Даємо гарантію на успішну реєстрацію — інакше повернемо кошти за наші послуги.
Не маємо жодних прихованих платежів.
У вартість входить відповідь на попередню відмову USPTO.
Замовляй БЕЗКОШТОВНУ консультацію
1. Пошук по ТМ та вибір класів
Надання переліку товарів, назв / зображень ТМ. За результатами пошуку – визначення кількості класів ТМ
2. Збір інформації
Перелік товарів, на які буде реєструватися ТМ, назва/зображення ТМ, дані заявника або компані, посилання на лістинги/сайт
3. Подання заявки
Подання заявки на реєстрацію Торгової Марки в Патентне відомство США
4. Отримання сертифікату
Отримання сертифікату про успішну реєстрацію Торгової Марки
Протягом реєстрації Торгової Марки ви отримаєте відповіді на питання від юриста по інтелектуальній власності, в разі необхідності.
Серед наших кейсів – рішення досудових суперечок і стягнення грошової компенсації на користь клієнта, з такими загальновідомими брендами, як Amazon, Starbucks, Whirlpool, Chanel.
Якщо за результатами нашого пошуку ймовірність реєстрації склала 75-100%, а Торгова Марка отримала відмову в реєстрації – ми повернемо вам кошти за наші послуги.
Подібних кейсів не було.
Компанія 4В бере фіксовану ставку за послуги і ви заздалегідь знаєте кінцеву вартість реєстрації торгової марки, без прихованих платежів та додаткових витрат
Крім можливості додаткового заробітку у вигляді отримання виплат (роялті) за використання вашої торгової марки іншими продавцями, ви також отримуєте:
З ТМ ви отримуєте захист від копіювання, підробки, незаконного перепродажу як конкурентами, так і фабриками на яких зосереджено виробництво.
Маючи зареєстровану ТМ ви можете врегулювати порушення ваших прав інтелектуальної власності як у досудовому порядку, так і власне в суді.
ТМ на лінійку товарів/послуг з часом можна буде назвати брендом, що викликає більше довіри у покупця.
Якщо мова піде про продаж бізнесу, наявність ТМ з тривалим терміном використання, підвищить його вартість.
У разі порушення ваших прав інтелектуальної власності, ви можете стягнути з порушника грошову компенсацію, як в судовому порядку, так і в досудовому вирішенні справи.
Якщо ви бачите, що на маркетплейсе продавець використовує вашу торговельну марку, продає ідентичний товар, за допомогою номера реєстрації ТМ, ви можете подати скаргу на порушення ваших прав, і Amazon заблокує продавця, заборонивши йому продаж цього товару.
Підтвердження наявності торгової марки маркетплейсом. Можливості Brand Registry:
Компанія 4В бере фіксовану ставку за послуги і ви заздалегідь знаєте кінцеву вартість реєстрації торгової марки, без прихованих платежів і додаткових витрат.
Ми не беремо додаткову, погодинну оплату за:
Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних з вибором класів для реєстрації ТМ, що стосуються конкретно вашої компанії і бізнесу в цілому.
Повна реєстрація ТМ
Заява про використання ТМ з вашими зразками
Повідомлення про стадії реєстрації
Безкоштовна консультація з юристом ІВ
Відповідь на простий office action
Відповідь на складний office action
Керівництво по бану хайджекерів
Сертифікат реєстрації торгової марки
Реєстрація конкурентами
Часта практика, коли конкуренти (в особливості на маркетплейсах), бачать активне зростання продажів, і реєструють вашу назву бренду на себе. В даному випадку, якщо пропустити опозиційний період, під час якого ви можете подати апеляцію на незаконне привласнення ТМ, анулювати зареєстровану торгову марку буде дуже складно і фінансово затратно.
Реєстрація фабрикою
Також часто до нас звертаються з проблемою, коли фабрика, на якій клієнт виробляє товар, самостійно подає на реєстрацію ТМ, а потім вимагає додаткової сплати за товар (роялті).
Конкуренція на маркетплейсах
Блокування на маркетплейсах за фіктивними зверненнями конкурентів – сітуаціі, коли конкуренти в нечесній боротьбі подають фіктивні скарги на ваш товар / аккаунт, і спростувати скаргу можна лише при наявності зареєстрованої торгової марки або в процесі її реєстрації. Якщо ТМ у вас не буде, ви втрачаєте можливість виведення коштів, а також будете щодня втрачати кошти на потенційних продажах через блокування аккаунту.
Наявність схожої ТМ
Наявність ідентичної, схожої торгової марки – не рідкий випадок, коли при створенні бренду (неймингу), не проводився попередній пошук. Після виробництва партії товару з нанесеною торговельною маркою, або відвантаження товару на склад, а часто і після тривалих продажів, виявляється, що дане найменування торгової марки порушує чиїсь права – через схожість та ідентичність. Кращий випадок – вам дозволять продати товар з виплатою роялті, в гіршому випадку – вам заборонять продаж товару і нарахують виплату грошової компенсації.
Терміни реєстрації
Прискорення реєстрації торгової марки в США не передбачено законодавством. У разі виникнення проблем з порушенням ваших прав, або доказ того, що ви не порушуєте ні чиї права, вам необхідно буде дочекатися закінчення реєстрації. Тому варто це передбачити заздалегідь.
Amazon Brand Registry
Додаткові можливості Amazon Brand Registry – якщо розглядати в розрізі маркетплейсу Amazon, вам відкривається додатковий функціонал, що допомагає виділити свій товар серед інших продавців, збільшити кількість продажів, тим самим збільшивши свій дохід.
Перенесення лістингів
Приклад: у вас зараз лістинги під брендом “Ромашка”, через рік після продажу, ви подаєте на реєстрацію ТМ і дізнаєтеся, що бренд для ваших товарів зайнятий, і подаєте на реєстрацію торгову марку “Мак”, реєструєте Brand Registry і потім намагаєтеся підключити існуючі лістинги до Brand Registry, нічого не виходить. В кінці кінців звертаєтеся в підтримку і отримуєте стандартну відповідь:
If you choose to re-brand a product you must create a new ASIN rather than update an existing ASIN. This is true even if the product does not change materially after the brand update.
Rebranding or packaging difference on products are a root cause of customer order returns and can potentially hurt your metrics. Due to this, Amazon does not allow the brand name to be changed for an ASIN.
Щоб вирішити це питання доведеться виконати дуже багато монотонної роботи, щоб не втратити накопичену на лістингах інформацію за рік продажів.
Як виглядає звіт з результатами пошуку по Торговій марці?
Пошук по торговій марці необхідний для оцінки успішної реєстрації ТМ. У пошуку ми перевіряємо на наявність ідентичних або схожих торгових марок в цьому ж класі відповідно МКТП (Міжнародною класифікацією товарів і послуг). Залежно від результатів пошуку ми запропонуємо рекомендації щодо подальших дій: подача на реєстрацію, або список змін які необхідно внести для успішної реєстрації.
У звіті з пошуку ви отримаєте:
Що таке “клас” і як визначається їх кількість?
Клас – це групи товарів / послуг, що класифіковані за певними критеріями, наприклад, за сферою застосування або матеріалом виготовлення.
Всього передбачено 45 класів, 34 для товарів і 11 для послуг.
Кожен клас має чітке формулювання і список товарів, які в нього входять. Наприклад, всі види спортивного екіпірування включені в 28 клас, в тому числі і наколінники, але медичні наколінники входять до 10 класу.
Після того як ви надасте весь список товарів, на які планується реєстрація торгової марки, юрист визначить під яку кількість класів потрапляє ваш товар. З практики, в середньому це 1-3 класи.
Також за результатами пошуку ви можете в заявці на реєстрацію ТМ подати тільки кілька або один клас товару.
Але не варто плутати класи і категорії на Amazon, не завжди товари з однієї категорії потрапляють під один клас.
Поширені причини відмови в реєстрації ТМ
Як збільшити успішність реєстрації ТМ?
Найкраще, якщо назва вашої торгової марки буде вигаданою, а також не буде містити імен, прізвищ, загальновідомих найменувань.
На кого краще реєструвати Торгову марку: фізичну чи юридичну особу?
Зареєструвати торгову марку можна як на фізичну особу, так і на юридичну.
У першому випадку, при наявності компанії ви можете віднести торгову марку як частину витрат, за яку виплачуєте роялті.
Другий варіант підходить для тих хто “будує” бренд або розглядає можливість продажу бізнесу в майбутньому. Тоді торгова марка на компанію підвищить загальну вартість бізнесу.
Хто може зареєструвати ТМ в США?
Самостійно зареєструвати торгову марку в США можуть тільки резиденти. Якщо ви резидент якоїсь іншої країни, вам необхідно скористатися послугами адвоката – такі вимоги законодавства США.
Не секрет, що деякі фрілансери беруться за подачу таких заявок на реєстрацію ТМ нерезидентами, і вказують вас як резидента США. В такому випадку патентний повірений може запросити utility bill, як підтвердження вашого проживання в США.
Також доведеться самостійно стежити за процесом реєстрації, так як всі повідомлення від USPTO будуть приходити вам. У цьому ж випадку і готувати відповіді на Office action.
Чи може конкурент зареєструвати мою ТМ на себе?
У США, на відміну від інших країн, діє право пріоритетності. Тобто, якщо ви почали використовувати торговельну марку (не реєструючи її) раніше іншого представника, то за вами закріплений пріоритет у подачі торгової марки на реєстрацію.
У разі якщо конкурент захоче подати вашу торгову марку на реєстрацію, у вас буде 30 днів з моменту публікації торгової марки, на те щоб подати заперечення проти такої торгової марки, таму що ви почали використовувати її першим.
На жаль таке право існує тільки в США. Будьте обережні, коли товар починає активно продаватися на території однієї країни, варто перевіряти чи не реєструє хтось вашу торгову марку в іншій країні. Тому що шанси оскаржити таку реєстрацію невеликі.
Чи допоможе торгова марка боротися з конкурентами?
Торгова марка захищає права інтелектуальної власності та дозволяє заборонити продаж ідентичного товару, або копії.
Відбувається це шляхом судового розгляду, а на маркетплейсах можна подати скаргу на порушення ваших прав, і в короткі терміни вона буде прийнята.
Чи дає мені захист реєстрація авторського права в США та в інших країнах?
Торгова марка, як і патенти, має локальну силу і захист, тільки в тій країні, де отримана реєстрація.
Тому щоб отримати охорону знаку в тій країні, де ви ведете бізнес-діяльність під цим брендом, вам необхідно його зареєструвати саме в цій країні.
У Вас є можливість зареєструвати ТМ декількома способами:
Який вид торгової марки вигідніше реєструвати?
Подавайте на реєструю торгову марку в чорно-білому кольорі – це закріплює за вами право використовувати ТМ на товар в різних кольорах.
Якщо подасте торгову марку в червоному кольорі, то використовувати в чорному буде заборонено.
Також краще всього використовувати стандартний шрифт Times New Roman. Це дозволить в майбутньому змінювати шрифт вашої ТМ, вдаючись до курсиву і інших дизайнерських оформлень.
Якщо при реєстрації використовувати дизайнерське оформлення шрифту, то змінивши його через кілька років, вам доведеться реєструвати нову ТМ.
Словесна торговельна марка – найпоширеніший тип ТМ, не має підводних каменів.
Графічна – якщо говорити в контексті Amazon, то на таку торговельну марку можна отримати Brand Registry.
Комбінована – торгова марка, що об’єднує і словесну, і графічну.
Здавалося б кращий варіант, але таку торговельну марку можна використовувати тільки в комбінації. Розділити напис і додаткові елементи не можна. Для цього необхідно реєструвати окремо графічну і окремо словесну торговельну марку.
Перед реєстрацією ви можете скористатися безкоштовною консультацією з юристом, на якій зможете розповісти більш детально про ваш продукт, про цілі реєстрації – якщо такі є, обговорити нюанси, що стосуються конкретно вашої ситуації.
На консультації ви отримаєте розгорнуту відповідь на всі питання, докладно розберете процедуру реєстрації, а також отримаєте уточнення щодо реєстрації, про які ви раніше могли не підозрювати.
Надаємо послуги для 3 напрямків: