Як зареєструвати торгову марку у США. Частина 3

Перед вами фінальна частина нашого великого циклу, присвяченого реєстрації торгових марок США. У попередніх текстах серії ми розглянули переваги офіційного оформлення ТМ та етап попереднього пошуку та перевірки знаку.
З цієї статті ви дізнаєтеся, як саме ваша заявка проходить усі етапи реєстрації, з якими складнощами можна зіткнутися на кожному етапі та хто допоможе вам пройти цей непростий процес якомога легше та швидше.
Хто такий патентний повірений у США та навіщо потрібна його допомога?
До 2019 року нерезиденти США могли вести весь процес реєстрації торгової марки самостійно. Однак у зв’язку з величезним попитом на реєстрацію нових ТМ та спекуляціями на цьому ґрунті (адже Америка – це найбільший і всім цікавий ринок) цю можливість скасували і тепер іноземні особи можуть пройти цю процедуру лише за допомогою ліцензованого фахівця.
У США є два різні типи фахівців, які можуть допомогти з реєстрацією ТМ: патентний агент (patent agent) та патентний повірений (patent lawyer). Ключові відмінності між цими двома фахівцями ми навели у таблиці.
Патентний агент | Патентний повірений | |
Кваліфікація | Іспит Бюро реєстрації USPTO | Вища юридична освіта + іспит State Bar (адвокатура) +Іспит Бюро реєстрації USPTO |
Заявки | Мають право подавати заявки | Мають право подавати заявки |
Представлення в суді | Мають право працювати лише через USPTO | Можуть представляти клієнта в суді у розглядах, пов’язаних з патентами та торговими марками та консультувати з юридичних питань, пов’язаних із торговими марками |
Додаткова освіта | Часто мають базову технічну чи інженерну освіту та досвід у відповідній сфері | Зазвичай мають лише юридичну освіту |
Вибір відповідного фахівця залежить від додаткових завдань, які потрібно вирішити. Якщо ви вперше виходите на ринок США і раніше не реєстрували торгові марки, то краще звернутися до патентного повіреного, оскільки, крім подачі заявки, вам також може знадобитися:
- Моніторинг товарних знаків;
- Судові спори з приводу товарних знаків;
- Управління портфелем товарних знаків;
- Продовження товарного знаку.
Інтелектуальна власність – одна із ключових ніш для компанії 4В. Ми надаємо повний юридичний супровід під час реєстрації торгових марок. А також вирішуємо суперечки як досудово, так і представляємо клієнтів у суді. Серед наших кейсів – вирішення спорів щодо торгових марок та стягнення грошової компенсації на користь клієнта з такими відомими брендами, як Amazon, Starbucks, Whirlpool, Chanel.
Подання заявки на реєстрацію ТМ
Подачі заявки на реєстрацію торгової марки передує досить об’ємна процедура підготовки: визначення класів, перевірка марки на дотримання правил, попередній пошук у реєстрах для підтвердження унікальності. Цей процес ми детально розглянули у попередньому тексті цієї серії.
Якщо ж усі етапи пройдені успішно і ви впевнені, що у вашої ТМ великі шанси бути успішно зареєстрованою і ви вже обрали патентного повіреного, то ось що відбувається далі.
Складання заявки
Заявка на реєстрацію торгової марки подається онлайн на сайті USPTO. Для нерезидентів США це робить патентний повірений. Якщо ж ви – резидент, то можете зробити це самостійно, зареєструвавши та підтвердивши обліковий запис.
На сайті представлено 6 різних форм заявки, але в переважній більшості випадків використовуються дві форми: TEAS Plus і TEAS Standard. З юридичної точки зору ці форми надають однакові рівні захисту та прав, є нюанси лише у процесі оформлення.
TEAS Standard | TEAS Plus | |
Реєстраційні збори | $350 за кожен клас товарів\послуг | $250 за кожен клас товарів\послуг |
Як ідентифікуються товари і послуги | Ви можете написати опис своїх товарів та послуг своїми словами, але максимально точно | Ви повинні вибрати категорію зі списку Інструкції з ідентифікації товарних знаків. Якщо ваших товарів чи послуг немає в цьому списку, необхідно скористатися стандартною заявкою TEAS Standard |
Додаткові заявки | Додаткові заяви можна надати після подання первинної заявки | Усі необхідні додаткові заяви подаються разом із первинної заявкою |
Про які додаткові заяви йдеться у таблиці? Докладно про це можна дізнатись на офіційному сайті USPTO. Це такі ситуації як:
- Такий самий знак вже був зареєстрований вами в USPTO, але ім’я власника попередньої реєстрації не збігається з ім’ям у новій заявці.
- Знак включає колір.
- Знак включає малюнок або стилізований шрифт.
- Знак містить не англійські слова.
- Знак включає нелатинські символи.
- Знак включає ім’я або портрет живої людини.
- Знак в даний час використовується, і заявнику необхідно обмежити його використання певною географічною областю та вказати інших одночасних користувачів.
Незалежно від того, чи ви вибрали TEAS Standard або TEAS Plus, у першому розділі форми заявки необхідно вказати повне юридичне ім’я, адресу та електронну пошту заявника. Заявником може бути фізична чи юридична особа. Для нерезидентів США обов’язково потрібно вказувати країну громадянства чи реєстрації. А для юридичних – ще й форму власності.
У другому розділі форми заявки необхідно ввести товарний знак, який потрібно зареєструвати. У формі передбачено три варіанти:
- Стандартні символи — виберіть цей варіант, якщо ви хочете реєструвати слова, цифри, розділові знаки або будь-які інші символи без прив’язки до конкретного шрифту, кольору або стилю (тобто йдеться про словесні торгові марки).
- Спеціальна форма для графічних чи комбінованих знаків.
- Звукова мітка для реєстрації брендового звуку.
Далі необхідно вказати підстави для реєстрації, тобто причину, на підставі якої ви вирішили реєструвати ТМ. Це можуть бути:
- Використання з комерційною метою – якщо ви вже фактично виробляєте товари або надаєте послуги під цим брендом. І тоді потрібно надати підтвердження фактичного комерційного використання.
- Намір використовувати – якщо ваш продукт ще в розробці і ви дієте на випередження, щоб захистити свою ТМ від конкурентів заздалегідь.
- Заявка США, заснована на іноземній заявці – це пріоритетне право (порівняно зі схожими знаками) зареєструвати ТМ у США за умови, що ви вже подали заявку в іншій країні. У такому разі вам необхідно буде підтвердити подання такої заявки документально.
- Заявка в США на підставі іноземної реєстрації – аналогічно до попереднього пункту, але вже для повністю зареєстрованих ТМ.
В останньому розділі форми заявки на реєстрацію товарного знака ви повинні надати контактну інформацію особи, з якою USPTO має листуватися з приводу заявки. Найчастіше це відповідальний співробітник компанії чи патентний повірений.
Важливо! Особа, уповноважена листувати не обов’язково заявник. Тому ці дані можуть не збігатися з даними, вказаними у першій частині. Однак дуже важливо, щоб до цієї пошти та телефону був постійний доступ, оскільки у перевіряльників можуть виникнути питання та заперечення і якщо на них не відповісти вчасно, вашій ТМ можуть відмовити у реєстрації.
Потім заявник (або його уповноважений представник або повірений) повинен підписати заяву електронним підписом та подати її разом з відповідним державним митом. Після надсилання ви отримаєте підтвердження електронною поштою, що містить копію заявки на реєстрацію товарного знака та присвоєний їй серійний номер.
Підтвердження використання ТМ
Відразу обмовимося, що є ситуація, коли подавати таке підтвердження не доведеться: якщо у вас ця марка вже зареєстрована в іншій країні, наприклад, в Україні. У такому разі ви подаєте разом із заявкою відповідні документи.
Якщо ви подаєте заявку на реєстрацію ТМ, яку фактично використовуєте з комерційною метою, потрібно надати документи, які це підтверджують. Досить часто причиною відмови в реєстрації або як мінімум уповільнення цього і так не швидкого процесу стає відсутність адекватного підтвердження комерційного використання.
Ці зразки повинні демонструвати вашу торгову марку точно так, як ви її подаєте в заявці. Такими зразками може вважатися:
- фотографії товару з нанесеною та чітко видимою ТМ;
- фотографії упаковки продукту із нанесеною ТМ;
- посібники з експлуатації або посібники користувача, що постачаються разом із продуктом;
- фотографії етикеток або ярликів із зображенням товарного знака (вони мають бути прикріплені до товару);
- фотографії вітрин у точках продажу, на яких показано продукти;
- сторінки веб-сайту, які (1) показують продукт, (2) відображають товарний знак у безпосередній близькості від продукту та (3) надають можливість придбати продукт.
А як бути тим, хто реєструє торгову марку для послуг? У такому разі підтвердженням комерційного використання вважатимуться:
- листівки, брошури та інші рекламні матеріали, які публічно поширюються;
- сторінки сайту, які рекламують послуги;
- реклама на радіо чи ТБ;
- фотографії вивісок.
Важливо! Рекламні матеріали (брошури, листівки, презентації, рекламні ролики) часто не вважаються підтвердженням комерційного використання для товарів. А для послуг недостатнім підтвердженням будуть візитки, бланки, сувенірна продукція.
Якщо ви тільки розвиваєте свій продукт і поки не можете надати підтвердження комерційного використання, але хочете юридично захистити марку, яку плануєте використовувати, то закони США дозволяють подати заявку у форматі “Намір використання”. У такому випадку USPTO резервує марку за вами і у вас виникає обов’язок пізніше надати зразки та Заяву про використання, або Поправку до твердження про використання.
Етапи реєстрації: що відбувається після подання заявки?
Відразу після відправки ви отримаєте екран підтвердження із серійним номером вашої заявки та можливістю завантажити квитанцію про подання заявки. Копія квитанції також прийде електронною поштою. А що ж відбуватиметься з вашою заявкою далі?
Пройде близько 5-7 днів, перш ніж заявка стане доступною онлайн для публічного перегляду та доступу. І, відповідно, перевірки статусу. А далі пройде не менше 5-6 місяців, перш ніж UTSPO направить вашу заявку на розгляд повіреного, який проводить експертизу товарних знаків. Такий термін очікування пов’язаний із величезною кількістю заявок на реєстрацію.
Далі, коли експерт нарешті почне обробку вашої заявки, він по суті виконає ті самі процедури, які виконував ваш патентний повірений перед подачею заявки:
- Перевірить заявку на предмет повноти та відповідності всім правилам та положенням USPTO.
- Перевірить, чи не потрапляє знак під одну із федеральних заборон. Наприклад, товарні знаки, що вводять в оману, описові товарні знаки, географічно описові товарні знаки і т.д.
- Перевірить, чи не схожий подано для реєстрації знак на ті, що уже зареєстровані або очікують реєстрації.
На цьому етапі процесу подання заявки на реєстрацію товарного знака в США відбудеться одна з трьох подій:
- Якщо все гаразд, ваша заявка буде схвалена для публікації.
- Якщо є помилки або упущення, або якщо повірений, що проводить експертизу, визначить, що ваш товарний знак не підлягає реєстрації, ви (або уповноважена особа) отримає лист з обґрунтуванням відмови. Якщо ви зможете виправити недоліки у зазначений термін, заявка отримає право на публікацію.
- Якщо ж недоліки виправити неможливо, то повірений, що проводить експертизу, винесе остаточний канцелярський позов, в ході якого у вас буде можливість подати прохання про перегляд у повіреного, що проводить експертизу, або подати апеляцію щодо товарного знака до Ради з розгляду справ і апеляцій щодо товарних знаків.
Однак важливо, що у всьому, що стосується позовів, апеляцій внесення виправлень, USPTO прийме відповідь лише від сертифікованого юриста, який зможе адекватно відстояти вашу позицію з погляду законодавства.
Попередня відмова у реєстрації
Зауваження експерта – це серйозно. Якщо ви не відреагуєте на них вчасно і не внесете необхідних змін, то вам просто відмовилять у реєстрації. Та й термін розгляду кожного заперечення – чималий, і якщо заперечень багато, то розгляд може затягнутися на роки.
Якщо повірений, який проводить експертизу, виявить недоліки у вашій заявці або самому поданому на реєстрацію знаку, то на адресу, вказану в заявці, прийде лист із зауваженнями – office action, з поясненням будь-яких суттєвих причин відмови у реєстрації або будь-яких технічних чи процедурних недоліків у заявці .
Якщо потрібні лише незначні виправлення, експерт USPTO може зв’язатися з вами телефоном або електронною поштою. Однак найбільш серйозні недоліки вимагають письмового врегулювання претензій.
Якщо претензію отримано вперше, то це так званий неостаточний позов. У вас є три місяці на врегулювання питання для реєстрації виключно на території США або 6 місяців при проходженні процесу за Мадридською системою.
Якщо ж усунути перешкоди для реєстрації не вдалося, ви отримаєте остаточний позов. Який, втім, зовсім не вирок, а ще один шанс виправити проблеми: у вас також буде 3 місяці при реєстрації в США або 6 місяців у рамках Мадридського протоколу для внесення змін.
І навіть якщо після цього вам знову відмовлять, то все ще залишається право на подання апеляції. Так що, як бачите, процес може бути вкрай неквапливим, зате у вас буде достатньо часу, щоб виправити помилки.
Окрім остаточного та неостаточного позову ви також можете отримати такі повідомлення:
- Examiner’s amendment – письмове підтвердження правок, внесених телефоном або електронною поштою. Зазвичай не потребує відповіді.
- Priority action – вимагають відповіді, оскільки необхідно письмово оформити і передати виправлення, які раніше обговорювалися телефоном чи електронною поштою. Найчастіше це усунення некритичних юридичних помилок.
- Suspension letter – ви отримуєте, коли ваша заява відкладається, поки слідчий очікує, що щось станеться поза процесом експертизи. Наприклад, ваша заявка може бути припинена доти, доки необхідно дочекатися обробки передачі права власності або видачі іноземної реєстрації з іншої країни.
- Suspension inquiry – зазвичай приходить після 6 місяців з моменту, коли заявка набуває статусу “Призупинена” і служить для уточнення, чи потрібно продовжувати цей статус.
- Notice of incomplete response – найчастіше означає, що на якомусь із попередніх етапів відсутні підписи уповноважених осіб.
Якщо ваша заявка на товарний знак була відхилена або ви думаєте про подання заперечення на товарний знак, найкраще, що ви можете зробити, це звернутися за допомогою до досвідченого та знаючого юриста за товарними знаками. Адже, по суті, у вас є чотири варіанти, як спробувати подолати ймовірність помилкової відмови:
- Надати аргументи та докази проти відмови;
- Подати клопотання про анулювання цитованої реєстрації;
- Запитати згоду та угоду про співіснування з власником зазначеної реєстрації;
- Запросити зупинення дії вашої заявки на реєстрацію товарного знака.
Публікація
Після того, як заявку подано та всі зауваження патентного експерта враховано та врегульовано, заявка отримує право на публікацію. Це особливий етап, який дає право всім зацікавленим особам висловити у встановленому порядку заперечення проти реєстрації такої торгової марки. Зазвичай сама публікація відбувається приблизно за 2 місяці після дозволу на публікацію.
Період публікації — це 30-денний період, протягом якого будь-яка людина у світі може заперечити вашу заявку на товарний знак. Потенційний супротивник може також вимагати додаткові 90 днів для подання заперечення проти товарного знака, подавши запит на продовження терміну для заперечення проти вашої заявки та сплативши відповідні державні мита.
Якщо такі заперечення з’являться, ваша заявка буде припинена до моменту врегулювання спору. На жаль, така ситуація може тривати роками.
Слід зазначити, що для заперечення публікуються лише торгові марки, схвалені для реєстрації в Основному реєстрі. На відміну від Додаткового реєстру, в якому містяться знаки, які поки що не можуть бути зареєстровані як ТМ з різних причин, однак мають потенціал стати в майбутньому повноцінною торговою маркою.
Якщо ніхто не подав заперечення проти вашої заявки на реєстрацію товарного знака (або якщо TTAB (Trademark Trial and Appeal Board) у кінцевому підсумку відхилив заперечення), а ваша заявка на реєстрацію товарного знака ґрунтується на “використанні з комерційною метою” або на “іноземній реєстрації” товарного знаку”, USPTO видає свідоцтво про реєстрацію.
Якщо ви подавали заявку на намір використовувати, то вам прийде Повідомлення про дозвіл. Ви маєте шість місяців з дати Повідомлення про дозвіл на подання Заяви про використання. Якщо ви не можете подати Заяву про використання протягом шести місяців, ви можете отримати ще шість місяців, подавши Запит на продовження терміну, таке продовження можна запросити 5 разів.
Які зміни можна вносити за ТМ?
Швидше за все в процесі реєстрації в рамках відповіді на позови (office actions) вам доведеться внести як мінімум одну правку або в сам знак, або в заявку. Зробити це можна на будь-якому етапі процесу.
Якщо дуже коротко говорити про допустимі виправлення, то можна вносити тільки на зменшення: прибрати класи, прибрати товари. Все, що потрібно додати і розширити сферу дії ТМ, подається новою заявкою.
Спосіб внесення поправок до заявки на товарний знак — це подання поправки, зазвичай за подання поправки не стягується державне мито. Якого роду це можуть бути виправлення? Наприклад, видалення з назви слова, яке було визнано описовим для групи, зміна відтінку кольору або нюансу зображення.
Щодо правок безпосередньо у заявці, то це можуть бути: дата першого використання або зменшення кількості категорій. При цьому додати категорії до заявки вже не можна. Якщо вам потрібно збільшити кількість класів, доведеться подавати окрему заявку.
На відміну від США, в Україні ви можете вказати в заявці скільки завгодно класів, навіть якщо не продаєте товарів відповідної категорії. На виріст, так би мовити. У США вам потрібно підтверджувати, що ви вже працюєте або найближчим часом плануєте почати працювати з товарами певного класу, причому на кожні 10 товарів мінімум 1 підтверджене використання.
Замість того, щоб перераховувати всі можливі поправки, має сенс перерахувати чотири поправки, які зазвичай потрібні, але суворо заборонені:
- Внесення до товарного знака змін, які можуть призвести до «суттєвої зміни» знака. Це означає, що допустимі дуже незначні зміни знака. Наприклад, можна замінити холодний фіолетовий колір на теплий або прибрати завиток зі знака. А ось замінити мультяшного кролика на реалістичного кролика вже не можна.
- Зміна власника торгової марки у заявці без попередньої реєстрації передачі прав у Відділі послуг з переуступки прав USPTO.
- Якщо заявку було подано від імені фізичної чи юридичної особи, яка не була законним власником товарного знака на дату подання заявки, ви не можете змінити заявку, щоб вказати правильного власника. Заява є недійсною, і необхідно подати нову.
Те, як поправки вносяться в заявку на товарний знак, залежить від того, чи є заявка в даний час предметом процедури заперечення чи ні. Якщо проти вашої заявки не очікується заперечень, то виправлення подається в електронному вигляді з використанням відповідної форми.
На жаль, вибір правильної форми може бути надзвичайно складним, оскільки це залежить від типу необхідної поправки та того, на якому етапі процесу реєстрації знаходиться ваша заявка на товарний знак.
Якщо ж є заперечення проти вашої заявки на товарний знак, ви можете внести поправку, лише підготувавши та подавши клопотання про внесення поправки до Ради з розгляду та розгляду апеляцій щодо товарних знаків (TTAB). Однак TTAB відхиляє вашу пропозицію про внесення поправки, якщо противник не надасть свою письмову згоду на внесення поправки. Іншими словами, ви не можете в односторонньому порядку вносити поправки до заявки на реєстрацію товарного знака, якщо вона оскаржена.
Терміни реєстрації ТМ у США
На даний момент на сайті USPTO опублікована інформація про те, що первинна заявка на реєстрацію торгової марки займає в середньому 8,5 місяців. Більш детально з офіційними термінами кожного етапу можна ознайомитись на сайті. Однак важливо пам’ятати, що це термін за умови, що заявку з першого разу подано в ідеальному вигляді.
Але на практиці ці терміни значно вищі, зростання їх пішло в період активної фази коронавірусу і так не повернулося до попереднього варіанту. Наразі в середньому реєстрація займає від 10 до 12 місяців.
Скільки приблизно можуть тривати різні етапи проходження заявки? Розглянемо в таблиці для наочності. Зауважте, що це терміни вже після того, як ви подали заявку.
Публікація заявки в реєстрі | 5-6 днів |
Передача заявки експерту для перевірки | 5-6 місяців з моменту подачі заявки |
Перевірка та виправлення оскаржень | До 3 місяців кожне заперечення під час реєстрації у США. До 6 місяців на кожне заперечення за Мадридською системою |
Публикація для оскарження | 2 місяці з дати усунення останнього заперечення |
Прийом оскарження | 30 днів за умови, що заперечень не надійшло чи якщо заперечення відхилено комісією. Можливо 90 додаткових днів, якщо надійшов запит на продовження термінів подання заперечення. До кінця судового розгляду, якщо заперечення визнано суттєвим та передано до суду. |
Отримання дозволу на використання | 1,5-2 місяці |
Якщо ж в іншій країні ваша марка в процесі реєстрації, то термін реєстрації в США залежатиме від того, коли цей процес закінчиться, оскільки USPTO призупинить розгляд вашої заявки і видасть Лист про зупинення дії, поки ви не продемонструєте, що ваша іноземна реєстрація завершена .
Хороша новина в тому, що незалежно від того, скільки часу потрібно USPTO на видачу свідоцтва про реєстрацію, усі ваші федеральні права на товарний знак відраховуються з дати подання заявки на товарний знак. Фактично дата реєстрації має значення лише для розрахунку термінів продовження та підтримання чинності реєстрації товарного знака.
У тому випадку, якщо ви реєстрували марку з наміром використання, ви отримуєте повідомлення про дозвіл, зазвичай через 8 тижнів після реєстрації. З моменту отримання повідомлення у вас є 6 місяців для того, щоб:
- Використовувати знак у комерційних цілях та подати заяву про використання та надати USPTO документи, які це підтверджують.
- Надіслати запит про продовження строку на шість місяців для подання заяви про використання (запит на продовження).
Вартість реєстрації ТМ у США
Як ми згадували вище, є дві основні форми заявки на реєстрацію ТМ. Вони дещо відрізняються за повнотою даних і тому є різниця у розмірі держмита за реєстрацію:
- Заявка TEAS Standart – 350 доларів за 1 клас товарів/послуг.
- Заявка TEAS Plus – 250 доларів за 1 клас товарів послуг.
Якщо ви реєструєте марку для кількох класів, сплатити відповідну суму потрібно буде за кожен.
Можливі додаткові збори під час реєстрації ТМ із “наміром використання”:
- Запит на продовження часу для демонстрації використання знака (якщо це не є частиною первісної заявки): 125 доларів США за кожен клас;
- Демонстрація використання (якщо не частина первісної заявки): 100 доларів США за кожний клас.
- Подання декларації про використання – оплачується через 5 років після реєстрації.
І, звісно, вам потрібно врахувати у плануванні вартість послуг юриста. Залежно від штату, кваліфікації, досвіду, повний пакет послуг з реєстрації може коливатися в межах від 600 до 3000 доларів. Однак потрібно підходити до вибору дуже уважно, оскільки у різних юристів пакет може входити різна кількість послуг.
У компанії 4В комплексна послуга реєстрації торгової марки, яка включає попередню безкоштовну консультацію, подання заявки та повний супровід процесу. Ми не беремо додаткову, погодинну оплату за:
- відповіді на формальні запити експерта (у разі попередніх відмов у реєстрації);
- спілкування з експертом Патентного відомства;
- консультації з клієнтом.
Як розширити дію ТМ в інших країнах: Мадридська система
Якщо ви плануєте зареєструвати торгову марку у США та інших країнах, ви можете скористатися перевагами Мадридської системи. Мадридська система (також відома як Мадридська угода) – це міжнародний договір, що регулює питання, пов’язані з охороною товарних знаків.
Це дозволяє заявникам зареєструвати свій товарний знак у кількох країнах, використовуючи одну заявку та одну процедуру реєстрації, що значно спрощує процес реєстрації товарних знаків для міжнародних компаній. Крім того, система надає можливість продовження існуючих реєстрацій на товарні знаки в інших країнах через єдиний процес.
Мадридська система включає більше 130 країн-учасниць, в тому числі більшість розвинених країн світу, такі як США, Японія, Китай, Франція, Німеччина і Великобританія, а також багато країн, що розвиваються.
Патентний повірений у США може одночасно з реєстрацією торгової марки в USPTO подати заяву на реєстрацію товарного знака до Мадридського бюро Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ). Для цього він повинен мати право представляти інтереси заявника перед Мадридським бюро.
Для цього потрібно подати заявку через TEASi – Trademark Electronic Application System International (Міжнародна електронна система подання заявок на товарні знаки). Міжнародна заявка, що подається через USPTO, повинна бути заснована на одній або кількох заявках, які в даний час перебувають на розгляді в USPTO та/або однієї або кількох вже завершених реєстрацій у США.
Вартість реєстрації товарного знака в Мадридському бюро ВОІВ залежить від кількох факторів, включаючи кількість країн, в яких ви хочете зареєструвати свій товарний знак, кількість товарних класів, в яких буде використовуватися знак, та інші додаткові послуги, які ви можете обрати під час подання заявки. Якщо заявка заснована на одній базовій заявці, мито буде в розмірі 100 доларів за один клас. Якщо марок декілька в одній заявці, то 150 доларів за кожен клас.
Чи можуть відмовити у реєстрації та чому?
Як ми згадували вище, на різних етапах ви можете отримати відмову в реєстрації і оскаржити її за допомогою юриста. Це може статися на етапі експертизи, якщо експерт USPTO вирішить, що ваш знак не відповідає вимогам законодавства. Або на етапі публікації, якщо хтось подасть опозицію проти реєстрації вашої ТМ.
Однак торгова марка може бути відкликана навіть після успішної реєстрації. Справа в тому, що в США діє пріоритетне право на використання. І якщо хтось зможе довести, що почав продавати товар під цією маркою раніше, ніж ви, він може подати запит і вашу реєстрацію анулюють.
Звісно, свої права можна оскаржити у суді, оскільки обидві сторони мають довести, що вони першими розпочали комерційне використання.
Ось і все. Ми розібрали всі нюанси реєстрації торгових марок у США, від вибору знака до отримання реєстраційних документів. Процес цей дуже тривалий, з безліччю можливих складнощів та затримок. Уникнути помилок та пройти реєстрацію у мінімально можливі терміни вам допоможуть юристи компанії 4В.
Залишити коментар
Сподобалася стаття? Будемо вдячні за коментарі та репости
Ваша адреса email не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *