Особливості реєстрації компанії в США для торгівлі на Амазон

Час читання: 7 хвилин

2.67 мільярдів користувачів відвідало Амазон з лютого по серпень 2021 року. Настільки щільний трафік привертає на платформу все більше продавців (понад мільйон в 2020 році). Але ще більше тих, хто ніколи і не ризикне почати бізнес через амазон, злякавшись труднощів роботи з платформою: мовний бар’єр, тонкощі реєстрації, висока конкуренція і строгі вимоги до товарів.

Ця стаття для тих, хто все одно планує створення бізнесу на amazon, або вже торгує. Як почати заробляти на amazon, чи потрібно реєструвати компанію в США для роботи на платформі і як це зробити – читайте далі.

Як стати продавцем на Amazon?

Реєстрація на сервісі Sell.amazon — перший крок для бажаючих почати бізнес в амазон. Вас чекає звична процедура: вкажіть email (або номер телефону) і пароль. Далі виконайте 8 кроків, щоб відкрити ваш офіційний бізнес на amazon.com:

  1. Виберіть статус аккаунта. За замовчуванням пропонується Professional-аккаунт (про нього подальша інструкція). Бажаючі зареєструвати Individual-аккаунт повинні перейти на вкладку Pricing і вибрати відповідний тариф.
Individual-аккаунтProfessional-аккаунт
Тариф0.99$/продажів+комісія39.99$/місяць+комісія
Кому підходитьДо 40 продажів в місяць;
Несформований ассортимент;
Продажі без реклами.
Від 40 продажів в місяць;
Продажі з рекламою;
Розширені інструменти продажів (API, звіти);
Асортимент з обмежених категорій.
  1. Введіть Legal name: ваше повне ПІБ або назва компанії.
  2. Вкажіть білінг-адресу – адреса для платіжних документів (докладніше про це далі).
  3. Підключіть до сервісу платіжну карту.
  4. Пройдіть верифікацію.
  5. Пройдіть опитування про формат податкових звітів.
  6. Підпишіть зазначені сервісом документи електронним підписом або надіславши запит на оригінали на фізичну адресу.
  7. Заповніть лістинг товарів.

Якщо у вас є Private Label (зареєстрована в США торгова марка), його теж потрібно зафіксувати. Реєстрація закінчена, можна приступати до торгівлі!

Реєстрація на sell.amazon – перший крок для будь-якого amazon-підприємця.

Документи для реєстрації на амазон

Для Individual-аккаунта підтверджуючі документи не будуть потрібні. А ось в Professional-акаунті маркетплейс пред’являє до документів цілий ряд вимог. Крім достовірності вони повинні бути кольоровими, чіткими, з високим розширенням і в повному об’ємі. Неприпустимо надсилати сервісу фото документів, зроблене гаджетом.

Документи приймають у форматі jpeg, png, pdf, tif, jpg розміром від 10 мб. Не можна використовувати в назвах спеціальні символи – &, #, $.

Російська та українська мови не підходять для реєстрації на амазон. Переведіть їх на відповідну для сервісу мову (англійська, французька, китайська, арабська, італійська, німецька, японська, португальська, турецька, іспанська) і завірте у нотаріуса.

Для реєстрації продавця на амазон необхідна банківська виписка і посвідчення особи. Паспорт, id-карта, водійські права. Двосторонні документи відправляйте одним файлом.

У різних країнах список додаткових документів може відрізнятися:

  • Підтверджуючі документи на бізнес;
  • Рахунки за комунальні послуги;
  • Ліцензії на бізнес;
  • Виписки з банків.

Як заповнити адресу на amazon

За адресу в формі реєстрації відповідають відразу кілька рядків (всі дані вводите латиницею):

Address: номер будинку, назва вулиці і квартира. Приклад: вул. Грекова 18, кв. 35 вводите в такому вигляді: 18 Grekova Str, apt 35.

Address line 2: додаткове поле на випадок, якщо адреса не помістилася в перший рядок.

City/Town: місто Київ – Kyiv.

State/Province/Region: Київська область – Kyiv reg.

Postal/ZIP-code: поштовий індекс.

Country: країна Україна – Ukraine.

Якщо ви займаєтеся Дропшиппінгом, вам стане в нагоді американська адреса для амазона. На ринку США є компанії, які доставляють товар тільки в межах країни, або доставляють невиправдано дорого. У таких випадках компанії-посередники допоможуть отримати американську адресу, куди будуть приходити замовлені вами товари, а вже звідти можна вивозити посилки за межі США зручним вам способом.

За даними SimilarWeb тільки з лютого по серпень 2021 року Amazon.com відвідало майже 2.7 мільярда чоловік.

Як продавати на амазон з України

Торгівля на амазон з України відбувається за стандартною схемою: вибір товару, аналіз ніші, реєстрація на маркетплейсі. Для українських трейдерів важливо визначити спосіб доставки товарів на склади амазон і спосіб виведення коштів.

Доставку організовують Укрпошта і Нова пошта, або логістичні компанії. Останні готові допомогти з документальним оформленням.

Виводити гроші в Україну найзручніше через платіжну систему Payoneer, за допомогою якої ви можете отримати кошти на рахунок в українському банку. Мінімальна сума виводу – 200 $, комісія за виведення становить 2%. Гроші надходять на рахунок у валюті, але зняти їх можна тільки в гривнях.

Навіщо реєструвати компанію в США для торгівлі на Амазон?

Торгувати на амазон як приватна особа можливо, але практика показує, що користувачі без компанії стикаються з низкою труднощів ще на етапі реєстрації:

  • Довіра. Неофіційна політика Amazon ставить під сумнів акаунти фізичних осіб з східної Європи: адміністрація сервісу відхиляє документи, що підтверджують особу, вимагає вислати їх повторно, запитує ютіліті білл (підтвердження місця проживання). Користувачі скаржаться в соціальних мережах на проблеми з реєстрацією:

Наявність компанії в США прискорює процес реєстрації на платформі, а верифікаційні документи Amazon приймає без зауважень.

  • Контроль. Уже після реєстрації, в процесі роботи, амазон іноді вимагає у фізичних осіб повторну верифікацію. Маркетплейс контролює місце проживання, періодично запитуючи ютіліті білл. Якщо у адміністрації сервісу виникають підозри – вони вимагають додаткові документи. Користувачів з компанією в США амазон не турбує зайвими запитами.
  • Відповідальність. З 1 вересня сервіс вводить обов’язкове страхування відповідальності продавців: користувачі отримують можливість поскаржитися на продавця. Створюючи бізнес на амазон як фізична особа, ви берете на себе всю відповідальність за можливі проблеми, ризикуючи особистим майном. Маючи компанію в США, ви будете відповідати майном компанії, а особисті активи залишаться в недоторканності.
  • Законність доходу. Селлери, які отримують великий прибуток від торгівлі на амазон, викликають пильну увагу податкової. І при цьому у них не завжди є документи, що підтверджують джерело доходу: податкові декларації та договори купівлі-продажу. Ці документи необхідні при купівлі нерухомості, авто та інших активів. Компанія в США допоможе спланувати податкове навантаження на бізнес і власника бізнесу, щоб виконувати всі законні вимоги України, Америки та інших країн.

Важливо: Україна і США працюють над відкриттям обміну податковою інформацією. Це означає, що в перспективі дані про торгові операції фізичних осіб в США будуть доступні податковій службі України. Для прикладу: в Росії вже на повну працює закон про КІК, і продавці на Amazon змушені торгувати через ІП (багато бюрократичних складнощів), або через компанію в США.

  • Додаткові витрати. Фізичні особи більше платять за рекламні послуги. Це обумовлено податком на Google: він буде стягуватися з продавців-резидентів України. Компанії США його не платять.
  • Податкове навантаження. Торгівля на маркетплейсі без сплати податків рано чи пізно призведе селлера на лаву підсудних. Тому перед тим, як створити бізнес на амазон, продумайте, під яку податкову систему його підлаштувати. Фізичні особи зобов’язані платити податок на дохід. Але маючи компанію, зареєстровану в США, ви платите податок на прибуток. А ставка податку залежить від того, в якому штаті ви відкриєте компанію. Детальніше про оподаткування в США читайте тут.

Що необхідно для реєстрації компанії в США

Список необхідних документів:

  • Копії цивільних і закордонних паспортів директорів і акціонерів компанії, корпоративних секретарів;
  • Дані про розподіл часток і акцій по компанії;
  • Документи, що підтверджують адресу проживання (рахунки за комунальні послуги);
  • Варіанти назв компанії із зазначенням на форму власності;
  • Види діяльності компанії.

Відкриття корпоративного рахунку

Корпоративний рахунок в банку США — це пропуск в міжнародну систему торгівлі в доларах. Він дозволяє проводити доларові операції з більшістю країн світу. Відкрити корпоративний рахунок можна тільки на американську компанію або на американську філію іноземної компанії.

Цікаво: корпоративний рахунок в банку вигідніший, ніж платіжні системи – Amazon Pay, PayPal, Payoneer – завдяки відсутності подвійної конвертації валют.

Для реєстрації надайте співробітникам банку свій паспорт, документи компанії, адресу в США і номер платника податків EIN і ITIN. Враховуйте, що на отримання ITIN йде більше півроку.

Загальний термін і вартість реєстрації

Важко визначити терміни і скільки буде коштувати реєстрація компанії в США. Це залежить від штату і від того, чи робите ви все самі, або користуєтеся послугами посередників. Перший варіант дешевше, але займає більше часу. І є ризик, що економія в момент реєстрації призведе до додаткових витрат уже при першій подачі звітів до податкової. Юристи заощадять час і зроблять все самостійно, але за комфорт доведеться доплатити.

Сама по собі реєстрація компанії в США проходить швидко: в штаті Вайомінг – за 5 робочих днів, у Флориді – до 10 днів, а в Делавері взагалі за 1 день. Пам’ятайте, що процедура відбувається на 2-х рівнях: рівень штату і в податкової США. Набагато більше часу йде на отримання податкових номерів EIN і ITIN.

EIN – індивідуальний податковий номер роботодавця. Без нього компанія не зможе функціонувати, тому оформляйте його відразу після реєстрації бізнесу. Отримання EIN займає 3-4 тижні.

ITIN – ідентифікаційний податковий номер для нерезидентів США. Необхідний для відкриття корпоративного рахунку в банку. Термін отримання – від півроку.

Важливо: враховуйте поправку на карантинні обмеження. У зв’язку з коронавірусом терміни збільшені (ITIN – +3 місяці).

корисні матеріали в нашому блозі

Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Wish – нова платформа, що продає 1,7 мільйона товарів на день. Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

читати далі
Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі