fbpx

Реєстрація Торгової Марки (ТМ) в США

Час читання: 15 хвилин

Починаючи свій бізнес, майже кожен власник замислювався над питанням: як же його захистити? І всі, рано чи пізно, приходили до думки про реєстрації торгового знаку. Ця процедура, на перший погляд, здається доволі простою, але, коли власники бізнесу стикаються з нею, відразу з’являються підводні камені.

У цій статті ми розкриємо тему реєстрації торгового знака в такій популярній юрисдикції, як Сполучені Штати Америки. Наше завдання – зробити для вас реєстрацію ТМ в США простою, зрозумілою та маловитратною процедурою.

Торгова марка: загальна інформація

Кому і навіщо потрібна торгова марка?

Якщо ви випускаєте продукт або надаєте послуги, то вам терміново потрібна торгова марка:

  • дозволить захистити бізнес від недобросовісної конкуренції;
  • дасть можливість заборонити іншим використовувати вашу назва або знак;
  • дозволить простіше просувати ваш товар або послугу на ринку;
  • дозволить використовувати маркування ®.

У США, як і в будь-якій країні, є можливість зареєструвати свою ТМ для захисту прав інтелектуальної власності … Але коли дізнаєшся, що це відбувається не миттєво, а може розтягнутися навіть на роки, починаєш вже відчувати певні сумніви – чи варто починати цей процес.

Скільки ж триває реєстрація, за умови, що ви володієте інформацією про всі нюанси і правильно заповнити заявку? Відповідь: близько 7-8 місяців. Але якщо заявка буде подана не правильно або виникнуть інші складності – реєстрація може розтягнуться на рік-півтора.

Поради щодо підготовки до реєстрації ТМ в США

Ми виділили 5 базових порад, як підготуватись до реєстрації торгової марки, що б не отримати попередню відмову і реєстрація пройшла на відмінно.

З чого ж почати?

  1. З самого початку вам потрібно вибрати назву вашої торгової марки, яка повинна відповідати правилам Патентного відомства в США. Не кожна назва і не кожне слово може отримати захист. Ваша торговельна марка має бути унікальною.

В цілому, чим більш характерна назва вашої торгової марки, тим більша ймовірність того, що така ТМ без проблем пройде експертизу. До реєстрації не допускаються описові торгові знаки («Гострий соус для барбекю»), назва місць («Квіти Англії») або загальні назви («Заморожений йогурт»).

Сайт Управління США по патентах і товарних знакахhttps://www.uspto.gov/ містить багато базової і навчальної інформації по ТМ. Ось один із прикладів: відео про те, як краще вибрати ім’я для своєї торгової марки.

Відео з сайту Управління США по патентам і товарним знакам в якому коротко розповідається про те, як правильно вибрати торгову марку, щоб вона успішно пройшла процедуру реєстрації.

  1. Вибирайте торгову марку, таку, яка не буде конкурувати з іншими ТМ.

Найчастіше відмови від експертів Патентного відомства приходять через те, що при проведенні експертизи були знайдені схожі торговельні марки, які зареєстровані для подібних товарів, що призводить до плутанини серед споживачів.

Наприклад, так сталося з відомою американською телеведучою Nicole “Snooki” Polizzi, яка хотіла зареєструвати своє сценічне ім’я “Snooki”, але Патентне відомство відмовило телеведучій, через те, що була знайдена Торгова марка під назвою “Snooky”, яка належала котові, персонажу лінійки книг “пригоди Snooky”. Експерти визнали, що ці дві назви занадто схожі й може виникнути плутанина.

Спроба американської телеведучої зареєструвати своє сценічне ім’я закінчилося невдачею. Таке ж ім’я носив і відомий персонаж книг, тому Патентне відомство США відмовило у реєстрації ТМ.

  1. Один з важливих аспектів при підготовці реєстрації торгової марки – початок її використання. При подачі торгової марки на реєстрацію, вам потрібно вибрати підставу подачі. Їх існує дві – “use in commerce” (ТМ вже використовується) та “intent to use” (намір використовувати).

Якщо ви все-таки використовуєте торгову марку, ви будете ще ближче до реєстрації, оскільки пропускаєте крок подачі підтвердження використання. Таким способом, ви зменшите загальний термін реєстрації.

  1. Дуже уважно заповнюйте заявку на реєстрацію торгового знаку, оскільки безліч попередніх відмов приходить заявникам через технічні помилки.

Наприклад, ви не змогли правильно класифікувати товари або невірно надали зразок використання торгової марки. Такі помилки дуже легко виправляються, але затягують процес реєстрації.

Курйозної була ситуація з реєстрацією імені «Sarah Palin» – колишнього кандидата у віцепрезиденти США, яка попросила свого адвоката скласти заяву на реєстрацію свого імені як торгової марки. Для підтвердження наміру реєструвати ТМ потрібно не тільки згода, але й підпис, яку вона просто забула поставити й тим самим, отримала відмову Патентного відомства.

Якщо ви отримали Office Action (відмова в реєстрації) – у вас є 6 місяців, щоб подати апеляцію.

  1. Якщо ж все-таки з яких-небудь причин ви отримали Office Action, не засмучуйтеся, а швидко відповідайте на нього, вивчивши та виправивши всі помилки.

За правилами USPTO, у вас є 6 місяців для того, щоб подати відповідь на Office Action. Але якщо ви хочете, щоб реєстрація торгового знаку не розтягувалася на довгий час – швидко вивчайте і аналізуйте зауваження експерта, виправляйте помилки і відправляйте відповідь.

Якщо відповідь на Office Action вимагає юридичної консультації, не намагайтеся самі щось придумати, тому, що лише втратите час та кошти. Зверніться по допомогу до спеціалізованих юристів, що б вони підготували відповідь або проконсультували вас, розтлумачивши причини відмови.

Як проходить реєстрація ТМ в США

Сам процес реєстрації торгового знака може бути тягомотливим, але, якщо вибрати сильну торгову марку, провести пошук на схожі ТМ та подати заявку без помилок – ви значно знизите ймовірність отримання заперечень або попередньої відмови від експертів Патентного відомства.

Як же виглядає процедура реєстрації торгової марки зсередини?

Все дуже просто. Розберемо процес в деталях:

  1. З моменту подачі заявки на реєстрацію товарного знака ви очікуєте відповіді від Патентного відомства США протягом 3-6 місяців.
  2. Потім, проводиться експертиза і в залежності від того, чи був товарний знак визнаний придатним для реєстрації або неприйнятним для реєстрації, ви переходите/чи не переходити на наступний етап.
  3. Далі настає 30-денний етап публікації в Офіційній газеті та, якщо публікація пройшла без подачі опозицій (тобто опротестування від ваших прямих конкурентів), настає етап реєстрації, який триває близько місяця.

Таким чином, загальний час обробки заявки, від початку до кінця, може становити від 10 місяців до 1,5+ років. Однак вкрай важливо подати заявку на товарний знак якомога раніше, щоб отримати якомога ранню дату подання.

Якщо ви вже стали власником торгової марки, то не забудьте про те, що рівно через 5 років вам необхідно поновлювати торговельну марку. Це не складний процес. Вам потрібно просто надати Патентному відомству декларацію (Declaration of Use) про те, що ви дійсно використовуєте торгову марку.

Зареєстрована торгова марка діє на території США 10 років, з можливістю продовження ще на 10 років необмежену кількість разів.

Вартість реєстрації ТМ в США

А скільки ж коштує зареєструвати торгову марку і що впливає на ціноутворення?

Опишу вам все державні збори і якими вони можуть бути. Почнемо:

  • Заявка. Їх існує два види – TEAS Plus і TEAS Standard. За подачу першої заявки вам потрібно сплатити збір у розмірі $225 за один клас, що стосується другої заявки, то вона трохи дорожча – $275 за один клас. Різниця між ними в тому, що при подачі першої заявки ви повинні додати товари з уже затвердженого списку товарів і послуг.
  • Якщо заявка подавалася на основі “intent to use” (намір використовувати), то за подачу зразків, вам слід заплатити $100 за клас. Але, якщо вам потрібно продовжити час подачі підтвердження, то це вам буде коштувати $125 за клас.
  • І звичайно ж, продовження захисту ТМ. По закінченню п’ятирічного терміну вам потрібно буде сплатити збір в сумі $125 за клас і по закінченню десятирічного періоду потрібно сплатити ще $425 за клас.

Також варто пам’ятати, що, якщо ви не є резидентом США, вам потрібно подавати заявку через ліцензованого адвоката США, варітсть послуг якого потрібно теж враховувати.

Ще одне відео з сайту Управління США по патентах і товарних знаках. На цей раз в ньому розбирають різницю між типами заявок TEAS Plus і TEAS Standard.

Готові допомогти в реєстрації торгової марки в США

Ось і всі основи для того, щоб почати реєструвати торговий знак в США. Якщо відповідально поставитися до цього питання і витратити трохи часу на вивчення деталей – все у вас вийде і процедура реєстрації торгової марки пройде легко і без зайвого клопоту.

Якщо ж ви не впевнені в якомусь питанні, раджу звертатися до фахівців нашої компанії для консультації і тоді успіх вам точно гарантований. Клікайте на кнопку, залишайте заявку і наші менеджери обов’язково зв’яжуться з вами для консультації.

корисні матеріали в нашому блозі

Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількість виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі
Що таке DBA в LLC? Коли та як додати у власну компанію?

Що означає DBA? Під поняттям Doing Business As (DBA) мається на увазі будь-яке найменування компанії, яке відрізняється від її юридично зареєстрованої назви. Воно часто використовується підприємцями, які ведуть діяльність у кількох напрямках, але бажають обмежитися реєстрацією однієї Limited liability company (LLC).  У цьому матеріалі ми порівняємо переваги та недоліки відкриття окремої компанії та додавання імені […]

читати далі