Реєстрація Торговельної марки в ЄС

Реєстрація ТМ в ЄС та по всьому світу з 4В це:

  • Гарантія на успішну реєстрацію
  • Фіксована вартість без прихованих платежів
  • Досвід понад 10 років
  • Ведення інтелектуальної власності відомих українських брендів закордоном

Перед реєстрацією скористайтеся консультацією юриста, на якій розповісте  про ваш продукт, цілі реєстрації, обговорите нюанси, що стосуються конкретно вашої ситуації.

Замовляйте консультацію
Процедура реєстації ТМ в ЄС
  1. Узгодження ТЗ.
  2. Простий пошук ТМ чи Розширений пошук TM за світовими базами даних.
  3. Презентація пошуку.
  1. Погодження заявки з клієнтом.
  2. Подача заявки до Відомства ЄС.
  3. Діловодство за заявкою.
  4. Інформування клієнта про статуси розгляду заявки.

Переваги реєстрації ТМ
в Європейскому Союзі з компанією 4В

Досвід

Досвід експертів 4В – конверсія отриманих сертифікатів на реєстрацію Торговельних марок нашими експертами складає близько 99%

Прозорість

Під час проведення пошуку по ТМ, експерти 4В визначають шанс успішності реєстрації Вашої ТМ в ЄС

Фіксована вартість послуг

Компанія 4В бере фіксовану ставку за послуги та Ви заздалегідь знаєте вартість реєстрації ТМ в ЄС без прихованих платежів.

Високій рівень послуг

клієнту необхідно лише надати та узгодити ТЗ, все інше виконують експерти 4В.

Переваги реєстрації торговельної марки в ЄС?
  • Можливість отримання Brand Registry, Transparency та Zero Project на Амазон з моменту подання заявки до Відомства ЄС
  • Можливість блокування правопорушників на Амазон ЄС
  • Виключне право власності та легітимність використання Вашої ТМ в економічно стабільних країнах
  • Надійний захист від недобросовісної конкуренції та право перешкоджати неправомірному використання Вашої ТМ
  • Право на судовий позов проти правопорушників
  • Право на використання символу «®» після реєстрації Вашої ТМ, що вказує на легітимність реєстрації
  • Гарантія унікальності Вашої ТМ

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних з реєстрацією торговельної марки в Європейскому Союзі, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.

Що входить в послугу?

Повна реєстрація ТМ.

Заява про використання ТМ з вашими зразками.

Повідомлення про стадії реєстрації.

Безкоштовна консультація з юристом ІВ.

Сертифікат про реєстрацію торговельної марки

Чому не варто відкладати
реєстрацію ТМ в Великій Британії?
  • Можливість отримати доступ до A+ контенту та блокувати недобросовісних конкурентів на Амазон.
  • Реєстрація ТМ в ЄС надає Вам повну легітимність використання Вашої ТМ у всіх країнах, що є членами ЄС.
  • Можливість правомірного використання ТМ серед 500-мільйонної аудиторії з високим рівнем доходу.
  • Швидка реєстрація.
  • Лояльна експертиза.
  • Можливість розширити Вашу діяльність в інших країнах, використовуючи Вашу реєстрацію для подання заявки в інших країнах
FAQ

1. Чи є реєстрація Торговоє марки обов’язковою?

Ні. Ви не зобов’язані реєструвати торгову марку, але якщо, Ви вирішите зареєструвати свою Торгову марку в ЄС це може збільшити обсяг ваших прав. Зокрема, реєстрація надає ряд переваг, як можливість подати позов до суду тощо.Також, діюче свідоцтво на ТМ додає престиж Вашій компанії

2. Що необхідно для реєстрації моєї Торгової марки в ЄС?

Для реєстрації ТМ в ЄС необхідно:

  • Провести пошук по ТМ чи Розширений пошук TM за світовими базами даних;
  • надати повний перелік товарів чи послуг;
  • надати назву ТМ та логотип (за наявності);
  • сплатити збір.

3. Скільки діє сертифікат на мою Торгову марку в ЄС?

Реєстрація в ЄС дійсна протягом 10 років з необхідністю поновлення та сплати відповідного збору кожні 10 років.

Якщо ці документи не будуть подані вчасно, ваша реєстрація буде скасована і не може бути відновлена чи відновлена.

4. Навіщо проводити пошук по ТМ перед реєстрацією?

Пошук по ТМ проводится для того, щоб Ви отримали:

  1. Інформацію про зареєстровані торгові марки та подані на реєстрацію, які точно збігаються з Вашою торговою маркою
  2. Інформацію про торгові марки, схожі на Вашу ТМ (графічно, фонетично та за написанням), та їх аналіз із прогнозами можливих ризиків для Вашої ТМ
  3. Рекомендації щодо доопрацювання Вашої ТМ (якщо це можливо, щоб не витрачати час на створення нової) та інші поради, спрямовані на збільшення шансів успішної реєстрації
  4. Імовірний відсоток успішної реєстрації ТМ, на думку наших Експертів.

5. Навіщо проводити Розширений пошук TM за світовими базами даних перед реєстрацією?

Розширений пошук TM за світовими базами даних, надасть Вам інформацію про те, які ТМ зареєстровані за Мадридською процедурою, та які потенційно можуть зайти на ринок ЄС і тим самим загрожувати реєстрації Вашої ТМ чи Вашому потенційному розширенню на інші країни.

6. Чи можу я вносити зміни до переліку товарів чи послуг вже поданої заявки?

Ні. Вносити зміни (додавати нові класи, товари, послуги, тощо) після поданої заявки неможливо.

7. Чи можна повернути сплачені збори, якщо моя Торговельна марка були відхилина?

Ні. Збори сплачені до Управління патентів і торгових марок ЄС – поверненню не підлягають!

8. Скільки триває процес реєстрації Торговельної марки в ЄС?

Термін реєстрації Торговельної марки в ЄС від 3 до місяців

9. Наскільки складно зареєструвати Торговельну марку в ЄС?

Відомство ЄС доволі лояльне, але після проходження експертизи і публікації Вашої ТМ, протягом 2 місяців, може надійти опозиція від конкурентів. І чим більше унікальна Ваша ТМ тим більше шансів успішно пройти реєстрацію

10. Чи необхідно підтвердження використання моєї Торгової марки на території ЄС?

Ні. Відомство ЄС не вимагає підтвердження використання Торгової марки на території ЄС.

Консультація юриста 4B для послуги реєстрації ТМ у ЄС.

Перед реєстрацією ви можете скористатися консультацією з юристом, на якій зможете розповісти більш детально про ваш продукт, про цілі реєстрації – якщо такі є, обговорити нюанси, що стосуються конкретно вашої ситуації.

На консультації ви отримаєте розгорнуту відповідь на всі питання, докладно розберете процедуру реєстрації, а також отримаєте уточнення щодо реєстрації, про які ви раніше могли не підозрювати.

4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.