Реєстрація компанії в ОАЕ

Реєстрація компанії в ОАЕ дозволить отримати надійний і престижний робочий інструмент для міжнародного ведення Вашого бізнесу.

Замовляй КОНСУЛЬТАЦІЮ

Замовити консультацію
Процедура реєстрації компанії в ОАЕ
  1. Збираємо інформацію про акціонерів/директорів, структуру компанії та діяльність.
  2. Перевіряємо чи вільна назва в реєстрах.
  3. Проходимо KYC перевірку.
  4. Готуємо форми для запуску реєстрації та надсилаємо вам на електронний підпис.
  1. Реєструємо компанію.
  2. Розпочинаємо імміграційний етап в онлайн форматі.
  3. Погоджуємо дати для відвідування ОАЕ.
  4. Відкриваємо банківський рахунок.

Переваги реєстрації
компанії в ОАЕ з компанією 4В

Експертність в ніші

Ми надаємо повний спектр послуг для власників закордонного бізнесу в сфері IT, E-commerce, та виробників. А це означає, що при реєстрації компанії ми звертаємо увагу на специфіку ніші.

Володіємо знаннями не тільки в сфері процесу реєстрації компанії, але й у сфері планування податкового навантаження, ведення бухгалтерії.

Реєстрація компаній для нерезидентів

Ми ведемо компанії не тільки з боку законодавства ОАЕ, а й з боку резидентства власника. Тому що володіємо широкими знаннями Податкового законодавства США, OAE, України та країн східної Європи.

Супровід угоди юристом

Протягом усієї процедури реєстрації, угоду супроводжує юрист, який повідомляє про стадії реєстрації, а також додатково консультує у разі виникнення питань.

Фіксована вартість послуг

На етапі обговорення угоди відразу будете знати точну суму наших послуг. Ми не беремо додаткових доплат за свої послуги після визначення та затвердження ціни, проте необхідність сплати незапланованих державних мит в ОАЕ є поширеною практикою і тому ми завжди попереджуємо про це наших клієнтів.

Віддалена реєстрація

Ми допоможемо Вам зареєструвати компанію в ОАЕ. Проте важливо зауважити, що для фіналізації процесу Вам все ж знадобиться відвідати ОАЕ для закриття імміграційних питань та відкриття банківського рахунку.

Що дає реєстрація компанії в ОАЕ?
  • Розумне структурування. Компанія в ОАЕ, попри заплановані нововведення, залишається одним із найбільш цікавих варіантів для досвідчених підприємців, адже дає можливості розумного структурування для бізнесу, що вже набрав оберти.
  • Отримання Візи та можливість проживання в ОАЕ. Окремий інтерес ОАЕ може становити для підприємців, що планують на декілька років (або більше) переїхати самостійно, чи разом із сім’єю в надійну і стабільну країну. Після реєстрації компанії та проходження всіх імміграційних процедур Ви зможете це зробити.
  • Податок на прибуток від 0%. Низький податок на прибуток варіюється від 0 до 9%, всі інші популярні податки 0% (дивіденди, роялті, на приріст капіталу).
  • Можливість часткового віддаленого відкриття. Віддалене відкриття компанії це додаткова економія коштів та значна перевага для всіх підприємців, які високо цінують свій час і можливість не бути напряму залученим до технічних операційних процесів. Проте імміграційний етап все ж потребуватиме вашої присутності в ОАЕ.
  • Податок на прибуток від 0%. Низький податок на прибуток варіюється від 0 до 9%, всі інші популярні податки 0% (дивіденди, роялті, на приріст капіталу).
  • Можливість часткового віддаленого відкриття. Віддалене відкриття компанії це додаткова економія коштів та значна перевага для всіх підприємців, які високо цінують свій час і можливість не бути напряму залученим до технічних операційних процесів. Проте імміграційний етап все ж потребуватиме вашої присутності в ОАЕ.
Економічна вигода від послуги
  • Компанія 4B не має жодних прихованих платежів за свої послуги після того, як вам були повідомлені фінальні умови співпраці за конкретною угодою.
  • Отримавши статутні документи та документи після відкриття банківського рахунку ви будете впевнені в успішному завершені співпраці по реєстрації компанії й зможете почати активну бізнес-діяльність.
ЩО ВХОДИТЬ В ПОСЛУГУ?

Основна частина реєстрації компанії відбувається віддалено

Допомога в проходженні KYC процедур та закриття додаткових запитів від державних органів ОАЕ

Отримання ліцензії та іншх статутних документів по компанії

Реєстраційний агент та реєстраційна адреса компанії на 1 рік

Mail forwarding по компанії на 1 рік

Virtual office по компанії на 1 рік

Якщо реальний офіс не вимагатиметься у вашій ситуації

Immigration card, Реєстрація в e-channel, Entry permit, Medical test та EID (відбитки та сітківка), Visa, Emirates ID

Відкриття банківського рахунку

Базовий комплект документів:
(може змінюватися в залежності від потреб клієнта)

  • ADDENDUM
  • Share Register
  • Occupancy agreement
  • ESR
  • DnfbpLetter ( Memo)
  • Business_License

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних із реєстрацією компанії в ОАЕ, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.

Чому не варто відкладати реєстрацію компанії в ОАЕ?
  1. Завчасна реструктуризація бізнесу, що працює.
    Відхід від офшорних юрисдикцій вже почався декілька років тому і є невіддільною частиною всього корпоративного світу. Правильна і завчасна реструктуризація бізнесу дозволить в майбутньому мінімізувати ризик проблем, пов’язаних з безподатковими юрисдикціями.
  2. Сприятливий момент для реєстрації та відкриття банківського рахунку.
    Сьогодні процедура реєстрації є зрозумілою, а вірогідність відкриття банківських рахунків висока, але ми ніколи не знаємо, що нас чекає далі, тому завжди пропонуємо нашим клієнтам «знімати вершки», коли є така можливість.
  1. Відносно низьке податкове навантаження.
    ОАЕ можна вважати одним із найбільш сучасних центрів міжнародного бізнесу, який все ще має досить низькі податкові ставки для бізнесу при цьому не являючись офшорною юрисдикцією. Ми завжди рекомендуємо не втрачати можливості відповідати трендам взаємністю і примножувати свої активи.

Консультація юриста 4В для реєстрації компанії в ОАЕ

Якщо ви плануєте реструктурувати свій бізнес або масштабувати його ще більше на міжнародному рівні, то дуже радимо скористатися можливістю замовити консультацію, зрозуміти необхідність та покроковий перелік Ваших наступних дій. На ній ми зможемо більш детально з’ясувати вашу ситуацію та запропонувати подальші кроки.

4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.

Чому варто обрати саме нас?

Юридична компанія 4В на ринку 8 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.

Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce
  • IT-компанії
  • виробники та експортери

ОАЕ з їхньою розвиненою інфраструктурою, процвітаючою економікою та вигідним географічним становищем перетворилися на привабливий центр для підприємців, які бажають відкрити, купити чи перемістити бізнес.

Реєстрація бізнесу в ОАЕ, а саме в Дубаї, Абу-Дабі, Шарджі, Аджмані, Умм-ель-Кайвайні та інших еміратах, пропонує безліч можливостей для оптимізації податкових виплат та отримання резидентської візи.

Переваги реєстрації фірми в ОАЕ

ОАЕ виступають як ідеальний хаб для амбітних підприємців, які прагнуть масштабувати діяльність на міжнародну арену.

Давайте ж розглянемо вигоди для іноземних інвесторів, які роздумують над реєстрацією компанії в Дубай та інших містах.

  • Сприятлива податкова система

ОАЕ пропонують низку пільг для компаній, зареєстрованих у вільних економічних зонах (ВЕЗ). У цих зонах законне іноземне володіння компанією, яке обкладається низькими податками: 5% на додану вартість та 9% на прибуток.

  • Лояльна бізнес-політика

ОАЕ мають прозору правову систему, що ґрунтується на міжнародних стандартах. До того ж уряд гарантує захист іноземних інвестицій та власності. Все це на чолі зі сприятливим діловим кліматом створює передбачуване та безпечне середовище для реєстрації компаній в ОАЕ та ведення бізнесу.

  • Надійна банківська система

У 2023 році Emirates NBD, Abu Dhabi Commercial Bank та First Abu Dhabi Bank увійшли до рейтингу кращих банків світу за версією Forbes, що вкотре підтверджує високу якість банківського сектора ОАЕ. Не варто забувати і про широкий спектр послуг та високий рівень безпеки.

  • Стратегічне розташування

Емірати – важливий торговий та логістичний центр, розташований на перетині Європи, Азії та Африки. Незалежно від того, чи імпортуєте ви товари, експортуєте їх або ж надаєте послуги, вдала геолокація знижує транспортні витрати та збільшує рентабельність бізнесу.

  • Можливість отримання резидентської візи

У ОАЕ разом з реєстрацією компанії для її власників чи співробітників активується право на отримання посвідки на проживання. Для цього потрібно подати заявку на резидентську візу, що дає їм право жити та працювати в країні протягом 5 або 10 років.

  • Сучасна інфраструктура

ОАЕ пропонує інфраструктуру світового класу, включаючи високотехнологічні телекомунікації, сучасні порти та аеропорти, а також добре розвинену мережу доріг. Про що це каже? Про швидкий та безперебійний доступ до інтернету, а також легку та продуману логістику.

Вимоги для реєстрації компаній в ОАЕ: основи

Припустимо, що ви, як іноземний інвестор, хочете зареєструвати або передислокувати свій бізнес в ОАЕ. Але з чого почати?

Абу-Даби, Шарджа, Дубай  – Неважливо, адже реєстрація компанії будь-де має обов’язкові вимоги.

  • Визначення типу підприємства.
  • Подання заявки на отримання дозволу на відкриття компанії у GDRFA (Головному управлінні у справах іноземців та резидентів).
  • Складання статуту компанії, протоколу установчих зборів, де буде зазначено найменування компанії, її юридичну адресу, кількість акціонерів (до 50) та директорів.
  • Призначення реєстраційного агента для представлення інтересів компанії в органах влади, збору документів та проходження в ОАЕ всіх етапів реєстрації компанії.
  • Забезпечення фізичної чи віртуальної адреси реєстрації компанії на території країни.
  • Уточнення вимог до обсягу статутного капіталу для обраного типу компанії та ВЕЗ.
  • Відкриття корпоративного банківського рахунку в одному з банків еміратів.

Кожен емірат і ВЕЗ ОАЕ можуть мати свої нюанси в процесі реєстрації компанії. Тому перед прийняттям будь-яких рішень рекомендується проконсультуватися з досвідченими юристами, наприклад, з компанії 4B.

Плюси і мінуси реєстрації бізнесу в ОАЕ

Всі переваги – інфраструктура, економіка, що розвивається, вигідне географічне положення – створюють ідеальні умови для відкриття та ведення своєї справи. Важливо ретельно вивчити всі аспекти, перш ніж заснувати бізнес ОАЕ.

Зважуючи за і проти, варто ретельно вивчити всі нюанси, перш ніж рішуче зробити крок у світ бізнесу ОАЕ.

Плюси

Мінуси

Низький ПДВ та корпоративний податок на прибуток. Обов’язкова перевірка всієї піднаготної з міграційних та міжнародних баз даних.
Прокладені логістичні шляхи до ринків Близького Сходу, Африки, Азії та Європи. У громадян України можуть виникати складнощі із відкриттям банківського рахунку.
Стійка економіка: дирхам залежить від долара, курс якого вже близько 20 років не коливається. Суворий контроль банківських операцій, що створює загрозу блокування платежів.
Банківська система із можливістю відкриття багатовалютних рахунків. Чимала вартість реєстрації фірми в ОАЕ, а також високі витрати на проживання.
Відсутність бюрократичних перешкод у ОАЕ в процесі реєстрації компанії. Жорсткі вимоги до компаній із ВЕЗ: ретельна перевірка походження коштів, наявності офісу, сайту компанії.
Можливість 100% іноземного володіння фірмою. Необхідність вивчення мови та знання арабської культури.
Висока якість життя, включаючи розвинену інфраструктуру, безпеку та комфортні умови проживання. У кожному еміраті та ВЕЗ діють свої закони про реєстрацію та ведення бізнесу, що ускладнює вибір юрисдикції.
Швидка процедура отримання резидентської візи (в середньому на оформлення потрібно до 2 місяців). Офшорний статус для компаній із Європи потребує тривалих додаткових перевірок.

При грамотному підході та ретельній підготовці реєстрації іноземних компаній в ОАЕ може стати ключем до успіху на ринках Близького Сходу Африки та Азії.

Типи компаній в ОАЕ

Вибір юридичної структури для вашого бізнесу в ОАЕ є важливим рішенням, що впливає на оподаткування, види діяльності, вимоги до звітності.

 

Тип Ведення бізнесу в межах ОАЕ Ведення бізнесу за кордоном
  1. Материкові (місцеві, локальні)

+

+

  1. Онфорні (компанії ВЕЗ)
+*

+

  1. Офшорні

+

* Тільки в межах інших ВЕЗ.

Розглянемо докладніше кожен тип з погляду процедури реєстрації компанії в ОАЕ.

Материковий тип

Є найбільш поширеною формою ведення бізнесу в ОАЕ і може бути зареєстрована у будь-якому еміраті з формою товариства з обмеженою відповідальністю (LLC).

Для відкриття потрібно мінімум 2 акціонери, один з яких має бути громадянином ОАЕ та володіти акціями від 51%.

Тим не менш, материкові компанії дозволяють вести бізнес по всіх ОАЕ, володіти нерухомістю і отримувати робочі візи для співробітників.

Онфорний тип

Пропонує ряд переваг для іноземних інвесторів, включаючи 100% іноземне володіння, звільнення від податку на прибуток та мит. Буває 2 видів:

  1. FZE (Free Zone Establishment), де 1 акціонер.
  2. FZCO (Free Zone Company), де 2 і більше акціонерів.

Діяльність таких компаній обмежена межами зони і для ведення бізнесу в ОАЕ їм потрібний місцевий дистриб’ютор.

Офшорний тип

Створено для ведення бізнесу за межами ОАЕ та пропонують 100% іноземне володіння без можливості отримати резидентську візу. Не маючи фізичної присутності країни, компанія не підлягає оподаткуванню прибутку.

Офшорні компанії не можуть вести бізнес на території країни, на відміну від міжнародних з мінімальним оподаткуванням та звітністю.

Процес реєстрації компанії в ОАЕ

Процес реєстрації компанії в ОАЕ може здатися складним, але при правильному підході він цілком здійсненний. Всі дії містять 9 простих кроків.

Вибір направлення та отримання ліцензії

Вирішіть, чим саме займатиметься ваша фірма. Це допоможе у виборі правової форми та отриманні необхідних дозволів.

Залежно від направлення потрібно одержати відповідну ліцензію від уповноваженого державного органу.

Підбір правової структури

ОАЕ пропонує різні варіанти юридичної організації бізнесу для потреб.

Підприємницька діяльність Для одноосібного володіння.
Філіал компанії Для вже існуючих компаній, які бажають розширити свою діяльність в ОАЕ.
Громадянське суспільство Для двох і більше партнерів, які не бажають нести обмежену відповідальність.
Філія місцевої компанії Для іноземних компаній, які бажають мати представництво в ОАЕ без створення окремої фірми.
Товариство з обмеженою відповідальністю Для 2-х та більше акціонерів. Обмежує відповідальність акціонерів.
Холдинг Для управління інвестиціями дочірньої компанії.
Публічне акціонерне товариство Для компаній, які планують залучати кошти від широкого загалу.
Представництво іноземної компанії Для іноземних компаній, які бажають відкрити представницький офіс в ОАЕ.

Підготовка пакета установчих документів

Передбачає розробку статуту компанії, складання Меморандуму та направлення документів до уповноваженого органу для перевірки.

Реєстрація торгової назви

Виберіть унікальну назву, яка не співпадає з назвами інших зареєстрованих компаній.

Формування статутного капіталу

Визначте мінімальний розмір статутного капіталу, потрібний для обраної форми власності. Акціонери вносять вклади із підтвердженням (витяги з банківських рахунків, квитанції).

Отримання попереднього схвалення

Подайте заявку на отримання попереднього схвалення уряду ОАЕ. Це не дає права вести бізнес, але означає відсутність заперечень із боку влади щодо створення компанії.

Вибір локації для ведення бізнесу

Орендуйте офіс або інше комерційне приміщення, яке відповідає вимогам Департаменту економічного розвитку. Також це може бути віртуальний офіс.

Оплата зборів та отримання ліцензії

Сплатіть реєстраційні збори та отримайте бізнес-ліцензію.

Відкриття рахунку у банку

Виберіть банк та відкрийте корпоративний рахунок. Запросіть оформлення картки (Company Establishment Card), надавши необхідні документи та сплативши витрати.

Перелік податків у ОАЕ в разі підтвердження реєстрації компанії

Ми раніше згадували, що Емірати позиціонують себе як юрисдикцію із привабливим податковим середовищем, пропонуючи низку переваг для бізнесу. Однак, перш ніж відкрити компанію, важливо ознайомитися з чинною системою оподаткування.

Корпоративний податок (податок на прибуток)
  • Введено з 01.07.23.
  • Ставка складає 9%.
  • Не застосовується до компаній, зареєстрованих у ВЕЗ.
  • Активно застосовується до компаній, що займаються видобутком нафти та газу, а також до тих, чий річний прибуток перевищує 375000AED.
Податок на додану вартість (ПДВ)
  • Введено з 01.01.18.
  • Ставка складає 5%.
  • Існує нульова ставка ПДВ для компаній, зареєстрованих у ВЕЗ.
Акцизний податок
  • Ставка варіюється від 50 до 100%.
  • Застосовується до тютюнових виробів, безалкогольних, енергетичних напоїв та електронних сигарет.

У ОАЕ власники компаній в реєстрації можуть розраховувати на значну економію за рахунок відсутності податку на дивіденди, на реорганізацію, звільнення від податку на приріст капіталу та пільгового оподаткування внутрішньогрупових угод.

Реєстрація компанії в ОАЕ: вартість

ОАЕ – справді перспективна країна для бізнесу, але перш ніж пірнати з головою у вир підприємництва, важливо тверезо оцінити всі витрати.

Назвати точну вартість реєстрації компанії в ОАЕ складно, оскільки вона залежить від кількох факторів, а саме:

  • Типу компанії (материковий, онфорний, офшорний).
  • Емірата реєстрації (Дубай, Абу-Дабі, Аджман і т.д.).
  • Вида діяльності та специфіки бізнесу (торгівля, консалтинг, IT та ін.)
  • Кількості віз для співробітників (можливий варіант без віз).
  • Потреб у додаткових дозволах та ліцензіях (торгова, інвестиційна тощо)
  • Кількості та площі офісів (віртуальний, коворкінг, офіс).
  • Потреби послуг агента (допомога у зборі документів, відкритті рахунку).

Щоб оцінити необхідний обсяг коштів, пропонуємо дізнатися інформацію про реєстрації фірми в ОАЕ і вартості у фахівців, оскільки ціноутворення впливає на дуже багато чинників.

Під час консультації з юристом з компанії 4B ми разом проаналізуємо попередні витрати з кожного з пунктів та прорахуємо остаточну ціну.

Додаткові витрати

Крім основних витрат, пов’язаних із реєстрацією компанії, існують й інші. Вони менш очевидні, але також важливі для обліку. До додаткових відносяться витрати, що стосуються:

  1. Персонала: виплати зарплат, оформлення віз, страховки для працівників та інше.
  2. Резервування назви компанії.
  3. Нотаріальні збори та юридичне засвідчення статуту компанії.
  4. Оформлення та отримання імміграційної картки компанії.

Процедура та терміни відкриття бізнесу в ОАЕ

Ми подбали про те, щоб зробити процес реєстрації компанії максимально простим та швидким для вас. Вам не потрібно розумітися на юридичних тонкощах – всі завдання виконають фахівці компанії 4B.

Як ми працюємо:

  1. Збір інформації про вас, партнерів, вид діяльності компанії.
  2. Перевірка унікальності вибраної назви компанії.
  3. Проведення KYC-перевірки.
  4. Підготовка документів для реєстрації.
  5. Надсилання вам електронних копії на підпис.
  6. Реєстрація компанії в ОАЕ.
  7. Оформлення імміграційних документів у онлайн-режимі.
  8. Візит до ОАЕ для завершення реєстрації.
  9. Відкриття рахунку у банку.

У середньому, щоб ви в ОАЕ стали власником компанії з реєстрацією, нам знадобиться до 2 днів на підготовку документів та до тижня на саму реєстрацію та відкриття рахунку.

Документи для реєстрації

Пакет документів для реєстрації фірми в ОАЕ може трохи відрізнятися в залежності від обраної вами юрисдикції та типу компанії.

Проте варто подбати про те, щоб були:

  • Копії паспортів акціонерів та директорів, а також віз (якщо є).
  • Завірені копії установчого договору та статуту компанії.
  • Лист-рекомендація від банку.
  • Бізнес-план.
  • Лист про призначення директорів.
  • Договір оренди офісу (якщо є).

Є питання? Зверніться до нас за консультацією.

Купівля готового бізнесу в ОАЕ

Через відсутність власного бізнесу, але з бажанням його придбати, ви можете купити готову справу. Таке рішення супроводжується перевагами та недоліками.

Плюси

Мінуси

  1. Миттєвий прибуток завдяки перевіреній базі даних клієнтів і партнерів.
  2. Економія часу на розкручування та пошук співробітників.
  3. Отримання разом із компанією готової інфраструктури: офіс, обладнання, система роботи.
  1. Ризик купівлі бізнесу зі складною фінансовою ситуацією, боргами тощо.
  2. Необхідність аудиту (історії, активів, зобов’язань компанії), що потребує часу та коштів.
  3. Складність переорієнтування бізнесу, що вже діє, на нову сферу.

Не знаєте, як вчинити? Ми можемо допомогти з оцінкою фінансового стану, підбором варіантів та юридичним супроводом угоди.

FAQ Реєстрація компанії в ОАЕ

Як відкрити компанію в ОАЕ?

Щоб відкрити компанію в ОАЕ, потрібно вибрати тип і юрисдикцію, зібрати документи, отримати спонсора (крім ВЕЗ), подати заявку на реєстрацію, відкрити рахунок та отримати візи (за потребою). Наші спеціалісти можуть надати юридичну підтримку на всіх етапах.

Хто може зареєструвати компанію в ОАЕ?

Претендувати на реєстрацію бізнесу в ОАЕ можуть фізичні особи (резиденти та нерезиденти ОАЕ) та юридичні (іноземні компанії, які бажають відкрити філію).

Які податки сплачують компанії в ОАЕ?

В ОАЕ компанії сплачують корпоративний податок (9% для прибутку понад 375 000 AED), ПДВ (5%) та акциз (50-100% на тютюн, напої з цукром та електронні сигарети).

Які основні напрямки інвестицій в ОАЕ?

В ОАЕ привабливі інвестиції в нерухомість, охорону здоров’я, сферу послуг, IT та логістику, але перед вкладенням коштів варто провести аналіз та диверсифікувати портфель.

Терміни та вартість реєстрації фірми в ОАЕ?

Реєстрація компанії в ОАЕ займає до 9 днів, а вартість залежить від низки чинників: специфіки бізнесу, структури, типу банківського рахунку, типу та геолокації компанії. Для точної оцінки та допомоги в реєстрації звертайтеся до фахівців 4B.