Як зареєструвати торгову марку (ТМ) у Гонконзі

Як зареєструвати торгову марку (ТМ) у Гонконгу. Покрокова інструкція

Час читання: 12 хвилин

Попри те, що Гонконг є спеціальним адміністративним округом Китаю, його законодавча база в галузі захисту прав інтелектуальної власності (ІВ) аж ніяк не залежить від Китайської Народної Республіки. Відносини між цими територіями побудовані на принципі «one country-two systems», що в перекладі означає «одна країна – дві системи».

Саме тому, зареєструвавши торгову марку в Китаї, помилково вважати, що вона діятиме і в Гонконзі. Якщо ви плануєте вийти зі своїм товаром на ринок цього автономного району КНР, вам слід оформити права на ТМ та його території.

У матеріалі поговоримо про переваги реєстрації товарного знаку в Гонконгу, особливості процедури у цій юрисдикції та інших важливих моментах, з якими ви зіткнетеся при освоєнні ринку фінансового центру Азії.

Переваги реєстрації торгової марки в Гонконгу

Перш ніж говорити про вигоди, які отримає бізнес у результаті реєстрації товарного знаку в Гонконгу, слід розібратися, чи обов’язкова процедура у цьому окрузі КНР.

Згідно із законодавством Гонконгу, підприємець може реалізовувати свій товар під незареєстрованою торговою маркою. У такому разі вона охороняється загальними правовими нормами. Однак цей захист буде далеко не повним. Наприклад, якщо справа дійде до судового розгляду щодо порушення прав інтелектуальної власності, власнику незареєстрованої ТМ буде дуже складно довести, що його товарний знак використано третьою особою незаконно.

Тому реєстрація торгової марки у Гонконгу – настійно рекомендований крок, який дозволить вести бізнес безпечно. Якщо говорити конкретніше, маючи офіційні права на ТМ, ви зможете:

  • Отримати ексклюзивні права використання товарного знака. Зареєстрована ТМ може використовуватися лише у вашому бізнесі – виключно виробниками, постачальниками продукції та вашими партнерами. Продаж товарів під вашою ТМ третіми особами є незаконним.
  • Отримати юридичний захист. Якщо використання неофіційної торгової марки третьою особою дуже складно оскаржити у судовому порядку, то реєстрація товарного знака дозволить простіше довести в суді, що відбулося порушення права ІВ.
  • Підвищити цінність свого бренду. Реєстрація ТМ позитивно впливає на репутацію компанії. Вона збільшує довіру споживачів, підтверджуючи якість продукції, і залучає партнерів та інвесторів, говорячи на користь професіоналізму керівників підприємства.

Зверніть увагу: Для привернення уваги цільової аудиторії ви можете використовувати поряд з назвою вашої торгової марки символ ® – registered trademark symbol, або знак зареєстрованої торгової марки. При цьому літери «ТМ» не підтверджують реєстрацію торгової марки у Гонконгу – вони лише свідчать про її використання.

Зверніть увагу: Застосування символу ® для незареєстрованого товарного знаку у Гонконгу незаконне – це злочин, за який винному загрожує кримінальне покарання.

  • Отримати доступ до багатообіцяльного азійського ринку. Як ми вже говорили раніше, Гонконг вважається одним із найбільших фінансових центрів Азії. Його часто називають брамою на ринки континентального Китаю, Південної Кореї, Сінгапуру, Тайваню.
  • Стати володарем цінного інтелектуального активу. Навіть якщо зараз ви не замислюєтеся про продаж свого бізнесу, оцініть перспективи. Якщо коли-небудь ви все ж вирішите продати компанію, наявність зареєстрованої торгової марки в Гонконзі стане незаперечною перевагою в очах потенційних покупців і підвищить вартість бізнесу.

Зверніть увагу: На відміну від материкового Китаю, Гонконг – це «first-to-use» юрисдикція. Отже, право на торгову марку закріплюється за тією компанією, яка першою почала його використовувати. Це значна перевага регіону, адже система «first-to-file» загрожує втратою права власності на товарний знак, якщо конкурент зареєструє його першим. Читайте докладніше про проблеми, які можуть виникнути, якщо не зареєструвати ТМ у «first-to-file» юрисдикціях, в одному з наших попередніх матеріалів.

Окрім загальних переваг для кожного підприємця, реєстрація товарного знаку в Гонконгу приносить додаткову користь представникам бізнесу e-commerce. Наприклад, ви зможете подавати скарги на торгових майданчиках Гонконгу – CAROUSELL.COM.HK та HKTVMALL.COM.

Зазвичай реєстрація торгової марки надає додаткові переваги e-commerce продавцям, які торгують на Amazon. Вона дозволяє:

  1. Брати участь у програмі Brand Registry. Завдяки цій програмі перед продавцями платформи відкриваються додаткові можливості:
    • Блокування акаунтів і лістингів продавців, які незаконно використовують будь-які об’єкти, що належать вам, які потрапляють під захист ІВ в Гонконгу.
    • Просування товарів, наприклад, за допомогою таких рекламних кампаній Амазон, як Sponsored Brands.
    • Створення багатосторінкового магазину, який дозволить продавати продукцію не менш успішно, ніж на власному вебресурсі.
    • Доступ до розширених інструментів аналітики, що пропонуються маркетплейсом.
    • Розміщення на сторінці товару Контенту А+, тобто відео, графіків та інших подібних елементів.
  2. Скористатися перевагами програми Project Zero. Якщо ви вже стали учасником Brand Registry, перед вами відкриються інші можливості. Зокрема, ви зможете взяти участь у програмі Project Zero. Вона дозволяє продавцям платформи самостійно видаляти лістинги, що порушують їхні права інтелектуальної власності без допомоги адміністрації Амазон.
  3. Підвищити рівень довіри покупців за допомогою програми Amazon Transparency. Учасники цієї програми можуть надавати кожній одиниці свого товару унікальний код. Завдяки цьому ваші покупці будуть упевнені, що вони отримають оригінальну продукцію, а не контрафакт.

Зверніть увагу: В цей час Amazon приймає тільки товарні знаки, видані державними відомствами по товарних знаках у США, Бразилії, Канаді, Мексиці, Австралії, Індії, Японії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Бенілюксі, Туреччині, Сінгапурі, Саудівській Аравії, Швеції, Польщі, Єгипті, Великобританії, ЄС та ОАЕ. Тому, якщо ваша торгова марка зареєстрована у Гонконгу, приєднатися до Brand Registry у вас не вийде, а без нього неможливо скористатися Project Zero та Amazon Transparency.

Реєстрація товарного знаку у Гонконгу – процедура, необов’язкова на законодавчому рівні, але необхідна для захисту вашої інтелектуальної власності. Не варто ігнорувати цей крок – він допоможе уникнути непотрібних витрат, отримати юридичну захищеність та підвищити репутацію бренду в очах покупців та партнерів.

Хто має право зареєструвати товарний знак у Гонконгу?

Оформити право володіння торговою маркою в Гонконгу може фізична чи юридична особа будь-якої адміністративно-правової форми, яка хоче безроздільно володіти цією ТМ.

Повноваження реєстрації товарного знаку в Гонконгу є у Відомства інтелектуальної власності – тут можна оформити права на місцеву ТМ і у Всесвітньої організації інтелектуальної власності (WIPO) – тут реєструються міжнародні торгові марки.

Види товарних знаків у Гонконзі

Як правило, термін «товарний знак» асоціюється з характерним символом або словом, яким різні компанії маркують свої товари та послуги для їхньої ідентифікації споживачами. Однак у Гонконгу існують інші види торгових марок, які вам за родом своєї діяльності може знадобитися зареєструвати. Нижче ви знайдете повний перелік ТМ, доступних для реєстрації в Гонконгу.

  1. Торгові марки для товарів. Під цими знаками підприємці Гонконгу виробляють та продають певну продукцію.
  2. ТМ для послуг. Цей тип торгової марки необхідно зареєструвати, якщо ви надаєте населенню будь-які послуги.

З цими видами ТМ все зрозуміло, а ось на трьох інших зупинимося докладніше.

  1. Сертифікаційні знаки (Certification Marks). Департамент інтелектуальної власності Гонконгу в Постанові про товарні знаки дає чітке визначення таким ТМ:

«Сертифікаційний знак – це знак, що вказує на те, що товари або послуги, у зв’язку з якими він використовується, сертифіковані власником знака щодо походження, матеріалу, способу виробництва товарів або надання послуг, їх якості, точності або інших характеристик».

  1. Колективні товарні знаки (Collective marks). Цей термін з’явився у новій редакції Постанови про товарні знаки Гонконгу, яка набула чинності 4 квітня 2003 року – у попередніх версіях акта такого виду ТМ не було. Той же документ визначає поняття так:

«Колективний товарний знак – це знак, що відрізняє товари чи послуги членів асоціації, яка є власником знака, від товарів чи послуг інших підприємств».

Іншими словами, таким товарним знаком можуть користуватися кілька виробників або продавців, якщо вони входять до однієї асоціації, яка ним володіє.

  1. Захисні торгові марки (Defensive trade marks). Реєстрація таких товарних знаків можлива тільки для тих, які стали винятково добре відомими в Гонконгу. Їхня ідея полягає в тому, щоб розширити захист на товари, які не охороняються стандартними ТМ.

Отже, перш ніж переходити до реєстрації товарного знаку в Гонконгу, визначте, який вид ТМ з усіх перерахованих вище вам підходить. Далі ви повинні ознайомитися з місцевими вимогами до того, що можна і що не можна зареєструвати як товарний знак.

Вимоги до змісту ТМ у Гонконзі

Торгові марки в Гонконгу не обмежуються словесною складовою – вони можуть бути оформлені за допомогою ширшого переліку коштів. У тому числі ТМ у цьому окрузі КНР може виступати:

  • слово, фраза або речення;
  • дизайн;
  • символ;
  • цифри;
  • зображення;
  • кольори;
  • форми;
  • звуки;
  • комбінація всього перерахованого вище.

Зверніть увагу: Якщо ви хочете зареєструвати як свій товарний знак певний колір, ви повинні чітко прописати його у заявці. Допустимо написати назва відтінку або вказати його код, наприклад, знайшовши його в колірній моделі Pantone.

Неважливо, що з цього переліку ви оберете як торгову марку для свого товару чи послуги. Головне, щоб цей символ був унікальним, тобто відрізнявся від товарних знаків, які вже використовуються іншими компаніями. Цей факт суворо перевірятиметься при розгляді заявки на реєстрацію, тому важливо ще до її подання зробити ретельну перевірку. Про те, як це зробити, ми розповімо трохи згодом.

Законодавство Гонконгу передбачає виняток із правила: торгова марка, в реєстрації якої було відмовлено через неунікальність, все ж таки може бути зареєстрована. Для цього її власнику доведеться довести, що вона використовувалася до подання заявки та стала характерною. Як доказ відмінності ТМ доведеться надати:

  • сам товарний знак;
  • інформацію, навіщо він використовується (товар чи послуга);
  • дані, що він використовується вами чи третіми особами за вашою ліцензією;
  • тривалість використання;
  • підтвердження того, що споживачі дізнаються про ваші товари або послуги по цій торговій марці.

Проте врахуйте той факт, що відстоювання своїх прав на неунікальний товарний знак у Гонконгу може бути тривалою і витратною процедурою. Тому краще переконатися, що ніхто, крім вас, не використовує ТМ і зареєструвати її якнайшвидше.

Ще один важливий момент, про який варто згадати під час обговорення вимог щодо утримання ТМ у Гонконгу – заборонені до реєстрації об’єкти.

Отже, заявка на реєстрацію торгової марки в Гонконгу буде швидше за все відхилена, якщо як ТМ ви захочете використовувати:

  1. Слово чи фразу, яка прямо описує товар/послугу. Не варто вибирати як ТМ слово, яке називає якість, кількість або інші характеристики вашої продукції. Наприклад, Департамент інтелектуальної власності Гонконгу не прийме торгову марку «Спортивна», під якою ви плануєте продавати одяг для активного відпочинку.
  2. Загальні терміни чи зображення. Товарний знак, який називає вашу продукцію загальним терміном, який широко використовується в бізнесі. Кондитерські вироби під назвою «Цукерка» або предмет меблів «Стіл» – не найкращі варіанти товарних знаків, оскільки зареєструвати їх не вдасться. Причина категоричності полягає в тому, що реєстрація такої ТМ обмежить можливість інших виробників та продавців використовувати цей термін.
  3. Географічна назва. Не намагайтеся зареєструвати в Гонконгу торгову марку, яка є географічною назвою, в тому числі іноземною – така заявка буде відхилена.
  4. Слова або фрази, що вводять споживачів в оману. Не можна використовувати торгові марки, що містять неправдиві характеристики товару. Наприклад, приставку «еко» можна використовувати тільки для товарів, виробництво, транспортування, експлуатація та утилізація яких справді не завдає шкоди навколишньому середовищу.
  5. Зображення, слова та символи, які повністю або частково копіюють державну символіку, урядові будівлі, емблеми міжнародних організацій тощо. Врахуйте – те саме правило поширюється і на символіку іноземних держав, де діє це обмеження.
  6. Дискримінаційні, образливі ТМ. Наприклад, дуже прискіпливо у Гонконгу перевіряють товарний знак на наявність у ньому ознак дискримінації за національною ознакою.

Якщо ви не впевнені у своєму виборі назви або символу для торгової марки, проконсультуйтеся з експертами. Професійна допомога дозволить уникнути відхилення заявки та непотрібної витрати часу та коштів на усунення зауважень та її повторне подання.

В яких випадках реєстрація товарного знаку в Гонконгу доцільна?

Ми вже згадували, що реєстрація торгової марки в Гонконгу не потрібна згідно із законом, проте настійно рекомендується всім підприємцям, які хочуть вести безпечний бізнес без зайвих фінансових та тимчасових витрат. Тож у яких ситуаціях оформлення прав на ТМ не терпить зволікань?

  1. Ви хочете бути на 100% впевненим, що безроздільно володієте своїм товарним знаком. Хоча в Гонконгу і можна повернути право на свою ТМ, якщо хтось зареєструє її раніше за вас, для цього все одно доведеться витратити час і гроші. Тому краще оформити необхідні документи якнайшвидше і спокійно вести бізнес, захищений від конкурентів.
  2. Ви розглядаєте можливість продажу бізнесу. Зареєстрована торгова марка – це не лише запорука хорошої репутації вашого бізнесу, а й цінний нематеріальний актив, здатний суттєво підвищити вартість компанії у разі продажу.
  3. Ви плануєте вийти на ринок Гонконгу зі своїми товарами чи послугами. Якщо до цього ви вже торгували на території іншої юрисдикції під зареєстрованою торговою маркою, це не має жодного значення. Навіть якщо ви успішно ведете бізнес на території КНР. Як ми вже писали, для КНР та Гонконгу діє принцип «одна країна – дві системи», тобто ТМ, яка діє у материковому Китаї, не захистить ваше право ІВ у Гонконзі.

Зверніть увагу: Навіть якщо вихід на ринок Гонконгу планується за кілька років, не варто відкладати реєстрацію ТМ у довгу скриньку. До початку бізнесу на території цього автономного округу потрібна торгова марка вже може використовуватися вашими конкурентами.

  1. Ви плануєте розширити свій бізнес та перейти від роботи з сегментом B2C до B2B. Наявність зареєстрованої торгової марки необхідне для передачі права реалізації вашої продукції третім особам.
  2. Ви маєте намір торгувати акціями компанії на фондовій біржі. Якщо у ваших планах первинне публічне розміщення акцій – Initial Public Offering, або IPO – реєстрація торгової марки буде обов’язковою умовою для такого способу залучення інвестицій.
  3. Ви хочете розширити свою продуктову лінійку. Якщо ви збираєтеся урізноманітнити свою діяльність, додавши до асортименту додаткові товари, вам доведеться подати нову заявку на реєстрацію ТМ із зазначенням нових позицій.

Реєстрація власної торгової марки в Гонконзі доцільна в будь-якій із перелічених вище ситуацій. Якщо вам потрібно вкластися в певні строки, рекомендуємо розпочати процес якнайшвидше, адже в цій юрисдикції він у середньому займає від 6 до 8 місяців.

Процедура реєстрації товарного знаку в Гонконгу

Реєстрація торгової марки у Гонконгу є чітко організований процес, етапів якого необхідно дотримуватися всім компаніям та фізичним особам, незалежно від їх місцеперебування. Пропонуємо до вашої уваги перелік кроків, які допоможуть вам стати законним власником ТМ.

Крок #1. Визначте клас торгової марки

У заявці на реєстрацію ТМ у Гонконгу обов’язково мають бути зазначені класи товарів чи послуг, для яких ця марка реєструється. Усі торгові марки Гонконгу потрапляють під Ніццьку класифікацію ТМ, яка налічує 45 класів. З них 34 належать до різних категорій товарів, а 11 надаються послугам.

Наприклад, для реєстрації фармацевтичних та ветеринарних препаратів необхідно вибрати 5 клас, для хірургічного обладнання – 10, а якщо ви надаєте послуги у сфері страхування чи нерухомості – 36. З усіма наявними класами ви можете ознайомитись на офіційному ресурсі сайту IPD.GOV.HK.

Зверніть увагу: У Гонконгу допускається подання заявки на реєстрацію торгової марки у кількох класах.

Крок #2. Здійсніть попередній пошук за ТМ

Мета цього етапу – підтвердити відповідність потрібної торгової марки головним вимогам – її унікальності. Виконати попередній пошук можна самостійно – зробити це дозволяє той самий ресурс, про який ми говорили у попередньому пункті, – IPD.GOV.HK.

Це важливо: Такий пошук не дає стовідсоткової гарантії того, що вашу заявку буде схвалено – під час її розгляду Департамент інтелектуальної власності Гонконгу проводитиме власну перевірку. Тому, щоб отримати достовірніші результати, краще звернутися для здійснення попереднього пошуку ТМ до професіоналів компанії 4В.  

Якщо навіть за результатами самостійно виконаного пошуку ваша ТМ неунікальна, існує кілька виходів із цієї ситуації:

  • Укласти «Угоду про співіснування». Така угода передбачена законодавством Гонконгу та передбачає домовленість між кількома власниками схожих ТМ про продовження продажу товарів/надання послуг з їх використанням. Проблема полягає в тому, що якщо Департамент ІВ вважає, що ця угода може ввести споживачів в оману, вона буде відхилена, а проблема залишиться невирішеною.
  • Запропонувати власнику цікавої для вас ТМ викупити право на її використання. Однак це також може бути проблематично, адже відмова від звичного товарного знаку тягне за собою непередбачені витрати на зміну маркетингової стратегії, зміну пакування товару, доменного імені тощо. Тому власники ТМ йдуть на такий крок дуже рідко.
  • Перевірити дійсність товарного знаку. Відповідно до законодавства Гонконгу, товарний знак, який не використовується три роки й більше з моменту реєстрації, може бути відкликаний або анульований. Щоб розпочати процес ануляції, будь-яка фізична чи юридична особа має право звернутися з відповідною заявкою до Відомства за товарними знаками. Рішення за такою заявкою буде винесено цією установою протягом дев’яти місяців після звернення.

Зверніть увагу: При винесенні рішення щодо заявки про ануляцію враховуватимуться всі обставини. Наприклад, якщо ТМ не використовувалася за призначенням через обмеження на імпорт товарів, які під нею виробляються або реалізуються, це буде розцінено як поважна причина, і товарний знак не відкликають.

  • Внесіть зміни до торгової марки. Цей варіант підійде переважно тим підприємцям, які тільки починають будувати бізнес. У такому разі їм достатньо змінити саму ТМ – їм не доведеться витрачати гроші на зміну брендингу, маркетингової стратегії, рекламних кампаній, доменного імені тощо.
  • Розгляньте варіант заміни класу своєї торгової марки. Реєструвати невиразні ТМ не можна лише у тому випадку, якщо вони використовуються для товарів/послуг суміжних класів. Тому подумайте про вибір альтернативного класу у своїй заявці на реєстрацію.

Крок #3. Складіть заявку на реєстрацію

Щоб подати заявку на реєстрацію торгової марки в Гонконгу, необхідно заповнити Форму Т2, яка включає такі дані:

  • назва компанії або ім’я заявника-фізособи;
  • юридична адреса;
  • тип заявки (індивідуальна, корпоративна);
  • країна реєстрації підприємства;
  • дані уповноваженої особи, якщо форму заповнює не власник підприємства;
  • безпосередньо торгова марка та всі її складові – словесні, графічні, кольорові тощо;
  • класи товарів та послуг, на які поширюється ТМ;
  • інша інформація, наприклад, що стосується типів товарних знаків (сертифікаційні, колективні, захисні);
  • підпис заявника, його ім’я та посада.

Крок #4. Подайте заявку у Відомство інтелектуальної власності Гонконгу

Подати заявку на реєстрацію ТМ можна онлайн на сайті IPD.GOV.HK або надіслати заповнену форму за фізичною адресою:

Trade Marks Registry, Intellectual Property Department, 

24/F, Wu Chung House, 213 Queen’s Road East, 

Wanchai, Hong Kong.

Зверніть увагу: Якщо ви припуститеся помилки при заповненні Форми Т2, мита за подання заявки не буде повернуто. Тому приділіть особливу увагу двом попереднім крокам, щоб уникнути додаткових фінансових витрат.

Крок #5. Чекайте на результати розгляду заявки

Винесення рішення щодо заявки про реєстрацію товарного знака передує кілька етапів:

  • Перевірка правильності заповнення форми. Вас можуть попросити внести деякі виправлення, якщо при заповненні форми були допущені помилки. При цьому суттєві зміни є неприпустимими, наприклад, ви не зможете кардинально змінити графічне зображення торгового знака.
  • Пошук та експертиза. На цьому етапі спеціаліст відомства здійснить перевірку відповідності вашого знака вимогам унікальності та іншим встановленим законом критеріям.
  • Винесення попередньої відмови та виправлення зауважень. Якщо у вашій заявці виявлять порушення, у вас буде 6 місяців на їхнє усунення. Усі помилки з варіантами їх виправлення зазначаються у виданому Відомством висновку. Якщо за ці пів року зауваження не усунуто, цей термін можна продовжити ще на три місяці.
  • Публікація для опозиції. Коли зауваження будуть усунені, вашу опублікують у Гонконзькому журналі інтелектуальної власності. Після цього будь-який охочий зможе ознайомитись з вашою ТМ та подати заперечення проти її реєстрації протягом трьох місяців після публікації. За фактом одержання заперечень буде проведено слухання, внаслідок якого ви отримаєте остаточний вердикт.

Крок #7. Отримайте свідоцтво про реєстрацію

Якщо вердикт винесено на вашу користь або ж заперечення проти реєстрації товарного знака взагалі відсутні, ТМ буде зареєстровано, а повідомлення про це – розміщено у Журналі інтелектуальної власності Гонконгу. Заявник отримає на руки Свідоцтво про реєстрацію торгової марки.

У яких юрисдикціях діє товарний знак, зареєстрований у Гонконгу?

Торгова марка, зареєстрована у Гонконгу, діє виключно на території цього спеціального адміністративного округу Китаю. Тому якщо ви маєте намір розвивати свій бізнес у Китаї, США, країнах ЄС або в будь-яких інших державах, вам слід зареєструвати товарний знак у кожному з них.

Альтернатива оформленню прав на ТМ у кожній із країн, де ви плануєте вести бізнес, – реєстрація міжнародної торгової марки у Всесвітній організації інтелектуальної власності – WIPO.

Юристи компанії 4B спеціалізуються на реєстрації торгових марок у різних юрисдикціях. Ми готові допомогти вам пройти всі етапи цієї процедури, починаючи від підготовки необхідних документів до отримання свідоцтва про реєстрацію.

Підіб’ємо підсумки

Реєстрація торгової марки у Гонконгу – необхідний крок для всіх, хто планує підкорити ринок цієї перспективної юрисдикції для бізнесу. Наявність офіційних прав на ТМ дозволить отримати юридичний захист, визнання споживачів, стати володарем цінного інтелектуального активу та безпечно працювати у перспективному регіоні.

Для реєстрації ТМ у Гонконгу виконайте декілька кроків:

  • розробіть товарний знак;
  • визначте класи товарів/послуг, для яких ви його реєструватимете;
  • проведіть попередню перевірку ТМ;
  • складіть заявку на реєстрацію;
  • подайте її у відповідну інстанцію;
  • чекайте на розгляд заявки;
  • у разі отримання попередньої відмови чи заперечень – усуньте помилки або ж ініціюйте слухання та дочекайтеся винесення вердикту;
  • отримайте свідоцтво про реєстрацію ТМ.

Щоб запустити бізнес у Гонконгу швидко та з мінімальними витратами, звертайтеся за допомогою до експертів 4B. Довірте всі юридичні тонкощі професіоналам та зосередьтеся на досягненні глобальних бізнес-цілей.

корисні матеріали в нашому блозі
Стратегії управління правами Інтелектуальної власності

Для багатьох бізнесів інтелектуальна власність (ІВ) – важлива частина їхніх бізнес-процесів та репутації, а в деяких компаній її вартість може навіть перевищувати вартість виробничих потужностей або бути основним джерелом доходу. У цій статті ми розглянемо як захистити такий цінний актив та отримати з нього максимальний прибуток. Що таке інтелектуальна власність компанії? WIPO – Всесвітня організація […]

читати далі
Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількіст2ь виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі