fbpx

Гайд з виходу на Amazon USA: Як зареєструвати Амазон-акаунт продавця у США 2023? Частина 2

Час читання: 15 хвилин

У першій частині матеріалу про освоєння ринку Amazon USA ми говорили про особливості системи оподаткування Сполучених Штатів, організацію логістики товару, популярної серед американців продукції та трохи торкнулися реєстрації Seller Central. У цій статті пропонуємо заглибитись у питання створення облікового запису продавця: обговорити перелік необхідних документів та типи доступних облікових записів. Також поговоримо про те, як пройти верифікацію облікового запису й Tax interview без неприємних сюрпризів.

Що необхідно для реєстрації облікового запису продавця на Амазон у 2023 році?

Щоб реєстрація продавця на Amazon пройшла успішно, підприємцю потрібно надати маркетплейсу на розгляд:

  1. Дійсну адресу електронної пошти. Рекомендуємо обрати домен gmail.com. Переконайтесь, що e-mail введений без помилок – надалі на нього буде надіслано код перевірки, який необхідно ввести для завершення реєстрації.

Важливо: Вказана адреса електронної пошти не має бути використаною раніше при реєстрації інших облікових записів Амазон.

  1. Реальний номер мобільного телефону. Його потрібно підтвердити – на вказаний номер вам буде надіслано повідомлення з PIN-кодом або надійде дзвінок від Амазон. Важливо, щоб номер збігався із країною реєстрації облікового запису.
  2. Закордонний паспорт або нотаріально засвідчений переклад внутрішнього паспорта. Якщо він у вас у вигляді ID-картки, можна використовувати її. Головне, щоб прізвище, ім’я, по батькові та інша інформація в документі були продубльовані англійською мовою.
  1. Реквізити банківського рахунку для отримання платежів (у більшості випадків використовують Payoneer), а також кредитну/дебетову картку для списання комісії Амазон.
  1. Виписка з банку. Під час її перевірки Амазон орієнтується на витяги з банківських установ США. Якщо формат вашого документа не відповідатиме зразку, це може стати причиною відмови в реєстрації облікового запису. Приклад виписки з банку Сполучених Штатів можна переглянути на сайті bankstatements.net.

Виписка має бути або за вашою карткою, або за банківським рахунком. Важливо, щоб у виписці інформація збігалася з тією, яку ви вводили при реєстрації. Амазон перевіряє подібність бізнес-адреси, ім’я та прізвище контактної особи.

Зверніть увагу: Перед реєстрацією облікового запису переконайтеся, що раніше ви не створювали інший Seller Central. Якщо ви спробуєте зареєструвати кілька облікових записів на одні документи, Amazon відразу заблокує ваш обліковий запис з формулюванням «Related» (англ. – пов’язаний), і відновити його в більшості випадків буде дуже складно.

Як підготувати документи для реєстрації продавця на Amazon?

При реєстрації Амазон селер акаунта до документів продавця пред’являється низка вимог. Їхнє недотримання може обернутися для підприємця відмовою у створенні облікового запису.

  1. Посвідчення особи. Як ми вже згадували вище, для нерезидента США підійде закордонний паспорт, ID-картка або нотаріально засвідчений переклад внутрішнього паспорта. Документ повинен повністю поміщатись у скан, лежати рівно та легко читатись. Надсилати на Amazon потрібно лише кольорову скан-копію у форматі PDF.

Зверніть увагу: Якщо акаунт оформляється на компанію, знадобляться паспорти її директорів, акціонерів та корпоративних секретарів.

  1. Кредитна картка. Це може бути картка будь-якого банку (для України переважно ПриватБанк або Monobank). Головними вимогами є відсутність ліміту на транзакції в Інтернеті та баланс від $40. Такі умови пов’язані з тим, що якщо ви вирішите перейти на професійний обліковий запис, маркетплейс спише зі вказаної картки щомісячну абонентську плату в розмірі $39.99.
  1. Банківська виписка. Вона має містити перелік обов’язкових елементів:
  • Назва та кольоровий логотип банку.
  • Інформація про клієнта (повинна повністю збігатися з даними, вказаними на Амазон): прізвище, ім’я, адреса реєстрації, іноді банки вказують також паспортні дані.
  • Картковий чи поточний рахунок. Якщо мова про картку, у виписці також має бути її номер.
  • Прибуткові та видаткові операції. Їх кількість строго не регламентується, але чим більше, тим вище ймовірність позитивного рішення за вашою заявкою. Також вони мають бути здійснені незадовго до реєстрації облікового запису.
  • Дата видачі документа.
  • Друк банківської установи та підпис співробітника, який сформував та видав виписку.

Зверніть увагу: Амазон приймає виписки англійською мовою. Як альтернативу можна надати нотаріально засвідчений переклад документа, але це дещо знижує шанси на реєстрацію. Якщо можливості взяти англомовну виписку все ж таки немає, відскануйте оригінал з перекладом і помістіть обидва документи в один PDF-файл.

  1. Реквізити рахунку для отримання коштів. Для реєстрації Amazon seller ви можете відкрити корпоративний рахунок в американському банку або обрати зручний варіант – платіжну систему Payoneer. Зареєструватися там нескладно – вам достатньо вказати адресу електронної пошти, вигадати надійний пароль, ввести персональні дані, адресу та номер телефону.

Іноді продавці стикаються із ситуацією, коли документи відповідають усім вимогам, а заявка на реєстрацію облікового запису все одно відхиляється. У цьому випадку необхідно ще раз все ретельно перевірити. На скан-копіях не повинно бути тіней або сторонніх об’єктів, кути документів не можна обрізати, зображення обов’язково мають бути кольоровими. Можна спробувати змінити формат файлу – краще використовувати PDF, а не JPG чи будь-який інший.

Рекомендація від експертів: Якщо ви отримали виписку в електронному вигляді англійською, її просто потрібно завантажити. Амазон віддає перевагу ПДФ-документам, а не сканам.

Важливо: Кожен лист про те, що документи не підходять для реєстрації на Амазон, наближає вас до остаточної відмови продавати на маркетплейсі. Це може статися і після двох попередніх листів, і після п’яти – все вирішує робот. Тому вже після першого подібного повідомлення рекомендуємо звернутися до юристів, інакше ваш обліковий запис може бути заблокований назавжди.

Як зареєструвати обліковий запис продавця на Amazon? Детальний гайд від команди 4B

Перед реєстрацією на Amazon як продавець створіть обліковий запис покупця. Це значно підвищить шанси на отримання позитивної відповіді за вашою заявкою. Зробити це нескладно:

  1. На сайті Amazon виберіть «Create your Amazon account».

Після цього у вікні введіть ім’я та прізвище, номер телефону або e-mail і пароль. 

  1. Дочекайтесь отримання OTP-коду на вказану адресу електронної пошти або телефонний номер і введіть його у відповідне поле.
  1. Заповніть усі необхідні дані у наступному вікні:
    • ім’я, прізвище;
    • дата народження;
    • паспортні дані (номер документа, дата видачі, термін дії);
    • адреса реєстрації;
    • номер телефону;
    • дані кредитної картки;
    • номер рахунку Payoneer;
    • електронна пошта.

Ваш обліковий запис покупця створено. Тепер можна переходити до реєстрації бізнес-акаунту Амазон. Цей процес відбувається у кілька етапів:

  1. Увійдіть до свого облікового запису покупця і внизу вікна виберіть посилання «Sell on Amazon».
  1. Виберіть тип облікового запису, який ви плануєте зареєструвати.

Існує два варіанти: Individual та Professional. Щоб полегшити вам вибір, пропонуємо розглянути, у чому різниця між ними.

IndividualProfessional
Щомісячна абонентська платаВідсутня$39,99
Плата за кожну продану одиницю$0,99Відсутня
Інструменти звітностіНемаєЄ
Додаткові рекламні можливостіНемаєЄ
Кількість товарів, які збирається продавати підприємецьДо 40 – продавати більше невигідно, оскільки комісія буде вищою, ніж у професійному акаунті. Припустимо, ви продали 45 одиниць товару.45 * $0,99 = $44,55. Тоді як у Professional акаунті ви заплатили б ті самі $39,99.Необмежена

Зверніть увагу: реєструвати Individual акаунт вигідно у двох випадках:

  • Ви тільки починаєте бізнес на Амазон і впевнені в тому, що продаватимете не більше 40 одиниць товарів на місяць.
  • Ви хочете створити індивідуальний обліковий запис та перейти на професійний тарифний план. Це допоможе уникнути втрати $39,99 у разі блокування облікового запису відразу після його реєстрації.

3. У вікні «Selling Plans» виберіть «Sign up for Individual».

Після цього вкажіть країну проживання, тип бізнесу (для індивідуального облікового запису це «None, I am an Individual»), ім’я та прізвище.

  1. У наступному вікні внесіть усі потрібні дані:
    • країна проживання;
    • країна народження;
    • дата народження;
    • паспортні дані: номер, термін дії, країна видачі;
    • адреса проживання;
    • номер телефону.
  1. Дочекайтесь отримання SMS-повідомлення з кодом підтвердження на вказаний номер телефону. Внесіть його у відповідне поле та натисніть кнопку «Next».
  1. Заповніть дані картки: номер та термін дії, а також ім’я власника. Картка на Амазон потрібна для списання комісій та зборів за використання сервісів платформи.
  1. Вкажіть назву вашого магазину. На цьому етапі вона не має принципового значення – надалі її можна буде змінити. Також у цьому вікні пропонується відповісти на питання щодо наявності універсальних кодів продуктів (UPCs) та продажу товарів під власним брендом.

Якщо відповіді викликають складнощі, поки що можете пропустити цей пункт, але пам’ятайте, що ретельне заповнення всіх запропонованих полів підвищує ваші шанси на успіх.

  1. Додайте скан-копії паспорта й банківської виписки та натисніть кнопку «Submit». Це завершальний етап реєстрації.

Далі залишається лише чекати ухвалення рішення за вашою заявкою. Перевірка може тривати кілька днів.

Верифікація акаунту Amazon для продавців

Амазон славиться своєю турботою про інтереси покупців та продавців. На підтвердження цього у 2016 році на платформі було введено нову процедуру перевірки облікових записів. До основних цілей нововведення можна віднести:

  • запобігання продажу неякісних чи підроблених товарів;
  • захист прав на інтелектуальну власність;
  • протидія шахрайству на маркетплейсі, зокрема – відмиванню грошей.

За результатами перевірки продавець може отримати один із трьох варіантів відповіді:

  1. Реєстрація успішна. Тут все зрозуміло: документи оформлені правильно, вся інформація перевірена, вам можна продавати на маркетплейсі. Вітаємо!
  2. Реєстрація не пройдена. Якщо ви отримали повідомлення про те, що з якоїсь причини не можете продавати на платформі, зробити з цим нічого не вийде – повторно надсилати заявку марно. Приклади можливих відповідей:
    • «You may not sell on Amazon»;
    • «We review your account and we have decided that you may not sell on Amazon»;
    • «Unable review documents as a result you may not sell on Amazon».

Необхідно перевірити документи. Іноді Амазон просить надати додаткові документи чи перевірити відповідність вимогам вже надісланих. У цій ситуації ще є шанс на успішну реєстрацію. Перевірте якість наданих скан-копій, спробуйте змінити формат файлів та надішліть документи ще раз. Щоб не втратити обліковий запис, краще звернутися до юристів. Наша команда знає, що хоче бачити Амазон із вашого боку і що потрібно робити у разі кількох відмов.

Двоетапна верифікація облікового запису

Для забезпечення ще більшої безпеки користувачів маркетплейс пропонує тим, хто створив акаунт продавця на Амазон, увімкнути опцію двоетапної верифікації. Для цього в меню «Your Account» виберіть розділ «Login & security». Далі натисніть кнопку «Get Started» біля рядка «Two-Step Verification (2SV) Settings» і дотримуйтесь інструкцій на екрані.

Суть двоетапної верифікації полягає в тому, що при вході в обліковий запис продавець повинен відсканувати QR-код за допомогою спеціальної програми Google Authenticator:

  • увійдіть у програму та натисніть «+»;
  • відскануйте QR-код у вікні сайту Amazon;
  • введіть у відповідне поле згенерований у Google Authenticator код OTP.

Зверніть увагу: Завантажити це програмне забезпечення можна у Play Market або AppStore.

Tax interview та додавання Deposit method – наступні кроки реєстрації на Амазон як продавець

Після того, як ви створите обліковий запис продавця на Амазон, вам необхідно буде пройти процедуру Tax interview – податкову співбесіду, а також додати Deposit method – реквізити, на які маркетплейс зараховуватиме платежі за проданий товар.

Проходження Tax interview

Податкова співбесіда призначена для того, щоб отримати дані продавця для заповнення форм:

  • W-9 – файл, що містить ім’я, ідентифікаційну інформацію та адресу платника податків (тільки для резидентів);
  • W-8 – звітна форма для нерезидентів США;
  • 8233 – заява від іноземців-нерезидентів на звільнення від сплати FITW – федерального прибуткового податку.

Також податкова співбесіда допомагає визначитись із форматом звітності, якій підлягають ваші платежі:

  • 1099-MISC;
  • 1042-С.

Ця процедура проходить у кілька етапів:

  1. Вкажіть свою податкову класифікацію (у нашому випадку – Individual).
  1. Дайте відповідь, чи ви є громадянином США для цілей оподаткування.

Відповідь «так» передбачає, що ви:

  • фізособа, яка є громадянином чи резидентом США;
  • юридична особа, заснована у США або відповідно до законодавства цієї держави;
  • внутрішній траст Сполучених Штатів.

Відповідь «ні» доречна у тому разі, якщо ви:

  • фізособа-нерезидент;
  • іноземна компанія будь-якої організаційно-правової форми, яка також не є резидентом Сполучених Штатів.
  1. Надайте інформацію з вашого профілю: повне ім’я та адресу проживання.
  1. Заповніть бланк, що відкрився в новому вікні, та натисніть «Submit».

Детальніше з процесом проходження Tax interview ви можете ознайомитись на офіційному сайті Амазон у розділі «Tax Information Interview Guide».

Зверніть увагу: Продавець зобов’язаний повідомити адміністрацію маркетплейса в разі будь-яких змін його персональних даних:

  • імені (наприклад, у зв’язку зі зміною сімейного стану);
  • адреси проживання;
  • бізнес-ідентифікаційного номера (TIN).

Додавання Deposit method

Додавання способу поповнення (Deposit method) передбачає внесення до системи фінансової інформації для отримання платежів від Amazon. Для цього:

  • Вкажіть країну розташування банку, де у вас відкритий рахунок. Якщо ви плануєте отримувати кошти на рахунок платіжної системи Payoneer, виберіть «United States».
  • Введіть ім’я власника рахунку. Воно має повністю збігатися з ім’ям, зазначеним на виписці, наданій під час реєстрації облікового запису.
  • Додайте номер рахунку/картки Payoneer.

Зверніть увагу: Ви можете в будь-який момент додати новий метод поповнення в налаштуваннях Seller Central. Для цього виберіть пункт меню «Account Info», потім – «Deposit Methods» і оновіть, додайте або видаліть свою фінансову інформацію.

Переведення індивідуального облікового запису на професійний план

Якщо ви відкрили Individual обліковий запис, то рано чи пізно настане час, коли вам знадобиться перейти на Professional план. Це станеться або відразу після успішної реєстрації, або після досягнення певного рівня продажів. У будь-якому випадку ця процедура вимагає таких дій:

  1. Перейдіть до меню «Settings» та виберіть підпункт «Account Info».
  1. У меню натисніть «Manage», а потім – «Upgrade» і «Proceed».
  1. Далі вкажіть свій номер телефону та введіть у відповідне поле отриманий у SMS-повідомленні код.
  1. Заповніть персональну та фінансову інформацію.

5. Дайте відповідь на кілька питань, які ви могли пропустити при реєстрації індивідуального акаунта продавця на Амазон:

  • Чи є у вас універсальні коди продуктів (UPC) для всіх товарів?
  • Чи ви є виробником або власником бренду товарів, які збираєтеся продавати на Амазон?
  • Скільки різних товарів ви плануєте продавати на маркетплейсі?
  1. Виберіть категорії товарів, які ви збираєтеся розміщувати на платформі. Це можуть бути книги, інструменти, спортивний інвентар, дитячі товари, електроніка та багато іншого.

Зверніть увагу: Надалі ви зможете змінити свій вибір, якщо вирішите розширити асортимент.

Підіб’ємо підсумки

Реєстрація продавця Amazon USA – перший крок до розвитку перспективного бізнесу у сфері e-commerce. Щоб процедура пройшла успішно, рекомендуємо дотримуватись деяких рекомендацій:

  • Кілька разів перевірте дані: телефонний номер та e-mail повинні використовуватися на платформі вперше.
  • Враховуйте всі вимоги маркетплейса до документів: їхня невідповідність може стати причиною відмови в реєстрації.
  • Перед тим як зареєструватися на Амазон як продавець, створіть обліковий запис покупця. Це збільшить шанси на позитивну відповідь на заявку.
  • Реєструючись як продавець, спочатку оберіть індивідуальний план. Так ви зможете уникнути марного списання щомісячної комісії, якщо обліковий запис буде заблоковано.
  • Увімкніть двоетапну верифікацію для підвищення рівня безпеки.
  • Вчасно повідомляйте адміністрацію маркетплейса про зміну своєї податкової інформації.
  • Перейдіть на професійний план для використання додаткових переваг платформи.

Компанія 4B надає комплексну допомогу в реєстрації облікового запису Seller Central. Зв’яжіться з нашими юристами та отримайте безкоштовну консультацію з усіх питань, що вас цікавлять.

корисні матеріали в нашому блозі

Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількість виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі
Що таке DBA в LLC? Коли та як додати у власну компанію?

Що означає DBA? Під поняттям Doing Business As (DBA) мається на увазі будь-яке найменування компанії, яке відрізняється від її юридично зареєстрованої назви. Воно часто використовується підприємцями, які ведуть діяльність у кількох напрямках, але бажають обмежитися реєстрацією однієї Limited liability company (LLC).  У цьому матеріалі ми порівняємо переваги та недоліки відкриття окремої компанії та додавання імені […]

читати далі