Чому майбутнє за E-Commerce? Що таке Amazon і як продавати товари по всьому світу?

Час читання: 6 хвилин

Цей матеріал був наданий нашими партнерами – спільнотою Amazon-підприємців “Amazon Hunter” і його засновником – підприємцем, блогером, власником ряду amazon-бізнесів Володимиром Аллі-Іппа.

Вирішив написати для вас максимально детальну Вступну статтю – про E-commerce, в цілому про Amazon – чому саме цей майданчик і про всі можливі стратегії роботи на ній.

Після прочитання статті ти зрозумієш – яка стратегія тобі до душі, а далі я опублікую окремі статті по кожній стратегії, в якій розберу всі нюанси роботи. Так що тобі не доведеться читати тонни матеріалу.

Отже поїхали …

Чому майбутнє за E-Commerce?
Продажі через інтернет зростають щорічно. У США електронна комерція росте дуже швидкими темпами і є лідером на ринку серед окремих країн.

602 мільярди доларів за 2019 рік тільки в США

У 2019 році в США середній чек покупки збільшився до $146! Більша частина покупок була зроблена через Смартфони!

Люди більше не ходять до магазинів і вважають за краще все купувати Онлайн, навіть речі. Країни СНД теж скоро прийдуть до цього.

З кожним роком продажі онлайн будуть тільки рости!

Ви скажите, ну і що, нехай ростуть, до чого тут Амазон?

А тепер поглянемо на статистику, де люди купують найбільше Онлайн!

Amazon займає перше місце! Тобто майже кожен 1-2 чоловік купує на Амазон

І від такого великого пирога ми теж можемо відкусити свій шматочок, почавши продавати товари за моделями, з якими ми познайомимося далі!

По всьому світу. У $$$. Не перебуваючи в США. З будь-якої точки світу. Цікаво?

Що таке Amazon?

Amazon – це величезний світовий торговий онлайн-майданчик, де можна купити і продати все що завгодно. (Наприклад, в Україні це – Rozetka, в Росії – Ozon)

Чому Амазон?

  • Мільйони покупців

В середньому на Amazon здійснюють покупки 247 млн ​​американців щомісяця! Це означає, що наш товар можуть побачити 247 мільйонів покупців!

  • Amazon Prime

Така програма як Amazon Prime може підвищити вашу виручку і лояльність покупців. Майже у кожного є Prime, тому що так американці отримують безкоштовну двох-денну доставку та інші плюшки!

  • Amazon PPC Ads

У Amazon є внутрішня реклама. Це значить, що Ваш товар побачать мільйони покупців. Ніякого зовнішнього трафіку!

  • Люди люблять здійснювати покупки на Amazon.com

Amazon зростає неймовірно швидко з кожним роком! Його акції одні з найдорожчих в світі! Люди витрачають гроші на Амазон і з кожним роком вони витрачають все більше! Виручка Амазону складала 158 млрд в червні 2019 года!

$ 158 млрд у червні 2019 року!

  • Jeff Bezos

CEO Jeff Bezos – один з найбагатших людей в світі.

  • Amazon FBA

Amazon FBA – це бізнес-модель, згідно з якою велика частина обов’язків продавця по зберіганню, упаковці, доставці товарів переходить на Amazon. Тобто, ви завезли товари на склади Amazon і далі весь Fulfillment здійснює Amazon (від відправки товару, до обробки повернень і комунікації з покупцями).

Схема роботи програми Amazon FBA

  • Sell Globally

Ви можете продавати на 13 країн!

Ну що, тепер ти теж хочеш продавати на Amazon? )

З цього виходить, що Бізнес на Amazon – це ідеальна бізнес для підприємців, які готові вкласти мінімальні (!Відносно!) кошти в створення власного бізнесу.

Насправді на Amazon продає багато людей з усього світу.

Але, на жаль, в країнах СНД таких хлопців як ми ДУЖЕ мало. Чому?

По-перше, дуже багато міфів навколо Amazon, у тих кому не вдалося. Тому що, на просторах інтернет з кожним роком з’являється дуже багато “коучів”, які навчають неправильно або не до кінця розкривають всі карти і виходить, що люди розчаровуються і кажуть, що це не працює …

13 маркетплейсів Amazon FBA в вашому розпорядженні!

По-друге, щоб цим займатися, потрібно хоча б мінімальне знання англійської мови.

По-третє, звичайно ж, як і в будь-якому бізнесі вам потрібен стартовий капітал. Я завжди говорив і буду говорити, Amazon – це не кнопка бабло і бізнес без вкладень. Це серйозний бізнес зі своїми ризиками і підводним камінням. Вам потрібно мати хоч який стартовий капітал, щоб почати. Звичайно поріг входу набагато нижче, ніж в стандартний бізнес. (Я рекомендую мати хоча б $ 400-500 для старту)

Отже, поїхали, поговоримо про Стратегії Работи на найсмачнішому майданчику Amazon!

Стратегії роботи на Amazon

Взагалі, я виділяю 4 ОСНОВНИХ напрямки наAmazon, так їх трохи більше)

  1. Дропшіпінг;
  2. Онлайн Арбітраж (США/Китай);
  3. Private Label;
  4. Wholesale.

А тепер про все по порядку)

1. Дропшіппінг

Дропшіпіппінг – це така модель торгівлі, коли ви виставляєте товар на продаж і купуєте його у постачальника на адресу покупця, тільки після того, як отримали замовлення. Тобто ви виступаєте в ролі посередника. Вам не потрібно заздалегідь закуповувати товар і зберігати його на складі. Отримали замовлення – замовили у постачальника і він відправив, все просто)

Модель роботи по стратегії Дропшиппінг

Які плюси і мінуси у даній моделі?

Плюси:

  • Не вимагає великих вкладень.

Можна почати хоч з 100 $, але я рекомендую мати в запасі мінімум 400-500 $.

  • Швидке повернення інвестицій.

В середньому ROI 40-100%. Це означає, що на кожен вкладений долар в середньому ви отримуєте 0.40-0.50 $ зверху, а то і цілий $ 1!

  • Можна почати швидко.

Дійсно, в порівнянні з іншими стратегіями, дропшипить ви можете почати відразу.

  • Відчути ніші/товари та сам Amazon.

Це дуже важливо, тому що вам потрібно буде часто оновлювати інвентар, ви наб’єте руку і дізнаєтесь які ніші/товари продаються краще.

  • Немає заморозки коштів.

Вам не потрібно купувати товар і морозити в ньому кошти.

  • Ви продаєте тільки те, що продається.

Після аналізу товарів, ви виставляєте товари, які вже добре продаються і заробляєте!

Мінуси:

  • Без команди при великих продажах одному не вивезти

Дійсно, коли у вас багато продажів, вам потрібен помічник, щоб оформляти замовлення і відповідати покупцям.

  • Є ризик зловити бан Аккаунта.

Дійсно, на жаль, при неправильній роботі, порушенні правил, Amazon банить аккаунты.

  • Ви не впливаєте на якість товару.

Ви не бачите товар, тому не можете вплинути на його якість.

  • Ви FBM продавець.

Всі відправки і комунікації з покупцями лежать на ваших плечах. Всю відповідальність за доставку товару і його якість – несете ви.

2. Онлайн Арбітраж (США/Китай)

Онлайн Арбітраж – це така модель торгівлі, коли ви купуєте невелику партію товару в Китаї/США, привозите на склади Amazon і далі весь Fulfilment здійснює Amazon за програмою Amazon FBA (про яку ми писали вище).

Модель роботи по стратегії ОА.

Які плюси і мінуси у даній моделі?

Плюси:

  • Ви працюєте за програмою FBA

Всі відправки, повернення, комунікацію з покупцями – закриває Amazon!

  • Низький поріг входу

Тут вже поріг входу вище ніж в Дропшиппінгу. Можна почати з 500 $, але я рекомендую мати в запасі 700-1000 $.

  • Швидке повернення інвестицій (Китай-ROI 50-100% +, США-ROI 15-20%)

При роботі по ОА з Китаю, реально багато товарів з великим РОІ. На жаль, якщо працювати по ОА і купувати товари в США, там РОІ маленьке, в середньому 15-20%. Тому ми працюємо в основному з Китаєм.

  • Ви продаєте тільки те, що продається

Після аналізу, ви купуєте і завозите товар, який вже продається, ніяких тестів.

Мінуси:

  • Демпінг ціни.

Іноді буває таке, що поки ти віз товар, ціна по якій його продають стала менше і ти продаєш товар з меншим прибутком або ж взагалі в 0 або в мінус.

  • Іноді заробіток йде тільки на великих обсягах.

Буває, що б був прибуток з товару, необхідно замовити партію в кілька тисяч штук, що б була інша ціна, інакше немає маржі …

3. Private Label

Private Label – це створення продукту під своїм Брендом (своєю торговою маркою). Це така модель торгівлі, коли ви аналізуєте ринок, знаходите фабрику в Китаї, вигадуєте унікальний дизайн/брендинг/упаковку і далі завозите на Amazon. Створюєте свій унікальний продукт.

Модель роботи по стратегії Private Label.

Які плюси і мінуси у даній моделі?

Плюси:

  • Ви працюєте за програмою FBA
  • Тільки ви продаєте даний продукт і створюєте свій бренд
  • Низький ризик отримання бану аккаунта
  • Повністю контролюєте якість продукції

Мінуси:

  • Потрібно багато часу на запуск.

Запуск свого бренда не швидкий процес. В середньому це займає до 3 місяців.

  • Багато знань, Listing, SEO, PPC.

Недостатньо просто завезти товар. В порівнянні з іншими стратегіями, вам потрібно дуже добре розбиратися в рекламі, підборі ключових слів і багатьох інших моментах.

  • Потрібно багато інвестицій (від $ 10,000 мінімум).

Раніше вхід в PL був дешевше, зараз з кожним роком мінімальний поріг входу підвищується. З одного боку це добре, багато людей відсіюється, з іншого боку не кожен новачок зможе стартувати з такої суми.

  • Багато ризиків, що продукт не злетить або ніша вигорить.

Ніхто не дає 100% гарантій, що той продукт який ви вибрали і виробили – злетить і буде продаватися 100-ми в день.

  • Складно знайти товар.

Знайти товар, з хорошим попитом, не великою конкуренцією, а головне зробити його унікальним, досить непросте завдання …

  • Ніша швидко вигорає.

Часто чую, що людина торгує торгує, а потім або зростає конкуренція або заходять китайці і починається цінова війна …

4. Wholesale

Wholesale – це така модель продажів, коли ви купуєте оптом безпосередньо у виробника і продаєте його в якості реселлера.

Модель роботи по стратегії Wholesale.

Які плюси і мінуси у даній моделі?

Плюси:

  • Ви працюєте за програмою FBA
  • Низький ризик отримання бана аккаунта
  • Повністю контролюєте якість продукції

Мінуси:

  • Багато товарів з низьким прибутком, маленький ROI

В середньому ROI 15-25%.

  • Пошук постачальників, які не продають на Amazon

За даної моделі роботи, складно шукати постачальників. Більшість – закритих – не кожен вам відповість і буде з вами працювати.

  • Потрібно багато інвестицій (від $ 10,000)

Так як це оптова модель, то вам потрібно буде закуповуватися оптом і багато. Інакше, ви не цікаві постачальникам.

Постачальники не будуть з вами працювати без компанії.

  • Важко увійти новачкові

Через ці всі фактори, вхід новачкові ускладнюється …

За якими стратегіям працюю я і що б я порекомендував на СТАРТІ?

Ми працюємо здебільшого по Дропшиппінгу та ОА з Китаю.

Також, партнеримось по Private Label. Бо колись в далекому 2016, я починав свій шлях з PL.

❗️Новачкам я рекомендую на 100% починати з ОА з Китаю + Дропшіппінг. Думаю ви самі зрозуміли, чому)

Нижче я хочу показати вам пару результатів наших акаунтів і акаунтів людей з якими ми працювали …

Таких результатів дуже багато …

Побачити всі результати ЗА ВЕСЬ ЧАС, ви можете у мене в Stories (Instagram аккаунт @Vovyz_01).

Висновки:

Вище я виклав для вас максимально докладний гайд по стратегіям роботи на Амазон. Сподіваюся, ви вже вирішили за якою будете продавати)

Також, у мене є YouTube канал – де я ділюся максимально корисною інформацією по Amazon.

Ласкаво просимо на Amazon!

корисні матеріали в нашому блозі

Офшори та їх актуальність у сучасному корпоративному світі

За консервативними оцінками, в офшорах заховано 12-15% світового ВВП, вважають у Boston Consulting Group. Чи можна собі уявити сучасний бізнес без використання офшорів? Звісно!  Не маємо жодного сумніву, що офшори й надалі будуть активним гравцем на полі бою міжнародного бізнесу, але правила гри змінюються. Підписання Україною конвенції MLI (яка дозволяє в деяких випадках уникнути подвійного […]

читати далі
Навіщо реєструвати нерезидентам авторські права у США?

Авторське право покликане захищати форму висловлювання твори і не поширюється на ідеї, теорії, принципи, методи, процедури, процеси, системи, способи, концепції, відкриття, навіть якщо вони виражені, описані, пояснені, проілюстровані у творі. Ідеї не підлягають захисту засобами інтелектуальної власності, а методи, процедури, процеси, системи, засоби охороняються як об’єкти промислової власності. Згідно з міжнародними нормами, авторське право виникає […]

читати далі
За який термін до реєстрації патента можна розкривати інформацію про винахід, продукт, послугу

Бізнес, що розвивається, на певному етапі перестає задовольнятися реєстрацією торгових марок, копірайтом або отриманням патентів на різні дизайни. Патенти на винаходи є потужним інструментом створення нових конкурентних переваг з низки причин: Однак, за очевидності переваг для бізнесу в отриманні патентів на винаходи, на рівні малих та середніх підприємств рішення подати патентну заявку, як правило, приходить […]

читати далі