Вимоги до маркування «Made in China». Як уникнути проблем на митниці США!

Час читання: 5 хвилин

Цей матеріал був наданий нашим партнером – компанією Partner Trade. Автор матеріалу – Юлія Довгошея, керівник відділу логістики Partner Trade, експерт в області ЗЕД та логістики з більш ніж 10-річним досвідом.

У наші дні етикетка «Зроблено в Китаї» всюди. Насправді, наявність на етикетці інформації із зазначенням країни походження (будь-то Китай або будь-яка інша) – стандартна вимога митних органів країн, які ведуть зовнішньоекономічну діяльність.

З огляду міжнародних відносин КНР і США наявність етикетки на всіх товарах, які імпортуються із зазначенням країни походження стало суворою вимогою митниці США. Нагадаємо, що країни походження – це країни, в яких продукти були вироблені або вирощені.

Країна походження – обов’язкове маркування на товарі

Маркування із зазначенням найменування країни походження необхідна з багатьох причин, одна з яких – підтвердження законності імпорту, відсутності порушень законодавства та забезпечення максимально ефективної митної очистки товарів. Крім того, вона надає США статистику про імпортовані товари, яка корисна для аналізу економічних показників країни.

Скріншот з електронного зводу федеральних правил США в частині маркування товару

Митні правила говорять, що кожен закордонний продукт, який ввозиться на територію США, повинен мати етикетку державною мовою країни-імпортера (в даному випадку англійською) із зазначенням країни походження.

Це маркування повинно бути:

  1. Чітко та помітно розташоване на продукті.
  2. Написане розбірливо та перманентно.

Винятки з вимог про обов’язкове маркування

Деякі продукти звільнені від маркування країни походження.До них відносяться продукти, які:

  • Не призначені для перепродажу
  • Не можуть бути марковані (наприклад, якщо продукт дуже маленький)
  • Були зроблені більш ніж за 20 років до імпорту
  • Необроблені речовини
  • Будуть зіпсовані при прямому нанесенні (наприклад, фрукти поштучно)

Якщо товар не підлягає маркуванню, на його упаковці повинна бути вказана країна походження. Наприклад, ящики або коробки з фруктами повинні вказувати їх походження.

Деякі товари можуть бути звільнені від нанесення обов’язкового маркування із зазначенням країни походження.

Штрафи

Якщо ваші товари ввозяться в США без маркування, потрапляють на інспекцію, в ході якої митниця виявила її відсутність, вам можуть відмовити в праві маркувати їх після виявлення/перед перепродажем. Таким чином, ви можете зіткнутися з можливістю наступних штрафів:

  1. Особливі мита на маркування можуть становити до 10% від загальної вартості продукції.
  2. Якщо товари не марковані належним чином, митниця не випускає вантаж, а також вимагати, щоб товари були промарковані або ре-експортовані з країни.
  3. Штрафи за неправдиву сертифікацію можуть досягати загальної вартості товару.
  4. Цивільні штрафи. Якщо маркування товарів змінене помилково або затемнене, штрафи можуть досягати 50 000 доларів США за кожен випадок.
  5. Кримінальне покарання: застосовується, якщо країна походження навмисно спотворена для обходу квоти або іншого обмеження.

А що, якщо маркування немає?

Хочемо нагадати, що незнання не звільняє від відповідальності, тому сумлінні 3PL оператори зайвий раз укажуть на подібний нюанс.

У деяких випадках, агенти можуть запропонувати виправити ситуацію та наклеїти етикетки за виробника, але це додаткові витрати для замовника. Тому ми настійно рекомендуємо вирішувати питання маркування з виробником/постачальником до або під час розміщення замовлення, щоб уникнути додаткових витрат і втрати часу.

Залишилися питання? Потрібна консультація з питань логістики?

Якщо у вас залишилися питання або потрібна консультація з міжнародної та складської логістики, будемо раді допомогти! Ви можете залишити заявку на сайті partnertrade.org і наші менеджери зв’яжуться з вами найближчим часом.

Ще більше актуальної інформації ви знайдете на нашій Facebook сторінці Partner Trade.

Всім продажів та швидких доставок!

корисні матеріали в нашому блозі

Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Wish – нова платформа, що продає 1,7 мільйона товарів на день. Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

читати далі
Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі