Вибір форми LLC або C-Corp для нової компанії в США

Час читання: 9 хвилин

Все більша кількість онлайн-підприємців реєструють компанії на території США. В основному, це пов’язано з легалізацією грошових коштів, отриманих на території США, та бажанням уникнути ризиків, пов’язаних з несплатою податків.

Розберемось, які податкові зобов’язання лягають на онлайн-продавців у разі реєстрації компанії в США.

Але для початку давайте пройдемося з двома важливими моментами:

  1. навіщо реєструвати компанію в США
  2. і коли це краще робити.

Переваги компанії в США

У вас можуть бути свої мотиви реєстрації компанії в США, але зараз ми зупинимося на самих основних причинах (перевагах), які дозволяють зробити вибір американської юрисдикції для відкриття компанії.

  • Доступ до ринків капіталу в США, включаючи публічні ринки, венчурний капітал і бізнес-ангелів. Американський ринок найбільш привабливий для пошуку ділових партнерів та інвесторів. Дуже часто американські інвестори не хочуть фінансувати іноземну компанію. Чому? Місцеву компанію їм простіше перевірити, ніж компанію за кордоном.
  • Можливе зниження податків на дохід, отриманий в США. Власне, це і є темою нашої статті і нижче ми розглянемо це питання докладніше.
  • Спрощений процес отримання візи для роботи в країні. Так, ви зможете простіше отримати ділову або робочу візуі як результат – американська компанія допоможе вам з імміграцією в США.
  • Підвищення ділової репутації для зарубіжних і американських клієнтів. Тут все просто: так склалося, що американські компанії зазвичай більш авторитетні, ніж компанії з інших юрисдикцій для стартапів, в тому числі в Європі та Азії.
  • Спрощений процес продажу для податків і митниці. Хочете торгувати на ринку США? Це набагато простіше, маючи власну компанію в цій країні.
  • Американці вважають за краще американське. І це не стереотип, це дійсно стиль поведінки більшості людей в цій країні. Навіть якщо говорити про ринок В2В, то американці вважають за краще укладати контракти з компаніями в США і тут все логічно: якщо щось піде не так, вони можуть вирішити проблему “вдома”, а не десь за кордоном.
  • Надійна правова база. Компанії, в ході своєї діяльності накопичують бізнес-активи (гроші, торгові марки, патенти, авторські права, нерухомість тощо). США – одна з кращих юрисдикцій для інкорпорації, ви можете бути впевнені, що ваші бізнес-активи будуть в безпеці. Їх збереження не буде залежати від наступного президента або економіки. На вашому боці американський правовий захист, яка вибудуваний таким чином, щоб захищати бізнес і його власників.

І дуже коротко про те, коли ж варто задуматися про реєстрацію компанії в США. Для прикладу візьмемо Amazon-бізнес, з яким ми найчастіше стикаємося у своїй практиці.

Задуматися про компанію в США коштує, якщо:

  • Ви успішно торгуєте на Amazon вже 6 місяців – рік і провели “розвідку боєм” на ринку США, переконавшись, що ваші товари цікаві і затребувані ринком.
  • Ви досягли обороту в 30 000$ в місяць або більше. Звідки така цифра? Саме такий оборот, в більшості випадків, дасть вам достатній прибуток для обслуговування компанії в США.
  • Ви плануєте залучати інвестиції або зрощує бізнес для його подальшого продажу.
  • У вас виникла потреба легалізації доходів, одержуваних від Amazon-бізнесу.

Тепер перейдемо до нашого основного питання – який тип компанії вибрати (з точки зору податкової оптимізації).

Податки, з якими зіткнуться онлайн-підприємці

Існує думка, що в США високі податки, які забирають більшу частину прибутку. Давайте з’ясуємо так це, чи ні?

Для початку розберемо детально які саме податки лягають на плечі онлайн-підприємців, які вирішили зареєструвати компанію в США.

1. Income tax (федеральний податок на прибуток)

Зобов’язання платити цей податок лежить на всіх, незалежно від організаційно-правової форми компанії або штату, в якому зареєстрована компанія.

Раніше ставка податку на прибуток для юридичних осіб розраховувалася за прогресивно-регресивною шкалою, тобто процентна ставка, по якій юридична особа сплачувала податок, була плаваюча від 15% до 39% і залежала виключно від суми прибутку, яку заробила компанія.

З 01 січня 2018 року набрали чинності зміни до податкового законодавства США, згідно з якими С-corporation буде платити фіксований федеральний податок на прибуток в розмірі 21%. LLC, як і раніше, сплачує податок за ставкою від 15% до 39%.

2. Income Tax (податок на прибуток на рівні штату)

Ми часто чуємо, що в США присутні безподаткові штати, так звані офшорні, але хочемо відразу попередити: це міф. Дійсно, є можливість вибрати штат з більш комфортними податковими ставками, але податок все одно доведеться платити.

Наявність т.зв. “Офшорних” штатів в США – поширений міф, податки на рівні штату все одно доведеться платити.

3. Sales Tax (податок з продажів, що віддалено нагадує наш ПДВ)

Ми випустили невелику серію матеріалів, присвячених виключно Sales Tax. Хочете докладно все вивчити? Тоді переходите за цим посиланням >>. В рамках даного матеріалу ми розглянемо тільки самі основні моменти.

Отже, цей податок сплачує кінцевий споживач, а компанія, в свою чергу, виступає податковим агентом, на якому лежить обов’язок збирати (утримувати) даний податок з покупців. Sales tax виникає за умови, якщо у компанії виникає NEXUS (економічний зв’язок зі штатом).

Це може бути:

  • Місце реєстрації компанії (штат) або місце Вашого проживання (якщо проживаєте на території США);
  • Місцезнаходження Вашого товару (FBA склад або склад, який орендує | володіє сама компанія), штат або кілька штатів, в яких знаходиться Ваша продукція.

Часто буває ситуація, коли продукція розподілена по кількох складах, а вони, як правило, знаходяться на території різних штатів. У цьому випадку основна проблема продавців на Amazon полягає в тому, що маркетплейс самостійно і без їх відома може переміщати продукцію за своїми складам в різних штатах.

У зв’язку з цим у таких продавців виникатиме Nexus у всіх штатах, де знаходиться склад з продукцією, а значить, і обов’язок оплачувати або утримувати податок з продажів (Sales Tax).

Важливо розуміти, що оскільки Sales Tax – це податок, який сплачує кінцевий покупець, він дуже побічно впливає на наш прибуток, але ми повинні утримувати цей податок, а значить, реєструвати Sales Tax Permit Number і подавати звітність по Sales Tax.

Необхідно враховувати, що Sales Tax є податком на рівні штату, тобто порядок реєстрації, адміністрування, ставка податку, вимоги до звітності в кожному штаті часто відрізняються, і немає єдиного правила для всіх штатів.

Проблема при роботі зі складами Amazon – їх розподіл по різних штатах і самостійне переміщення товару маркетплейсом (без відома продавців). В цьому випадку Nexus виникає в декількох штатах і це необхідно враховувати у звітності по Sales Tax

Приклади розрахунку податків для американських компаній

Тепер Ви знаєте, які основні податки доводиться платити при веденні онлайн-продажів в США, якщо при цьому Ви використовуєте американську компанію.

Давайте, як приклад, розрахуємо розмір податків, які нам доведеться заплатити в разі реєстрації LLC і C-corporation.

Компанія в формі LLC

Для прикладу візьмемо LLC в штаті Флорида і суму прибутку в розмірі 50 000 $

  • Федеральний податок на прибуток в межах 15 – 39%;
  • Податок на прибуток на рівні штату (ставки у Флориді: для фізичних осіб 0%, для корпорацій 5,5%).

Разом:

$50 000 – 15% = $42,500

Більше ніяких податків не виникне, оскільки LLC подає щорічно декларацію від імені фізичної особи.

Така форма сплати податків є спрощеною і прозорою. Для легалізації грошей в Україні Вам доведеться заплатити військовий збір в розмірі 1,5% від 42 500 $ (згідно з угодою між Україною і США про уникнення подвійного оподаткування).

Процентне співвідношення може рости, оскільки федеральний податок на прибуток розраховується за прогресивно-регресивною шкалою (чим більше прибутку – тим вище процентна ставка податку).

Компанія в формі C-corporation

Для прикладу візьмемо LLC в штаті Флорида і суму прибутку в розмірі 50 000 $

  • Федеральний податок на прибуток – 21%;
  • Податок на прибуток на рівні штату – 5,5%.

Разом:

$50 000 – 21% = $39 500

$39 500 – 5,5% = $37 327

У разі розподілу дивідендів:

Податок на дохід фізичної особи 15% (cплачується в США)

$37 327 – 15% = $31 728

Військовий збір 1,5% (сплачується в Україні)

$31 728 – 1,5% = $31 252

Замість висновку: перевага C-corporation

В обох випадках гроші будуть легалізовані на території України.

Перевагою C-corp. є можливість офіційно звільнити від оподаткування суму в 10 000 000 $ (так званий «SECTION 2012»). Це відмінний плюс для тих, хто розглядає можливість продажу бізнесу.

Тут мається на увазі, що в разі продажу корпорації за 10 000 000 $, ця сума не буде обкладатися податком на дохід. Така компанія повинна відповідати певним умовам, а саме:

  1. Компанія з активами на суму не більше 50 000 000 $;
  2. Тільки C-corporation;
  3. Володіння компанією не менше 5 років.

При цьому, якщо компанія продається, наприклад, за 12 000 000 $, обкладатися податком будуть 2 000 000 $.

Хочете більше зануриться в тему реєстрації компанії в США? Рекомендуємо подивитися запис одного з наших вебінарів, де досить детально розбирається питання кредитування бізнесу, податків, бухгалтерського супроводу, документів необхідних для реєстрації компанії та багато іншого.

Слідкуйте за нашим блогом. Якщо у Вас вже зараз є питання по організації онлайн-бізнесу та реєстрації компанії в Сполучених Штатах Америки – сміливо тисніть “Замовити консультацію”.

корисні матеріали в нашому блозі

Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Wish – нова платформа, що продає 1,7 мільйона товарів на день. Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

читати далі
Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі