Реєстрація компанії в Естонії

Підберемо рішення для IT та e-commerce бізнесу, виробників, постачальників послуг на європейському ринку.

Закриємо всі питання реєстрації, супроводження та бухгалтерії.

Налаштуємо роботу вашого місцевого та іноземного бізнесу у зв’язці.

Замовляй КОНСУЛЬТАЦІЮ

Замовити консультацію
Процедура реєстрації компанії в Естонії
  1. Первинна консультація. Під час зустрічі з нашим експертом визначимо потреби вашого бізнесу та підберемо рішення.
  2. Початок співпраці. Вибір назви майбутньої компанії, оплата послуг та підписання договору.
  3. Збір інформації. Отримуємо документи необхідні для реєстрації, а також інформацію щодо засновників компанії.
  1. Підготовка інформаційних анкет по компанії. Заповнення та підписання анкет по діяльності та власникам компанії.
  2. Реєстрація компанії. Реєстрація займає до 14 днів. Після реєстрації ви отримуєте повний пакет корпоративних документів по компанії.

Переваги реєстрації
компанії в Естонії із 4В

Безкоштовна консультація

На консультації зможете отримати короткі змістовні відповіді на питання пов’язані зі структурою компанії, податками, подальшим бухгалтерським супроводженням.

Фіксована вартість послуг

На етапі обговорення угоди відразу будете знати точно, скільки коштують наші послуги. Ми не беремо додаткових доплат за свої послуги окрім раніше узгоджених.

Фіксовані терміни

Реєстрація компанії та підготовка документів відбувається в зазначені строки, інакше повернемо кошти за наші послуги.

Експертність

Ми надаємо повний спектр послуг для власників закордонного бізнесу в сфері IT, E-commerce, для виробників. А це означає, що при реєстрації компанії ми звертаємо увагу на специфіку ніші.

Володіємо знаннями не тільки в сфері процесу реєстрації компанії, але й у сфері планування податкового навантаження, ведення бухгалтерії, інтелектуальної власності, залучення інвестицій.

Реєстрація компаній для нерезидентів

Ми ведемо компанії не тільки з боку законодавства Естонії, але і з боку резидентства власника. Тому що володіємо широкими знаннями Податкового законодавства країн східної Європи, України та США.

Переваги реєстрації компанії в Естонії
  • Збалансована податкова система. Особливість податкової системи Естонії – відсутність корпоративного податку до розподілення прибутку компанії, таким чином ви можете розвивати свій бізнес реінвестуючи прибуток.
  • Відсутність податку на дивіденди. Естонія не має податку на дивіденди при їх розподіленні компанією. Це дозволяє ефективно планувати податкове навантаження.
  • Відсутня вимога до резидентства. Членом правління та власником компанії може бути резидент будь-якої країни, крім росії та білорусі.
  • Зручна система звітування. Ведення фінансової звітності в Естонії спрощено завдяки електронній системі подання звітності.
  • Відсутній уставний капітал. При реєстрації компанії в Естонії немає потреби одразу вносити уставний капітал.
Економічна вигода від послуги
  • Завдяки співпраці з нами ви можете бути впевнені в отриманні якісних послуг, зможете планувати свої доходи та витрати, ефективніше працювати із ринком.
  • Компанія 4B не має жодних прихованих платежів за наші послуги після того, як вам були повідомлені фінальні умови співпраці, що гарантує відсутність додаткових витрат.
ЩО ВХОДИТЬ В ПОСЛУГУ?

Безкоштовна консультація з юристом 4B.

Реєстрація компанії з обмеженою відповідальністю в Естонії.

Повний пакет корпоративних документів по компанії.

Персональний менеджер для отримання своєчасної консультації.

Весь пакет документів, які будуть отримані в ході реєстрації

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних із реєстрацією компанії в Естонії, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.

Чому не варто відкладати реєстрацію компанії в Естонії?
  1. Відтермінування початку — можливість для конкурентів.
    Розпочніть роботу свого бізнесу на ринку ЄС та попередьте виникнення конкурентів у вашій сфері. Час це гроші.
  1. Планування діяльності.
    Реєстрація компанії та відкриття банківського рахунку може зайняти від двох місяців, тому варто розпочати цей процес заздалегідь.
FAQ по реєстрації компанії в Естонії

1. Чому мені варто реєструвати компанію в Естонії?

Переваги включають зручний механізм ведення бізнесу, податкову ефективність та можливість ведення бізнесу в ЄС.

2. Чи супроводжуєте ви компанію після реєстрації?

Так, ми надаємо послуги бухгалтерського та корпоративного обслуговування вашої компанії. Наші менеджери доступні для зв’язку у зручний для вас час для консультування з нагальних питань.

3. Чи потрібно мені бути в Естонії, щоб створити компанію?

Ні. Ви можете створити компанію як нерезидент Естонії з будь-якого місця у світі.

4. Скільки часу займає реєстрація компанії?

Зазвичай створення компанії займає до 20 робочих днів.

5. Коли я зможу почати діяльність від імені своєї компанії?

Ви можете розпочати діяльність через свою нову компанію з одразу після її реєстрації та відкриття рахунку.

6. Чи потрібен мені банківський рахунок компанії?

У компанії немає юридичного зобов’язання відкривати комерційний банківський рахунок, однак на практиці без нього практично неможливо працювати. Ваша компанія є окремою юридичною особою, тому ви повинні зберігати особисті та ділові фінанси окремо.

7. Яка інформація необхідна для створення компанії?

  • Назва компанії, яка наразі не використовується іншою компанією, або торговельною маркою.
  • Інформація про всіх директорів та акціонерів, включаючи повні імена, адреси проживання, професії, дати народження та громадянство.
  • Підтверджуючі документи для адреси проживання та особи директорів та офіцерів компанії.
  • Довіреність на проведення угоди з реєстрації компанії.

8. Чи необхідно мені мати адресу в Естонії для моєї компанії?

В пакеті реєстрації ми надаємо реєстраційну адресу компанії, яка буде відображена в реєстрі та на яку ви можете отримувати кореспонденцію та повідомлення від державних органів.

9. Чи можу я зареєструвати торговельну марку на свою компанію після завершення угоди?

Так, після реєстрації компанії та підготовки необхідних корпоративних документів ви можете зареєструвати торговельну марку, власником якої буде ваша компанія. Ми надаємо послуги реєстрації торговельної марки для вашого бізнесу.

10. Яку звітність має подавати моя компанія в Естонії?

Компанії мають подавати річний звіт про податковий баланс (TSD), річний звіт про фінансові результати та якщо компанія веде діяльність звітність по ПДВ.

Консультація юриста 4В для реєстрації компанії в Естонії

Якщо плануєте масштабувати бізнес на міжнародні ринки, то радимо скористатися можливістю отримати консультацію з нашим юристом та зрозуміти яка саме юрисдикція вам підійде найбільше. Під час консультації детально з’ясуємо ситуацію та запропонувати подальші кроки дій. Після успішної консультації, ми запропонуємо подальші дії щодо реєстрації та обслуговування 9ї компанії.

4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.

Чому варто обрати саме нас?

Юридична компанія 4В на ринку 8 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.

Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce
  • IT-компанії
  • виробники та експортери