Керівництво по Sales Tax. Частина I: Що таке Sales Tax і на кого він поширюється

Час читання: 7 хвилин

Що роблять amazon-підприємці в відношенні податку з продажів у США? В основному – нічого! Вони його просто ігнорують. Хтось щось чув про те, що тепер Amazon сам буде платити sales tax, але не у всіх штатах. Хтось досі сповідує підхід: “не плачу податки на батьківщині, чому повинен платити їх в США, якщо я там навіть не живу?”.

І якщо у випадку таких маркетплейсів як Amazon, eBay, Walmart, Etsy таке ігнорування питання Sales Tax може бути виправдано – маркетплейси збирають цей податок замість продавців (ми розберемо це в нашому матеріалі), то в разі власного сайту для продажу товарів в США або ж Shopify-магазину, ігнорувати це питання явно не варто.

Оскільки тема Sales Tax досить обширна, ми розглянемо її в рамках трьох статей. У першій частині розглянемо загальні питання з податку з продажів. У другій – питання роботи з маркетплейсами. У третій – доторкнемося теми Shopify і/або власного сайту для продажу товару в США, і питання сертифіката з перепродажу, який виключає сплату Sales Tax.

Про податкову систему США ми вже писали і досить докладно ось тут >>. У тому матеріалі ми розглядали багаторівневу податкову систему США. Для початку потрібно запам’ятати, що Sales Tax не існує на федеральному рівні, а тільки на рівні штату та нижчих рівнях. Давайте розберемо все в деталях.

Що таке Sales Tax?

Sales Tax (податок з продажів) – це “споживчий податок”, який прикріплений до продажу певних товарів у вигляді невеликого відсотка. Ми говоримо “споживчий” маючи на увазі, що платять його покупці. Поширюється він на більшість товарів і деякі послуги.

У США цей податок діє в 45 штатах і окрузі Колумбія (Вашингтон). Крім того, він може стягуватися також в містах, районах і округах. Місцеві податки з продажів стягуються в 38 штатах і іноді вони можуть перевищувати ставку Sales Tax для штату.

П’ять штатів – Аляска, Делавер, Монтана, Нью-Гемпшир і Орегон – не збирають податки з продажів на рівні штату. при цьому Аляска і Монтана дозволяють стягувати податок з продажів на місцевому рівні.

Найвищі ставки Sales Tax в цих штатах:

  • Теннессі – 9,55%;
  • Луізіана- 9,52%;
  • Арканзас – 9,51%;
  • Вашингтон – 9,23%;
  • Алабама – 9,22%

В цілому ставки Sales Tax на рівні штату змінюються дуже часто, остання зміна було в 2019, коли Юта підняла його з 5.95% до 6.1%, але періодично приходять зміни в тому чи іншому окрузі, або місті.

Всього в США понад 11 000 податкових юрисдикцій, в більшості з них діє Sales Tax і при цьому він відрізняється за розміром. Якщо взяти якесь місто США, то в ньому буде діяти комбінований податок з продажів і іноді ця комбінація може бути досить значною.

Але для початку приклад. Візьмемо 2 міста в штаті Нью-Йорк: Rhinebeck і Kingston. Між ними менше 10 км, але розташовані вони на різних берегах Гудзону, відносяться до різних округів і мають різні комбіновані ставки податку з продажів.

Для Rhinebeck маємо наступну картину:

Податок з продажів для штату Нью-Йорк4%
Податок з продажів для округу Dutchess3.75%
Податок з продажів для транзитного району Dutchess0.38%
Податок з продажів для міста Rhinebeck0%
Ставка комбінованого податку з продажів8.13%

Незважаючи на те, що в самому місті податок з продажів нульовий, але покупці можуть платити додатково 8.13% Sales Tax при кожній покупці тому що діють податки штату і округу.

Для Kingston:

Податок з продажів для штату Нью-Йорк4%
Податок з продажів для округу Ulster4%
Податок з продажів для міста Kingston0%
Ставка комбінованого податку з продажів8.0%

Як бачите різниця не велика, але вона є. Чи може така різниця в Sales Tax впливати на поведінку покупців? В даному випадку – ні, але в США існує досить багато прикладів, коли Sales Tax впливає на поведінку покупців роздрібних магазинів. Наприклад, жителі Чикаго їдуть за покупками в передмістя, тому що в самому місті Sales Tax значно вище. Наприклад, в Чикаго 10.25%, а в сусідньому Rockford всього 6.25%.

Чи впливають ставки податку на місцевих підприємців? Так звичайно. У Новій Англії роздрібні магазини воліють працювати на стороні Нью-Гемпшира, де ставки Sales Tax нижче, уникаючи округів Вермонта, де вони вище. Статистика з 1950-х років показала, що кількість продажів на душу населення в округах Нью-Гемпшира потроїлася, в той час як в округах Вермонта залишається на тому ж рівні ось вже 70 років.

Щоб остаточно закрити питання зі ставками податку з продажів наведемо карту з сайту Tax Foundation, де графічно показані розміри Sales Tax в різних штатах. На карті наведені комбіновані ставки податку штату і середньої локальної ставки Sales Tax станом на 1 січня 2021 року:

А в цю таблицю зведені як ставки Sales Tax по штатам, так комбіновані ставки з локальними податками на продаж (за станом на 1 січня 2021 роки):

Назва штатуSales Tax штатуКомбінований Sales TaxМаксимальний локальний Sales Tax
Алабама4%9.22%7.5%
Аляска0%1.76%7.5%
Арізона5.6%8.4%5.6%
Арканзас6.5%9.51%5.125%
Каліфорнія7.25%8.68%2.5%
Колорадо2.9%7.72%8.3%
Коннектікут6.35%6.35%0%
Делавер0%0%0%
Округ Колумбія6%6%0%
Флорида6%7.08%2.5%
Джорджія4%7.32%4.9%
Гаваї4%4.44%0.5%
Айдахо6%6.03%3%
Іллінойс6.25%8.82%9.75%
Індіана7%7%0%
Айова6%6.94%1%
Канзас6.5%8.69%4%
Кентуккі6%6%0%
Луїзіана4.45%9.52%7%
Мен5.5%5.5%0%
Меріленд6%6%0%
Массачусетс6.25%6.25%0%
Мічиган6%6%0%
Мінесота6.875%7.46%2%
Міссісіпі7%7.07%1%
Міссурі4.225%8.25%5.763%
Монтана0%0%0%
Небраска5.5%6.94%2.5%
Невада6.85%8.23%1.53%
Нью-Хемпшир0%0%0%
Нью-Джерсі6.625%6.60%3.313%
Нью-Мексико5.125%7.83%4.313%
Нью-Йорк4%8.52%4.875%
Північна Кароліна4.75%6.98%2.75%
Північна Дакота5%6.96%3.5%
Огайо5.75%7.23%2.25%
Оклахома4.5%8.95%7%
Орегон0%0%0%
Пенсільванія6%6.34%2%
Род-Айленд7%7%0%
Південна Кароліна6%7.46%3%
Південна Дакота4.5%6.4%4.5%
Теннессі7%9.55%2.75%
Техас6.25%8.19%2%
Юта6.1%7.19%2.95%
Вермонт6%6.24%2.95%
Вірджиния5.3%5.73%0.7%
Вашингтон6.5%9.23%4%
Західна Вірджинія6%6.5%1%
Вісконсін5%5.43%1.75%
Вайомінг4%5.33%2%

Чому підприємці повинні платити Sales Tax?

Перед тим як ми розповімо від чого залежить розмір Sales Tax і необхідність його платити, пояснимо важливий момент, на який не звертають уваги багато підприємців. Йдеться про часте питанні: якщо Sales Tax споживчий податок, то чому його повинні платити підприємці?

Якщо подивитися на всю картину під правильним кутом, то підприємці не платять Sales Tax, вони його тільки збирають. Покупець отримує неоподатковуваний товар, при цьому платить Sales Tax на рахунок підприємця. Далі підприємець повинен передати ці гроші в податкову службу США. Тобто це з самого початку не ваші гроші, вони тільки “проходять через ваші руки”. Так працює Sales Tax в США, вам просто потрібно прийняти ці правила і дотримуватися їх.

До червня 2018 року зобов’язання з податку з продажів поширювалися тільки на продавців, які фізично були присутні в конкретному штаті: вели там бізнес, мали точки продажів зі співробітниками.

Все змінилося, коли в червні 2018 року Верховний Суд США виніс рішення у справі Південна Дакота проти Wayfair Inc. Це рішення доторкнулося всіх продавців, які ведуть бізнес в США віддалено. По суті це рішення було відмовою від вимоги фізичної присутності в США і дозволило штатам стягувати податок з продажів з продавців за межами штату на основі економічної присутності (що це таке ми розберемо трохи нижче).

Це пояснює чому ми вирішили написати цю статтю і допомогти вам детально вникнути в питання Sales Tax. У першій частині ми розберемо всі питання, пов’язані з податком з продажів, а в другій – викладемо план дій для Amazon-підприємців (і інших маркетплейсів: eBay, Etsy і т.п.), які працюють на ринку США і дамо ряд практичних порад. У третій доторкнемося теми Shopify і сертифікатів на перепродаж товарів.

Від чого залежить і коли виникає Sales Tax?

Зараз будемо занурюватися в нетрі податкової системи США, але ми постараємося дати багато прикладів, щоб було легше в усьому розібратися.

Отже, Sales Tax залежить від:

  • Того, що ви продаєте;
  • Кому ви продаєте;
  • Зв’язку (Nexus) з тією чи іншою податковою юрисдикцією;
  • Економічного зв’язку (розмір і кількість транзакцій)

Почнемо з простого.

Що саме ви продаєте

Завжди важливо пам’ятати про 11 000 податкових юрисдикцій в США, кожна з яких може мати свої конкретні правила щодо сплати Sales Tax і свої власні виключення. Наведемо кілька прикладів для ясності.

Наприклад, в більшості штатів податок з продажів не стягується з продуктів харчування. Але Арканзас, Вірджинія, Західна Вірджинія і Теннессі є винятками.

Ліки, що відпускаються за рецептом, звільнені від Sales Tax майже у всіх штатах, в той час як для препаратів, що відпускаються без рецепта, податок з продажів стягують всі штати. В виняток потрапив Іллінойс, стягують Sales Tax в розмірі 1% від вартості ліків, що відпускаються без рецепта.

У деяких штатах одяг звільнено від податку або оподатковується за зниженою ставкою. Повне звільнення від податку з продажів для одягу застосовується в Міннесоті, Нью-Джерсі, Пенсільванії і Вермонті. А в деяких штатах це залежить від його ціни: в Массачусетсі (до 175 $), Нью-Йорку (до 110 $ за штуку) і Род-Айленді (до 250 $).

До оподатковуваних товарів, як правило, відносяться:

  • Меблі;
  • Автомобілі;
  • Комп’ютери;
  • Побутова техніка;
  • Електроніка;
  • Книги;
  • Іграшки;
  • Сировина (пиломатеріали, тканина і т.д.);
  • Товари для саду, в тому числі рослини.

Якщо з Sales Tax для товарів в США почав працювати з 1930-х років, то з 2007 року в список оподаткування почали потрапляти все більше послуг. Всі штати оподатковують такі послуги, як хімчистка, столярні роботи та перукарні. Частина штатів поки виключають з бази оподаткування професійні послуги, такі як послуги лікарів та юристів, але Гаваї і Нью-Мексико вже оподатковують майже всі послуги.

Складно? Заплутано? В якійсь мірі так, але вам не потрібно все це запам’ятовувати. Розуміти – так, але не більше. Далі ми розповімо чому так.

Ставки податку з продажів для одягу сильно відрізняються в різних штатах. Наприклад, в частині штатів Sales Tax для одягу фіксований, в деяких скасований, а в частині штатів – залежить від його роздрібної ціни.

Кому ви продаєте

Ви можете продавати покупцям, які не обкладаються податком. Є кілька важливих винятків, про які вам слід знати.

Багато державні установи не зобов’язані платити податок з продажів при покупках. Наприклад, заборонено оподатковувати продажу безпосередньо федеральному уряду. Державні і місцеві органи влади також часто звільняються від сплати податків, але не завжди.

Некомерційні та благодійні організації також часто звільняються від сплати податків. Приклади можуть включати школи, церкви, некомерційні лікарні та благодійні організації.

Ви повинні мати на увазі, що багато штатів також пропонують пільги для певних галузей, таких як виробництво, дослідження і розробки, високі технології і багато інших.

На самому базовому рівні, якщо покупець звільнений від сплати податку, він зобов’язаний оголосити про свій статус звільнення і зобов’язаний надати продавцю необхідну документацію під час покупки. Якщо цього не відбувається при продажу, що обкладається податком, продавець несе відповідальність за сплату податку.

Поняття Sales Tax Nexus і його види

І ось ми дісталися до самого цікавого і важливого пункту, який фактично визначає де саме здійснено продаж і виникає необхідність платити Sales Tax. Поняття Nexus досить важливе, намагайтеся не упустити цей момент.

Sales Tax Nexus – це юридичний термін, щоб сказати, що у вас є значний взаємозв’язок з певним штатом (або якоюсь іншою податковою юрисдикцією) щодо податку з продажів.

Якби володіли фізичної точкою продажу (магазином), наприклад, в Каліфорнії, то у вас точно був би нексус щодо цього штату і ви повинні були б збирати Sales Tax на користь Каліфорнії. Але наш випадок це онлайн-продажі, давайте розглянемо як може виникати нексус при продажу товарів без фізичної присутності в США.

Всі способи встановлення зв’язку з Sales Tax в різних штатах можна звести до наступного списку:

  • Місце розташування офісу, складу, магазину чи інша фізична присутність компанії в даному штаті;
  • Персонал: співробітник, підрядник, продавець або інша особа, яка виконує роботу для вашого бізнесу знаходиться в цьому штаті.
  • У штаті перебувають афілійовані особи: ті, хто, наприклад, рекламує ваші продукти в обмін на частку прибутку.
  • Відносини прямої доставки товарів в даному штаті: якщо у вас є стороння служба доставки для ваших покупців.
  • Фізичний продаж товарів на виставці або іншому заході: в деяких штатах вважається, що у вас є нексус, навіть якщо ви продаєте там тільки тимчасово.
  • Склад: в більшості штатів США як зв’язок з податком з продажів розглядається варіант зберігання товарів для продажу в даному штаті, навіть якщо у вас немає там робочого місця або спеціально найманого персоналу для обслуговування цього складу.
  • Економічний зв’язок: ви перевищуєте встановлену штатом доларову суму продажів в штаті або робите в штаті певну кількість транзакцій, запропонованих штатом.

Передостанній варіант – це якраз наш випадок. Якщо ви використовуєте склади FBA, Shopify’s Fulfillment Network або сторонні преп-центри для зберігання ваших товарів, у вас виникає inventory nexus з даними штатом щодо податку з продажів. А значить ви зобов’язані перераховувати Sales Tax на користь цього штату.

Більш детально тему inventory nexus ми розберемо в другій і третій частині, коли будемо говорити про Amazon і Shopify більш детально.

Економічні зв’язки (Economic Nexus)

Багато штатів прийняли закони про економічний взаємозв’язок (Economic Nexus), які вимагають, щоб онлайн-продавці, які здійснюють свою діяльність віддалено, збирали і перераховували податок з продажів, якщо вони перевищують певні порогові значення.

Про що мова?

Якщо ваші продажі продуктів в якийсь конкретний штат відповідають або перевищують пороговому значенню, невстановленому для цього штату, вам необхідно зареєструватися, щоб збирати і перераховувати податок з продажів для даного штату.

Граничні значення для різних штатів часто різняться, то частіше вони встановлені на позначці в 200 транзакцій або 100 000 $, в залежності від того, що настане раніше.

На що слід звернути увагу:

  • Багато штатів базують свій поріг на продажах АБО транзакціях, в той час як деякі штати засновують свій поріг на продажах І транзакціях.
  • Штат може засновувати свій поріг продажів на валових продажах, валовій виручці, роздрібних продажах або оподатковуваних продажах. АЛЕ … багато штатів не відрізняють оподатковувані і неоподатковувані податком продажі при визначенні того, чи досягнуто порогу.

Важливо розуміти, що економічний взаємозв’язок з Sales Tax може виникати незалежно від складського взаємозв’язку. Ось приклад, для кращого розуміння.

Ви перебуваєте в Україні, продаєте на Amazon, який зберігає ваш товар у Флориді. Значить inventory nexus у вас вже виник з Флоридою. Покупці з Кентуккі купили у вас 300 одиниць неоподатковуваних Sales Tax товарів за поточний рік на суму 70 000 $, а покупці з Каліфорнії купили 250 одиниць на суму в 300 000 $. Ваш товар НЕ зберігається на складах Кентуккі і Каліфорнії.

Граничні значення економічних зв’язків для Кентуккі: продажі на суму понад 100 000 $ АБО 200 транзакцій за поточний рік. Незважаючи на те, що продажі по сумі не досягли порогу, вони перевищили поріг за кількістю транзакцій. А значить ви (або Amazon) повинні почати збирати Sales Tax на користь Кентуккі.

Коли ви повинні це почати робити? Згідно з податковим законодавством штату: з першого календарного дня місяця, наступного за тим, коли був перевищений поріг продажів, але не пізніше ніж через 60 днів після настання цієї події ..

Як бути з тим, що куплений товар не обкладається податком з продажів? Ніяк. Для Кентуккі це не важливо, враховуються валові продажі, які включають всі продажі: перепродаж, продаж оподатковуваних і звільнених від оподаткування товарів.

З Кентуккі розібралися, а що у нас по Каліфорнії?

Каліфорнія підвищила поріг продажів до 500 000 $ і прибрала поріг по транзакціях в квітні 2019 року. Значить по Каліфорнії ні економічний, ні складський нексус не виникає і платити Sales Tax в разі неоподатковуваних товарів ви поки не маєте.

У наступній таблиці наведено порогові значення для економічних зв’язків по всіх штатах.

Назва штатуРозміри порогу продажівЯкий період враховуєтьсяКоли потрібно реєструватися (щодо порога)
Алабама250 000$Попередній календарний рік1 січня наступного року
Аляска100 000$ або 200 транзакційПопередній календарний рік1 день місяця, що настає за перевищенням порога
Арізона150 000$ для 2020 року, 150 000$ для 2021 рокуПопередній або поточний календарний рік1 день місяця, що настає за перевищенням порога
Арканзас100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Каліфорнія500 000$Попередній або поточний календарний рікДень, коли перевищений поріг
Колорадо100 000$Попередній або поточний календарний рікПерший день місяця, який настане через 90 днів, після періоду, коли був перевищений поріг
Коннектикут100 000$ або 200 транзакцій12-ти місячний період до 30 вересняЗ 1 жовтня року, коли перевищений поріг
ДелаверВідсутній податок з продажів
Округ Колумбія100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Флорида100 000$Попередній календарний рікНаступна транзакція
Джорджія100 000$ або 200 транзакцій*Попередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Гаваї100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рік1 день місяця, що настає за перевищенням порога
Айдахо100 000$Попередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Іллінойс100 000$ або 200 транзакційПопередній 12-ти місячний періодЩоквартальна перевірка на відповідність порогу за попередні 12 місяців
Індіана100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рік*Відразу після досягнення порога
Айова100 000$ або 200 транзакцій*Попередній або поточний календарний рік1 день місяця, що настає за перевищенням порога
Канзас100 000$Попередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Кентуккі100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рік1 день місяця, що настає за перевищенням порога*
Луізіана100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікПротягом 30 днів після перевищення порога
Мен100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Меріленд100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рік1 день місяця, що настає за перевищенням порога
Массачусетс500 000$ і 100 і більше транзакційПопередній календарний рікЯкщо поріг перевищено до 31 жовтня – реєстрація з 1 січня наступного року. Якщо поріг перевищено з 1 листопада по 31 грудня – реєстрація першого числа місяця, наступного через 2 місяці після перевищення порога
Мічіган100 000$ або 200 транзакційПопередній календарний рік1 січня наступного року
Мінесота100 000$ або 200 транзакцій*12-ти місячний період*Перший оподатковуваний податком продаж після перевищення порога. Є винятки *
Міссісіпібільше 250 000$Попередній 12-ти місячний періодНаступна транзакція
Міссурі100 000$Попередній 12-ти місячний періодНе більше трьох місяців після закриття попереднього календарного кварталу
МонтанаВідсутній податок з продажів
Небраска100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікПерший день другого календарного місяця після перевищення порога
Невада100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рік1 день місяця, що настає за перевищенням порога*
Нью ХемпширВідсутній податок з продажів
Нью Джерсі100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Нью Мехіко100 000$Попередній календарний рік1 січня наступного року
Нью-Йорк500 000$ і 100 і більше транзакційЧотири попередніх податкових квартали30 днів після досягнення порогу
Північна Кароліна100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рік60 днів після досягнення порогу
Північна Дакота100 000$Попередній або поточний календарний рікНаступний рік або 60 днів після досягнення порогу (що настане раніше)
Огайо100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Оклахома100 000$*Попередній або поточний календарний рік1 день місяця, що настає за перевищенням порога
ОрегонВідсутній податок з продажів
Пенсильванія100 000$*Попередній 12-ти місячний період*1 червня кожного календарного року або раніше *
Род-Айленд100 000$ або 200 транзакційПопередній календарний рік1 січня наступного року
Південна Кароліна100 000$Попередній або поточний календарний рікПерший день другого календарного місяця після встановлення економічного зв’язку
Південна Дакота100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Теннессі100 000$Попередній 12-ти місячний періодПерший день третього місяця, що настає за місяцем, в якому досягнуто поріг
Техас500 000$Попередній 12-ти місячний періодПерший день четвертого місяця після місяця, в якому продавець перевищив поріг
Юта100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Вермонт100 000$ або 200 транзакційПопередні 4 календарні кварталиПерше число місяця через 30 днів після закінчення кварталу, в якому ви перевищили поріг
Вірджинія100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Вашингтон100 000$Попередній або поточний календарний рік*1 день місяця, що настає за перевищенням порога*
Західна Вірджинія100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Вісконсін100 000$Попередній або поточний календарний рікНаступна транзакція
Вайоминг100 000$ або 200 транзакційПопередній або поточний календарний рікНаступна транзакція

* В таблиці відзначені випадки, коли існують застереження. Радимо уточнювати інформацію на сайтах відповідних штатів.

Вся ця історія з економічним нексусом щодо податку з продажів почалася ще в 2005 році зі штату Огайо, який прийняв закон “Commercial Activity Tax”, який скорочено позначають CAT Law. В цьому законі говорилося, що будь-який роздрібний торговець, чий обсяг продажів в Огайо перевищує 500 000 доларів, підпорядковується законам штату Огайо про збір податку з продажів.

Пізніше й інші штати пішли за прикладом Огайо і прийняли аналогічні закони. Ймовірно, що багато хто з цих законів були націлені на гігантів електронної комерції, таких як Amazon. Але в результаті вони торкнулися і онлайн-продавців, які працюють як самостійно, так і на маркетплейсах.

Висновки до першої частини

Отже, що потрібно запам’ятати після прочитання цього матеріалу:

  • Податок з продажів не ваші гроші, ви лише збираєте цей податок з покупців вашого товару на користь того чи іншого штату.
  • Обов’язок збирати цей податок виникає при продажу товарів, які обкладаються цим податком і / або при виникненні одного із зв’язків (nexus) з податком з продажів в одному зі штатів.
  • Є 2 типу зв’язків, які поширюються на онлайн-продавців, які ведуть продаж в США віддалено: inventory nexus (збираєте Sales Tax на користь того штату, де ви або Amazon зберігає ваш товар) і economic nexus (збираєте Sales Tax на користь того штату, де ваші продажі перевищили певний поріг, встановлений штатом).
  • Більшість штатів зобов’язало маркетплейси (той же Amazon, eBay, Etsy) збирати Sales Tax зі сторонніх продавців і перераховувати його до бюджетів відповідних штатів. При цьому у частині штатів є вимога подавати “нульову декларацію” по Sales Tax, що підводить онлайн-продавця до необхідності реєстрації в податкових органах кожного штату, де у нього виникає податковий nexus.

Можемо точно сказати, що чим більше ви будете дізнаватися про податкову систему США, тим складніше будуть ставати ваші питання. Податкова структура США не схожа ні на одну іншу, оскільки її сильно ускладнюють закони штатів і місцевих юрисдикцій.

У наступній частині ми постараємося максимально все спростити і дати зрозумілий план дій для онлайн-продавців, які працюють з Amazon і іншими популярними маркетплейсами.

корисні матеріали в нашому блозі

Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Wish – нова платформа, що продає 1,7 мільйона товарів на день. Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

читати далі
Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі