Реєстрація компанії у Нью-Йорку. Повний гайд

Час читання: 10 хвилин

Нью-Йорк – штат, де переважають підприємства малого бізнесу. Згідно зі статистикою, 99,8 % його компаній належать саме до цього сегменту – їх налічується 2,3 млн. У статті поговоримо про те, чим зумовлена така популярність Нью-Йорка у власників малого бізнесу. Розберемо переваги та недоліки цієї територіальної одиниці для реєстрації компанії та з’ясуємо, чи старт бізнесу тут – це справді вигідно, чи лише данина певному статусу та престижу.

Реєстрація бізнесу у Нью-Йорку: переваги та недоліки цієї юрисдикції

Відкрити бізнес у Нью-Йорку (США) прагнуть багато підприємців, які прийняли рішення про вихід на міжнародний ринок. Вважається, що фірма в Нью-Йорку автоматично матиме гарну репутацію і стане показником успішності її засновника. Однак перш ніж зробити такий крок, варто розібратися, чи дійсно реєстрація компанії в Нью-Йорку виправдана для підприємців-нерезидентів. Поговоримо детальніше про плюси та мінуси цього штату.

Переваги Нью-Йорка для створення підприємства

  1. Можливість отримання грантів та додаткового фінансування. Штат надає суттєву підтримку компаніям, які ведуть свою діяльність з його території. Наприклад, влада Нью-Йорка виділила $800 млн на фінансування підприємств, які постраждали від всесвітньої пандемії Covid-19.
  2. Інформаційна підтримка із боку держави.У Нью-Йорку існують спеціальні програми та ресурси для бізнес-планування та підтримки початківців. На урядовому порталі NY.GOV ви зможете знайти великий перелік корисних посилань та контактів, починаючи від загальних інформаційних бізнес-ресурсів та закінчуючи специфічними програмами для конкретних сфер діяльності.
  3. Високий рівень захищеності особистих активів. Вирішивши відкрити бізнес у Нью-Йорку, можете бути впевнені, що ваші особисті активи не постраждають, якщо у компанії будуть проблеми з кредиторами або судовими розглядами. Річ у тім, що в цьому штаті особисті та бізнес-активи суворо розділені.

Недоліки штату для бізнесу

  1. Високе податкове навантаження. За даними Statista, у 2022 році Нью-Йорк зібрав податків на $117,98 млрд, тим самим посівши друге місце в рейтингу штатів, поступившись лише Каліфорнії з показником $280,83 млрд. Для порівняння – сума податкових надходжень у Вайомінгу склала всього $2,44 млрд, Делавері – $6,31 млрд, у Флориді – $59,24 млрд. Цей факт говорить сам за себе: Нью-Йорк – не найлояльніший штат у питаннях оподаткування. Детальніше про те, які податки доведеться сплатити засновникам компаній у цій юрисдикції, поговоримо в одному із розділів нашої статті.
  2. Відсутність можливості створення анонімної компанії. Згідно із законами Нью-Йорка, власники місцевих підприємств не мають права приховувати особисту інформацію під час реєстрації бізнесу. Якщо вам потрібно зберегти конфіденційність, рекомендуємо вибрати інший штат для створення компанії. Наприклад, вказувати при реєстрації дані номінального директора або тимчасового власника можна у Вайомінгу та Делавері.
  3. Висока вартість реєстрації компанії. Витрати, пов’язані з реєстрацією компанії в Нью-Йорку, залежать від типу юридичної особи, яку ви вирішите створити. Детальніше про всі доступні в цьому штаті організаційно-правові форми підприємства ми поговоримо пізніше. Зараз зупинимося на витратах при створенні найпопулярніших компаній – товариства з обмеженою відповідальністю та корпорації.

При відкритті LLC вам доведеться сплатити реєстраційний збір. Крім того, якщо ви вирішите зарезервувати назву майбутнього підприємства до подання документів, враховуйте, що ця послуга також не є безкоштовною. Після того, як фірма буде створена, за вимогами штату вам необхідно опублікувати цю інформацію у двох місцевих газетах. Ця стаття витрат залежить від вибраних друкованих ЗМІ.

Реєстраційний збір при створенні корпорації трохи менший, ніж у випадку з ТОВ. Будьте готові до додаткових витрат, якщо до Свідоцтва про реєстрацію знадобиться внести виправлення – за це передбачено додаткове державне мито. Те саме стосується й послуги бронювання найменування підприємства до його реєстрації, як і у випадку з ТОВ.

Для порівняння: у багатьох штатах на реєстраційних зборах можна заощадити. Наприклад, розцінки більш лояльні в Нью-Джерсі, у Флориді, Каліфорнії та Вайомінгу.

Зваживши всі вищеперелічені переваги та недоліки створення компанії в Нью-Йорку, можна зробити висновок, що цей штат обирають для ведення бізнесу, скоріше завдяки його престижу, ніж задля суттєвих вигод для підприємця.

Якщо ви вирішили зареєструвати компанію у Сполучених Штатах зверніться за консультацією до професіоналів. Юристи компанії 4В проведуть глибокий аналіз вашого бізнесу та порекомендують штат, який оптимально підійде саме вам.

Типи компаній, які можна зареєструвати у Нью-Йорку

У Нью-Йорку для реєстрації доступні такі організаційно-правові форми підприємств:

Тип компаніїОсобливості форми ведення бізнесу
Business Corporation (Бізнес-Корпорація)Це підприємства, які є самостійними суб’єктами бізнесу, які характеризуються обмеженою відповідальністю їхніх засновників. Існують бізнес-корпорації типу S та C, але оскільки для реєстрації нерезидентами доступна лише C-Corp, детальніше зупинимося саме на ній. Такі організації вирізняються подвійним оподаткуванням. Спочатку компанія зобов’язана сплатити корпоративний прибутковий податок, а після розподілу прибутку її акціонери мають внести ПДФО. Це істотний недолік для підприємств малого та середнього бізнесу, оскільки створюється непосильне для таких компаній податкове навантаження.
Not-for-Profit Corporation (Некомерційна корпорація)Це корпорація, яка НЕ створена для отримання фінансової вигоди від своєї діяльності. Особливістю таких компаній є те, що вони можуть претендувати на звільнення від податків. Якщо йдеться про федеральні податки, засновникам некомерційної корпорації необхідно звернутися до податкової служби США (IRS). Звільнити від місцевих податків може Департамент оподаткування та фінансів штату Нью-Йорк.
Зверніть увагу: Некомерційні корпорації не звільнені від сплати податків автоматично – звернення до відповідної інстанції є обов’язковим.
Також варто зазначити, що реєстраційний збір при створенні корпорації такого типу трохи менший, ніж для класичної корпорації.
Limited Liability Company (Товариство з обмеженою відповідальністю)Компанія, яка характеризується обмеженою відповідальністю учасників та відрізняється простою процедурою створення та управління. Товариство з обмеженою відповідальністю – дуже гнучка структура, тому саме цю організаційно-правову форму підприємства найчастіше обирають підприємці під час реєстрації бізнесу у США. Докладніше про переваги LLC поговоримо трохи згодом.
General Partnership (Повне товариство)Це товариство, у якому два і більше партнери несуть необмежену, солідарну відповідальність за зобов’язаннями компанії. У той самий час кожен партнер має право приймати важливі бізнес-рішення, що стосуються управління підприємством.
Поряд з таким недоліком General Partnership, як необмежена відповідальність його власників, подібні компанії мають деякі переваги. До них можна віднести простоту створення юрособи, її банківського обслуговування та мінімум вимог до засновників.
Limited Partnership (Обмежене партнерство)Це партнерство відрізняється від попередньої форми бізнесу наявністю генеральних партнерів та партнерів з обмеженою відповідальністю. Перші, як і у разі вище, несуть необмежену відповідальність за зобов’язаннями компанії та приймають управлінські рішення. Відповідальність других обмежена їхніми фінансовими вкладеннями у бізнес, також вони беруть участь в управлінні підприємством.

Переваги створення LLC У Нью-Йорку

Як ми вже згадували вище, товариство з обмеженою відповідальністю є кращою організаційно-правовою формою для підприємців Нью-Йорка. Далі розберемося, чому це так.

  1. Гнучкість оподаткування. Товариства з обмеженою відповідальністю мають право обирати між кількома варіантами оподаткування:
  • як індивідуальний підприємець – підходить для LLC з одним учасником;
  • як партнерство – учасники платять ПДФО, корпоративний прибутковий податок не застосовується;
  • як C-Corp – дохід компанії оподатковується двічі.
  1. Варіативність керування. LLC можуть керуватися не тільки учасниками компанії, але й менеджером, при цьому немає потреби у будь-яких регулярних зустрічах чи нарадах. Для порівняння: у корпораціях вимоги до управління жорсткіші – тут обов’язкова наявність директора, а також регулярне проведення зборів акціонерів.
  2. Захищеність індивідуальних активів. Обмежена відповідальність учасників ТОВ – одна з найбільших переваг такої форми ведення бізнесу. Саме завдяки цьому такі підприємства мають набагато більшу популярність, ніж індивідуальні підприємці чи партнерства.

Етапи реєстрації компанії

Щоб відкрити фірму в Нью-Йорку, необхідно пройти кілька обов’язкових етапів, які включають розв’язання загальних організаційних питань, оформлення необхідних документів і встановлення взаємовідносин з податковою службою. Розглянемо детально кожен крок створення юридичної особи у Нью-Йорку на прикладі компанії з обмеженою відповідальністю.

  1. Вибір найменування компанії

Перше, про що вам необхідно подбати – унікальна назва майбутнього підприємства. Переконатись у тому, що обране найменування не використовується іншими компаніями, допоможе спеціальний ресурс – база даних компаній штату, надана урядовим порталом NY.GOV. Як варіант, можна подати письмовий запит до Відділу корпорацій (Division of Corporations).

Зверніть увагу: Якщо на момент перевірки вибране найменування не зайняте, але ви не готові зареєструвати компанію прямо зараз, скористайтесь послугою бронювання назви. Її вартість, як ми вже згадували раніше, становить $20 і надає право скористатися зарезервованим ім’ям протягом 60 днів.

У Нью-Йорку існує кілька вимог до назв підприємств:

  • Обов’язково використовувати у найменуванні абревіатури LLC, LLC, Ltd. Company, Ltd.Co. чи Limited Co.
  • Заборонено включати в назву компаній будь-якого типу деякі слова, повний перелік яких можна знайти на офіційному ресурсі штату NY.GOV. Наприклад: annuity, doctor, kindergarten, school, arboretum, finance, museum, title, board of trade, guaranty та інші.

Зверніть увагу: У Нью-Йорку є можливість зареєструвати одну назву компанії, але вести бізнес під іншою, яка відрізняється від офіційного найменування. Вона називається вигаданим іменем (assumed name), а її використання вимагає наявності Certificate of Assumed Name – свідоцтва про вигадане ім’я. Для його отримання необхідно сплатити збір у розмірі $25 та додаткову суму від $25 до $100, залежно від округу, де реєструєте фірму.

  1. Подання статуту організації

Статут організації – це документ, який робить існування вашої компанії офіційним. Він містить назву та адресу підприємства, а також дані засновника LLC. Після складання документа його необхідно подати до Держдепартаменту штату.

Подати статут можна онлайн або ж звантажити форму документа на офіційному сайті штату, заповнити її та надіслати за адресою:

Division of Corporations

One Commerce Plaza

99 Washington Ave.

Albany, NY 12231-0001

Зверніть увагу: Зазвичай, розгляд статуту організації займає до семи робочих днів, але за додаткову плату цю процедуру можна прискорити.

  1. Пошук реєстраційного агента

Наявність реєстраційного агента – обов’язкова умова для всіх компаній, що реєструються в Нью-Йорку. Такий агент – це особа, яка досягла повноліття (18 років), зареєстрована та проживає на території штату. До його обов’язків входить отримання кореспонденції на ім’я організації. Теоретично реєстраційним агентом можете виступати ви самі, але для резидентів це нереально через невідповідність одній з основних вимог – наявності адреси в Нью-Йорку. Тому іноземні підприємці здебільшого наймають із цією метою співробітників спеціалізованих компаній.

  1. Отримання ідентифікаційного номера роботодавця (EIN)

Отримання EIN є обов’язковим етапом створення бізнесу в будь-якому штаті США, у тому числі в Нью-Йорку. Ідентифікаційний номер роботодавця – це унікальний код, який присвоюється компанії податковою службою США (IRS) та надає можливість сплачувати податки, обслуговуватись у банках як корпоративний клієнт та наймати співробітників у штат організації.

Заявку на отримання EIN можна надіслати онлайн або поштою:

Internal Revenue Service

Attn: EIN Operation

Cincinnati, OH 45999

Завантажити форму для заповнення можна тут.

  1. Створення операційної угоди

Операційна угода – документ, який визначає права та обов’язки кожного учасника товариства з обмеженою відповідальністю. У Нью-Йорку немає чітких вимог до його змісту, проте, чим точніше прописані внутрішні процеси компанії, тим простіше врегулювати можливі спірні ситуації надалі.

Зверніть увагу: Згідно з вимогами штату, копія операційної угоди має бути у кожного учасника ТОВ.

  1. Публікація повідомлення про створення компанії

У Нью-Йорку існує унікальна вимога до підприємців: після створення товариства з обмеженою відповідальністю вони зобов’язані протягом 120 днів опублікувати інформацію про реєстрацію фірми або копію статуту у двох газетах. Потім вони мають надати у Відділ корпорацій Свідоцтво про публікацію, сплативши збір $50.

  1. Отримання ITIN

ITIN – індивідуальний ідентифікаційний номер платника податків, який IRS надає підприємцям, які провадять діяльність на території США, але не мають права на отримання номера соціального страхування (SSN). Він потрібний для подання податкової декларації іноземцями-резидентами та іноземцями-нерезидентами.

Для його отримання необхідно:

  1. Заповнити спеціальну форму W-7, яку можна завантажити на сайті податкової служби.
  2. Додайте копії документів, що підтверджують статус іноземця.
  3. Подати вказаний пакет документів особисто або поштою до IRS.

Після проходження всіх етапів ваша компанія з обмеженою відповідальністю буде офіційно зареєстрована в Нью-Йорку, але для початку повноцінної діяльності цього недостатньо. Вам необхідно також відкрити корпоративний рахунок в одному з банків штату, подбати про отримання ліцензій та розібратися у тонкощах податків для юридичних осіб у США. Поговоримо про це далі.

Корпоративне обслуговування у банках Нью-Йорка

Щоб відкрити бізнес-рахунок для своєї компанії в Нью-Йорку, ви можете скористатися послугами онлайн та традиційних банківських установ.

Якщо ви живете у великому місті, зверніться до одного з найбільших та найпопулярніших банків штату. Серед них Wells Fargo, Bank of America, US Bank та інші. Такі організації мають багато філій, високий рівень обслуговування клієнтів і широкий спектр послуг. У невеликих містах можна вибрати один із місцевих банків, але рекомендуємо вивчити відгуки про можливі варіанти в Мережі.

Завдяки значному прогресу у розвитку технологій нерезидентам більше немає потреби відвідувати США спеціально для відкриття рахунку в банку. Тепер іноземці можуть подати заявку онлайн. Наприклад, це можна зробити в онлайн-банку Mercury.

Оскільки для наших клієнтів, які працюють з України, останній варіант є особливо актуальним, надамо список документів, необхідний для подання онлайн-заявки на відкриття рахунку:

  • установчі документи підприємства;
  • посвідчення особи (паспорт) та контактні дані;
  • адреса LLC;
  • EIN та лист-підтвердження EIN.

Для довідки: Лист-підтвердження EIN – документ, який надсилає підприємцю IRS після надання йому ідентифікаційного номера роботодавця. Воно потрібне при зверненні до банків США, зокрема, при поданні заявки на отримання кредиту, відкритті рахунку, оформленні кредитної картки для виплати заробітної плати та здійснення онлайн-платежів.

Експерти 4В серед інших послуг з розвитку вашого бізнесу за кордоном надають допомогу у відкритті банківських рахунків у класичних та онлайн-банках США, а також різних платіжних системах. Звертайтеся та будьте спокійні за свої фінанси.

Отримання ліцензій для ведення бізнесу

У різних штатах США вимоги до ліцензування бізнесу можуть бути різними. Наприклад, у деяких юрисдикціях для початку роботи абсолютно всім компаніям може бути потрібним general business license – бізнес-ліцензія, яка видається на рівні штату і виступає дозволом на ведення бізнесу на його території. Раді повідомити, що Нью-Йорк не входить до переліку територіальних одиниць, де потрібна така ліцензія.

Однак у цьому штаті вам може знадобитися отримати професійну ліцензію, необхідність якої залежить від роду вашої діяльності. З повним переліком професій, що підлягають ліцензуванню у Нью-Йорку, ви можете ознайомитись на сайті Департаменту освіти штату Нью-Йорк. Ми ж перерахуємо як приклад деякі галузі, що ліцензуються:

  • архітектура та ландшафтна архітектура;
  • інженерна справа;
  • геологія;
  • державний бухгалтерський облік;
  • медицина;
  • спортивна підготовка та ін.

Якщо ваша діяльність передбачає продаж товарів і збирання з покупців податку з продажу, за законом штату вам також знадобиться отримати Sales tax certificate. Він стане своєрідним дозволом на збір та сплату цього податку.

Крім цього, деякі сфери діяльності потребують додаткових дозволів. Наприклад, до них відноситься:

  • продаж алкогольної продукції – знадобиться отримати Ліцензію на алкоголь у State Liquor Authority;
  • продаж харчових продуктів – Департамент охорони здоров’я контролює, щоб місце продажу харчових продуктів відповідало санітарно-гігієнічним нормам, та видає відповідний дозвіл.

Перед початком бізнесу в Нью-Йорку обов’язково уточніть, які ліцензії потрібні вашій компанії. Зробити це можна, подавши запит на офіційному порталі штату NY.GOV.

Оподаткування та звітність у Нью-Йорку

Як ми вже писали вище, Нью-Йорк – не найлояльніший штат у питаннях оподаткування. Тому, якщо ви хочете заощадити на цій статті витрат, краще вибрати для реєстрації підприємства інший штат, наприклад, Флориду, Техас, Вайомінг чи Делавер. Якщо все ж таки Нью-Йорк у вас у пріоритеті, слід детально ознайомитися з податками та їх ставками ще до подання заявки на реєстрацію фірми.

Отже, підприємцям, які відкрили LLC у Нью-Йорку, доведеться сплачувати такі податки:

  • Корпоративний sales tax у Нью-Йорку (якщо оподаткування ТОВ відбувається на кшталт C-Corp). Його ставка складає 7,25%.
  • ПДФО. У Штаті існує дев’ять ставок цього податку, які залежать від рівня доходів платника податків: 4%, 4,5%, 5,25%, 5,85%, 6,25%, 6,85%, 9,65%, 10, 3% та 10,9%. Також міста Нью-Йорк та Йонкерс стягують місцевий прибутковий податок, ставки якого (на прикладі Нью-Йорка) становлять 3,078%, 3,762%, 3,819% та 3,876%.
  • Податок на франшизу. Якщо в більшості інших штатів, які стягують цей податок, його розмір фіксовано, то в Нью-Йорку розрахувати його досить складно. Для цього береться до уваги найбільша з таких величин: чистий дохід компанії (ENI), максимальний оподатковуваний дохід (MTI), діловий та інвестиційний капітал або застосовується фіксований мінімум у доларах (FDM).
  • Податок з продажу у штаті Нью-Йорк. Податок з продажів штату Нью-Йорк стягується за ставкою 4%, проте його комбіновані загальні ставки залежать від міста чи округу, де ведеться бізнес. Щоб зрозуміти скільки доведеться заплатити, можна скористатися розділом сайту NY «Знайти ставки податку з продажу». Наприклад, в окрузі Колумбія комбінована ставка Sales tax складає 8%, а в Нью-Йорку – 8,875%. Середній показник по штату – 8,52 %.

Нерезидентам США не варто забувати, що їхня країна також може стягувати податок на доходи, отримані в іноземній державі.

Крім сплати численних податків, власникам бізнесу в Нью-Йорку необхідно кожні два роки подавати звіт про діяльність компанії.

Щоб розібратися з усіма складнощами оподаткування закордонної компанії, рекомендуємо звернутися до професіоналів. Юристи компанії 4В спеціалізуються на міжнародному податковому плануванні, тому нададуть кваліфіковану допомогу в оптимізації податкового навантаження вашого підприємства.

Підіб’ємо підсумки

Відкриваючи бізнес у Нью-Йорку, на престижність, потужну економіку та відмінну підтримку держави. Однак, з огляду на податки для юридичних осіб у цьому штаті США та рівень витрат на створення й обслуговування бізнесу, можна дійти висновку, що в інших штатах відкриття фірми часто виявляється вигіднішим і перспективнішим.

Для реєстрації компанії в Нью-Йорку або будь-якому іншому штаті необхідно:

  • вибрати назву фірми;
  • підготувати та подати установчі документи;
  • найняти реєстраційного агента;
  • отримати EIN та ITIN;
  • опублікувати повідомлення про створення компанії у місцевих ЗМІ (тільки для NY).

Щоб створити підприємство швидко та без проблем, звертайтесь до експертів компанії 4B. Ми супроводимо ваш бізнес від початкової ідеї до його повноцінного функціонування за кордоном.

корисні матеріали в нашому блозі
Податки в Британії для компаній, зареєстрованих на нерезидентів країни

Established or no?  Британське податкове законодавство має чітко окреслене визначення поняття “establishment” і це визначає податкові зобов’язання компаній, які є established чи такими не є.  Компанії, зареєстровані на осіб, що не є резидентами країни, мають особливий статус NETP – non-established taxable person. Статус NETP також мають будь-які інші не зареєстровані у Британії юр.особи, але такі […]

читати далі
Стратегії управління правами Інтелектуальної власності

Для багатьох бізнесів інтелектуальна власність (ІВ) – важлива частина їхніх бізнес-процесів та репутації, а в деяких компаній її вартість може навіть перевищувати вартість виробничих потужностей або бути основним джерелом доходу. У цій статті ми розглянемо як захистити такий цінний актив та отримати з нього максимальний прибуток. Що таке інтелектуальна власність компанії? WIPO – Всесвітня організація […]

читати далі
Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількіст2ь виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі