Amazon Invoice Verification: що варто знати, щоб не заробити бан

Час читання: 9 хвилин

Сьогодні поговоримо про те, як Амазон перевіряє інвойси. Для того, щоб ви розуміли, що ми точно знаємо про що говоримо, розповім звідки ми це знаємо.

За 4 роки роботи з розбану продавців, ми обросли чималою кількістю зв’язків у тому числі й всередині самого Амазону. Не стану вас втомлювати довгими розповідями, перейдемо відразу до справи, просто знайте, що ця інформація не придумана нами, а відповідає реальності.

Отже, коли Амазон запитує від вас інвойс, потрібно розуміти, що є різні департаменти, які займаються вивченням вашого кейсу. Діють вони чітко по інструкції, яка називається SOP – standard operating procedure. Перший департамент перевіряє ваш інвойс на формат, зміст та справжність.

Перевірка інвойсів на допустимість

Допустимі формати розширення: JPEG, PDF, JFIF, TIFF, TIF, PNG, GIF, XLS, XLSX.

У разі коли інвойс представлений у вигляді посилання на сторонній джерело, наприклад: google drive, dropbox, LinkedIn, Azure і т.д., інвойс відхилять через недопустимість джерела.

Далі йде перевірка на допустимий вид інвойсу.

Написаний від руки. Як не дивно, хоч за інструкцією даний вид інвойсів відноситься до неприпустимих, він все ж є виключенням зі списку, оскільки його відправлять в команду аутентифікації постачальника. На цьому виключення закінчилися, наступні види інвойсів Амазон точно не прийме:
 

  • Proforma invoice (рахунок виставлений на передоплату)
  • PayPal invoice
  • TaoBao invoice
  • Aliexpress invoice
  • 1688 invoice
  • Alibaba invoice

З недопустимими видами розібралися, тепер розберемося які ж інвойси Амазон бажає бачити від вас.

  • Standard invoice – оплачений інвойс від малого, середнього та великого бізнесу. Такий інвойс просто відразу йде на наступні етапи перевірки та є самим безпроблемним видом.
  • Commercial invoice – митний документ. Якщо вантажовідправник є одночасно і постачальником, то все добре й інвойс йде на перевірку далі, якщо ж ні, то інвойс не буде прийнятий.
  • Retail receipts – покупка в роздріб (підходить далеко не у всіх випадках). Перевіряється на кількість товару, має покривати від 90% проданих одиниць по запитуваній ASIN/s за останні 12 місяців, або кількість таких інвойсів сумарно повинні дати ці показники.
  • Order confirmation – скрін, який підтверджує замовлення на сайті. Аналогічно як і retail receipts повинен покривати 90% від проданих одиниць, дата закупівлі відповідати термінам мінімум на тиждень раніше від дати першого замовлення.
  • Liquidation invoice – інвойс зі складів ліквідації. Тут, мабуть, варто зробити ремарку, що з ліквідацій підійдуть інвойси тільки в тому випадку, якщо вони містять фактичний перелік товарів. Часто ж склади ліквідації в інвойсі просто вказують бренд і кількість коробок, не вказуючи найменувань SKU.

Перевірка справжності та змісту інвойсу

Після того як прийнято формат і вигляд інвойсу, перевіряється його зміст:
В першу чергу звіряються контактні дані. Ім’я та контактна інформація повинні відповідати тій, що вказані в SC.

Він повинен відповідати мінімальній даті доставки (на FBA), а так само включати в себе ASIN/s, які перевіряються

Кількість товару в інвойсі має покривати 90% ASIN продавця в проміжку між датою інвойсу та мінімальної EDD замовлення, які є причиною скарги.

Відповідати правильній версії країни. Наприклад для електроніки лише стандарт США або міжнародний стандарт.

Для парфумерії та частини категорії topical, товарів з ЄС, інвойс потрібно включити в EEA (European Economic Area).

Після того як інвойс пройшов звірку по формату, виду і змісту, він передається в департамент, який перевіряє його на справжність..

Для того, щоб invoice пройшов перевірку на справжність, він не повинен включати себе більш ніж одну hard помилку і більш ніж two soft hits (дві легкі помилки).

До soft hits відносяться: орфографічні помилки, наприклад sweter замість sweater; фіктивні коди продуктів, наприклад 1234567; опечатки, наприклад pr0ducts; ASIN надрукований в інвойсі. Зверніть увагу, це не відноситься до того, коли продавець поверх інвойсу вказує ASIN, для того, щоб уточнити який продукт.

Hard Hits: фальсифікація, обробка в програмі редакторі. Розбіжність з попередніми інвойсами від того ж продавця (постачальника); неправильно написане назва компанії, вебсайт компанії, розбіжність в адресах компанії в інвойсі та на сайті та/або бізнес сторінках.

Останній етап: Перевірка постачальника

Далі починається перевірка постачальника.

На сайті компанії перевіряється наявність конкретного товару. Звіряються дані з Facebook business page або Facebook business place, Google Business page, Yellow Pages, Manta Business Page, Local Government Business Verification website і дата реєстрації.

Не поспішайте лякатися, насправді має співпасти не весь список, а три стійких індикатори. Обов’язкові параметри: телефон, email і бізнес адреса.

У разі якщо зазначених даних не вистачило в повній мірі, для того, щоб упевнитися в достовірності, саппорт Амазон продзвонює постачальника.

Як бачите, навіть якщо у вас китайський постачальник, насправді немає нічого страшного. Все в чому ви повинні бути впевнені, що ваш постачальник є в базі державної реєстрації, у них є бізнес сторінка і дані збігаються із зазначеними в інвойсі.

Торгуйте в задоволення та обходитесь без банів лістингів та акаунтів, щиро ваша команда по розбану продавців AmzWatch та її ідейний натхненник Альона Жігір (звязатись зі мною ви можете в Telegram)

корисні матеріали в нашому блозі

Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Wish – нова платформа, що продає 1,7 мільйона товарів на день. Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

читати далі
Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі