Кращі Amazon-конференції 2020: SellerCon

Час читання: 5 хвилин

Продовжуємо розмову про найкрутіші Amazon-конференції наступного року і сьогодні говоримо про SellerCon.

SellerCon – найбільший захід для Amazon-підприємців в 2020 році. У Вас є близько пів року, щоб до нього підготуватися, але я рекомендую вже бронювати квитки і задуматися про отримання візи в США (якщо у Вас вона ще не відкрита).

Конференція SellerCon відома не тільки тим, що в ній беруть участь успішні Amazon-продавці, а й інші впливові особи в індустрії електронної комерції. За останні 6 років понад 15 000 Amazon-підприємців відвідали SellerCon, щоб дізнатися, як розвивати свій бізнес.

Ця конференція може навчити Вас, як збільшити продажі на Amazon, створити воронки, що приносять прибуток в фоновому режимі, і багато чому іншому. Але давайте по черзі й розпочнемо зі спікерів, які вже анонсували свою участь в конференції.

Спікери SellerCon

До конференції залишається ще більш як 7 місяців, тому анонсовані ще не всі спікери, але вражають навіть імена тих, хто вже був представлений.


Роберт Кіосакі (Robert Kiyosaki) не потребує особливого представлення. Досить нагадати, що він автор бестселера “Багатий тато, бідний тато”. Завдяки його книгам і виступам, тисячі стартапів по всьому світу “знайшли крила” і змогли злетіти.

На конференції Роберт поділиться основами фінансової грамотності, необхідними кожному амазонщику, щоб вміти розпізнавати, що може приносити прибуток, а що фальшивка і лише видається прибутковою нішею або товаром.

Наступний спікер не має прямого відношення до Amazon-бізнесу, хоча його книги відмінно продаються на цьому та багатьох інших маркетплейсах.

Дейв Еспрі (Dave Asprey) творець компанії Bulletproof 360. Про нього писали, що одного разу він додав в кави масло і прокинувся знаменитим. Але насправді все було куди складніше.

Дейв має ступінь в галузі комп’ютерних інформаційних систем і ділового адміністрування, але всі знають його як дієтолога та “біохакера”, який збирається прожити до 180 років. Його підкасти під назвою Bulletproof Radio були завантажені понад 75 мільйонів разів.

Ідея спеціальних дієт Дейва Еспрі полягає в підвищенні ефективності роботи людини. Дейв розробляє способи допомогти людям зрозуміти та «зламати» власне здоров’я. Еспрі рекомендує вживати продукти з високим вмістом жирів, помірним вмістом білка і низьким вмістом вуглеводів. На його думку, така дієта здатна допомогти втратити зайву вагу без фізичних навантажень та підвищити власний IQ.

А ось наступного учасника SellerCon знають багато Amazon-підприємців і все завдяки його подкастам Serious Seller Podcast, які він записує в рамках навчальних програм для сервісу Helium 10 (на думку багатьох амазонщиків – кращого набору інструментів, що спрощують роботу на маркетплейсі).

Бредлі Саттон (Bradley Sutton) – “менеджер по успіху” в Helium 10, його навчальні відео та живі семінари щомісяця дивляться понад 100 000 Amazon-підприємців усіх рівнів: від людей, які тільки починають, до мільйонерів.

Бредлі особисто оптимізував і запустив понад 400 продуктів на Amazon і більш як 20 років займається підприємництвом починаючи з 19-річного віку, коли він відкрив власний бізнес з продажу автозапчастин і вивів його на оборот в мільйон доларів.

На SellerCon Бредлі розповість про секрети лістингів, які продають бо максимально релевантні запитам покупців.

“SellerCon дозволили потроїти мої продажі на Amazon. Відтоді я не пропускаю жодної конференції “(Відгук Енджі Чакон з сайту конференції SellerCon)

Багато Amazon-підприємці починали свій бізнес з пошуку товару в такому сервісі як Jungle Scout, потім вчилися робити правильні лістинги завдяки їхньому блогу. На SellerCon Ви зможете зустрітися особисто з творцем і генеральним директором Jungle Scout.

Грег Мерсер (Greg Mercer) – Засновник і генеральний директор одного з найвідоміших продуктів для підбору товару для Amazon – Jungle Scout. Але це зараз …

А у 2013 році Грег днем ​​працював на будівельну компанію, а вечорами й у вихідні шукав товари для дрібногуртового продажу на Amazon, перебираючи тисячі лістингів. Так і з’явилася ідея Jungle Scout, який у вигляді додатку для Chrome, побачив світло у 2015.

Після цього був запуск компанії з продажу продукту, створення дієвої команди з 29 осіб,яка працює віддалено, подорожі по всьому світу, включаючи Японію, Таїланд, Аргентину і навіть Антарктиду. За допомогою демонстраційних продажів на Amazon Грег зібрав 50 000 $ і передав їх в якості благодійної допомоги організації “Лікарі без кордонів”.

На конференції Грег поділиться лайфхаками про те, як зібрати інформацію про кращих постачальників товарів для Amazon, використовуючи відкриті державні торговельні реєстри США.

Наступний спікер більше знайомий тим, хто розглядає для себе модель видавничого бізнесу на Amazon (платформа Kindle Direct Publishing), але йому є чим поділитися і з продавцями, які працюють з Private Label.

Стефан Джеймс (Stefan James) – Засновник Project Life Mastery, в рамках цього проекту Стефан ділиться інформацією по 7 моделям онлайн-бізнесу, включаючи й бізнес на Amazon.

“Місія мого життя – бути пристрасним і потужним прикладом необмежених людських можливостей, які життя пропонує тим, хто дійсно прихильний справі покращення майстерності.” – так визначає свою мету в житті сам Стефан.

Після декількох років поневірянь по різних роботах та проектах, Джеймс знайшов себе як автор і почав публікуватися на Amazon, де у 2011 році щільно закріпився в розділі бестселерів з книгами на тему особистісного розвитку та маркетингу. У 2012, щоб ділитися знаннями з іншими, був створений проект Project Life Mastery. А далі були успішні змагання з фітнесу, допомога в будівництві декількох шкіл в Ефіопії і багато подорожей.

У віці 27 років Стефан вже заробляв близько 1 млн. доларів США на рік, а в віці 32 років його дохід склав – понад 3,7 млн. На конференції Стефан Джеймс відкриє свої 10 підходів, які дозволяють запустити успішний онлайн-бізнес.

Не тягніть з реєстрацією на SellerCon і зможете трохи заощадити

Як бачите, спікери конференції SellerCon 2020 дуже відомі, багаті та досвідчені підприємці. І це тільки перша п’ятірка, а за 3 дні заходу планується виступ більш як 20 спікерів.

Нам залишилося тільки повідомити дату, час і місце проведення.

Дата проведення: 16-18 липня 2020

Місце: Austin, TX, США

Зараз саме час реєструватися на SellerCon, всі Early Birds отримають знижку в 100$.

  • Інформацію про вартість відвідування конференції та анкету для попередньої реєстрації Ви знайдете за посиланням >>
  • Організатором конференції виступає компанія Amazing, відома як автор одного з найкращих курсів по Amazon-бізнесу Amazing Seller Machine. Сайт організаторів конференції знаходиться тут >>
  • Цікава деталь: набір на наступний курс Amazing Seller Machine припинений. Можливо, причина в тому, що курс доповнюється та оновлюється, а можливо, в недавньому “полюванні”, яку Amazon оголосив інфобизнесу, пов’язаного з навчанням продавців заробітку на маркетплейсі.

Не забудьте залишити свій email у формі під цим матеріалом і Ви зможете отримувати дайджест нових статей блогу 4B, який виходить раз у 2 тижні.

корисні матеріали в нашому блозі

Офшори та їх актуальність у сучасному корпоративному світі

За консервативними оцінками, в офшорах заховано 12-15% світового ВВП, вважають у Boston Consulting Group. Чи можна собі уявити сучасний бізнес без використання офшорів? Звісно!  Не маємо жодного сумніву, що офшори й надалі будуть активним гравцем на полі бою міжнародного бізнесу, але правила гри змінюються. Підписання Україною конвенції MLI (яка дозволяє в деяких випадках уникнути подвійного […]

читати далі
Навіщо реєструвати нерезидентам авторські права у США?

Авторське право покликане захищати форму висловлювання твори і не поширюється на ідеї, теорії, принципи, методи, процедури, процеси, системи, способи, концепції, відкриття, навіть якщо вони виражені, описані, пояснені, проілюстровані у творі. Ідеї не підлягають захисту засобами інтелектуальної власності, а методи, процедури, процеси, системи, засоби охороняються як об’єкти промислової власності. Згідно з міжнародними нормами, авторське право виникає […]

читати далі
За який термін до реєстрації патента можна розкривати інформацію про винахід, продукт, послугу

Бізнес, що розвивається, на певному етапі перестає задовольнятися реєстрацією торгових марок, копірайтом або отриманням патентів на різні дизайни. Патенти на винаходи є потужним інструментом створення нових конкурентних переваг з низки причин: Однак, за очевидності переваг для бізнесу в отриманні патентів на винаходи, на рівні малих та середніх підприємств рішення подати патентну заявку, як правило, приходить […]

читати далі