Керівництво по Sales Tax. Частина 2: Sales Tax для Amazon бізнесу і продажів на eBay, Walmart, Etsy
У першій частині статті ми розібралися в тому, що таке Sales Tax і коли він виникає. Детально розібралися в понятті Nexus – взаємозв’язку онлайн-продавця і податку з продажу. Торкнулися питання оподатковуваних товарів, зв’язків, що виникають в разі зберігання товарів на складах FBA і перевищенні ліміту продажів, встановлених різними штатами.
Якщо ви відразу потрапили на другу частину статті, ми настійно рекомендуємо хоча б злегка ознайомитися з текстом першої частини >>.
У цій частині ми розберемося в алгоритмі дій підприємців, що здійснює продаж на території США через маркетплейси Amazon, eBay, Walmart і Etsy, а також відповімо на ряд найбільш популярних запитань щодо Sales Tax.
До того як ми почнемо, важливе застереження: в статті ми розглядаємо випадок, коли ви працюєте з Amazon за моделлю Private Label без фізичної присутності в США (наприклад, перебуваючи в Україні) і без компанії в США, але з використанням FBA центрів Amazon – найбільш поширений випадок в наших сьогоднішніх реаліях. Моделі бізнесу, пов’язані з арбітражем (перепродажем товарів), ми розглянемо в третій частині, коли будемо говорити про Resale certificates.
І почнемо розбирати маркетплейси, як ви вже зрозуміли, з Amazon. Для інших великих американських майданчиків алгоритм дій такий же.
У першій частині ми обіцяли докладніше розібрати Inventory Nexus. З цього і почнемо.
Складські зв’язки (Inventory Nexus)
З точки зору штату, будь-який онлайн-продавець, який зберігає свої запаси на його території, має нексус з податком з продажів, тому що використовує інфраструктуру штату (наприклад, ті ж дороги для транспортування вантажів). Тому в законах про податки з продажів більшості штатів йдеться, що зберігання товарів на їх території створює взаємозв’язок з Sales Tax.
Якщо захочете вникнути в цю тему більш глибоко, то за цим посиланням >> ви знайдете відсилання на законодавство кожного окремого штату.
На момент написання даної статті FBA центри є в наступних штатах (поки тільки в 36 штатах):
- Арізона;
- Арканзас;
- Каліфорнія;
- Колорадо;
- Коннектикут;
- Делавер;
- Флорида;
- Джорджія;
- Айдахо;
- Іллінойс;
- Індіана;
- Айова;
- Канзас;
- Кентуккі;
- Меріленд;
- Массачусетс;
- Мічиган;
- Міннесота;
- Міссісіпі;
- Міссурі;
- Невада;
- Нью-Гемпшир;
- Нью Джерсі;
- Нью Йорк;
- Північна Кароліна;
- Огайо;
- Оклахома;
- Орегон;
- Пенсільванія;
- Південна Кароліна;
- Теннессі;
- Техас;
- Юта;
- Вірджинія;
- Вашингтон;
- Вісконсін.
Актуальну інформацію щодо розміщення FBA центрів можна знайти за цим посиланням >>.
Цей список не означає, що у вас є нексус щодо податку з продажів з кожним з цих штатів. Amazon не зберігає ваші складські запаси одночасно у всіх центрах. Дізнатися в яких штатах зберігається ваш товар можна в SellerCentral, скачавши звіт Amazon Inventory Event Detail report.
У звіті FBA центри будуть закодовані так само як і на цій сторінці. Тобто BWI1 – склад в Вірджинії, а BNA5 – в Теннессі.
Що робити з цією інформацією ми поговоримо в другій частині матеріалу. Зараз продовжимо розглядати поняття Sales Tax Nexus.
Виняток з правила FBA
Майже в кожному штаті, де є filfillment центри Amazon, діє Закон про сприяння торговим майданчикам. І це хороша новина не тільки для амазон-підприємців. Штати, в яких діють закони про посередників, вважають, що онлайн-майданчики (такі як Amazon, Walmart, eBay і Etsy) несуть відповідальність за збір податку з продажів від імені своїх сторонніх продавців.
Такі закони приносять користь штатам, оскільки вони можуть збирати більше податку з продажів з меншого числа організацій, що спрощує дотримання податкових норм. Для продавців плюс в тому, що податок з продажів для певних транзакцій обробляється посередником. Але в багатьох випадках все не так просто, як може здатися.
Закон про сприяння торговим майданчикам виріс з ідеї, що штат збирає податок з однієї організації, а не відстежує тисячі дрібних продавців, адже не у всіх з них нексус настає відразу (про економічний зв’язок з податком з продажів ми детально говорили в першій частині). І в цілому це хороші новини для онлайн-продавців. Але …
Якщо ви продаєте на торговому майданчику (типу Amazon), ван повинен збирати і перераховувати податок з продажів від вашого імені. Але якщо, наприклад, частину своїх товарів ви продаєте через власний магазин на платформі Shopify – збір і сплата Sales Tax стає вже вашою проблемою (про такі випадки поговоримо в третій частині статті).
Чи спрощують маркетплейси (Amazon, eBay та інші) збір та сплату Sales Tax?
Так звичайно. Більшість штатів, в яких стягуватися Sales Tax, прийняли закони, які зобов’язують маркетплейси збирати податок з продажів для сторонніх продавців, які працюють на їх платформі.
Якщо в разі власного веб-сайту вам потрібно подбати про те, щоб в кошику було чітко вказано розміри Sales Tax для ваших покупців з США, то в разі Amazon, eBay, Walmart і інших майданчиків все набагато простіше – маркетплейс автоматично стягує податок з продажів з всіх клієнтів при оформленні замовлення.
Система того ж Amazon сама виставляє вашим клієнтам автоматичний рахунок, що включає податок з продажів. Більш того, враховуються навіть податки на доставку, діючі в таких штатах як Арканзас, Джорджія, Коннектикут, Гаваї, округ Колумбія, Мічиган, Міннесота, Нью-Джерсі, Нью-Йорк і Огайо.
За свою працю Amazon стягує скромну комісію в розмірі 2,9% з кожної транзакції при зборі податку з продажів з ваших клієнтів.
Проблеми зі збором Sales Tax через маркетплейси
Якщо за нас все робить Amazon і інші майданчики, то може пора закрити цю статтю і піти займатися більш важливими справами? На жаль ні. Насправді не все так просто, є три важливих моменти. Розглянемо на прикладі Amazon:
1. Amazon все ще збирає Sales Tax не для всіх штатів. За бортом сервісу маркетплейса залишається штат Міссурі, який буде включений в програму c 1 січня 2023 року (слідкуйте за повідомленнями маркетплейса).
2. Борги по Sales Tax. Останніми штатами, які взяли законодавство про збір Sales Tax з інтернет-продажів стали Флорида і Канзас і сталося це 1 липня 2021 року. Подібний закон був підписаний і в Міссурі 30 червня 2021 року, але він вступить в силу лише 1 січня 2023 року, а значить ДО цього часу податок з продажів для цього штату буде відповідальністю продавців.
Також не потрібно забувати, що податкові служби США планують враховувати періоди ДО ТОГО, як Amazon почав працювати з Sales Tax. Тобто якщо у вас виник економічний взаємозв’язок Sales Tax для будь-яких штатів (були перевищені порогові значення за кількістю продажів і / або їх сумі за звітний період), то ви можете отримати так зване “пізнє повідомлення” з вимогою про сплату податку.
Сподіватися на те, що штати забудуть або пробачать – не варто. Але як це буде реалізовано на практиці в разі продавців, які працюють віддалено, і чи буде реалізовано взагалі – поки не зовсім зрозуміло.
У таблиці нижче наведена хронологія того, як маркетплейси починали збирати Sales Tax по кожному з штатів. Не по всім маркетплейсам вдалося знайти точні дати, тому, якщо в якійсь графі немає дати – це не означає, що даний маркетплейс не збирає для вас Sales Tax:
Назва штату | Amazon | eBay | Walmart | Etsy |
---|---|---|---|---|
Алабама | 1 січня 2019 | 1 липня 2019 | 1 квітня 2019 | 1 липня 2019 |
Аляска | 1 квітня 2020 | н/д | н/д | 1 квітня 2021 |
Арізона | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 |
Арканзас | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 |
Каліфорнія | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 |
Колорадо | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 |
Коннектикут | 1 грудня 2018 | 1 квітня 2019 | 1 грудня 2018 | 1 лютого 2019 |
Делавер | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax |
Округ Колумбія | 1 квітня 2019 | 1 травня 2019 | 1 квітня 2019 | 1 квітня 2019 |
Флорида | 1 червня 2021 | 1 липня 2021 | н/д | 1 липня 2021 |
Джорджія | 1 квітня 2020 | 1 квітня 2020 | 1 грудня 2020 | 1 лютого 2020 |
Гаваї | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 |
Айдахо | 1 червня 2019 | 1 червня 2019 | 1 червня 2019 | 1 червня 2019 |
Іллінойс | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 |
Індіана | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 |
Айова | 1 січня 2019 | 1 січня 2019 | 2 січня 2019 | 1 січня 2019 |
Канзас | 1 червня 2021 | 1 липня 2021 | н/д | 1 липня 2021 |
Кентуккі | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 |
Луїзіана | 30 грудня 2020 | 1 липня 2020 | н/д | 1 липня 2020 |
Мен | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 |
Меріленд | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 |
Массачусетс | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 |
Мічиган | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 |
Мінесота | 1 жовтня 2018 | 1 січня 2019 | 1 жовтня 2018 | 1 жовтня 2018 |
Міссісіпі | 1 липня 2020 | 1 липня 2020 | 1 липня 2020 | 1 липня 2020 |
Міссурі | 1 січня 2023 | н/д | н/д | н/д |
Монтана | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax |
Небраска | 1 квітня 2019 | 1 травня 2019 | 1 травня 2019 | 1 червня 2019 |
Невада | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 |
Нью Хемпшир | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax |
Нью-Джерсі | 1 листопада 2018 | 1 травня 2019 | 1 березня 2019 | 1 травня 2019 |
Нью-Мексико | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 |
Нью-Йорк | 1 червня 2019 | 1 червня 2019 | 1 червня 2019 | 1 червня 2019 |
Північна Кароліна | 1 лютого 2020 | 1 лютого 2020 | н/д | 1 лютого 2020 |
Північна Дакота | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | н/д | 1 жовтня 2019 |
Огайо | 1 вересня 2019 | 1 вересня 2019 | 1 вересня 2019 | 1 вересня 2019 |
Оклахома | 1 липня 2018 | 1 липня 2019 | 2 січня 2019 | 1 серпня 2018 |
Орегон | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax | Відсутній Sales Tax |
Пенсільванія | 1 квітня 2018 | 1 липня 2019 | 1 лютого 2019 | 1 квітня 2018 |
Род-Айленд | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 |
Південна Кароліна | 29 квітня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 травня 2019 | 1 лютого 2019 |
Південна Дакота | 1 березня 2019 | 1 липня 2019 | 1 березня 2019 | 1 березня 2019 |
Теннесі | 1 жовтня 2020 | 1 жовтня 2020 | н/д | 1 жовтня 2020 |
Техас | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 |
Юта | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 | 1 жовтня 2019 |
Вермонт | 7 червня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 |
Вірджинія | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 |
Вашингтон | 1 січня 2018 | 1 січня 2019 | 1 жовтня 2018 | 1 січня 2018 |
Західна Віргінія | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 |
Вісконсін | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 | 1 січня 2020 |
Вайомінг | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 | 1 липня 2019 |
Не дивуйтеся, побачивши в цьому списку Аляску, де немає Sales Tax на рівні штату. Там діють місцеві податки з продажів, Amazon враховує і їх, тому не варто хвилюватися з цього приводу.
Що з усім цим робити? Давайте розбиратися.
Алгоритм дій для онлайн-продавців щодо Sales Tax (на прикладі Amazon)
Перше, що вам потрібно буде зробити – визначити з якими штатами (в яких є Sales Tax) у вас є взаємозв’язки: inventory nexus або economic nexus.
1. Визначаємо наявність взаємозв’язків
Рекомендуємо почати з визначення взаємозв’язку за принципом зберігання ваших товарів. Зробити це простіше і тут все зрозуміло: ви зобов’язані платити Sales Tax у всіх штатах, де Amazon зберігає ваші товари на своїх FBA-складах.
На початку цієї статті ми показували як завантажити звіт для свого FBA Inventory з Seller Central. Відкривши завантажений * .csv файл, ви побачите приблизно таку картину:
По кодах fulfillment центрів ви зможете дізнатися в яких штатах зберігається ваш товар, а значить виникає nexus для сплати Sales Tax. Перевірити який код відповідає якому складу ви зможете на цій сторінці >>
На зображенні DFW-7 – склад в Техасі, ONT-2 – в Каліфорнії, а CVG-2 – в штаті Кентуккі.
Трохи складніше питання визначення економічних взаємозв’язків. Для цього вам знадобитися таблиця з граничними значеннями для кожного штату з першої частини статті або можете знайти її більш повну версію на цій сторінці >>.
Якщо ви проскролите таблицю, то помітите, що найбільш часті допуски це 200 транзакцій і / або продажі на суму понад 100 000 $ за рік. Якщо ви тільки починаєте свій бізнес і у вас річний обсяг продажів не досяг позначки в 500 000 $, а кількість проданих одиниць не більше двох-трьох тисяч одиниць на рік, то швидше за все ці продажі були рівномірно “розмазані” по всій території США і у вас не виникло economic nexus з якимось із штатів.
Якщо ви ведете свій бізнес на Amazon вже давно і вийшли на поставку товарів контейнерами, то доведеться більш детально перевірити свої продажі на предмет економічних взаємозв’язків з окремими штатами в плані сплати Sales Tax. Рекомендуємо перевірити дані не тільки за останній, але і більш ранні періоди.
У разі Amazon, і для inventory nexus і для economic nexus вас повинен цікавити тільки штат Міссурі. Всі інші штати Amazon “закриває” самостійно.
2. Отримайте дозвіл на збір податку з продажів в потрібних штатах
На першому етапі ви з’ясували де зберігаються ваші товари, тобто з якими штатами у вас виникає inventory nexus і зобов’язання зі збору Sales Tax. Далі ви повинні отримати дозвіл на збір податку з продажів для кожного такого штату. Пам’ятайте, що збір податку з продажів в США без дозволу вважається незаконним.
Щоб зареєструватися для отримання податкового дозволу в штаті, відвідайте веб-сайт його Департаменту доходів і дотримуйтесь наведених інструкцій. Після того, як ви зареєструєтесь, не забувайте моніторити свою пошту, щоб не пропустити будь-які подальші листи від Державного департаменту доходів, вони можуть бути дуже важливими.
Як знайти Департамент доходів (Department of Revenue) потрібного вам штату? Як завжди, запитати у Google, побудувавши простий запит “register for sales and use tax [вказати назву штату]”
І ось в процесі реєстрації можуть виникнути перші складності.
Як правило, для реєстрації потрібні будуть наступні дані (у різних штатів вимоги можуть відрізнятися):
- Назва вашої компанії (якщо є);
- Робоча адреса (адреса повинна бути надійною з можливістю прийому / відправки пошти, а також не мати статусу поштового сервера і подібних служб);
- Номер EIN або ITIN. Часто потрібні обидва номери (для бізнесу і окремо для його власника), іноді його можна замінити, наприклад у Флориді для іноземців просять номер візи;
- Номер телефону та адресу електронної пошти.
Варто врахувати, що реєстрація часто буває платною (в середньому ціни коливаються від 16 $ до 50 $).
Як отримати номер ITIN ми вже писали в нашому блозі >>, але іноді виникає ситуація, що онлайн-система для реєстрації платника Sales Tax не приймає заявки з-за кордону. В цьому випадку вам доведеться зв’язуватися відповідним Департаментом Доходів штату в телефонному режимі, а заявку можливо доведеться відправляти поштою.
Другий неприємний момент, який може виникнути: Більшість штатів приймають платежі з податку з продажів тільки з використанням перекладів Автоматизованої клірингової палати (ACH) з банку США, що означає, що вам може знадобитися відкрити рахунок в банку США.
Про те, як відкрити рахунок в США ми теж писали тут >> і тут >>. Хоча для подачі “нульової декларації” по Sales Tax рахунок може і не знадобитися.
Ще один важливий момент: на сайті Департаменту Доходів потрібного вам штату, крім функції реєстрації (# 1 на зображенні нижче), часто представлена ще й додаткова допомога зі збору Sales Tax (# 2), з якою ми рекомендуємо ознайомитися.
3. Внесення правок в розділи Seller Central, що відповідають за Sales Tax
І останнє що вам потрібно зробити – внести правки в налаштування Seller Central. Як це зробити правильно досить детально описано в довідковому центрі по Amazon Seller Central. В рамках цього матеріалу ми зупинимося лише на основних моментах.
Щоб знайти розділ Seller Central, який відповідає за податки, перейдіть до меню Settings> Tax Settings.
На сторінці, ви зможете переглянути інформацію по тим штатам, де Amazon вже збирає Sales Tax. Якщо ви не знайдете в списку штат, який вам потрібен, зможете додати через кнопку “Add States”
Додаючи потрібний вам штат, зможете ввести State Tax Registration Number, який ви вже отримали, зареєструвавшись як платник Sales Tax в потрібному вам штаті. У разі Amazon мова тільки про штат Міссурі, внести правки в інші штати, за якими маркетплейс ВЖЕ збирає Sale Tax, у вас не вийде.
Додаючи новий штат, не вимикайте юрисдикції. Як ви можливо пам’ятаєте до частини першої статті по Sales Tax, податкові ставки можуть відрізнятися на рівні штату, регіону, міста, а також існують Sales Tax на послуги доставки товару. Залиште всі галочки включеними – так Amazon зможе коректніше збирати Sales Tax для даного штату.
Трохи нижче, на тій же сторінці, є розділ Tax Calculation Rules, в якому Amazon дозволяє вам встановити податковий код товару (Product Tax Code). Пам’ятайте, що вибір цього коду впливає на ставку Sales Tax, з якою буде працювати Amazon.
Рекомендуємо подивитися меню, що випадає з Product Tax Code і знайти там свою категорію товарів. Зазвичай впізнати категорію товарів зі скорочення не складно. Ось кілька прикладів:
- A_CLTH_GEN – код для одягу;
- A_CLTH_HBAGS – для сумок;
- A_FOOD_GEN – для продуктів харчування;
- A_HLTH_COSMETIC – для лікувальної косметики.
Якщо ви не змогли впізнати в списку кодів той, який відноситься до вашої категорії товарів, можете встановити A_GEN_TAX. Якщо з якоїсь причини ви не хочете стягувати податок з продажів з певного товару, можете помітити його кодом A_GEN_NOTAX.
4. Подача податкових декларацій
Після того як ви розібралися з налаштуваннями Seller Central, вам залишається тільки подавати податкові декларації в ті штати, де у вас виникає податковий nexus. І так, в разі Amazon йдеться тільки про штат Міссурі.
Робити ви можете це онлайн, використовуючи свої реєстраційні дані для кожного з Департаментів Доходів.
Ще один важливий момент: Переконайтеся, що ви знаєте, з якою періодичністю повинні подаватися декларації по Sales Tax. У більшості штатів потрібна щомісячна або щоквартальна їх подача. Інформацію ви знайдете на сайті Департаменту Доходів потрібного вам штату.
Інші маркетплейси
На закінчення коротко пройдемося по особливостях інших маркетплейсів. Алгоритм роботи з ними такий же, можуть лише відрізнятися налаштування і штати, з якими доведеться працювати.
eBay
eBay стягує податок з продажів з багатьох покупок від імені продавця, при цьому продавцю взагалі не потрібно нічого налаштовувати. Цей процес відповідає законам про посередників на торговельних майданчиках і відбувається автоматично під час оформлення замовлення. З покупців поза США Sales Tax не утримується.
Як і в випадку Amazon, eBay збирає Sales Tax не у всіх штатах (знову за бортом залишився Міссурі). Детальну інформацію по штатам, де eBay збирає Sales Tax замість вас, можете знайти
на цій сторінці >>
Якщо ви зобов’язані збирати податок з продажів в штаті, для якого eBay не стягує від вашого імені, вам слід заповнити податкову таблицю, яку надає eBay, щоб повідомити їм, скільки стягувати. Виглядає це наступним чином:
На жаль, механізм збору податків з продажів на eBay не такий надійний, як у інших маркетплейсов.
Як ви пам’ятаєте, в деяких штатах частина товарів не обкладаються податком. Наприклад, підручники не оподатковуються в Міннесоті, золоті монети – в штаті Вашингтон, а колишні у вживанні предмети, що продаються приватними особами, звільнені від податку в більшості штатів.
Але саме тут спливає недоробка алгоритму eBay. Майданчик ігнорує ці правила і часто стягує податок з продажів на звільнені від податку товари. В даний момент це ніяк не “лікується”, але будемо сподіватися, що найближчим часом будуть внесені правки в алгоритми eBay і ситуація зміниться.
Walmart
З 18 березня 2021 року Walmart зняв обов’язкові вимоги для продавців на своїй платформі, щоб мати адресу в США або податковий номер США. Це відкрило доступ на платформу для продавців, які базуються за межами США.
У новинах з липня 2021 проходила інформація, що з 1 липня 2021 маркетплейс буде стягувати і автоматично переводити Sales Tax на замовлення, відправлені в 45 штатів і 2 території (DC і PR).
Додаткову інформацію з цього питання можна отримати за цим посиланням >> (при наявності аккаунта Walmart), а в цьому документі показано як налаштувати збір Sales Tax, для штатів, з якими ще не працює маркетплейс.
Etsy
Платформа Etsy одна з перших почала налаштовувати збір Sales Tax і сьогодні вона це робить фактично для всіх штатів (крім Міссурі).
Etsy розраховує ставку податку штату з продажів для адреси доставки, стягує його з покупця і перераховує штату належний податок. На замовлення, розміщені через PayPal, Etsy враховує податок, що стягується з продажів в складі платежу, що направляється продавцю. Потім Etsy додає суму податку з продажів до збору Etsy, і таким чином стягує податок.
Крім того, маркетплейс стверджує, що вирішив питання з податками, які потрібно було зібрати до вступу в силу домовленостей в різних штатах. Тому хвилюватися про “податкові борги” в разі Etsy не варто. Хоча платформа і визнає, що до сих пір працює над удосконаленням алгоритмів збору Sales Tax.
Потрібно відзначити, що Etsy працює з більш ніж 50 млн. товарів ручної роботи і класифікувати їх за категоріями оподаткування – той ще виклик.
Ось ще один штрих до портрета податкової системи США: в Пенсільванії продаж пряжі оподатковується за винятком випадків, коли пряжа використана для виготовлення предметів одягу. А у Вашингтоні не оподатковуються цукерки, крім тих, які підлягають заморожуванню.
Отже, можна зробити висновок, що маркетплейси цілком гідно впоралися з завданням полегшення життя своїм продавцям в частині збору Sales Tax. На даний момент лише кілька штатів можуть представляти тимчасову проблему, якщо у вас там знаходиться товар або ви перевищили ліміти з продажу.
У заключній частині нашого циклу статей по Sales Tax будемо говорити про випадки, коли Sales Tax потрібно буде збирати самостійно: Shopify-магазинах і власних сайтах, через які здійснюються продажі на території США.
Залишити коментар
Сподобалася стаття? Будемо вдячні за коментарі та репости
Ваша адреса email не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *