fbpx

Як у війну почати експортувати і заробляти більше: проект UCARE допоможе виробникам продавати з України за кордон

Час читання: 8 хвилин

Підприємці в Україні стикаються з багатьма викликами через війну: руйнування виробництва через бойові дії, еміграція працівників, скорочення платоспроможного попиту та відключення електроенергії. Проте українці відомі своєю здатністю адаптуватися до різних умов та подоланням криз. За даними опитувань, зараз 40% компаній дивляться на експорт як на важливий напрямок розвитку, оскільки внутрішній ринок не забезпечує достатньо платоспроможних клієнтів. Тож продаж товарів за кордон — один з небагатьох шляхів до заробітку для українських підприємців.

Завдяки санкціям проти росії та білорусі, виробники можуть знайти нові ніші для експорту своїх товарів. Однак, чи може маленьке підприємство, яке ніколи не експортувало свою продукцію, самостійно вийти на зовнішній ринок? Щоб не наробити помилок,  краще звернутися до професіоналів, які знають, як продавати за кордон з України.

Ucare by FoodTech Shelf — проєкт, що допомагає налагодити зв’язки українських виробників харчових продуктів з ритейлерами в Європі та США, створюючи спеціальні “українські полиці” у закордонних супермаркетах. Ініціатива сприяє збільшенню експорту українських товарів, промотує українських виробників на міжнародній арені та підтримує економіку України в умовах воєнного стану. 

UCARE займається логістикою, придбанням продукції, маркетингом, а також операційною роботою. Частина прибутку спрямовується на благодійність (фонди Future for Ukraine, Життєлюб, UAnimals), а також на підтримку українських проєктів у сфері FOOD TECH. Наразі UCARE активно налагоджує партнерські стосунки на ринках США, Великобританії, Угорщини, Німеччини та Польщі.

Завдяки ініціативі українські виробники навіть в умовах війни можуть розширити ринки збуту, відповідно і свої прибутки. А продуктові мережі зможуть мати єдиний канал для роботи з українськими виробниками. Участь супермаркетів у цьому проекті підвищить лояльність уже наявних покупців та залучить нових, збільшить середній чек, та вигідно виділить мережу з’-поміж конкурентів. 

Ініціатори проекту пропонують не класичну історію взаємодії “виробник-баєр”, а скоріше social-impact платформу-конструктора, інтегрувавши яку ритейлер отримує низку переваг у комерційній та маркетинговій площині. Для українських виробників участь у проекті є безкоштовною.

Що можна продавати за кордон з України?

UCARE працює практично з будь-якими продовольчими товарами тривалого зберігання (від 6 місяців) та доданою вартістю (не сировинні). 

Продукція повинна бути вироблена в Україні та привабливо упакована, має відповідати вимогам США та ЄС.  Ну і звісно, потрібно мати достатні виробничі потужності для експорту товару за кордон.

Що отримують виробники:

  • Можливість бути представленими у найбільших роздрібних мережах по всьому світу на спеціальних «українських полицях»
  • Швидкий вихід на закордонні ринки та можливість вести угоди з торговими партнерами зі всього світу, розміщуючи торги на міжнародній торговій платформі www.foodtechshelf.com
  • Сприяння в аналізі попиту, логістиці, сертифікації, локалізації, кастомізації в ЄС та США. Сприяння у фінансуванні та масштабуванні виробництва в Україні
  • Розвиток власного бізнесу та економіки України.

Які умови участі у проєкті:

  • Ваші товари виготовляються на території України
  • Ваші товари не присутні у зарубіжній мережі, в яку ви подаєте заявку
  • Якість товарів відповідає нормам ЄС і США
  • Готовность до підготовки документів для експорту
  • Достатні виробничі потужності для експорту

Як подати заявку:

Щоб подати заявку, перейдіть на сайт https://ucare.foodtechshelf.com/ua/ в розділ «Для Виробника», ознайомтеся з можливостями та умовами, натисніть кнопку «Подати заявку», заповніть усі поля в формі, прикріпіть презентацію і прайс-лист та надішліть на валідацію. Наступні кроки вам вишлють на імейл, вказаний при реєстрації. Якщо виникнуть запитання, пишіть на пошту product@ucare.foodtechshelf.com.

Партнерство з UCARE

UCARE залучає до просування українських товарів низку партнерів: державні установи, посольства, бізнес-асоціації та інститути розвитку.  Це об’єднання, синергія для досягнення загальної мети — поширення за кордоном українських товарів зокрема, та культури загалом, інтеграція України в світову економіку. Засновники проекту запрошують різноманітні бізнес-організації стати партнерами імпакт-проєкту, щоб підтримати українських виробників та популяризувати українське у всьому світі. Запити партнерства надсилайте поштою: partner@ucare.foodtechshelf.com.

корисні матеріали в нашому блозі

Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількість виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі
Що таке DBA в LLC? Коли та як додати у власну компанію?

Що означає DBA? Під поняттям Doing Business As (DBA) мається на увазі будь-яке найменування компанії, яке відрізняється від її юридично зареєстрованої назви. Воно часто використовується підприємцями, які ведуть діяльність у кількох напрямках, але бажають обмежитися реєстрацією однієї Limited liability company (LLC).  У цьому матеріалі ми порівняємо переваги та недоліки відкриття окремої компанії та додавання імені […]

читати далі