Вартість виходу виробника з України на європейський Амазон (Amazon EU) - Частина 2

Скільки коштує українському виробнику вийти на Amazon EU? – Частина 2

Час читання: 15 хвилин

У першій частині статті про витрати українських виробників під час виходу на європейський Амазон ми говорили про вартість логістичних і складських послуг, комісії маркетплейса, витрати на реєстрацію компанії, акаунта продавця і сертифікацію товару. Також ми згадували, що, крім цих статей витрат, на підприємців очікує необхідність реєстрації торговельної марки, патенту та авторського права, створення лістингу, планування і запуск рекламної кампанії. 

Про те, скільки доведеться витратити на кожен із цих етапів освоєння нового міжнародного ринку, йтиметься в другій частині нашого матеріалу.

Аналіз та реєстрація ТМ

Жодна країна Євросоюзу, як і Велика Британія, не зобов’язують продавців офіційно реєструвати торговельні марки товарів, які продаються на їхній території. Однак, попри таку свободу дій, кількість виробників, які подають заявки на реєстрацію, з кожним роком збільшується. 

Наприклад, на урядовому порталі Великої Британії GOV.UK зазначено, що за період з 2016 до 2021 року їхня кількість зросла на 43,5 %. На сайті Відомства з інтелектуальної власності Євросоюзу – EUIPO – є подібні дані для країн ЄС. Якщо у 2016 році було подано на розгляд 135 484 заявки на реєстрацію EUTM (торговельних марок ЄС), то у 2021 цей показник збільшився до 198 006.

Причина такого стрімкого зростання популярності подібних звернень у тому, що робота без реєстрації ТМ загрожує для виробника низкою проблем:

  1. Часткова втрата доходу. Якщо ваша торгова марка не зареєстрована офіційно, будь-хто зможе використовувати її для маркування своїх товарів. Частина споживачів, знайомих із вашою ТМ, купуватимуть продукцію конкурентів, що позбавить вас певної частки прибутку.
  1. Погіршення репутації. Ситуація посилиться ще більше, якщо продукція, що випускається під вашим товарним знаком, буде сумнівної якості. Покупці, котрі придбають фальсифікат, звинуватить у своєму негативному досвіді саме вас.
  1. Позбавлення права використовувати ТМ. Якщо торгова марка не належить вам на законних підставах, сторонній виробник може її зареєструвати на своє ім’я. Таким чином, ви втратите право використовувати її для продажу своїх товарів.
  1. Судові розгляди. Отримання судового позову – прямий наслідок попереднього пункту. Якщо ваші конкуренти зареєструють торгову марку раніше за вас, вам доведеться відповідати за її неправомірне використання в суді. Той факт, що ви давно випускаєте товари під цим товарним знаком і особисто його розробили, не буде аргументом на вашу користь – адже офіційно він вам не належить. Такий вид діяльності отримав назву патентного тролінгу. Детально ми говорили про нього тут.

Тривалі судові розгляди можуть коштувати десятки тисяч євро, тому бажання заощадити на процедурі реєстрації ТМ аж ніяк не виправдовує себе.

Європейський Амазон дбає про безпеку своїх користувачів, тому всіляко заохочує продавців, які виходять на його ринок із товарами під зареєстрованими торговими марками. Наприклад, офіційне оформлення ТМ дозволяє виробнику брати участь у різних програмах маркетплейсу, що сприяють захисту права інтелектуальної власності:

  • Brand Registry. Учасники цієї програми можуть не лише захистити свої права на ІС, а й скористатися додатковими можливостями у сфері аналітики та реклами, створювати стилізовані лістинги та додавати як фотографії, так і відеопрезентації товарів.

Зверніть увагу: Ви не зможете взяти участь у програмі Brand Registry, якщо у вашому товарному знаку немає словесної складової.

  • Project Zero. Продавцям, які працюють за моделлю Privat Label і вже мають досвід використання інших інструментів торгового майданчика, надається право самостійно видаляти з маркетплейса лістинги, які порушують їхнє право ІВ.
  • Amazon Transparency. У рамках цієї програми кожній одиниці товару надається унікальний код. Таке маркування дозволяє уникнути продажу контрафактних товарів.

Отже, вигода від реєстрації торгової марки є очевидною. Тепер слід поговорити про те, як відбувається процес оформлення права володіння ТМ для виробників, які планують запускати продажі на Амазон у Європі.

Перевірка торгової марки

Перевірка торговельної марки – це дослідження, спрямоване на перевірку унікальності вашого товарного знака. Іншими словами, щоб не отримати відмову на реєстраційну заявку, важливо переконатися, що таку саму або подібну ТМ не зареєстровано іншою компанією.

Здійснити дослідження торговельної марки можна самостійно, хоча це досить складний процес. Якщо йдеться про реєстрацію EUTM, зробити це можна перед поданням онлайн-заявки на сайті EUIPO. Необхідно активувати перевірку у вікні заповнення електронної форми. Якщо система виявить, що ТМ, яка реєструється, вже належить іншому власнику, має образливий характер або вводить в оману, заявник отримає повідомлення із зазначенням способів розв’язання проблеми. Однак, так ви зможете перевірити не всі схожі ТМ. На що звертати увагу під час пошуку, ми описали в статті про реєстрацію торгової марки.

Можливість попередньої перевірки товарного знаку у Великій Британії надає портал GOV.UK. Тут можна здійснити пошук ТМ за її номером, власником, а також ключовим словом, фразою або зображенням.

Говорячи про складність процесу дослідження торгової марки, ми маємо на увазі спірні ситуації, коли унікальність ТМ неоднозначна. Іноді її на відміну від інших товарних знаків навіть доводиться доводити у суді. Щоб цього не допустити, краще довірити попередню перевірку компанії, яка спеціалізується на таких питаннях. Вартість таких послуг складає порядку €100.

Саме до них належить компанія 4B. Ми готові провести дослідження вашого товарного знаку та гарантуємо, що спірних питань при його реєстрації не виникне.

Реєстрація торгової марки

Попередня перевірка торгової марки – підготовчий етап її реєстрації. Крім проведення дослідження, яке ми описали вище, вам належить:

  • Визначити тип ТМ. Вона може бути словом, зображенням, звуком, формою, кольором або будь-якою комбінацією зазначених елементів.
  • Вибрати клас товарного знаку. Усього їх існує 45, їх 34 ставляться до товарів, 11 – до послуг. На сайтах GOV.UK та EUIPO існують інструменти для автоматичного визначення класу ТМ.

Зверніть увагу: Деякі товари та послуги можна віднести до кількох класів. У такому разі обов’язково подавайте заявку на реєстрацію у кожному з них.

  • Безпосередньо подати заявку. Виробник може зробити це онлайн. Для Великобританії процедура доступна на сайті GOV.UK, а для країн Євросоюзу – EUIPO. Також надіслати заповнену форму можна поштою або за допомогою спеціальної кур’єрської служби.

Зверніть увагу: Надіслати аплікаційну форму по e-mail не можна – онлайн-подача можлива лише на спеціалізованих ресурсах.

Після подання заявки слід дочекатися результатів експертизи. Якщо буде виявлено будь-які невідповідності, ви можете отримати попередню відмову в реєстрації. Це нестрашно – у разі правильно складеної відповіді у вас є всі шанси зареєструвати ТМ. Детальніше про види відмов та інші тонкощі реєстрації товарних знаків ви можете прочитати в нашому матеріалі.

Щодо розміру державних мит, які стягуються при реєстрації ТМ, вони відрізняються для країн ЄС та Великобританії.

Вид зборуВелика БританіяКраїни ЄС
Платіж за один клас£200€850
Платіж за кожний наступний клас£50€50 – другий клас, €150 – кожний наступний

Така різниця у вартості послуг пояснюється тим, що EUTM є міжнародною торговою маркою, яка діє на території всіх держав-членів ЄС. Тоді як дія ТМ, оформленої у Великій Британії, поширюється лише на цю країну.

Зверніть увагу: Якщо в майбутньому якась країна приєднається до Євросоюзу, EUTM автоматично стане дійсною і на її території.

Хочемо зазначити, що у разі остаточної відмови у реєстрації ТМ сплачені збори заявнику не повертаються. Це одна з причин, чому для реєстрації товарного знака варто звернутися до професіоналів. Профільні компанії зазвичай надають гарантії позитивного рішення щодо заявки та включають у вартість своїх послуг відповідь на попередні відмови. Звернення до фахівців обійдеться в €600-1500 – ця сума включає державні збори.

У компанії 4В великий досвід допомоги клієнтам у реєстрації ТМ – зв’яжіться з нашими юристами та будьте впевнені в успішній реєстрації товарного знаку.

Аналіз та реєстрація патентів

Якщо ви не тільки розробили власну торгову марку та випускаєте під нею свою продукцію, а створили унікальний винахід, для його захисту буде потрібний патент. Цей документ офіційно забороняє третім особам виробляти, використовувати й реалізовувати продукт, процес чи пристрій без згоди його автора.

Зверніть увагу: Обов’язково переконайтеся, що патент – саме той вид інтелектуальної власності, який підходить для вашого продукту. Не слід плутати його з іншими видами ІС, такими як товарний знак або авторське право.

Патентний пошук

Перед тим, як подати заявку на реєстрацію патенту, обов’язково здійсніть пошук патенту. Ця процедура дозволить вам переконатися, що заявлений винахід є унікальним і промислово застосовним, тобто відповідає всім вимогам для патентування. Провівши такий пошук, ви зможете перевірити, чи не порушуєте ви чуже право на інтелектуальну власність, та оцінити свої шанси на реєстрацію.

Здійснити патентний пошук можна самостійно або звернувшись до послуг спеціалізованих компаній. У першому випадку приготуйтеся до деяких складнощів – результати такого дослідження можуть бути не настільки повними, як у професійних юристів, що призведе до відмови в реєстрації патенту.

Якщо ви все ж таки вирішите зробити це самостійно, скористайтеся допоміжною документацією, яка міститься на сайтах профільних відомств. Наприклад, тут представлено детальний посібник з патентного пошуку для країн ЄС. 

На тих же ресурсах можна ознайомитись і з базами даних патентів та патентних заявок, необхідних для пошуку патенту. Для Євросоюзу скористайтесь сайтом EPO.ORG, для Великобританії – GOV.UK.

За допомогою у здійсненні патентного пошуку набагато доцільніше звернутися до патентного повіреного чи будь-якої іншої організації, яка займається виведенням бізнесу на міжнародну арену. Вартість послуг професіоналів обійдеться винахіднику у €450. Вони включають:

  • Бібліографічний пошук – пошук за базою виданих раніше патентів.
  • Freedom to Operate – перевірка можливості виробляти, використовувати та продавати продукт без порушення чужого права на ІВ.
  • Prior art search – порівняння винаходу із запатентованими раніше продуктами для підтвердження його унікальності.
  • Порівняльний аналіз – порівняння виробу з конкретним патентом виявлення факту його порушення.

Звернення до юристів компанії 4В у рази підвищить ваші шанси на реєстрацію винаходу. Звертайтеся до нас за консультацією – і отримуйте відповіді на всі питання, що вас цікавлять.

Реєстрація патенту

Якщо ви впевнені, що вам необхідно зареєструвати патент, а не інший вид ІС, провели патентний пошук і підготували документацію, можна переходити безпосередньо до подачі заявки на реєстрацію.

У країнах ЄС зробити це можна в Європейському патентному офісі (EPO), у Великій Британії – у Відомстві інтелектуальної власності (IPO), подавши заявку на порталі GOV.UK.

Зверніть увагу: Якщо ви претендуєте на реєстрацію патенту не в усьому Євросоюзі, а лише в деяких країнах, можна подати заявку до національного відомства держави, яка вас цікавить.

Як і у разі патентного пошуку, процедуру реєстрації патенту краще довірити професіоналам. Професійні юристи, як правило, надають комплексні послуги, які включають:

  • Підготовка пакета документів та подання заявки. Фахівці заповнять потрібну форму на профільному ресурсі або створять паперову заявку для відправки поштою, підготують потрібні креслення, завірять документи та сплатять усі державні збори.
  • Відповідь на можливу відмову у реєстрації. Якщо ви отримаєте попередню відмову в реєстрації патенту, від того, наскільки грамотно складете відповідь, залежатиме остаточне рішення щодо заявки.
  • Отримання сертифіката про патентування. Юристи супроводжують заявку до видачі патенту на ваш винахід.

У Великій Британії вам доведеться заплатити збори до Відомства інтелектуальної власності (IPO), у країнах ЄС – до Європейського патентного офісу (EPO). Разом із вартістю послуг патентного повіреного патентування обійдеться винахіднику в €6000 для Євросоюзу і £1000 – для Великої Британії.

Компанія 4В готова допомогти вам із реєстрацією патенту – звертайтеся до наших юристів за детальною консультацією.

Оформлення авторського права

Авторське право захищає об’єкти, створені внаслідок будь-якої творчої діяльності людини. Це можуть бути літературні чи музичні твори, предмети живопису, фотографії та багато іншого. Актуальність реєстрації авторського права для продавців Amazon важко переоцінити. З її допомогою можна захистити від незаконного копіювання та використання інструкції, текст опису товару, зображення, пакування або зовнішній вигляд.

Зверніть увагу: У всіх країнах, що підписали Бернську конвенцію про охорону літературних та художніх творів, захист авторських прав здійснюється автоматично, тобто не вимагає реєстрації. Проте законодавство багатьох країн передбачає оформлення авторського права у необов’язкових системах реєстрації. Це особливо актуально в ситуаціях, коли право на інтелектуальну власність доводиться доводити в суді чи маркетплейсі, і важливу роль відіграє інформація про володіння та створення об’єкта на певну дату.

Реєстрація авторського права обійдеться підприємцю від €200.

Розробка пакування

Принцип «зустрічають по одягу» працює якнайкраще для товарів, які продаються на великих маркетплейсах. За даними торгового агентства Nethansa, європейський малий та середній бізнес продає на Amazon понад 1,8 млрд товарів на рік. Щоб виділитися на тлі настільки численних конкурентів, слід подбати про створення унікального, зручного пакування, що запам’ятовується для своєї продукції.

Перше, що необхідно пам’ятати, – нанесення на пакування обов’язкових елементів маркування. Складність полягає в тому, що продажі на Amazon в Європі – міжнародний бізнес, а отже, і вимоги до оформлення пакування можуть відрізнятися від країни до країни. Розглянемо деякі з них:

  • Вказуйте будь-які попередження та інструкції щодо використання продукту мовою тієї країни, в якій ви збираєтеся продавати товар. Наприклад, для продажу у Швейцарії інформація має бути надана німецькою, італійською та французькою мовами.
  • Нанесення спеціальних символів, серед яких знак перекресленого контейнера для сміття для електроприладів та маркування CE для товарів, що підлягають обов’язковій сертифікації відповідно до Європейської Декларації про відповідність (DoC). Детальніше про сертифікацію товарів для продажу в Європі можна прочитати в першій частині цього матеріалу.
  • Для продажу товарів у Франції на пакуванні має бути розміщена інструкція щодо сортування під логотипом Triman.
  • В Італії на все побутове пакування обов’язково наносити екологічне маркування. Причому, якщо паковання складається з різних елементів, маркованим має бути кожен із них. Виробники можуть створювати індивідуальні еко-етикетки за допомогою спеціалізованого інструменту e-tichetta.
  • У Великій Британії після її виходу з ЄС з’явився окремий тип маркування РЄ – UKCA (UK Conformity Assessed).
  • Для продажу товарів в Іспанії необхідно отримати рекламну ліцензію Green Dot та наносити на пакування відповідний знак.
  • У Нідерландах, Швеції та Польщі слід наносити на пакування спеціальне маркування з кодами перероблення. Це вимагає Директива ЄС 94/62/EC.
  • У Німеччині з 1 липня 2022 року діє Закон про пакування за системою РВВ (розширеної відповідальності виробника). Відповідно до цієї постанови, виробники несуть фінансову та фізичну відповідальність за обробку та утилізацію вживаних товарів. Закон спрямований на збільшення показників повернення та перероблення пакування та передбачає реєстрацію виробників у спеціалізованій місцевій організації ZSVR.

Окрім обов’язкових вимог до оформлення упакування товарів для їх реалізації на Amazon Європа, існують також негласні правила, які допоможуть збільшити продаж вашої продукції. Нижче ви знайдете кілька порад щодо створення якісного упакування:

  1. Використовуйте мінімалістичний ексклюзивний дизайн та насичені кольори, структуруйте інформацію на пакуванні. Поглянувши на коробку або пакет, покупець повинен запам’ятати її та отримати всі важливі відомості про продукт.

Рекомендація від експертів: При створенні дизайну упакування скористайтесь маркетинговим прийомом під назвою A/B-тестування. Він полягає в тому, щоб розробити кілька варіантів дизайну, запустити для них рекламну кампанію з невеликим бюджетом та перевірити, який з них матиме більший успіх у публіки.

  1. Враховуйте смаки своєї цільової аудиторії. Не можна створити однакове пакування для дитячої іграшки та ювелірної прикраси та чекати, що вона буде однаково актуальна для покупців обох груп товарів.
  1. Зробіть вибір на користь екологічності. Турбота про довкілля – справжній тренд сучасності, і виробники з радістю його підхопили. Згідно з аналітикою Statista, паковання з паперу та картону використовується в 33 % випадків. Тоді як пластик, який донедавна був незаперечним лідером, лише у 25 %.
  1. Адаптуйте упакування під культурні особливості кожної країни, де ви збираєтеся продавати товар. Це дозволить найпростіше завоювати цільову аудиторію в усіх регіонах.

Створення пакування, яке приверне увагу покупців та відповідатиме нормативним вимогам цільової країни, краще довірити професіоналам. Фрілансери візьмуть за таку роботу від €100, а спеціалізовані компанії – від €500.

Створення якісного лістингу

Ще один спосіб виділити свій товар серед тисяч схожих продуктів – створити якісний лістинг, який відповідатиме вимогам Amazon та привабливо виглядатиме для потенційних покупців. Для цього важливо звернути увагу на фотографії вашого товару та його опис. Поговоримо про те, як зробити ідеальні фотографії продукції і якими параметрами повинен мати текст її опису.

Послуги фотографа

У Amazon досить жорсткі вимоги до фотографій товарів, що продаються на маркетплейсі, тому рекомендуємо довірити створення знімків професіоналам.

Зверніть увагу, що основні фотографії повинні мати такі параметри:

  • Зображення товару – щонайменше 85 % кадру.
  • Об’єкт повинен розташовуватися на білому тлі.
  • Мальовані ілюстрації, графіки чи макети продукції неприпустимі.
  • На фотографії повинен бути присутнім лише предмет, який продається – без реквізиту, голограм, логотипів тощо.
  • Допустимі розміри зображення: не менше 1000 пікселів і не більше 10 000 пікселів по довжині, не менше 500 пікселів по короткій стороні.
  • Переважний формат – JPEG, але також можна використовувати TIFF та GIF. Анімовані файли GIF не підтримуються.

Також існують окремі вимоги, які застосовуються до певних категорій товарів. Детальніше ознайомитись зі стандартами торгового майданчика можна на офіційному сайті Amazon.

Професійний фотограф бере за свою роботу від €200.

Робота копірайтера

Міжнародний формат бізнесу на Amazon EU необхідно враховувати й під час створення описів лістингів. Залучіть до цього процесу копірайтерів-носіїв мови кожної країни, де ви збираєтеся продавати товар. Тільки він зможе зробити текст легко читаним і зрозумілим для корінного населення, адаптувати його під ментальні особливості мешканців конкретної держави.

Витрати на послуги копірайтера залежатимуть від того, яку форму оплати ви оберете. Наприклад, за погодинної оплати тариф складає порядку €20 за годину. Оформлення лістингу «під ключ» обійдеться від €50 до €300+, якщо ви вирішите скористатись послугами носія мови.

Запуск рекламної кампанії

Припустімо, ви вже вклали гроші в розробку якісного, продуманого паковання, створили лістинг із професійними фотознімками та ідеальними описами, але лавина продажів на вас так і не обрушилася?

Річ у тім, що для залучення потенційних покупців потрібно, щоб вони побачили ваш товар. А це можливо лише завдяки запуску ефективної рекламної кампанії. Поговоримо про можливості Amazon у просуванні товарів докладніше.

Налаштування реклами

Під налаштуванням реклами розуміють оптимізацію рекламної стратегії та суворий контроль ранжирування ключових запитів. Це дуже актуально для продавців Амазону, адже на маркетплейсі діє рекламна модель pay-per-click (PPC), яка передбачає плату за реальний перехід клієнта на оголошення.

Налаштування реклами – досить складний процес, який вимагає специфічних знань і досвіду. Тому хоча б у перші місяці роботи на європейському Амазоні краще вдатися до допомоги професіоналів. Їхні послуги обійдуться не менше €250-350. Практика показує, що для середньостатистичних продавців витрати на налаштування реклами становлять €500-1000 на місяць, а для підприємців з оборотом від €1 млн – до €5000 на місяць.

Рекламні інструменти Amazon та витрати на просування товарів

Якщо ви плануєте вихід на європейський Амазон, вам не доведеться самостійно шукати інструменти для просування – маркетплейс надає широкі рекламні можливості. Серед них:

  1. Sponsored Products – ваші оголошення потраплять у ТОП пошукової видачі, на сторінці інформації про товар та на зовнішніх платформах.
  2. Sponsored Display – медійна реклама, яку споживачі побачать у результатах пошукової видачі, на сторінці інформації про товар, у відгуках та маркетингових листах.
  3. Sponsored Brands – потенційні покупці будуть бачити логотип вашого бренду і до трьох товарів, що реалізуються під ним, в результатах пошуку.

Вартість одного кліка за рекламним посиланням на Amazon EU у середньому становить €0,5. За даними Statista, найдорожче обходиться реклама підприємцям, які працюють на маркетплейсі Великої Британії – тут середній показник сягає £0,55 (€0,64). Величезний плюс для продавців полягає в тому, що вони можуть самі встановлювати свій рекламний бюджет. Однак експерти не рекомендують надмірно економити та витрачати менше ніж €10 на день – це саме та сума, інвестування якої принесе видимі результати.

Робота з інфлюєнсерами

Реклама ваших товарів у соціальних мережах на сторінках відомих блогерів – гарний спосіб розширити свою цільову аудиторію та збільшити продажі.

На Amazon існує програма Amazon Influencer, приєднавшись до якої власники популярних облікових записів в YouTube, Instagram, Facebook і т.д. стають творцями контенту, спрямованого на просування товарів маркетплейса.

Впливові особи Amazon отримують комісійну винагороду від торгової платформи щоразу, коли покупці переходять за їхніми партнерськими посиланнями. Однак це не основний дохід – набагато більше за рекламу своїх товарів платять інфлюєнсерам продавці. Сума може змінюватись від €10 до €10 000+, залежно від кількості передплатників у блогера.

Підіб’ємо підсумки

На українських виробників, які планують вийти на Amazon EU, очікують певні витрати, без яких бізнес не може стати успішним. Серед них:

  • попереднє дослідження та реєстрація ТМ: €100 + €600-1500;
  • експертиза та реєстрація патенту: €450 + €6000/1000 фунтів стерлінгів;
  • реєстрація авторського права: від €200;
  • розробка упакування: €100-500;
  • створення лістингу (послуги фотографа та копірайтера): від€250;
  • вантажна реклама: €250-350 (налаштування реклами), від €300 (оплачується моделями КПП), €10-10 000+ (робота з блогерами).

Ви можете звернутися за допомогою з вищезазначених питань до юристів компанії 4В. Наша професійна команда проконсультує вас з усіх аспектів міжнародного бізнесу та супроводжуватиме від етапу дослідження ринку та конкурентів до успішних продажів.

корисні матеріали в нашому блозі
Стратегії управління правами Інтелектуальної власності

Для багатьох бізнесів інтелектуальна власність (ІВ) – важлива частина їхніх бізнес-процесів та репутації, а в деяких компаній її вартість може навіть перевищувати вартість виробничих потужностей або бути основним джерелом доходу. У цій статті ми розглянемо як захистити такий цінний актив та отримати з нього максимальний прибуток. Що таке інтелектуальна власність компанії? WIPO – Всесвітня організація […]

читати далі
Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількіст2ь виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі