Відхилення заявки на отримання Amazon Brand Registry в США

Восени 2021 року до компанії 4В звернувся винахідник пристрою господарського застосування з наступною проблемою. Розробка нашого клієнта у 2019-2020 роках почала користуватись значною популярністю на Amazon.com та приносити суттєвий дохід. Цілком обґрунтовано винахідник замислився щодо набуття виключних прав на продаж продукту та, відповідно, певної монополізації бізнесу з метою досягнення найефективнішої комерціалізації результату його креативної праці. Здійснивши дослідження клієнт дійшов висновку, що найбільш адекватним шляхом для здійснення його планів було отримання патенту на дизайн у Сполучених Штатах.

Ситуація:

До компанії 4В звернувся клієнт для того аби перевірити свою ТМ для реєстрації в США. 

Ми провели пошук та консультацію з клієнтом за результатами пошуку, акцентувавши увагу на наступному :

Знак, відповідає вимогам законодавства США про товарні знаки – не порушує моральні норми, суспільний лад і принципи людства. 

У пошуках не знайшлося таких товарних знаків, які б унеможливили реєстрацію ТМ клієнта у 16-му класі в США. 

Але варто врахувати, що в Європі вже існує зареєстрована ТМ ****, яка ідентична. Цей факт може призвести до опозиції зі сторони власника Європейської ТМ —  завдяки високій релевантності (І). 

Також, коли виникне бажання вийти на європейський ринок, цей факт буде ускладнювати реєстрацію Вашої ТМ у  Європі.

Подальший розвиток подій:

Ми попередили, що існує вже ідентична ТМ, але рішення клієнта було не похитне, а отже він був налаштований лише на реєстрацію.

Коли наш юрист провів первинні дії по отриманню Brand Registry – все було доволі звичайно і без жодних натяків на те, що згодом можуть виникнути якісь додаткові запити від маркетплейсу, на мить клієнт був впевнений в тому, що наявність Європейської ТМ його не торкнеться.

Але не кожна історія закінчується так, як би нам того хотілось, тож після того, як ми отримали Verification code і клієнт його відправив — отримали наступне повідомлення від Amazon:

Текст повідомлення про відхилення заявки на отримання Brand Registry в США

Ми спробували написати кейс, у якому прикріпили посилання на USPTO (бо клієнт продає саме на США), скинули заявку та документ, який видає реєстр безпосередньо після того, як приймає заявку  (Filing Receipt)  та ще додаткову інформацію – але на жаль, дива також не сталось.

Додатково після цього ми подали ще одну заявку, але відповідь була аналогічна до першої.

Повторне відхилення на отримання Amazon Brand Registry

Висновок:

Варто все ж таки звертати увагу на інші юрисдикції, продаючи тільки на США – Ви будете зростати, а отже буде виникати потреба у реєстрації ТМ та захисту своєї інтелектуальної власності.

Чи отримає наш клієнт бажаний кінцевий результат у вигляді Amazon Brand Registry USA ? – так, це можливо. Для цього потрібно дочекатися повної реєстрації ТМ, після чого завдяки відкритим кейсам і комунікації з підтримкою Амазон, ми зможемо отримати Brand Registry

Важливо!

Компанія 4В упровадила нові послуги : розширений пошук та моніторинг інтелектуальної власності. Ці послуги направлені на запобігання подібних ситуацій, як в описаному кейсі та унеможливлення порушення прав інтелектуальної власності наших клієнтів. 

Більш детально ви зможете ознайомитись із послугами на Безкоштовній консультації з юристом. 

Бажаємо Вам мирного неба над головою та гарних продажів.

Замовте БЕЗКОШТОВНУ консультацію

Гарантовано надамо цінну інформацію безпосередньо для вашого бізнесу

Інші кейси
команди 4b

Фінальна відмова патентної експертизи – не привід втрачати надію

Фінальна відмова – маркер того, що шанси на отримання патенту наближаються до мінімуму. Але цей кейс свідчить: не варто прощатися з уже зробленими інвестиціями в охорону прав інтелектуальної власності.

Додаткова верифікація акаунтів, які досягли виплат в розмірі 15 тисяч євро

Нормальна практика на європейських амазон-акаунтах проводити додаткову верифікацію при досягненні ліміту виплат 15000 євро. Але не завжди все відбувається гладко і з першого разу.

Отримання DBA в Делавері

Що робити, коли новий продукт не поєднується зі старою назвою компанії? Можна отримати DBA і запускати новий товар під новим ім’ям. Цей же спосіб чудово підійде в разі, якщо потрібно провести ребрендинг компанії.