Вибір форми LLC або C-Corp для нової компанії в США

Час читання: 9 хвилин

Все більша кількість онлайн-підприємців реєструють компанії на території США. В основному, це пов’язано з легалізацією грошових коштів, отриманих на території США, та бажанням уникнути ризиків, пов’язаних з несплатою податків.

Розберемось, які податкові зобов’язання лягають на онлайн-продавців у разі реєстрації компанії в США.

Але для початку давайте пройдемося з двома важливими моментами:

  1. навіщо реєструвати компанію в США
  2. і коли це краще робити.

Переваги компанії в США

У вас можуть бути свої мотиви реєстрації компанії в США, але зараз ми зупинимося на самих основних причинах (перевагах), які дозволяють зробити вибір американської юрисдикції для відкриття компанії.

  • Доступ до ринків капіталу в США, включаючи публічні ринки, венчурний капітал і бізнес-ангелів. Американський ринок найбільш привабливий для пошуку ділових партнерів та інвесторів. Дуже часто американські інвестори не хочуть фінансувати іноземну компанію. Чому? Місцеву компанію їм простіше перевірити, ніж компанію за кордоном.
  • Можливе зниження податків на дохід, отриманий в США. Власне, це і є темою нашої статті і нижче ми розглянемо це питання докладніше.
  • Спрощений процес отримання візи для роботи в країні. Так, ви зможете простіше отримати ділову або робочу візуі як результат – американська компанія допоможе вам з імміграцією в США.
  • Підвищення ділової репутації для зарубіжних і американських клієнтів. Тут все просто: так склалося, що американські компанії зазвичай більш авторитетні, ніж компанії з інших юрисдикцій для стартапів, в тому числі в Європі та Азії.
  • Спрощений процес продажу для податків і митниці. Хочете торгувати на ринку США? Це набагато простіше, маючи власну компанію в цій країні.
  • Американці вважають за краще американське. І це не стереотип, це дійсно стиль поведінки більшості людей в цій країні. Навіть якщо говорити про ринок В2В, то американці вважають за краще укладати контракти з компаніями в США і тут все логічно: якщо щось піде не так, вони можуть вирішити проблему “вдома”, а не десь за кордоном.
  • Надійна правова база. Компанії, в ході своєї діяльності накопичують бізнес-активи (гроші, торгові марки, патенти, авторські права, нерухомість тощо). США – одна з кращих юрисдикцій для інкорпорації, ви можете бути впевнені, що ваші бізнес-активи будуть в безпеці. Їх збереження не буде залежати від наступного президента або економіки. На вашому боці американський правовий захист, яка вибудуваний таким чином, щоб захищати бізнес і його власників.

І дуже коротко про те, коли ж варто задуматися про реєстрацію компанії в США. Для прикладу візьмемо Amazon-бізнес, з яким ми найчастіше стикаємося у своїй практиці.

Задуматися про компанію в США коштує, якщо:

  • Ви успішно торгуєте на Amazon вже 6 місяців – рік і провели “розвідку боєм” на ринку США, переконавшись, що ваші товари цікаві і затребувані ринком.
  • Ви досягли обороту в 30 000$ в місяць або більше. Звідки така цифра? Саме такий оборот, в більшості випадків, дасть вам достатній прибуток для обслуговування компанії в США.
  • Ви плануєте залучати інвестиції або зрощує бізнес для його подальшого продажу.
  • У вас виникла потреба легалізації доходів, одержуваних від Amazon-бізнесу.

Тепер перейдемо до нашого основного питання – який тип компанії вибрати (з точки зору податкової оптимізації).

Податки, з якими зіткнуться онлайн-підприємці

Існує думка, що в США високі податки, які забирають більшу частину прибутку. Давайте з’ясуємо так це, чи ні?

Для початку розберемо детально які саме податки лягають на плечі онлайн-підприємців, які вирішили зареєструвати компанію в США.

1. Income tax (федеральний податок на прибуток)

Зобов’язання платити цей податок лежить на всіх, незалежно від організаційно-правової форми компанії або штату, в якому зареєстрована компанія.

Раніше ставка податку на прибуток для юридичних осіб розраховувалася за прогресивно-регресивною шкалою, тобто процентна ставка, по якій юридична особа сплачувала податок, була плаваюча від 15% до 39% і залежала виключно від суми прибутку, яку заробила компанія.

З 01 січня 2018 року набрали чинності зміни до податкового законодавства США, згідно з якими С-corporation буде платити фіксований федеральний податок на прибуток в розмірі 21%. LLC, як і раніше, сплачує податок за ставкою від 15% до 39%.

2. Income Tax (податок на прибуток на рівні штату)

Ми часто чуємо, що в США присутні безподаткові штати, так звані офшорні, але хочемо відразу попередити: це міф. Дійсно, є можливість вибрати штат з більш комфортними податковими ставками, але податок все одно доведеться платити.

Наявність т.зв. “Офшорних” штатів в США – поширений міф, податки на рівні штату все одно доведеться платити.

3. Sales Tax (податок з продажів, що віддалено нагадує наш ПДВ)

Ми випустили невелику серію матеріалів, присвячених виключно Sales Tax. Хочете докладно все вивчити? Тоді переходите за цим посиланням >>. В рамках даного матеріалу ми розглянемо тільки самі основні моменти.

Отже, цей податок сплачує кінцевий споживач, а компанія, в свою чергу, виступає податковим агентом, на якому лежить обов’язок збирати (утримувати) даний податок з покупців. Sales tax виникає за умови, якщо у компанії виникає NEXUS (економічний зв’язок зі штатом).

Це може бути:

  • Місце реєстрації компанії (штат) або місце Вашого проживання (якщо проживаєте на території США);
  • Місцезнаходження Вашого товару (FBA склад або склад, який орендує | володіє сама компанія), штат або кілька штатів, в яких знаходиться Ваша продукція.

Часто буває ситуація, коли продукція розподілена по кількох складах, а вони, як правило, знаходяться на території різних штатів. У цьому випадку основна проблема продавців на Amazon полягає в тому, що маркетплейс самостійно і без їх відома може переміщати продукцію за своїми складам в різних штатах.

У зв’язку з цим у таких продавців виникатиме Nexus у всіх штатах, де знаходиться склад з продукцією, а значить, і обов’язок оплачувати або утримувати податок з продажів (Sales Tax).

Важливо розуміти, що оскільки Sales Tax – це податок, який сплачує кінцевий покупець, він дуже побічно впливає на наш прибуток, але ми повинні утримувати цей податок, а значить, реєструвати Sales Tax Permit Number і подавати звітність по Sales Tax.

Необхідно враховувати, що Sales Tax є податком на рівні штату, тобто порядок реєстрації, адміністрування, ставка податку, вимоги до звітності в кожному штаті часто відрізняються, і немає єдиного правила для всіх штатів.

Проблема при роботі зі складами Amazon – їх розподіл по різних штатах і самостійне переміщення товару маркетплейсом (без відома продавців). В цьому випадку Nexus виникає в декількох штатах і це необхідно враховувати у звітності по Sales Tax

Приклади розрахунку податків для американських компаній

Тепер Ви знаєте, які основні податки доводиться платити при веденні онлайн-продажів в США, якщо при цьому Ви використовуєте американську компанію.

Давайте, як приклад, розрахуємо розмір податків, які нам доведеться заплатити в разі реєстрації LLC і C-corporation.

Компанія в формі LLC

Для прикладу візьмемо LLC в штаті Флорида і суму прибутку в розмірі 50 000 $

  • Федеральний податок на прибуток в межах 15 – 39%;
  • Податок на прибуток на рівні штату (ставки у Флориді: для фізичних осіб 0%, для корпорацій 5,5%).

Разом:

$50 000 – 15% = $42,500

Більше ніяких податків не виникне, оскільки LLC подає щорічно декларацію від імені фізичної особи.

Така форма сплати податків є спрощеною і прозорою. Для легалізації грошей в Україні Вам доведеться заплатити військовий збір в розмірі 1,5% від 42 500 $ (згідно з угодою між Україною і США про уникнення подвійного оподаткування).

Процентне співвідношення може рости, оскільки федеральний податок на прибуток розраховується за прогресивно-регресивною шкалою (чим більше прибутку – тим вище процентна ставка податку).

Компанія в формі C-corporation

Для прикладу візьмемо LLC в штаті Флорида і суму прибутку в розмірі 50 000 $

  • Федеральний податок на прибуток – 21%;
  • Податок на прибуток на рівні штату – 5,5%.

Разом:

$50 000 – 21% = $39 500

$39 500 – 5,5% = $37 327

У разі розподілу дивідендів:

Податок на дохід фізичної особи 15% (cплачується в США)

$37 327 – 15% = $31 728

Військовий збір 1,5% (сплачується в Україні)

$31 728 – 1,5% = $31 252

Замість висновку: перевага C-corporation

В обох випадках гроші будуть легалізовані на території України.

Перевагою C-corp. є можливість офіційно звільнити від оподаткування суму в 10 000 000 $ (так званий «SECTION 2012»). Це відмінний плюс для тих, хто розглядає можливість продажу бізнесу.

Тут мається на увазі, що в разі продажу корпорації за 10 000 000 $, ця сума не буде обкладатися податком на дохід. Така компанія повинна відповідати певним умовам, а саме:

  1. Компанія з активами на суму не більше 50 000 000 $;
  2. Тільки C-corporation;
  3. Володіння компанією не менше 5 років.

При цьому, якщо компанія продається, наприклад, за 12 000 000 $, обкладатися податком будуть 2 000 000 $.

Хочете більше зануриться в тему реєстрації компанії в США? Рекомендуємо подивитися запис одного з наших вебінарів, де досить детально розбирається питання кредитування бізнесу, податків, бухгалтерського супроводу, документів необхідних для реєстрації компанії та багато іншого.

Слідкуйте за нашим блогом. Якщо у Вас вже зараз є питання по організації онлайн-бізнесу та реєстрації компанії в Сполучених Штатах Америки – сміливо тисніть “Замовити консультацію”.

корисні матеріали в нашому блозі

Офшори та їх актуальність у сучасному корпоративному світі

За консервативними оцінками, в офшорах заховано 12-15% світового ВВП, вважають у Boston Consulting Group. Чи можна собі уявити сучасний бізнес без використання офшорів? Звісно!  Не маємо жодного сумніву, що офшори й надалі будуть активним гравцем на полі бою міжнародного бізнесу, але правила гри змінюються. Підписання Україною конвенції MLI (яка дозволяє в деяких випадках уникнути подвійного […]

читати далі
Навіщо реєструвати нерезидентам авторські права у США?

Авторське право покликане захищати форму висловлювання твори і не поширюється на ідеї, теорії, принципи, методи, процедури, процеси, системи, способи, концепції, відкриття, навіть якщо вони виражені, описані, пояснені, проілюстровані у творі. Ідеї не підлягають захисту засобами інтелектуальної власності, а методи, процедури, процеси, системи, засоби охороняються як об’єкти промислової власності. Згідно з міжнародними нормами, авторське право виникає […]

читати далі
За який термін до реєстрації патента можна розкривати інформацію про винахід, продукт, послугу

Бізнес, що розвивається, на певному етапі перестає задовольнятися реєстрацією торгових марок, копірайтом або отриманням патентів на різні дизайни. Патенти на винаходи є потужним інструментом створення нових конкурентних переваг з низки причин: Однак, за очевидності переваг для бізнесу в отриманні патентів на винаходи, на рівні малих та середніх підприємств рішення подати патентну заявку, як правило, приходить […]

читати далі