Merch By Amazon - реєстрація та заробіток на продажу футболок і принтів

Merch By Amazon, або як продавати з мінімальними вкладеннями

Час читання: 15 хвилин

За даними IT-компанії SimilarWeb, Amazon – найбільш відвідуваний торговельний майданчик у світі. На маркетплейсі працює 2,3 млн активних продавців, представлено 353+ млн товарів із понад 25 тис. категорій і підкатегорій. Зайняти свою нішу тут можуть і виробники, які спеціалізуються на друці на замовлення – Print on Demand, або POD.

Така можливість існує завдяки окремому сервісу від маркетплейса під назвою Merch By Amazon, або Amazon Merch on Demand. У цьому матеріалі поговоримо про його переваги, принцип роботи, процес реєстрації, а також крок за кроком пройдемо всі етапи запуску POD-бізнесу на Amazon.

Що таке Merch By Amazon? Особливості та принцип роботи сервісу

Merch By Amazon – платформа, яка дозволяє авторам ексклюзивного дизайну продавати продукцію зі своїми творами споживачам з усього світу. Сервіс з’явився на ринку у 2015 році, а володіє ним, як відомо з назви, e-commerce гігант Amazon.

Спочатку його було створено для продажу футболок з тематичними принтами, а його аудиторія переважно складалася з фанатів комп’ютерних та мобільних ігор. З того часу доступний продавцям асортимент значно розширився – за допомогою Мерч бай Амазон можна продавати будь-яку продукцію з унікальним друкованим дизайном, включаючи одяг, шопери, чашки, декоративні подушки, чохли для телефонів та інші аксесуари.

До зображень, дозволених для завантаження на платформу, висуваються певні вимоги. Користувачам не можна розміщувати дизайн, який:

  • Порушує чуже право інтелектуальної власності (ІВ). Ви можете розмістити на майданчику лише авторський контент, яким володієте. Не забувайте, що навіть якщо ви створили своє зображення, воно може містити елементи чи слова, які вже комусь належать. Тому перед розміщенням дизайну обов’язково перевірте його унікальність. Наприклад, скористайтесь спеціальними ресурсами для пошуку наявних торгових марок – у США це сайт Відомства з патентів та товарних знаків (USPTO).
  • Має образливе чи суперечливе значення. До таких можна віднести дизайн, що пропагує незаконні дії, що містить ненормативну лексику, що зображує насильство тощо.
  • Містить інформацію про діяльність компанії. Маркетплейс не друкуватиме на виробах контент, який закликає покупців залишити відгук про компанію, включає інформацію про доставку чи специфіку виробництва продукції або повідомляє про те, що прибуток від продажів буде переданий стороннім організаціям.

Якщо ви впевнені, що ваш контент відповідає всім перерахованим вище вимогам, до старту продажів залишилося зовсім небагато. Завантажте свій унікальний дизайн на платформу, встановіть бажану ціну, виберіть характеристики товару та додайте його опис. Далі команда маркетплейсу зробить все самостійно:

  • створить сторінку товару на торговому майданчику;
  • виготовить товар після його замовлення клієнтом;
  • доставить замовлення одержувачу;
  • здійснить післяпродажне обслуговування клієнта.

Зверніть увагу: Не варто плутати Merch By Amazon з іншим сервісом від торгового майданчика – Amazon Print. Хоча обидва вони пов’язані з друкованою продукцією на замовлення, їх цілі кардинально відрізняються. Перший розрахований на продавців – він дозволяє їм створювати та реалізовувати товари з їх дизайном. Другий орієнтований на покупців – тут клієнти можуть замовити персоналізовану друковану продукцію, наприклад, візитки, листівки тощо.

Як бачите, все досить просто – продавцю залишиться тільки дочекатися отримання гонорару за свою роботу. Поговоримо детальніше про це та інші переваги продажу мерчів на Амазоні.

Чому торгівля на Merch by Amazon – бізнес, який заслуговує на увагу?

Маєте унікальну ідею, яку ви вирішили продати? Насамперед у вас виникне питання, де це зробити найвигідніше. На сучасному ринку існує багато платформ, що спеціалізуються на торгівлі POD-товарами, і кожна з них має свої переваги та недоліки.

Наприклад, на Sellfy ви повністю контролюватимете магазин, але у нього практично немає своєї клієнтської бази, тому залучати трафік на сторінку доведеться самостійно. Etsy хоч і орієнтована на продаж ексклюзивних виробів ручної роботи, багато продавців вважають цей майданчик невиправдано дорогим для підприємця.

Щодо сервісу Мерч від Амазон, він об’єднав у собі всі найкращі якості інших платформ для продажу виробів із принтами на замовлення:

  1. Відсутність початкових фінансових вливань. Продаж футболок на Амазоні, як і будь-яких інших персоналізованих товарів, не вимагає від підприємця додаткових фінансових вливань. Маркетплейс не стягує абонентську плату, комісію за розміщення дизайну на платформі, виробництво товарів та їх доставку. Щобільше, доставка замовлення буде безкоштовною також і для клієнта, якщо він є передплатником Amazon Prime.
  2. Доступ до бази клієнтів найбільшого світового маркетплейса. За даними ресурсу AMZScout, зараз в Amazon понад 310 млн активних користувачів. Оскільки товари, розміщені на платформі через Merch by Amazon, будуть продаватися на основному маркетплейсі, ви можете розраховувати на доступ до всієї його багатомільйонної аудиторії.
  3. Широкий асортимент доступних товарів та гнучкі умови для продавців. Як ми вже згадували, сервіс не обмежує дизайнерів можливістю розміщення їхніх принтів на предметах гардероба. Ви можете продавати брендовані чашки, ручки, аксесуари для мобільних телефонів і т.д. Також будь-якої миті міняти предмети, які ви хочете реалізовувати. Для цього необхідно зайти на сторінку «Управління» та натиснути кнопку «Видалити» або «Змінити» навпроти товару з потрібним дизайном.
  4. Відсутність вимог до товарних запасів. Коли ви продаєте будь-який інший товар на Амазоні, необхідно суворо контролювати товарні запаси на складі. У випадку з Amazon Merch on Demand думати про це не доведеться – товар виготовляється за фактом його замовлення, а наявність футболок та інших предметів, на яких робиться друк, забезпечує маркетплейс.
  5. Можливість одержання пасивного доходу. Продавці, які вже мають досвід продажу на маркетплейсі, знають, що цей процес досить трудомісткий. Особливо, якщо ви обрали роботу за моделлю FBM, тобто самостійно організовуєте зберігання, доставку товарів та обслуговування клієнтів. З Merch by Amazon все інакше – ви тільки розміщуєте дизайн, а про все інше піклується маркетплейс. Тобто це свого роду пасивний дохід, який не завадить займатися іншими видами бізнесу.
  6. Висока швидкість виконання замовлень. Процес виконання замовлень для POD-товарів складається з декількох етапів. Найбільше часу, як правило, йде на створення дизайну художником (індивідуально, від кількох годин до кількох днів) і затвердження ескізу після його завантаження на сайт (до 48 годин). Якщо дизайн затверджено, клієнт отримає своє замовлення в максимально короткі терміни. На виготовлення виробу йде від одного до трьох днів, залежно від його типу, також покупцям доступний один із трьох варіантів доставки, як і для інших товарів на платформі: стандартна, дводенна і наступного дня.

Виходячи з усього вищесказаного, можна стверджувати, що продаж Amazon Merch Products – чудова ідея для старту міжнародного бізнесу, адже не передбачає істотних фінансових витрат і вимагає мінімальних зусиль з боку продавця.

Мerch by Amazon: заробіток, доступний кожному

Система винагороди продавців на платформі Amazon Merch on Demand є абсолютно прозорою. За кожну продану одиницю товару автору дизайну виплачується так зване роялті, розмір якого залежить від типу товару і становить від 13 до 37% від його вартості. При його розрахунку враховується ціна виробу, витрати маркетплейсу на його виготовлення та передбачені державою податки.

До витрат торгового майданчика створення продукції відносять витрати на:

  • необхідні матеріали;
  • виробничий процес;
  • збір, упакування та доставку замовлення;
  • повернення та обмін товару;
  • ресурси боротьби з шахрайством.

Зверніть увагу: Якщо клієнт здійснює покупку на Amazon US, податки не включаються у вартість товару, вказану на сторінці торгової платформи – вони будуть додані у процесі оформлення замовлення. На маркетплейсах Японії та країн Європи ціни зазначаються з урахуванням податків.

Розглянемо розмір роялті, який отримає автор дизайну під час продажу різних виробів, з прикладу Сполучених Штатів (без урахування податків).

ФутболкаФутболка з довгим рукавомПуловер з капюшономТолстовкаТримач для мобільного телефонаЧохол для телефонаДекоративна подушка
Ціна, $15,9920,9929,9927,9912,9914,9918,99
Роялті, $1,932,373,572,121,820,801,29
Ціна, $25,9925,9939,9937,9915,4919,9923,99
Роялті, $9,325,9610,789,602,174,285,32

Це важливо: Якщо ви займаєтеся продажами через Merch by Amazon, періодично перевіряйте розмір роялті за вашим товаром – Амазон залишає за собою право змінити його у будь-який момент. Наприклад, у серпні цього року маркетплейс скоригував роялті по попсокетам для мобільних телефонів.

Merch by Amazon: реєстрація акаунту на платформі

Щоб продавати принти на Амазон, вам доведеться зареєструвати Merch by Amazon account. У цій процедурі немає нічого складного, проте вона відрізняється від створення облікового запису на самому маркетплейсі, тому зупинимося на її етапах детальніше.

  1. Увійдіть у свій обліковий запис продавця Amazon або створіть новий, якщо його у вас немає. Для цього натисніть кнопку Sign in у верхньому правому кутку екрана.

Про те, як зареєструвати Amazon Seller Central, ми докладно писали в одному з попередніх матеріалів – «Гайд з виходу на Amazon USA: як зареєструвати Амазон-аккаунт продавця у США 2023».

  1. Надішліть запит на запрошення на приєднання до платформи. Скористатися сервісом Amazon Merch on Demand можна лише на запрошення – така умова обґрунтована жорсткою конкуренцією. Для його отримання у вас є два варіанти:
    • маркетплейс надсилає вам запрошення самостійно;
    • ви запитуєте запрошення у процесі реєстрації на платформі.

Якщо ваш варіант другий, необхідно діяти за таким алгоритмом:

  • Натисніть на кнопку «Запросити запрошення» після входу в Амазон акаунт продавця.
  • Підтвердьте свою згоду з «Угодою про надання послуг».
  • Подайте заявку на отримання запрошення. Для цього заповніть пропоновану форму, яка включає назву компанії, сферу її діяльності, також за бажанням можна вказати ваш вебсайт та іншу додаткову інформацію про бізнес.

Зверніть увагу: Разом із заявкою Амазон просить надати портфоліо автора. Тому найкращим рішенням буде “продати” свій дизайн насамперед маркетплейсу.

  1. Чекайте на затвердження заявки. Процес розгляду заявки на приєднання до Merch by Amazon може виявитися доволі довгим – від 14 днів до кількох місяців. Також слід врахувати, що відповідь необов’язково буде позитивною. Щоб збільшити свої шанси, рекомендується все ж таки заповнити поле «Додаткова інформація» – це дасть змогу команді Amazon дізнатися якнайбільше про ваш бізнес і упевнитися в його унікальності. З тієї ж причини значною перевагою стане наявність у вас власного сайту. 

Зверніть увагу: Якщо ваш запит на Amazon Merch registration було відхилено, ви не зможете подати ще одну заявку.

Покроковий алгоритм запуску POD-бізнесу на Amazon

Запорука успіху будь-якого бізнесу – ретельна підготовка для його запуску. Підприємцю необхідно продумати всі деталі, починаючи від аналізу власної ніші та конкурентів та закінчуючи розробкою ефективної рекламної стратегії. Далі пропонуємо поговорити про те, які кроки слід зробити продавцю, щоб продаж мерчів на Амазоні приніс не тільки задоволення, а й високий дохід.

Аналіз ніші

Зростання популярності товарів з ексклюзивним дизайном вражає: якщо у 2022 році ринок POD оцінювався у $5397 млн, то до 2031-го прогнозується його збільшення до $39 035 млн. Це говорить про те, що попит на подібну продукцію стрімко зростає, але також швидко збільшується кількість постачальників відповідної продукції. Щоб зайняти своє місце в цій перспективній ніші, перед стартом бізнесу необхідно провести ретельний аналіз товарів, що пропонуються на ринку, і потенційних конкурентів.

Для спрощення пошуку популярних товарів та ідей для творчості можна скористатися спеціалізованими інструментами:

  • Merch Informer. Це ресурс для нішевих досліджень, визнаний найбільш популярним серед продавців Merch by Amazon. Він дає змогу знайти найактуальніші товари, впорядкувати результати пошуку за популярністю і має інші корисні функції, про які поговоримо пізніше.
  • Creative Market, Mightydeals. Тут ви знайдете готові платні дизайни для комерційного використання.
  • Vector.me, Pixabay, Pexels і тому подібні ресурси пропонують великий вибір безкоштовних зображень для дизайнів.

Також перед початком бізнесу важливо вивчити діапазон ринкових цін на товари, які ви плануєте продавати. Щоб визначити середньоринковий показник, можна вручну вивчити цінову політику ваших конкурентів або скористатися можливостями профільних ресурсів – наприклад, Jungle Scout. Отриману інформацію слід врахувати під час формування ціни на свій дизайн.

Розробка унікального дизайну

Якщо ви вже маєте актуальну ідею ексклюзивного зображення або напису, для досягнення успіху на Amazon Merch on Demand залишилося її якісно реалізувати. В арсеналі сучасних дизайнерів є безліч інструментів, ефективних для розробки дизайну. Поговоримо про найпопулярніші з них:

  • Canva – безкоштовний графічний онлайн-редактор, який відмінно підійде для дизайнерів-початківців завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу та наявності готових шаблонів для створення різних зображень.
  • Пакет Adobe – Adobe Illustrator, Adobe Photoshop. Це інструменти для досвідчених користувачів. Вони мають розширений функціонал і виняткові можливості, проте за їх використання доведеться заплатити.
  • Resizeimage, Bulkresizephotos, Merchresize – інструменти зміни розміру зображень під формат Amazon Merch.

Крім вибору правильного програмного забезпечення, дизайнеру необхідно вивчити вимоги та рекомендації платформи до завантажених зображень та написів. Вони включають:

  • Формат зображення – RGB. Це надасть доступ до максимально широкого діапазону кольорів під час друку.
  • Роздільна здатність 300 точок на дюйм. Такі параметри забезпечать максимальну чіткість малюнка.
  • Розмір файлу, що завантажується, не більше 25 Мб. Якщо цей показник перевищено, виберіть у діалоговому вікні «Параметри» пункт «Найменший розмір файлу».
  • Мінімальний розмір шрифту – 32 пункти, мінімальна товщина лінії – 2 пункти. Дрібніші деталі будуть виглядати на одязі або аксесуарі нечітко.
  • Колірна гама малюнка або напису має максимально контрастувати з кольором предмета, на який наноситься. Варто враховувати, що вигляд напису на моніторі комп’ютера та після друку на товарі може відрізнятись.

Дотримання всіх вищевикладених правил підвищує ймовірність того, що ваш дизайн буде розміщений на платформі, а споживачі залишаться задоволені покупкою.

Якщо ви не професійний дизайнер і не впевнені в якості своїх робіт, але все ж хочете спробувати свої сили в роботі на Merch by Amazon, можете залучити до створення контенту дизайнерів-аутсорсерів. Шукайте таких фахівців на спеціальних платформах, серед яких Fiverr та 99designs.

Оптимізація сторінки товару на Amazon

Продавці Амазон, які мають справу зі звичайними товарами, створюють лістинги на маркетплейсі самостійно. Вони мають подбати про якість фотографій своєї продукції, за можливості додати відеоролики товарів. У випадку з listings Merch by Amazon ці питання бере на себе маркетплейс. Усе, що залежить від продавця – якість опису товару, який він додає в процесі завантаження дизайну на платформу.

Пошукова система Амазон працює за принципом інших систем на кшталт Google, орієнтуючись при обробці запитів користувача на ключові слова. Тому їх вибір – одне з ключових завдань при складанні опису товару. У цьому продавцям можуть допомогти спеціалізовані інтернет-ресурси:

  • Merch Informer. Ми вже згадували цей сайт, коли говорили про вибір популярних товарів для продажу на Amazon Merch on Demand. Крім продуктового дослідження, у нього є й інші корисні функції, наприклад, пошук ключових слів.
  • Helium10. Ще одна платформа, яка серед інших можливостей дозволяє продавцям аналізувати ключові слова.
  • AMZ Scout, Jungle Scout, Viral Launch. Це комплексні інструменти для продавців Amazon, які, зокрема, можуть використовуватися для підбору ключових слів.

При складанні опису товару недостатньо легко використати релевантні ключові слова. Також необхідно зробити текст простим для сприйняття та інформаційно насиченим, врахувати особливості аудиторії, для якої він написаний. Тому продавці Амазон часто звертаються за допомогою до професійних копірайтерів та перекладачів, якщо опис створюється для іноземної аудиторії.

Просування лістингу

Ефективна рекламна кампанія – запорука того, що вашу продукцію побачить цільова аудиторія. Amazon надає широкі перспективи для просування товарів, також можна використовувати в рекламних цілях зовнішні ресурси. Розглянемо докладніше рекламні можливості найбільшого світового маркетплейса.

Реклама на Amazon

Користувачам торгової платформи доступно кілька форматів реклами:

  1. Спонсоровані товари (Sponsored Products). Якщо ви оберете цю пропозицію, ваші оголошення будуть демонструватися на перших рядках результатів пошукової видачі. Також потенційні покупці побачать їх на сторінці інформації про товар та зовнішні ресурси.
  2. Дисплей-оголошення (Sponsored Display). Такі оголошення розміщуються на платформі у форматі медійної реклами та будуть показані споживачам у маркетинговій кореспонденції та на сторінках результатів пошуку, інформації про товар та відгуків.
  3. Спонсоровані бренди (Sponsored Brands). Цей формат реклами передбачає розміщення в результатах видачі вашого логотипа і до трьох товарів, що реалізуються.

Усі рекламні кампанії Амазон оплачуються за моделлю pay-per-click (PPC). Це означає, що продавець оплачує кожен перехід користувача за посиланням у рекламному оголошенні. Вартість такого переходу на маркетплейсі варіюється від $0,02 до $3.

Реклама із залученням інфлюєнсерів

На Amazon передбачена програма Amazon Influencer, яка полягає у залученні блогерів до реклами товарів, що реалізуються на платформі. За розміщення рекламних роликів на сторінках своїх соціальних мереж вони отримують невеликий гонорар від маркетплейса та суттєвішу плату від продавця. Розмір винагороди залежить від кількості підписників інфлюенсера і варіюється від кількох доларів до сум, які обчислюються в десятках тисяч доларів США.

Просування на зовнішніх платформах

Торговий майданчик Amazon тісно співпрацює із соціальними мережами – Facebook, Instagram, Tiktok, Pinterest тощо. Суть такої реклами полягає в тому, що якщо потенційний покупець зайшов на сторінку вашого товару, але не купив його, він бачитиме рекламу цієї продукції у своїй стрічці новин у соціальній мережі.

Постійні нагадування з великою часткою ймовірності призведуть до того, що клієнт передумає і захоче завершити покупку. У цьому випадку йому потрібно буде просто натиснути на рекламне посилання – і він опиниться на сторінці потрібного оголошення.

Google Ads

Це ще один спосіб збільшити продаж ваших товарів на Amazon. Ви можете скористатись такими видами реклами від Google:

  • Google Shopping Ads. Покупці бачитимуть фотографії потрібних товарів з Амазон у верхньому рядку результатів пошукової видачі.
  • Google Search Ads. Цей тип реклами передбачає демонстрацію в результатах пошуку текстових оголошень.
  • Google Remarketing Ads. Користувач бачитиме рекламу товару з Амазон, який його зацікавив, на сторінках інших ресурсів.
  • Google/YouTube Display Advertising. Передбачає показ відео- та аудіороликів, банерів з рекламою ваших товарів потрібній ЦА.
  • Video Advertisements. Це реклама, яка демонструється під час перегляду відео на YouTube.

Щоб максимально збільшити свій прибуток від продажу POD-товарів на Амазон, не заощаджуйте на рекламі. Використовуйте всі можливі канали просування, і незабаром помітите результат.

Підіб’ємо підсумки

Amazon Merch on Demand – платформа, яка дає змогу досвідченим дизайнерам і дизайнерам-початківцям продавати товари з використанням своїх робіт на найбільшому світовому маркетплейсі. Серед головних переваг цього сервісу – мінімальні фінансові та часові витрати. Це робить старт бізнесу у сфері e-commerce простим і швидким. Для досягнення позитивних результатів у цій галузі не ігноруйте чотири кроки до старту продажів POD-товарів на Amazon:

  • проаналізуйте свою нішу;
  • створіть унікальний дизайн, який матиме попит;
  • оптимізуйте свій лістинг;
  • розробіть ефективну рекламну стратегію.

Щоб збільшити шанси на успіх, зверніться до професіоналів для початку міжнародного бізнесу у сфері електронної торгівлі. Юристи компанії 4B нададуть детальну консультацію з цього питання та супроводжуватимуть вас на всіх етапах вашої роботи.

корисні матеріали в нашому блозі
Стратегії управління правами Інтелектуальної власності

Для багатьох бізнесів інтелектуальна власність (ІВ) – важлива частина їхніх бізнес-процесів та репутації, а в деяких компаній її вартість може навіть перевищувати вартість виробничих потужностей або бути основним джерелом доходу. У цій статті ми розглянемо як захистити такий цінний актив та отримати з нього максимальний прибуток. Що таке інтелектуальна власність компанії? WIPO – Всесвітня організація […]

читати далі
Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількіст2ь виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі