розв’язати проблему в більшості випадків допомагає оновлення лістингу. Для цього необхідно видалити та відновити його, використовуючи шаблон файлу інвентаризації (Inventory File Template, або Flat File).

#7. Системні проблеми

Крім помилок, яких можуть припуститися в процесі реєстрації самі продавці, також виникають проблеми в роботі системи. Наприклад, користувач отримує повідомлення «Щось пішло не так, повторіть спробу пізніше» або «Скинути вигляд за замовчуванням».

У таких ситуаціях не варто поспішати – зачекайте 15 хвилин, перш ніж спробувати внести інформацію ще раз. Якщо помилка виникає знову, зверніться до служби підтримки продавців на офіційній сторінці Amazon Brand Registry.

Щоб уникнути цих та інших можливих проблем, доручіть реєстрацію в програмі експертам у цій галузі. Юристи компанії 4В надають комплексні послуги з реєстрації в BR – від підготовки необхідних документів до комунікацій зі службою підтримки Amazon у разі потреби.

Підіб’ємо підсумки

Реєстрація в програмі Brand Registry від Amazon надає продавцям значні переваги. Вони отримують додатковий захист свого бренду від незаконного використання, доступ до розширеної аналітики, контенту А+ та інших brand services від Amazon.

Процедура реєстрації у програмі проходить у кілька етапів:

  • Перевірка права на участь у програмі.
  • Підготовка пакета документів.
  • Реєстрація на вебресурсі AMAZON.COM.
  • Вхід до облікового запису Seller Central.
  • Надання інформації про бренд.

Хоча, на перший погляд, цей процес досить простий, він не позбавлений деяких підводних каменів, тому краще довірити його професіоналам. Звертайтеся до компанії 4В щодо консультації – ми готові відповісти на всі ваші запитання.

корисні матеріали в нашому блозі
Стратегії управління правами Інтелектуальної власності

Для багатьох бізнесів інтелектуальна власність (ІВ) – важлива частина їхніх бізнес-процесів та репутації, а в деяких компаній її вартість може навіть перевищувати вартість виробничих потужностей або бути основним джерелом доходу. У цій статті ми розглянемо як захистити такий цінний актив та отримати з нього максимальний прибуток. Що таке інтелектуальна власність компанії? WIPO – Всесвітня організація […]

читати далі
Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількіст2ь виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі