Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Час читання: 4 хвилини

Wish – це американська платформа електронної комерції, яка робить транзакції між продавцями та покупцями простіше та зрозуміліше. Wish був заснований у 2010 році Петром Шульчевським. Колишній працівник Google – наш CEO заснував маркетплейс з вірою в те, що за мобільними програмами стоїть майбутнє. І мав рацію – 90% наших транзакцій відбувається саме з мобільних пристроїв.

Wish управляється Context Logic Inc. у Сан-Франциско, США. Платформа використовує технології перегляду, які візуально персоналізують покупки кожного покупця, а не покладаються на формат панелі пошуку (як це зазвичай відбувається інших маркетплейсах).

Це дозволяє продавцям розміщувати свої товари на Wish та продавати їх безпосередньо споживачам. Wish працює з постачальниками платіжних послуг для обробки платежів, не зберігає самі продукти та не займається поверненням.

Виручка Wish у 2020 році склала 2,5 мільярда доларів, що на 31 відсоток більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Wish має понад 100 мільйонів активних користувачів на місяць і близько 500 мільйонів зареєстрованих користувачів.

  • 1,7 мільйона товарів продається на день
  • 5-е місце серед безкоштовних програм, що найбільш завантажуються, для покупок у всіх магазинах додатків (Apple + Google)
  • Більше 90% нашої активності користувачів та покупок відбуваються у нашому мобільному додатку.
  • Більше 70% сеансів на нашій платформі, що завершуються транзакцією, не містять пошукового запиту.
  • За 12 місяців до 30 вересня 2020 року ми відвантажили понад 640 млн. одиниць.

Бізнес-моделі на Wish

Здебільшого, продавці займаються фізичними продажами, тобто самі надсилають посилки через схвалених перевізників на Wish, користуючись послугами поштових служб.

Хоча, останнім часом система та модель дропшипінгу, так само набрала популярності на Wish. Дедалі більше продавців вибирають фулфілмент через вже існуючі склади (в основному, у Сполучених Штатах Америки).

З чого почати продажі на Wish

Почати продавати на Wish – дуже легко. Реєстрація займає не більше 2-3 хвилин, а ваш аккаунт активується приблизно за 1-2 дні, проходячи перевірку наших модераторів платформи.

Після цього, новоспеченим продавцям відкривається опція підтвердження особи в обліковому записі, де можна надати документ (паспорт, ідентифікаційну картку або, наприклад, посвідчення водія). Це підтвердження відкриває можливість продажу товарів більш ніж 1000 у.о. за все існування магазину на платформі.

Також, залежно від типу товару, які продавець збирається викладати на платформу, потрібно перевірити, чи потрібна додаткова сертифікація (наприклад: споживча електроніка, засоби захисту (шоломи, ремені безпеки), косметика, медикаменти, їжа та напої, корм для тварин). список продукції знаходиться тут.

Наступним кроком є ​​підключення платіжної системи. Тут продавці з регіону Європи мають два варіанти: Payoneer і PayPal. Як відомо, наприклад, в Україні PayPal не дає можливості виведення коштів на рахунок продавця, тому Payoneer є єдиним способом платежів для таких продавців.

Після підключення платіжного методу, настало найголовніше – завантаження продуктів. Товари можна завантажити чотирма способами:

  1. Вручну (актуально за невеликої кількості товарів)
  2. Через файл CSV – зручний інструмент для завантаження сотні тисяч товарів на платформу
  3. Через налаштування та підключення API до вашого сайту або іншої платформи
  4. Через інтеграційних посередників (Hubber, CED commerce, PrestaShop тощо), які з’єднують усі ваші замовлення та оновлюють залишки товару на складах автоматично

Популярні категорії товарів в 2020 році

Найбільш популярною категорією на платформі вважається мода – одяг та аксесуариДекор для дому також є дуже вигідною категорією для продажу на Wish. Взуття та електроніка набирають обертів. Інші категорії також дуже добре продаються. Виходячи з мого досвіду роботи з продавцями з різних країн, що продають різні категорії товарів – іноді навіть найсумнівніші товари продаються дуже добре – тому, головне це спробувати.

Як просувати товар

Велика перевага приєднання до величезної кількості продавців на цій платформі зараз це те, що я, як ваш аккаунт-менеджер, займаюся просуванням ваших товарів абсолютно безкоштовно. Це включає внутрішню рекламу та рекламу вашої продукції через канали Google Shopping.

Звісно, ​​існують інші методи просування на платформі. Вони називаються Product Boost та Collection Boost, де ви самі обираєте бюджет кампанії.

Також, у рамках ексклюзивного просування товарів з Європи – я рекламую ваші товари у різних тематичних кампаніях.

Як почати продавати з доставкою на весь світ та які переваги маркетплейсу Wish?

На сьогоднішній день існує велика кількість різноманітних маркетплейсів, де можна продавати різні товари. У чому ж перевага маркетплейсу Wish та чому про нього не чули продавці в Україні?

Моя роль у компанії Wish – це допомагати продавцям з усіма питаннями, пов’язаними з нашим майданчиком: платіжними системами, лістингами, рекламою та доставкою.

Про унікальність міжнародного майданчика електронної комерції Wish 

Заснована в 2010 році зі штаб-квартирою в Сан-Франциско та офісами в Амстердамі, Торонто, та Шанхаї, Wish є платформою електронної комерції, що пропонує цифровий торговий центр з доступними товарами прямо в кишенях споживачів по всьому світу.

Wish використовує безліч даних, машинне навчання та сучасні технології пошуку для створення візуального, розважального та персоналізованого досвіду перегляду веб-сторінок та стрічок для кожного користувача.

Наша компанія використовує глобальну мережу прямих постачальників, забезпечуючи доступ до високоякісної та доступної продукції будь-кому, хто має смартфон або комп’ютер. Станом на 2021 рік у Wish понад 100 мільйонів активних користувачів щомісяця, понад мільйон продавців по всьому світу і щорічно продається майже 1 мільярд товарів.

Гра Blitz Buy в стилі «Колесо фортуни» від Wish включає рівень гейміфікації, щоб запропонувати споживачам додаткові знижки на товари, що продаються. Програма Wish доступна для завантаження на iOS та Android.

Чому вам потрібно зареєструватися на Wish?

Багато продавців зацікавилися саме наявністю менеджера, який відповідає на ваші конкретні питання, порівняно з іншими платформами, де комунікація ведеться через General Support.

До того ж, продавці, які знаходяться під моїм керівництвом, отримують безкоштовну рекламу на платформі і також просування продукції через Google Shopping. Wish – справжні переможці діджітал реклами.

Ще не впевнені? Приємним бонусом є також зменшена комісія – 5% на перші три місяці користування маркетплейсом. Скористатися пропозицією можна за цим посиланням.

Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

корисні матеріали в нашому блозі

Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі
“Доменні спори” та “кіберсквотинг” в українському законодавстві та способи вирішення спорів

Як сучасне законодавство України регулює такі явища як доменні спори та кіберсквотинг? В новому матеріалі розглянемо судові прецеденти, західний досвід та способи захисту.

читати далі