Реєстрація та верифікація Payoneer

Реєструємо та верифікуємо платіжні системи для продавців онлайн майданчиків та IT спеціалістів

Замовляй БЕЗКОШТОВНУ консультацію

Замовити консультацію

Процедура реєстрації платіжної системи

1. Збір інформації

Документи на компанію, паспорт власника компанії, податковий номер компанії, номер телефону, пошта, сторінка у Facebook або сайт компанії.

3. Верифікація акаунту.

Заповнення всіх анкет та запитів від Payoneer.

2. Реєстрація платіжної системи

Заповнення заявки та подання всієї додаткової інформації.

4. Комунікація із спеціалістами підтримки у разі виникнення складнощів із верифікацією.

Переваги реєстрації
Payoneer із компанією 4В

Досвід

Компанія 4В зареєструвала понад 300 акаунтів Payoneer за роки нашої діяльності

Партнерські відносини із Payoneer

4В партнер платіжної системи Payoneer і як результат всі наші клієнти мають переваги при реєстрації бізнес акаунтів, серед яких можливість підв’язувати особистий, а не банківський рахунок компанії. Таким чином, якщо клієнт не має банківського рахунку компанії, він може виводи гроші на свій особистий рахунок будь-якого українського банку.

Успішна реєстрація 10 з 10

Всі наші акаунти були зареєстровані та передані клієнтам.

ФІКСОВАНА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ

Компанія 4В бере фіксовану ставку за послуги й ви заздалегідь знаєте кінцеву вартість реєстрації акаунту, без прихованих платежів та додаткових витрат.

ПЕРЕВАГИ РЕЄСТРАЦІЇ Payoneer

  • Можливість отримання коштів від закордонних замовників;
    Ви отримуєте можливість отримувати оплати від закордонних замовників навіть не маючи банківського рахунку в країнах котрі Вам оплачують.
  • Можливість отримувати оплати від маркетплейсів;
    Ви можете використовувати ваш аккаунт Payoneer для отримання грошей із онлайн платформ таких як Amazon, Walmart, Ebay. Відповідно нема потреби у відкритті банківського рахунку, щоб отримувати гроші.
  • Можливість замовити дебетову картку
    Ви маєте можливість замовити дебетову картку Payoneer та знімати напряму гроші з неї в будь-якому банкоматі де приймають картки Mastercard.
  • Можливість оплати постачальникам на їх рахунки;
    Ви можете оплачувати постачальникам послуг напряму із вашого акаунту на їх банківські рахунки.

  • Можливість роботи платежі всередині мережі без комісій
    Ви зможете відправляти платежі на інші акаунти Payoneer без сплати комісій, для цього Вам потрібно буде лише мати адресу пошти отримувача грошей.
  • Варіативність
    Ви можете відкрити бізнес акаунт на вашу американську чи європейську компанію, або ж відкрити особистий рахунок.
  • Бонус
    Якщо ваш акаунт отримає сукупну суму платежів за 6 місяців 10 тисяч доларів та більше, тоді ви отримуєте додаткові 250 доларів на свій рахунок.
  • Захист коштів
    Payoneer сертифікована платіжна система, де можна зберігати гроші без ризиків.

Чому не варто
відкладати реєстрацію Payoneer?

  • Відкриття рахунку Payoneer дозволяє заощадити гроші на відкритті банківського рахунку. Особливо це актуально для відкриття рахунку на американську, чи європейську компанію, де не можливо відкрити банківський рахунок без особистої присутності.
  • Чим швидше ви відкриєте Payoneer, тим швидше відповідно зможете отримувати оплати від закордонних замовників або онлайн майданчиків.

ЩО ВХОДИТЬ В ПОСЛУГУ?

Безкоштовна консультація із юристом.

Відкриття облікового запису.

Верифікація облікового запису.

Заповнення анкет.

Комунікація із підтримкою у разі додаткових запитів.

Зареєстрований та верифікований профіль Payoneer

Замовте БЕЗКОШТОВНУ консультацію

Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних із реєстрацією платіжної системи Payoneer, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.

FAQ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ Payoneer?

1. Які шанси реєстрації Payoneer?

Якщо ваш акаунт будемо реєструвати ми, то це 10 із 10.

2. Які терміни реєстрації?

В середньому термін реєстрації займає від 10 до 15 робочих днів.

3. Які документи потрібно надати для реєстрації?

Для реєстрації особистого акаунту:

  1. Паспорт.
  2. Банківська виписка з IBAN-номером вашого рахунку.
  3. Пошта та номер телефону.

Для реєстрації бізнес акаунту:

  1. Документи компанії (уставні документи де чітко видно дату реєстрації компанії, її номер, назву та адресу).
  2. Податковий номер компанії.
  3. Паспорт контактної особи компанії.
  4. Номер телефону, пошта.
  5. Банківська виписка по рахунку на який ви плануєте виводити гроші із номером IBAN.

4. Чому можуть відмовити в реєстрації Payoneer?

Така ситуація можлива, проте це відбувається дуже рідко. Можуть відмовити якщо контактна особа компанії раніше займалась забороненою діяльність та отримувала оплати через Payoneer. А також якщо ваша прописка в тимчасово окупованих територіях.

5. Чи можу я зареєструвати декілька акаунтів?

Так, ви можете зареєструвати 1 особистий акаунт, а також декілька бізнес акаунтів на ваші компанії.

6. Чи можу я отримувати гроші з Payoneer в доларах або євро?

Так ви можете переказувати гроші на свої валютні рахунки та зняти гроші у касі відділення вашого банку.

7. Чи можу я зняти гроші з карти Payoneer в валюті, а не гривні?

Так ви можете зняти гроші у доларах не виводячи гроші на свої банківські рахунки. Це можна зробити в касі відповідних банків.

Безкоштовна консультація юриста 4B по реєстрації Payoneer

Перед реєстрацією ви можете скористатися безкоштовною консультацією з юристом, на якій розповісте більш детально про ваш бізнес та задачі, що перед ним стоять.

Юрист зі свого боку допоможе підібрати оптимальний варіант для вирішення задачі. Ви отримаєте розгорнуті відповіді на всі питання, докладно розберете процедуру надання послуги, а також отримаєте уточнення щодо реєстрації Payoneer, про які раніше могли не підозрювати.

4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Дмитро Гудз

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дмитро Гудз

ARTVOOM

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

ARTVOOM

Vorwarts Pharma SIA

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Vorwarts Pharma SIA

COOTICO LLC

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

COOTICO LLC

Enjoy The Wood

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Enjoy The Wood

UNIQANTIQ

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

UNIQANTIQ

COLLAR Company

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.

COLLAR Company

Чому варто обрати саме нас?

Юридична компанія 4В на ринку 8 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.

Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce
  • IT-компанії
  • виробники та експортери