Відновлення облікового запису Amazon і чого не можна робити при блокуванні

Час читання: 9 хвилин

Уявімо ситуацію, що Ваш Amazon Seller Account був заблокований. Що робити? А головне: чого НЕ робити? У цій статті ми дамо ряд рекомендацій, які якщо і не допоможуть Вам швидко розблокувати обліковий запис, то безумовно застережуть від здійснення поширених помилок, здатних сильно погіршити ситуацію.

Перш за все варто відзначити, що відновлення аккаунту – це, найчастіше, тривалий процес, і дуже важливо робити правильні дії для розблокування з самого початку, а не після того, як ситуація стала зовсім критичною.

Отже, чого не слід робити при розблокуванні аккаунту Amazon. 

1. Не поспішайте подавати першу апеляцію

Багато продавців думають, що вони повинні щось зробити відразу ж після отримання блокування. Поспіх – найпоширеніша помилка.

Саме поспіх стає причиною того, що Ви надаєте підтримці Amazon не якісний plan of actions, і, як результат, використовуєте неефективно кнопку «appeal».

На жаль, останнім часом Amazon рідко відновлює обліковий запис після першої апеляції. Тільки в разі, якщо це було якесь незначне порушення правил. У переважній більшості випадків на відновлення можуть піти дні або навіть тижні.

Seller Performance щодня блокує тисячі акаунтів продавців по всьому світу, і Seller Performance Investigators на розгляд кожної апеляції приділяють лише кілька хвилин. Саме тому дуже важливо максимально повно і правильно складати кожне Ваше звернення в підтримку.

Завжди пам’ятайте, що представники підтримки Amazon не витрачатимуть багато часу і не будуть глибоко вдаватися в суть Вашого питання.

2. Не відкривайте новий акаунт

Як тільки обліковий запис було заблоковано, багато продавців думають, що вони можуть просто відкрити новий обліковий запис і вести продажу з нього – ще одна досить типова помилка.

Продавці використовують інші імена та банківські реквізити, думаючи, що обдурили Amazon, і починають продавати знову. На жаль, це не розв’язання питання.

Amazon використовує безліч інструментів відстеження активності продавця, і коли другий обліковий запис буде виявлено, його буде пов’язано з основним. Як тільки така зв’язка виявиться алгоритмами маркетплейсу, Ви отримаєте блокування вже на обидва акаунти. Шанси на відновлення будь-якого з них після такого блокування – дорівнює нулю.

Тому ми рекомендуємо зосередитися на складанні якісної апеляції та не втрачати часу на пошуки варіантів, як можна обдурити Amazon.

Заспокойтеся і приділіть максимальну увагу складанню якісної апеляції. Не намагайтеся шукати лазівки й шляхи для обману Amazon. Коли такий обман розкриється – санкції з боку маркетплейса будуть ще більш суворими.

3. Не редагуйте і не підробляйте інвойси

Останнім часом продавці стурбовані тим, що Amazon не хоче, щоб на його склади надходив товар з невідомих джерел (від неперевірених постачальників).

Саме тому, якщо обліковий запис був заблокований через «inauthentic inventory», багато продавців переробляють свої поточні інвойси таким чином, щоб вони підійшли під вимоги Amazon. Ще один більш радикальний метод – створення інвойсів, нібито від постачальника (підробка з нуля) і подання їх в Amazon з надією на розв’язання проблеми.

У більшості випадків це не допомагає вирішенню питання, але частіше – навіть заважає успішному розблокуванню акаунту. Навіть невелика зміна в інвойсі може призвести до негативних наслідків.

Підтримка Amazon щодня бачить тисячі інвойсів, і для них не складає труднощів відрізнити оригінальний документ від скоригованого. Подача неоригінального інвойсу може призвести до блокування через «forged and manipulated», розблокувати обліковий запис після цього буде набагато складніше.

Маніпуляції з інвойсами (їх коригування або повна підробка) стали однією з найчастіших причин блокування акаунтів останні кілька років. Такі дії призводять до блокування через «forged and manipulated», вибратися з якої надзвичайно складно.

Нещодавно в нашому блозі вийшла стаття наших партнерів, яка детально розкриває тему перевірки інвойсів службами Amazon. Обов’язково ознайомтеся з цією статтею >>. Інформація яку ви отримаєте, допоможе уникнути поширених помилок при роботі з постачальниками і інвойсами.

4. Не контактуйте з Seller Support через пошту або через акаунт продавця

Seller Performance Team – департамент, який може допомогти тільки після того, як обліковий запис продавця заблокований. З цим департаментом неможливо зв’язатися телефоном. Єдиний спосіб зв’язку – через електронну пошту.

Попри поширені в мережі міфи, Seller Support Team ніяк не може вплинути на результати блокування. Ще більш дивно те, що в багатьох листах про блокування облікового запису міститься пряма вказівка на те, що продавцю необхідно зв’язатися саме з Seller Support.

Важливо розуміти, що Seller Support надають тільки базові, шаблонні відповіді, реальної допомоги у розв’язанні виниклої проблеми домогтися від них вкрай складно. Більш того, не рідкісні випадки, коли поради команди Seller Support заважають успішному і швидкому вирішенню проблеми.

Ситуація ускладнюється ще й тим, що такі “корисні” поради продавець отримує безпосередньо від одного з департаментів Amazon, і тому довіряє отриманой інформації і слідує рекомендаціям.

Тому ось ще одна рекомендація: Ви можете запитати поради і у Seller Support, але перш ніж діяти, переконайтеся, що він відповідає вимогам Seller Performance і правилам маркетплейса.

Деякі причини блокувань і часті питання

Нещодавно наша команда проводила facebook-live, на якому були розібрані 5 причин блокування аккаунтів/лістингів. Не всі ці причини можна назвати типовими, але рекомендуємо переглянути запис. Всі ці кейси пройшли через наші руки і експерти дають рекомендації, до яких варто прислухатися.

1. Яка різниця між призупиненням і баном аккаунта?

Призупинення дії акаунту (Suspension) – це означає, що в даний момент ваші права продавця тимчасово припинені. Ще є можливість їх повернути через апеляцію і надання якісного плану дій щодо виправлення помилок або недоліків з вашого боку. Якщо Amazon погодиться з вашим планом дій, обмеження буде зняте.

Заборона/Бан (Banned) – це фінальна точка, до якої приходять продавці, якщо поспішно намагаються розблокуватися, а їх апеляції були відхилені кілька разів поспіль. У такому разі Амазон зупиняє листування з продавцем.

2. Чи можу я використовувати свій магазин на Amazon для просування іншого свого інтернет-магазину?

Ні. Це часто призводить до блокування облікового запису. Використовувати продажі на Amazon для розкрутки іншої точки продажів, ідея хороша … з маркетингової точки зору. Але політикою Amazon вона заборонена.

3. Чи потрібні мені сертифікати для продажу косметичних, лікарських та харчових товарів?

Так, вам необхідно отримати відповідні сертифікати від регулюючих органів, таких як FDA та інших. Зазвичай перевірка наявності сертифікатів відбувається на етапі відкриття категорії або створення лістингу, але якщо вам пощастило проскочити цей етап – це зовсім не означає, що Amazon не запитає їх пізніше. Невиконання вимоги по сертифікації продуктів може привести до тимчасового блокування лістингу/аккаунту або повного і остаточного бану.

4. Чи можу я зареєструвати кілька облікових записів?

Якщо мова не йде про різноманітні сервіси (наприклад, Amazon Kindle Direct Publishing, Merch by Amazon, Seller Central), то ні. Акаунти різної спрямованості, навіть зареєстровані на один емейл не конфліктують, ви можете одночасно продавати товари, книги, друкувати футболки. Але мати два аккаунта в Seller Central категорично заборонено і рано чи пізно це випливає назовні, маркетплейс блокує одночасно обидва аккаунта. Розблокуватися в цьому випадку практично неможливо.

Якщо ви хочете більше зануритися в тему можливих причин блокування, можемо рекомендувати відео з каналу Sunken Stone, де один з авторів каналу детально розбирає 11 типових причин блокування.

На закінчення

Не поспішайте, тверезо оцінюйте ситуацію. Блокування аккаунта – звичайна ситуація, через яку успішно проходять тисячі продавців і навіть по кілька разів.

Вивчіть ситуацію, складіть план дій і дотримуйтесь рекомендацій Seller Performance Team. Приділіть максимальну увагу складанню якісної апеляції і ні в якому разі не грубіть команді Amazon. Як правильно скласти план дії і подати якісну апеляцію, читайте в нашому блозі Блокування аккаунта Amazon: причини, популярні міфи і план дій з розблокування

Також не забувайте про те, що в разі блокування Вашого Amazon-аккаунта Ви завжди можете звернутися до команди 4B. Тисніть “Замовити консультацію” і наші експерти прийдуть Вам на допомогу.

корисні матеріали в нашому блозі

Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Wish – нова платформа, що продає 1,7 мільйона товарів на день. Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

читати далі
Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі