Як українцям розпочати продавати товар на Etsy. Частина 2: тонкощі реєстрації та просування магазину, виведення коштів

У першій частині цього матеріалу «Як українцям розпочати продавати товар на Etsy. Покрокова інструкція» ми говорили більшою мірою про те, які товари користуються популярністю на цьому маркетплейсі, а також про збори та комісії, які доведеться заплатити продавцю. Тепер настав час розібратися у питаннях реєстрації компанії для підприємців з України, відкриття магазину, реклами товарів та способах виведення зароблених на платформі грошей.
Підготовка до запуску бізнесу на Etsy: що важливо зробити перед реєстрацією
Технічно відкрити магазин на Etsy не складно. Для цього потрібно створити безкоштовний аккаунт на сайті маркетплейсу, вибрати потрібну країну, валюту, мову магазину та ввести його назву. На цьому перший етап запуску бізнесу завершено. Набагато складніше – підготуватись до нього. Як ефективно продавати на Etsy? Необхідно врахувати деякі деталі:
- Розробіть концепцію магазину та продумайте його оформлення. Дизайн вашої вітрини повинен відповідати товарам, що продаються, і бути унікальним – це допоможе в просуванні бренду.
Порада: Думаєте, як зробити магазин помітним? Додайте обкладинку – зображення, яке розташоване у верхній частині головної сторінки. Її можна створити за допомогою будь-якої графічної програми. Користь від такого елемента складно переоцінити – вона стане яскравим акцентом вашої вітрини.

- Визначтеся, який товар плануєте продавати. Про те, як вибрати асортименти, ми вже поговорили в цій статті вище.
- Підготуйте яскраві якісні фотографії товару. Якщо є така можливість, краще вдатися до допомоги зі створенням зображень до професійного фотографа. Також зніміть відеопрезентацію продукту – Etsy дозволяє розміщувати у кожному лістингу по одному відео у форматі MOV, MPEG, AVI, MP4 чи M4V.
- Обміркуйте питання ціноутворення. Вирішіть, яку вартість товару встановити. Не забудьте додати до ціни податки (якщо ви не в США, і платформа не робить цього самостійно), врахувати вартість матеріалів та інструментів (якщо це handmade), всілякі комісії (наприклад, за розкручування магазину на Etsy).
- Підготуйте опис товару англійською мовою, підберіть теги та ключові слова – оптимізовані лістинги будуть швидше помічені потенційними покупцями та допоможуть з просуванням товару на Etsy.
- Зареєструйте компанію та відкрийте рахунок. Перед тим як відкрити магазин на Etsy у 2023 році, придумайте назву фірми, а для вирішення юридичних та фінансових питань краще звернутися до професіоналів. Компанія 4В надає повний комплекс послуг з реєстрації компанії для торгівлі на Etsy та інших маркетплейсах. Зверніться до наших юристів і отримайте безкоштовну консультацію з усіх питань, що вас цікавлять.
Коли підготовчий етап позаду, можна переходити до реєстрації продавця безпосередньо на маркетплейсі. Про те, з якими складнощами можуть мати справу українці, поговоримо далі.
Як зареєструватися та продавати на Etsy?
Хто ж має право торгівлі на Etsy? Офіційні нормативні акти Etsy зазначають: «для продажу не потрібна наявність ліцензії на ведення комерційної діяльності». І це справді так, коли йдеться про торгівлю на території Сполучених Штатів та багатьох інших країн. Якщо ж говорити про роботу на Etsy з України, це правило тут не діє – з 2020 року реєструвати акаунт на фізособу українцям заборонено.
Зверніть увагу: Старі облікові записи, які відкриті раніше на фізичних осіб, закриті не були – вони працюють і далі. Нові облікові записи можна відкривати лише на іноземну компанію.
Для цього вам знадобиться:
- американська компанія (зі стандартним списком документів Articles, Operating Agreement, EIN number);
- ITIN власника компанії;
- банківський рахунок у США та кредитна/дебетова картка до нього (можна розглянути Mecury Bank – онлайн-банк, який надає можливість відкрити корпоративний рахунок у США);
- паспорт власника компанії (повний розворот першої сторінки).
Після реєстрації компанії та отримання ITIN (необов’язково, якщо у власника є SSN), ви можете створити магазин на Етсі. Для цього виконайте низку нескладних дій:
- Зайдіть на офіційний сайт компанії та натисніть кнопку «Зареєструватись». Після заповнення всіх необхідних полів на платформі буде створено ваш обліковий запис покупця.
- Перейдіть до реєстрації на маркетплейсі як продавець. Для цього в меню профілю натисніть «Продавати на Etsy».
- Далі виберіть опцію Open your Etsy shop, після чого відкриється адміністративна панель вашого магазину.
- Зареєструйте бізнес-аккаунт у платіжній системі PayPal та додайте його на Etsy.
- Створіть обліковий запис Etsy Payments.
- Підтвердьте реєстрацію за посиланням, надісланим на вказаний e-mail.
Після успішної реєстрації можна переходити до додавання лістингів та розвитку магазину на маркетплейсі. З усіма вищезгаданими діями легко допоможе компанія 4B – ми надаємо комплексні послуги з реєстрації акаунтів Etsy на компанію.
Як додати товар на Etsy: 11 кроків до успіху
На Etsy присутня особлива атмосфера творчості, тому й оформляти лістинги тут потрібно відповідно – з фотографіями в стилі лайфстайл, захопливими описами та заголовками, що чіпляють.

Якщо ж говорити про технічний бік питання, як заповнити лістинг на Етсі, продавцю необхідно виконати такі дії:
- Натиснути кнопку «Керування магазином» на сайті Etsy.
- Виберіть пункт меню «Оголошення» або «Ваш магазин», якщо ви починаєте продавати на майданчику.
- Натиснути «Додати товар».
- Розмістити фотографії та відео.

- Вибрати мініатюру товару – нею стане перше фото у списку.
- Скласти опис товару англійською мовою.
- Розповісти про продукт детальніше. Тут можна додати інформацію про особливості використання, виробничих партнерів, можливість кастомізації тощо.
Зверніть увагу: У більшості випадків клієнти не читають довгі описи товарів, тому всю важливу інформацію постарайтеся винести в перший абзац тексту – він виглядатиме для читача як прев’ю.

- Додати дані про запаси та вартість товару.

- Налаштувати інформацію про доставку.
- Вибрати параметри просування конкретного лістингу. Наприклад, якщо у вас запущена кампанія Etsy Ads, ви зможете вказати, чи потрібно рекламувати це оголошення.
- Зберегти чи опублікувати товар.
Тепер ваше оголошення зможуть побачити мільйони покупців одного з найбільших маркетплейсів США, і питання, як успішно продавати на Етсі, буде вирішено.
Зверніть увагу: при налаштуванні магазину Etsy заповнювати дані про товар необхідно максимально повно. Якщо не вказати всі відомості, які вимагає маркетплейс, адміністрація платформи може вважати, що ви надали надто мало даних для клієнтів. Як результат – рейтинг вашого лістингу у пошуковій видачі буде знижений.
Як збільшити продажі на Етсі? 8 порад від експертів 4В
З огляду на значну конкуренцію на Etsy – про кількість активних продавців на платформі ми вже згадували раніше – підприємцю необхідно постійно працювати над просуванням своїх товарів. Нижче ви знайдете кілька рекомендацій щодо того, як потрапити на першу сторінку Etsy.
- Оптимізуйте лістинги
Необхідно враховувати, що алгоритм пошуку Etsy ґрунтується на ключових словах, тобто при складанні опису товарів не можна ігнорувати SEO. У цьому допоможе внутрішній аналітичний сервіс платформи Etsyrank. Однак існує ще кілька правил, які допоможуть зробити лістинги привабливішими для покупців:
- почніть опис із найважливіших деталей;
- структуруйте текст;
- сконцентруйтеся на перевагах продукту, а не його характеристиках.
- Додайте якісний фото- та відеоконтент
Якщо на інших маркетплейсах чітко прописані вимоги до фотографій, серед яких виключно біле тло та відсутність сторонніх предметів, то на Etsy навпаки вітаються більш живі знімки. Також подбайте про те, щоб фото вийшли чіткими та якісними. Щоб привернути увагу користувачів, додайте відеоролик. Його тривалість має бути в межах 5-15 секунд.
- Підійдіть відповідально до написання заголовків
Заголовок – це те, що перш за все впадає у вічі споживачам і враховується при складанні рейтингу пошукової видачі. Тому обов’язково додайте до нього ключове слово, не перевищуйте довжину 140 символів і уникайте повторення слів.
Наприклад, неправильно використовуватиме такий заголовок: «Ароматична свічка, свічка на день народження, свічка з ароматом кокоса». Коректний варіант виглядатиме так: «Ароматична свічка з ароматом кокоса, подарунок на день народження».
- Правильно складіть теги
Як підібрати теги для Etsy? На платформі, що описується, один товар може мати до 13 тегів. Щоб вони спрацювали максимально ефективно, рекомендуємо використовувати не лише слова, а й описові фрази з 3-5 слів, а також перевірити теги на відповідність ключовим словам.
Згідно з останніми змінами у правилах маркетплейсу, теги повинні дублювати заголовок, а не використовуватися як додаткове поле для ключових слів.
- Дублюйте товари
Один і той самий товар можна розмістити на платформі кілька разів. Як різні позиції може виступати той самий предмет різних кольорів. Також можна додати товар до більш ніж однієї категорії. Наприклад, включити намисто до розділів «Прикраси та аксесуари», «Весілля та вечірки» / «Прикраси для вечірок», «Вінтаж» (якщо виробу понад 20 років).
Зверніть увагу: Якщо ви створюєте дублікати, до кожного з них необхідно прописати унікальні теги, інакше зміст дублювання втрачається.
- Враховуйте сезонний попит
Etsy – популярний ресурс для вибору подарунків до свят. Головна проблема полягає в тому, що всі подібні покупки здійснюються в останній момент, тому термін доставки тут критично важливий. На ресурсі навіть передбачено спеціальний фільтр для пошуку продавців, які готові доставити товар за 1-3 дні. Якщо ви не можете привезти замовлення швидко, ваші товари можуть не потрапити в результати видачі.

Виняток із цього правила – ексклюзивні товари, які виготовляються персонально. Покупці готові чекати светр ручної в’язки, розшиту унікальним візерунком вишиванку, написаний на замовлення портрет і т.д.
7. Використовуйте Etsy Ads та promoted listings
Etsy Ads – це рекламна кампанія, яка дозволяє вашому товару піднятися у ТОП видачі на сторінках маркетплейсу. Вона працює за принципом cost-per-click – оплати за клік, тобто за кожен перехід клієнта за посиланням в оголошенні. Etsy Ads – чудовий спосіб збільшити видимість товару та отримати позитивні відгуки про нього у короткий термін. Витрати на рекламу в цьому випадку становитимуть від $1 до $25 на день – саме такі рамки денного бюджету продавця встановлені сайтом.
Як альтернатива цієї рекламної кампанії для продажу на Etsy продавці можуть використовувати функцію promoted listings. Це платні оголошення, які з’являються у першому та четвертому рядку будь-якої сторінки платформи з підписом «реклама».

8. Не ігноруйте зовнішні джерела просування – Offsite Ads
Окрім реклами всередині платформи, продавці можуть зробити своє оголошення доступним і для користувачів зовнішніх ресурсів: Google, Facebook, Instagram, Pinterest, Bing та інших партнерів Etsy. Для цього маркетплейс пропонує скористатися послугою Offsite Ads. Вона працює так: Etsy вносить передоплату за показ ваших оголошень на сторонніх ресурсах, а за фактом переходу клієнтом за посиланням та здійсненням покупки в 30-денний термін з продавця списується комісія.
Зверніть увагу: якщо потенційний покупець перейшов за рекламним посиланням, але нічого не придбав, комісія нараховуватись не буде.
Доставка товарів: загальна політика та особливості процесу для України
Доставка товарів – одне з найважливіших питань для клієнтів, які здійснюють онлайн-покупку. За спостереженнями аналітиків платформи, споживачі оформляють замовлення на 20% частіше, якщо продавець пропонує доставити товар безкоштовно. Також відіграє роль швидкість транспортування. Тому перед початком роботи на Etsy важливо детально продумати цей процес:
- Розрахуйте терміни та вартість доставки. Час краще вказувати із запасом, враховуючи непередбачені обставини та особливо завантажені періоди.
- Скористайтеся інструментами Etsy. Наприклад, створіть профілі доставки, які дозволяють застосовувати ті самі правила транспортування для декількох замовлень. Для жителів США, Великобританії, Канади та Австралії також є можливість створення поштових етикеток Etsy. В Україні ця послуга недоступна, але як альтернатива можна купувати їх у поштовій службі.
- Вкажіть детальну інформацію про доставку у картці товару. Покупці повинні бачити дані про поштові служби, з якими ви працюєте, варіанти доставки, умови повернення товару.
- Не забудьте про період обробки замовлення. Він не повинен перевищувати 1-2 дні – це важлива умова для отримання значка Top Seller.
Більшість підприємців з України надсилають замовлення покупцям за допомогою Укрпошти. Зручно те, що на сайті цього поштового оператора є калькулятор, який допоможе розв’язати питання, як розрахувати вартість доставки на Etsy. Також тут можна створити персональний кабінет та оформлювати посилки самостійно, що суттєво економить час на відправлення. Також ви зможете отримати знижку.
Зверніть увагу: Під час пакування товару врахуйте, що ви платите за кожні 500 грамів посилки. Тобто відправка вантажу вагою 510 грамів обійдеться вдвічі дорожче, ніж посилки на 493 грами.
Також послугу доставки вантажів з України по всьому світу пропонують інші служби: вона є на ресурсі seller-online, у Нової пошти.
Виведення грошей з Etsy: нюанси для продавців з України
Хоча в Україні на момент написання статті немає можливості безпосередньо виводити з PayPal кошти, отримані від комерційної діяльності, все ж рекомендуємо прив’язати до облікового запису Etsy рахунок саме цієї платіжної системи.
Інші варіанти, серед яких Western Union і SWIFT можуть дорого обійтися продавцю: потенційні покупці швидше зроблять покупку в магазині, де доступний звичний спосіб оплати, а для більшості американців це саме PayPal. Альтернативні методи спричиняють ряд складнощів: необхідність зв’язуватися з продавцем і звертатися до банку або офісу системи переказів.
Як отримати гроші з Etsy в Україні з рахунку PayPal? Зробити це можна кількома способами:
- Скористайтеся послугами сайтів-посередників, серед яких Westernbid. Цей спосіб – чудовий вихід для фізичних осіб. Для тих, хто зареєстрував аккаунт на іноземну компанію, таких проблем немає.
- За допомогою платіжної системи Payoneer. Продавцю потрібно отримати карту цієї системи та прив’язати її до свого облікового запису Etsy. Після цього можна робити заявку на виведення коштів, і вже через 3-5 днів вони будуть зараховані на картку.
- Через третіх осіб, які перебувають за кордоном. Підійде лише тим, хто має знайомих чи родичів в інших країнах. Однак такий спосіб суперечить політикам Etsy, і ваш обліковий запис може бути заблокований.
Підсумуємо
Маркетплейс Etsy відкриває для українського бізнесу нові обрії. Він дозволяє швидко вийти на іноземний ринок та в рази збільшити свою аудиторію. Щоб торгівля на цій платформі була успішною, рекомендуємо дотримуватися кількох порад:
- Враховуйте специфіку Etsy та заздалегідь переконайтесь, що ваш товар відповідає вимогам платформи.
- Вивчіть продукцію, що користується популярністю на ресурсі, виберіть товар для продажу та не забудьте додати бестселерам родзинку, яка виділить вашу пропозицію серед конкурентів.
- Завжди займайтеся просуванням свого магазину як на платформі, так і на зовнішніх сайтах.
- Продумайте логістику та ціноутворення. Іноземні покупці дуже вимогливі у питаннях фінансів та доставки, тому ціни на товари мають бути адекватними, а організація транспортування – на висоті.
Бажаєте відкрити магазин на Etsy? Не стійте на місці: експериментуйте з handmade-товарами, розвивайте бізнес, пробуйте нові способи залучення клієнтів. Компанія 4В готова допомогти вам із юридичними та фінансовими аспектами роботи, у вас же залишиться більше часу на досягнення глобальних бізнес-цілей.
Ми займаємося реєстрацією облікових записів Етсі під ключ. Замовте безкоштовну консультацію прямо зараз – і будуйте успішний бізнес на одному з найбільших торгових майданчиків США.
Залишити коментар
Сподобалася стаття? Будемо вдячні за коментарі та репости
Ваша адреса email не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *