Як зареєструвати Payoneer Business акаунт на компанію

Як зареєструвати акаунт Payoneer для бізнесу

Час читання: 15 хвилин

Payoneer – міжнародна платіжна система, якій довіряють 5+ млн користувачів з більш ніж 190 країн світу. З її допомогою фізичні та юридичні особи можуть здійснювати мультивалютні транзакції та користуватися іншими можливостями для задоволення особистих та бізнес-потреб.

У цьому матеріалі ми розповімо, як зареєструвати Payoneer бізнес акаунт та скористатися всіма перевагами цього інструменту.

Що таке Payoneer Business і які його переваги?

Користувачі міжнародної платіжної системи Payoneer можуть зареєструвати рахунки двох типів – Personal і Business. Як зрозуміло з назви, Personal account відкривається для використання в особистих цілях, а Payoneer business account – для потреб компанії. Останній вирізняється винятковими можливостями для підприємців, які не обмежуються надсиланням та отриманням грошових коштів. Про це та інші переваги системи Payoneer для бізнесу поговоримо далі.

Прогресивний функціонал для клієнтів бізнес-сегменту

Для успішної діяльності в e-commerce та інших сферах, пов’язаних з фінансовими операціями онлайн, підприємцям недостатньо функції відправлення та отримання коштів. Payoneer LLC врахувала потреби клієнтів і реалізувала у своїй платіжній системі низку корисних додаткових функцій:

  1. Запит платежів. У Business Payoneer існує Billing Service, за допомогою якого ви можете надіслати своїм клієнтам запит платежу, а вони, своєю чергою, легко перерахувати вам гроші будь-яким зручним способом: за допомогою прямого зарахування, банківського рахунку або картки.
  2. Сервіс конвертації між балансами. Ви можете легко переказувати кошти між балансами у різних валютах, при цьому завжди знаючи, яку суму отримаєте – Payoneer не застосовує жодних прихованих комісій за конвертацію.
  3. Збір платежів. Використовуючи функцію Payoneer Collection, можна налаштувати автоматичне списання коштів з рахунків ваших клієнтів, які також використовують цю платіжну систему. Це дозволяє миттєво отримувати гроші за ваш товар чи послуги, економити на комісіях, уникати невдалих операцій та скоротити часові витрати на ручну обробку платежів.

Зручний спосіб виведення грошей

Якщо ви власник рахунку Payoneer for business, у вас є можливість отримувати гроші у валюті держави ваших клієнтів чи партнерів та виводити кошти на рахунок у місцевому банку.

Зверніть увагу: Перед здійсненням операції виведення коштів перевірте доступні валюти на сайті платіжної системи. Для цього виберіть вашу країну зі списку, що випадає. Наприклад, в Україні ви можете вивести гроші у євро, фунтах стерлінгів чи доларах.

Перевести в готівку кошти можна двома способами – в касі банку або в банкоматі, використовуючи картку Payoneer. Однак треба враховувати той факт, що в Україні немає валютних банкоматів, тобто зняти гроші можна, лише конвертувавши їх у гривні.

Інтеграція з великими маркетплейсами 

Ця платіжна система – оптимальний вибір для підприємців, які продають свої товари на світових торгових майданчиках. «Створено для торгівлі без кордонів» – саме так позиціонує своє рішення сама компанія Payoneer. Це можливо завдяки широким можливостям платіжної системи для сфери e-commerce:

  • Безшовна інтеграція з найбільшими світовими маркетплейсами за допомогою безлічі API. У тому числі легко здійснювати та отримувати платежі за допомогою цієї платіжної системи можуть користувачі Amazon, Walmart та eBay.
  • Функція масових платежів. Payoneer дозволяє автоматизувати виконання великої кількості платежів, тим самим заощаджуючи час користувачів.
  • Менеджер магазинів. Багато сучасних підприємців, які працюють у сфері e-commerce, не обмежуються співпрацею з одним маркетплейсом. Відкривши Payoneer company account, вам не доведеться заходити на кожен із майданчиків, з якими ви працюєте, для перевірки грошових надходжень. Досить зайти у свій обліковий запис Payoneer Business і відстежити платежі від усіх покупців в одному місці. Також завдяки цій функції ви можете:
    • маркувати свої магазини простого відстеження динаміки продажів;
    • експортувати інформацію про рух за рахунком для аналізу ефективності діяльності кожного магазину.
  • Розширені фінансові можливості. З бізнес-рахунком Payoneer продавці e-commerce отримують можливість оплачувати VAT та надсилати платежі постачальникам без комісій.

Високий рівень безпеки платежів

Payoneer піклується про фінансову безпеку своїх клієнтів. Для цього в компанії використовують інноваційні методи протидії шахрайству:

  • співпрацюють з найкращими світовими фахівцями у цій сфері;
  • суворо контролюють відповідність своїх користувачів міжнародним вимогам;
  • впроваджують надійні системи контролю доступу до даних та фінансів своїх клієнтів;
  • приймаючи рішення про те, де зберігатимуться кошти користувачів, приділяють підвищену увагу ризик-менеджменту та керуються принципом диверсифікації ризиків;
  • проходять щорічний аудит щодо відповідності стандартам безпеки.

Повноцінна альтернатива банківському обслуговуванню

Payoneer надає своїм клієнтам банківські реквізити у США, Великій Британії та країнах ЄС, тобто замінює корпоративний рахунок у банках цих держав. За цими реквізитами користувачі можуть отримувати платежі від банківських установ.

Бажаєте зареєструвати Payoneer Business Account та відкрити для себе всі переваги швидких та надійних платежів? Експерти компанії 4B допоможуть вам у цьому. Ми надаємо послугу реєстрації та верифікації платіжної системи для продавців e-commerce майданчиків. Звертайтеся та отримайте доступ до безмежних можливостей Payoneer.

Покроковий алгоритм реєстрації Payoneer Business

Для Payoneer registration та відкриття рахунку в цій платіжній системі для бізнес-потреб, необхідно виконати ряд дій:

  1. Зайдіть на стартову сторінку сайту Payoneer та натисніть кнопку «Register».
  1. Виберіть сферу своєї діяльності: фриланс, онлайн-торгівля або сервісна/продуктова компанія.
  1. Виберіть версію Payoneer, яка максимально задовольняє потреби вашої компанії: з можливістю отримання або без платежів.
  1. Вкажіть рівень свого щомісячного прибутку.
  1. На наступному екрані натисніть кнопку «Register».
  1. На цьому етапі вам належить вибрати, який саме акаунт ви хочете зареєструвати – Business або Personal. Оскільки в цьому матеріалі йдеться про Payoneer company account, потрібно поставити позначку «Company».
  1. Після вибору типу акаунта вам відкриється список полів для заповнення:
    • юридична назва компанії;
    • назву, під якою ви працюєте;
    • організаційно-правова форма підприємства;
    • адреса сайту вашої компанії.

Також на цій сторінці необхідно вказати дані уповноваженого представника компанії, а саме:

його прізвище та ім’я;

  • дату народження;
  • адресу електронної пошти.
  1. Заповніть контактну інформацію:
    • адреса компанії;
    • мобільний телефон уповноваженого представника;
    • код, одержаний на вказаний номер телефону.

Зверніть увагу: Якщо фактична адреса вашої компанії відрізняється від юридичної, встановіть галочку у відповідному місці – «My company’s registered (legal) address is different from above» – ​​і вкажіть адресу, за якою зареєстровано ваш бізнес.

Після того, як ви заповните останнє поле на цій сторінці (номер телефону), вам прийде код перевірки, який потрібно буде ввести в поле Verification code.

  1. Введіть відомості, щоб захистити свій обліковий запис:
    • ім’я користувача;
    • пароль;
    • виберіть секретне запитання та напишіть відповідь на нього;
    • країна, яка видала посвідчення особи;
    • EIN – ідентифікаційний номер роботодавця;
    • код перевірки CAPTCHA.
  1. Заповніть банківські реквізити:
    • країна розташування банку, послугами якого ви користуєтесь;
    • валюта рахунку;
    • назва банку;
    • ім’я власника рахунку;
    • номер рахунку;
    • номер маршрутизації;
    • тип рахунку.

Зверніть увагу: Для використання Payoneer business account можна використовувати банківський рахунок, відкритий на компанію чи уповноваженого представника. Залежно від цього, вкажіть у полі «Ім’я власника рахунку» назву фірми або дані фізичної особи, яка представляє вашу компанію.

Далі погодьтеся з Умовами використання, Політикою конфіденційності та використання файлів cookie, Тарифами та натисніть кнопку Submit.

Після цього необхідно перевірити адресу електронної пошти, яка була вказана при реєстрації, та після отримання листа від Payoneer пройти за вказаним у ньому посиланням. Це стане підтвердженням вашого e-mail. Через кілька днів ви отримаєте ще один лист від Payoneer із проханням надати додаткову інформацію для верифікації акаунту.

Як пройти верифікацію бізнес-акаунта?

Верифікація Payoneer business account – це перевірка даних, наданих у процесі Payoneer registration. Щоб її пройти, скористайтеся посиланням із листа від платіжної системи – натисніть кнопку «Go to verification center».

Після переходу за вказаним посиланням ви опинитеся на сторінці Account approval, де вам потрібно завантажити додаткові документи:

  • Документ, що підтверджує вказану у профілі адресу. Для підтвердження адреси Payoneer приймає квитанції за оплату комунальних послуг, договір оренди нерухомості та ін.
  • Витяг з банківського рахунку. Якщо не надати цей документ, у вашому акаунті буде помітка «Банківський рахунок не підтверджений», і ви не зможете працювати в системі платежів.

Зверніть увагу: Банківська виписка потрібна для перевірки реквізитів, зазначених під час реєстрації. Наявність чи відсутність активності за рахунком проходження верифікації не вплине.

  • Документи компанії. Виберіть зі списку, що розкривається, потрібний документ – наприклад, Certificate of incorporation (статут організації) – і завантажте його скан-копію.

Після додавання всіх потрібних документів натисніть кнопку Submit. Зазвичай верифікація акаунту займає до трьох робочих днів. Після її проходження можна починати працювати у системі.

Як за 4 кроки приєднати Amazon Seller Central до Payoneer

Як ми вже згадували вище, Payoneer – чудове платіжне рішення для підприємців, які працюють у сфері e-commerce. У тому числі його використовують для отримання платежів багато продавців Amazon. Інтеграція цих двох платформ не займе багато часу – для цього користувачам потрібно буде виконати лише чотири кроки:

Крок #1. Знайдіть у своєму обліковому записі Payoneer реквізити рахунку, що приймає надходження. Для цього зайдіть у меню «Отримати оплату – Рахунки для отримання».

Крок #2. Додайте рахунок Payoneer до облікового запису Amazon. Щоб це зробити, зайдіть у меню «Deposit Method» у своєму Seller Central, вкажіть країну проживання, а потім виберіть Payoneer як банк і вкажіть реквізити банківського рахунку.

Крок #3. Якщо ви працюєте на Амазон як нерезидент Сполучених Штатів, обов’язковою умовою маркетплейсу буде проходження податкової перевірки. Для цього в цьому документі вкажіть, що ви не громадянин і не платник податків США.

Крок #4. Отримуйте зароблені гроші у кілька кліків. Щоб отримати зароблені на Amazon кошти на рахунок Payoneer, зайдіть у свій Amazon Seller Central. Потім виберіть пункт меню Activity – Withdraw – Bank Account (Дії – Виведення коштів – Банківський рахунок). Після цього ви побачите виведену суму на своєму банківському рахунку Payoneer.

Вітаємо! Ви успішно приєднали свій Payoneer бізнес-акаунт до Amazon Seller Central і тепер можете оцінити безліч можливостей, що відкрилися перед вами:

  1. Приєднайте кілька магазинів та агрегуйте на рахунку платіжної системи доходи з усіх джерел.
  2. Отримайте доступ до виписок по банківському рахунку в різних валютах.
  3. Експортуйте дані про рух за рахунком та використовуйте завантажені звіти для аналізу своєї діяльності. Наприклад, ви можете легко відстежити, які магазини найбільш прибуткові.
  4. Переглядайте не тільки історію платежів у виписці, але й майбутні платежі.
  5. Оплачуйте послуги маркетплейса. Якщо ви просуваєте свої товари на платформі за допомогою різних рекламних кампаній Amazon або берете участь у програмі Amazon Transparency, ви можете заплатити за ці послуги з рахунку Payoneer. Для цього виконайте декілька нескладних дій:
    • увійдіть до облікового запису Амазон;
    • натисніть кнопку «Pay» – «Оплатити»;
    • виберіть, за яку послугу ви хочете заплатити;
    • виберіть баланс, з якого необхідно здійснити оплату;
    • перевірте суму, яка буде списана та натисніть «Pay».
  1. Виконуйте з отриманими коштами будь-які дії. У тому числі ви можете конвертувати їх в іншу валюту, вивести на банківський рахунок, відправити платіж на рахунок постачальників, сплатити податки або здійснити покупки онлайн, використовуючи банківську картку Payoneer. Про те, як її отримати ми поговоримо далі.

Банківська картка Payoneer – ще одна перевага платіжної системи

Користувачі Payoneer мають можливість замовити банківську картку цієї платіжної системи. Карта Payoneer – це пластикова або віртуальна картка Mastercard, прив’язана до будь-якого балансу вашого Payoneer business account. Вона може бути використана для:

  • зняття готівки у банкоматах;
  • здійснення онлайн-покупок;
  • будь-яких розрахунків в Інтернеті, які дозволяють використовувати картку Mastercard.

Слід враховувати, що на отримання картки мають право не всі користувачі Payoneer. Серед обов’язкових умов системи – платежі на суму щонайменше $100 за останні пів року, за винятком грошових надходжень з електронних гаманців на кшталт PayPal. Також останнім часом з’явилася ще одна умова: одержати карту не можуть користувачі з російською адресою доставки або виставлення рахунку.

Зверніть увагу: Необхідна для отримання картки сума платежів може змінюватись в залежності від вашого розташування.

Перейдемо безпосередньо до процедури замовлення картки Payoneer:

  1. Увійдіть до свого облікового запису Payoneer.
  2. Виберіть пункт меню «Banks & cards», а потім – «Payoneer cards».
  3. Якщо ви маєте право на отримання картки, у меню вашого бізнес-профілю Payoneer буде присутній пункт «Order Card» – «Замовити карту».
  4. Виберіть тип платіжної картки, яку потрібно отримати. Це може бути пластикова карта, яку зазвичай видають банківські установи, або віртуальна карта. При виборі потрібно керуватися своїми потребами. Якщо ви плануєте використовувати картку виключно для оплати в Інтернеті або безконтактних мобільних платежів, вам буде достатньо цифрового платіжного інструменту. Якщо вам необхідно також знімати готівку в банкоматах, не обійтися без класичної пластикової картки.
  5. Виберіть валюту балансу, для якої бажаєте оформити картку.

Зверніть увагу: Payoneer не встановлює обмежень на кількість карток: ви можете оформити картку до кожного зі своїх балансів.

  1. Натисніть «Order card» та чекайте на лист від Payoneer. Перевірка відправлених даних займає більше ніж три робочих дні.
  2. Пройдіть верифікацію адреси Payoneer надавши рахунок за оплату комунальних послуг, банківський документ або договір оренди. Для цього перейдіть за посиланням з листа від платіжної системи до Verification center.

Якщо ви зробили вибір на користь фізичної карти, ви можете замовити стандартну доставку, терміни якої залежать від вашої локації, або експрес-доставку. В цьому випадку ваша карта буде у вас через 4-7 робочих днів.

Для оформлення експрес-доставки необхідно:

  • У меню «Banks & cards» – «Payoneer cards» вказати свою адресу доставки.
  • Далі вибрати бажаний спосіб доставки – «Експрес-доставка».
  • Перевірити актуальність номера телефону у своєму бізнес-профілі Payoneer, щоб служба доставки змогла зв’язатися з вами у разі потреби.

Зверніть увагу: Щоб мати можливість замовити прискорену доставку картки, необхідно, щоб на вашому рахунку була сума, достатня для її оплати: $40, якщо доставка буде здійснена службою FedEx, і $40/€35/£30, якщо перевізником буде компанія DHL.  

Нижче ви знайдете ще кілька фактів про карти Payoneer, які будуть корисні користувачам цієї платіжної системи:

  • Ви можете замовити кілька карток до кожного балансу Payoneer. Одна з них буде основною, а решта – додатковими. Однак врахуйте, що додаткові карти можуть бути лише віртуальними.
  • Кількість додаткових карток, доступних для замовлення, залежить від суми коштів, які надійшли на ваш рахунок за останні пів року.
  • Для замовлення додаткових або пов’язаних карток необхідно:
    • увійти до облікового запису Payoneer;
    • відкрити меню «Banks & cards» – «Payoneer cards»;
    • натиснути кнопку «Add linked cards» або «Linked cards» на відповідній основній карті;
    • вказати кількість пов’язаних карток, які необхідно замовити;
    • ввести назву додаткових карток, щоб їх можна було розрізняти між собою (система автоматично додає до назви основної картки цифри, починаючи з 1);
    • натиснути кнопку «Add linked cards».
  • Всі карти, прив’язані до Payoneer business account, буде випущено на ім’я уповноваженого представника компанії.
  • Ви можете встановлювати ліміти витрат на кожну картку, що дозволить вам витратити не більше зазначеної суми за певний проміжок часу.
  • Карти Payoneer неможливо поповнити вручну – вони поповнюються за допомогою автоматичного переказу грошей з рахунку платіжної системи.

Окрім зняття грошей з рахунку Payoneer Business шляхом переказу коштів на картку Mastercard, ви можете з легкістю вивести потрібну вам суму на банківський рахунок. Про те, як це зробити, поговоримо далі.

Детальний гайд щодо виведення коштів з рахунку Payoneer

Ми вже згадували простоту виведення грошей з рахунку Payoneer на банківський рахунок як одну з переваг роботи із цією платіжною системою. Настав час розібрати алгоритм виведення коштів докладніше.

  1. Увійдіть до свого облікового запису Payoneer.
  2. У меню «Withdraw» виберіть «To Bank Account» («Виведення коштів» – «На банківський рахунок»).

Зверніть увагу: Для здійснення цієї операції у вас має бути підключений банківський рахунок. Якщо ви не зробили цього заздалегідь, система автоматично перенаправить вас на потрібну сторінку. Те саме стосується і ситуації, коли ви приєднали рахунок, але він ще не затверджений. Ви будете перенаправлені на сторінку «Pending Approval».

  1. Виберіть рахунок, з якого ви хочете вивести кошти.
  2. Вкажіть рахунок, на який хочете зробити зарахування грошей.
  3. Введіть потрібну суму.
  4. Заповніть поле «Description» –  «Опис».

Для довідки: У полі «Description» ви можете вказувати будь-яку важливу для вас інформацію. Наприклад, мету списання, його дату тощо – усе те, що в майбутньому допоможе вам простіше ідентифікувати переказ коштів.

  1. Введіть пароль та підтвердьте зняття грошей. Зарахування коштів у більшості випадків відбудеться того ж дня, але допустимий максимум очікування – два робочі дні.

Це важливо: Вивести гроші з рахунку Payoneer можна лише на банківський рахунок, що належить користувачеві платіжної системи. Виведення коштів на рахунки третіх осіб неможливе.

У процесі ведення бізнесу можуть виникнути різні непередбачені ситуації, у тому числі вам може знадобитися скасувати виведення коштів. Платіжна система передбачає можливість скасування такої операції, але тільки якщо платіж не було оброблено. Для цього користувачеві необхідно зв’язатися зі службою клієнтської підтримки та вказати дату та суму операції, ідентифікатор платежу та причину скасування.

Проблеми, з якими може зіткнутися власник бізнес-акаунту

Як і при роботі з будь-яким інтернет-ресурсом, під час реєстрації та використання Payoneer у його клієнтів можуть виникати певні складнощі. Це цілком нормально, адже існує так званий людський фактор, через який припуститися помилки може сам користувач, та й від технічних проблем не застрахований жоден сайт. До таких ситуацій потрібно бути готовим і знати, як діяти у кожній із них. Тому ми підготували для вас перелік найбільш поширених проблем, з якими ви можете зіткнутися під час роботи з Payoneer, та підібрали способи їх вирішення.

Проблеми під час реєстрації

  1. Payoneer не реєструється – заявку на реєстрацію в системі відхилено. Це може статися з кількох причин:
    • у вас вже є активний обліковий запис Payoneer;
    • ви проживаєте у країні, де платіжна система не надає свої послуги;
    • раніше у вас був обліковий запис Payoneer, який заблокований через будь-які порушення з вашого боку.
  2. Заявку не затвердили у зазначений термін – три робочі дні. Цьому також може бути кілька пояснень:
    • вам надійшов електронний лист із проханням надати додаткову інформацію, але ви цього не зробили;
    • ваша заявка відхилена;
    • команді Payoneer знадобився додатковий час для перевірки наданих даних.
  3. При спробі здійснити операцію з’являється повідомлення про помилку «Введені вами дані неправильні. Будь ласка, спробуйте ще раз». Така ситуація може виникнути, якщо під час реєстрації акаунту ви вказали помилкову інформацію – наприклад, дату народження. Такі неточності доведеться виправляти вручну. Для цього потрібно звернутися до служби підтримки та надати підтверджувальний документ. У ситуації з датою народження – посвідчення особи.
  4. Під час реєстрації ви отримали повідомлення про те, що «ваше ім’я перевищило максимальну довжину поля у 20 символів». Для розв’язання цієї проблеми вам необхідно вказати в анкеті скорочене ім’я, після чого звернутися до служби підтримки, повідомити їм своє повне ім’я та надати документ, що його підтверджує.

Проблеми під час верифікації

  1. Подані документи відхилені. Це може статися, якщо ви подали у verification center скан копії поганої якості або документи неактуальні. Наприклад, банківська виписка має бути видана не пізніше ніж за три місяці до верифікації акаунту. Те саме стосується й рахунків за оплату комунальних послуг.

Проблеми під час виведення коштів

  1. Банківський рахунок тривалий час не затверджують. Якщо ви вже давно додали банківський рахунок у свій Payoneer Business, а він все ще перебуває на розгляді, не поспішайте звертатися до служби підтримки. Іноді досить просто перевірити вказану при реєстрації адресу електронної пошти. Можливо, ви отримали лист від Payoneer із проханням надати додаткову інформацію. Після виконання всіх вимог проблема буде вирішена – акаунт буде затверджено протягом трьох робочих днів.
  2. Немає можливості додати новий банківський рахунок для виведення коштів. Річ у тому, що кількість рахунків, які можна додати до акаунту Payoneer, лімітована. Можливо, ви досягли максимально допустимого показника. Щоб додати новий рахунок, необхідно видалити один з активних рахунків у меню «Bank Accounts» – «Settings».

Блокування акаунту

  1. Ви намагаєтеся здійснити заборонений платіж. На Payoneer існує низка транзакцій, які проводити заборонено. Серед них – платежі, отримані внаслідок незаконної діяльності, за фінансові послуги, заробітну плату, пожертвування, інвестиції у нерухомість. З повним списком заборонених транзакцій ви можете ознайомитись на сайті платіжної системи.
  2. У ваших документах знайдено невідповідності. При виявленні підозрілої транзакції Payoneer може здійснити перевірку вашого облікового запису, у тому числі запит на додаткові документи. Якщо в них будуть знайдені найменші неточності – розбіжність адрес, відмінності в написанні імені та прізвища тощо – ваш акаунт буде заблоковано.
  3. Ви бажаєте надіслати платіж користувачу з країни з «червоним прапором». Ведення бізнесу з партнерами з деяких країн заборонено Payoneer та іншими фінансовими організаціями, оскільки в цих країнах часто трапляються випадки відмивання грошей або інших шахрайських дій. Спроба надіслати їм кошти, напевно, приведе до блокування облікового запису.
  4. У вас кілька акаунтів. Payoneer дозволяє користувачам мати один обліковий запис. Порушення цієї вимоги призведе до заборони використання платіжної системи.
  5. Ваш акаунт зламаний або доступ до нього отримано з підозрілого регіону. Для забезпечення вашої ж безпеки Payoneer може заблокувати ваш обліковий запис якщо вважає, що доступ до нього могли отримати зловмисники. Тому уникайте входу в систему через VPN з нехарактерних для вашого бізнесу країн або регіонів, можливість роботи з якими обмежена перевірчими органами.
  6. Ваш акаунт неактивний. Відсутність транзакцій протягом пів року та нульовий баланс – вагомі підстави для Payoneer заблокувати ваш обліковий запис. Це найменш складна проблема – за запитом акаунт можна легко реактивувати.

Щоб уникнути цих та інших можливих проблем у роботі з платіжною системою, зверніться по допомогу у відкритті та верифікації Payoneer business account до експертів у цій сфері. Юристи компанії 4B стануть вашим надійним провідником у світі електронних платежів.

Підіб’ємо підсумки

Business Payoneer – відмінна альтернатива класичному банківському обслуговуванню для підприємців, які працюють у сфері e-commerce та інших галузях, що передбачають відправлення та отримання онлайн-платежів. Ця система пропонує своїм користувачам великий функціонал, високий рівень безпеки, зручний спосіб виведення грошей, безшовну інтеграцію з найбільшими світовими маркетплейсами та багато іншого.

Щоб почати користуватися Payoneer у бізнес-цілях, вам необхідно:

  • зареєструвати Payoneer company account;
  • пройти його верифікацію;
  • додати до облікового запису банківський рахунок для виведення грошей;
  • приєднати платіжну систему до Amazon або іншого торгового майданчика.

Звертайтеся для допомоги в роботі з Payoneer до професіоналів. Це дасть змогу уникнути можливих проблем і почати роботу в міжнародній платіжній системі максимально швидко.

корисні матеріали в нашому блозі
Стратегії управління правами Інтелектуальної власності

Для багатьох бізнесів інтелектуальна власність (ІВ) – важлива частина їхніх бізнес-процесів та репутації, а в деяких компаній її вартість може навіть перевищувати вартість виробничих потужностей або бути основним джерелом доходу. У цій статті ми розглянемо як захистити такий цінний актив та отримати з нього максимальний прибуток. Що таке інтелектуальна власність компанії? WIPO – Всесвітня організація […]

читати далі
Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількіст2ь виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі