Реєстрація LP у Великій Британії - покрокова інструкція

Особливості реєстрації LP у Великобританії. Інструкція

Час читання: 12 хвилин

Великобританія залучає іноземних підприємців великою кількістю переваг для ведення бізнесу, у тому числі стабільною економікою, сприятливим податковим кліматом та вільним доступом до європейського ринку. Ще одна явна вигода – широкий перелік типів компаній, які можна зареєструвати у країні. Серед них різні види партнерств, публічні та приватні фірми також є можливість працювати як індивідуальний підприємець.

У цьому матеріалі йтиметься про реєстрацію у Великобританії однією з доступних організаційно-правових форм підприємства – командитного товариства (Limited Partnership, або LP). Ми поговоримо про переваги компаній такого типу, вимоги до їх засновників, а також особливості процесу їх створення та обслуговування.

Переваги реєстрації Limited Partnership у Великій Британії

Перш ніж розбиратися, чому іноземному підприємцю найвигідніше зареєструвати у Великій Британії LP, варто зупинитися на тому, що це за тип підприємства.

Limited Partnership – бізнес-асоціації, засновані:

  • одним або декількома генеральними партнерами, які приймають управлінські рішення та несуть необмежену відповідальність за зобов’язаннями компанії;
  • одним або кількома партнерами з обмеженою відповідальністю, які не контролюють діяльність підприємства, але їхня відповідальність обмежена вкладеннями в бізнес.

Партнери, які заснували командитне товариство, можуть бути фізичними чи юридичними особами.

Зверніть увагу: Не варто плутати LP (Limited Partnership, або командитне товариство) та LLP (Limited Liability Partnership, або партнерство з обмеженою відповідальністю). LLP відрізняється від LP тим, що відповідальність усіх учасників обмежена внесеними в бізнес вкладами.

Підприємці, які вирішили відкрити бізнес у Великій Британії, часто віддають перевагу LP, оскільки ця організаційно-правова форма підприємства несе для них певні переваги:

  1. Засновники командитних товариств не зобов’язані повідомляти в Реєстраційну палату дані про своїх бенефіціарів. Тобто, по суті, Великобританія надає можливість зареєструвати анонімну компанію.

Зверніть увагу: Виняток становлять LP, засновані в Шотландії – SLP. Однак це окремий тип підприємств із безліччю особливостей. Тому в даному матеріалі, говорячи про командитні товариства, ми матимемо на увазі LP, засновані в Англії, Уельсі або Північній Ірландії.

  1. Мінімальні вимоги до засновників. Створити LP може будь-яка фізична чи юридична особа, незалежно від її громадянства, резидентства та місцеперебування.
  1. Простота управління компанією. У Limited Partnership не передбачені посади секретаря та директора – управляти компанією може генеральний партнер або будь-яка довірена особа, уповноважена представляти інтереси компанії.
  1. Податкова прозорість. Вона полягає в тому, що Limited Partnership у Великій Британії – за винятком SLP – не виступають платниками податків. Весь отриманий компанією прибуток розподіляється між партнерами, які мають сплачувати податки за місцем резидентства.
  1. Можливість повного звільнення від податків. Якщо юридична особа-засновник LP зареєстрована в безподатковій зоні та не веде діяльності у Великій Британії, вона повністю звільняється від сплати податків.
  1. Спрощена система звітності для іноземців. Фінансові звіти мають готувати всі командитні товариства без винятку. Однак якщо генеральний партнер LP – іноземна компанія, здавати їх до Реєстраційної палати немає потреби.

Якщо ви вирішили вивести свій бізнес на міжнародний ринок, розгляньте Великобританію як чудову юрисдикцію для цього. Тут зареєструвати підприємство, у тому числі й Limited Partnership, вийде швидко та просто. Далі пропонуємо поговорити про вимоги до засновників командитних товариств країни.

Яких умов необхідно дотримуватися для реєстрації LP у Великій Британії?

Законодавство Великобританії дозволяє реєструвати підприємства нерезидентам, проте це не звільняє їх від відповідності певним вимогам:

  • Для заснування Limited Partnership необхідно як мінімум два партнери, один з яких є генеральним, тобто несе необмежену відповідальність за зобов’язаннями компанії.
  • Партнери можуть бути номінальними.
  • У LP має бути юридична адреса у Великій Британії. Це адреса для отримання офіційної кореспонденції – наприклад, із податкової чи митної служби.
  • Партнери з обмеженою відповідальністю не мають права втручатися в управління компанією – наприклад, санкціонувати укладання будь-якої угоди. Якщо вони не дотримуються цього правила, їхня обмежена відповідальність автоматично скасовується на законодавчому рівні.
  • Кожен партнер має зареєструватися як самостійний платник податків.
  • Максимальна кількість партнерів та учасників LP не обмежена.

Далі детальніше зупинимося на вимогах до документів та даних, які мають надати підприємці, які реєструють командитне товариство:

  • посвідчення особи керівника та бенефіціара;
  • документи, що підтверджують місце проживання;
  • імена всіх партнерів, а також дані одного з них, обраного відповідальним за отримання повідомлень від HMRC – Управління з податкових та митних зборів;
  • фактичну адресу та номер телефону, якщо вони відрізняються від юридичної;
  • характер діяльності, що планує здійснювати компанія;
  • офіційна назва Limited Partnership;
  • дата початку функціонування підприємства.

Зверніть увагу: Усі дані компанії та її засновників слід внести у спеціальну форму LP1. Після заповнення цього документа потрібно буде надати ще одну форму – LP3. Вона містить інформацію про розподіл фінансів підприємства між партнерами.

Компанія 4В надає комплексні послуги з реєстрації компаній у Великій Британії – звертайтесь до наших юристів, і ми допоможемо вам зібрати пакет документів та підготувати необхідну інформацію у найкоротші терміни.

Процедура створення Limited Partnership у Великій Британії

За даними урядового порталу Великобританії GOV.UK, станом на 2022 рік у країні зареєстровано практично 5 мільйонів компаній, і командитні товариства входять до трійки лідерів за популярністю у підприємців. Однією з причин такої популярності є відносна простота реєстрації компаній цього типу. Розберемо процес поетапно.

  1. Оберіть назву підприємства

У Великій Британії існує кілька вимог до назви компанії:

  • вона має містити формулювання Limited Partnership або її скорочений варіант – LP;
  • заборонено використовувати найменування образливого характеру;
  • назва компанії не може збігатися із зареєстрованою раніше торговою маркою – щоб цього уникнути, обов’язково проведіть пошук за наявними товарними знаками на сайті GOV.UK;
  • найменування LP не повинно містити в собі слова, що вказують на зв’язок з урядом держави або місцевими органами влади, якщо не отримано відповідного дозволу;
  • у назві компанії не повинно бути інших слів, на використання яких має бути дозвіл відповідного органу – повний перелік таких слів ви знайдете на ресурсі GOV.UK.

Крім офіційних вимог, що існують на законодавчому рівні, є кілька рекомендацій, яких краще дотримуватись, щоб уникнути проблем у майбутньому:

  • Перед реєстрацією назви LP перевірте, чи вільний відповідний домен у Мережі. У сучасній бізнес-сфері простежується чітка тенденція до цифровізації, тому з великою ймовірністю, якщо не відразу, то в найближчому майбутньому ви захочете розширити свою присутність онлайн. Особливо це стосується підприємців, які працюють в e-commerce. Починаючи бізнес на маркетплейсі, наприклад, Amazon, з часом ви можете захотіти відкрити власний інтернет-магазин.
  • Вибираючи назву для своєї фірми, зупиніться на слові чи фразі, яка викликатиме у споживачів асоціацію з вашим товаром чи послугою. Так вашу компанію буде простіше знайти в Інтернеті.

Зверніть увагу: Командитне товариство у Великій Британії може вести діяльність під ім’ям партнерів, які його заснували – для нього необов’язково вигадувати іншу назву.

  1. Реєстрація в Companies House

Щоб зареєструвати командитне товариство у Великій Британії, вам необхідно завантажити на сайті GOV.UK форму LP5 та заповнити її. Після підписання документа всіма партнерами його слід відправити до Реєстраційної палати – Companies House. До форми слід додати квитанцію про оплату реєстраційного збору.

Це важливо: Термін реєстрації Limited Partnership у Реєстраційній палаті Великобританії зазвичай складає п’ять днів. Раніше підприємці мали можливість створити LP у день подачі документів, проте зараз на урядовому ресурсі Великобританії міститься інформація про те, що послуга тимчасово не надається.

Після подання заявки на створення компанії Реєстраційна палата підготує необхідні для LP документи:

  • установчий договір, по суті, який виступає заявою, який мають підписати всі партнери як свідчення своєї згоди створити компанію;
  • статут – документ, що містить правила керування підприємством.
  1. Реєстрація як платника податків

Податкове законодавство Великобританії дозволяє генеральним партнерам подати заявку до Управління фінансового регулювання (FCA), щоб LP діяло як авторизована договірна схема (ACS). Суть цього формату роботи у тому, що це активи підприємства управляються від імені партнерів. З такого підприємства не стягується корпоративний прибутковий податок – кожен партнер сплачує податок зі своєї частки прибутку.

Зверніть увагу: Якщо ваша заявка на роботу в якості ACS прийнята Управлінням фінансового регулювання, вам необхідно повідомити про це Реєстраційну палату. Для цього заповніть Форму зміни даних підприємства, вказавши номер авторизації ACS.

  1. Відкриття корпоративного рахунку

Ведення бізнесу за кордоном передбачає відкриття корпоративного банківського рахунку. Він необхідний для розрахунку з партнерами, постачальниками, покупцями, сплати податків та інших фінансових операцій.

Для власників LP у Великій Британії відмінним варіантом буде відкриття рахунку в міжнародній платіжній системі Payoneer. Ця система надає своїм користувачам швидкі та безпечні платежі, співпрацю зі світовими маркетплейсами та розширений функціонал, який особливо оцінять власники e-commerce бізнесу. Ви отримаєте повний аналог банківського рахунку, на який зможете отримувати банківські перекази з усього світу.

Відкриття рахунку у цій системі відбувається у кілька етапів:

  1. Зареєструйте бізнес-акаунт Payoneer на сайті платіжної системи.
  2. Вкажіть дані компанії, її засновників, включаючи контактну інформацію.
  3. Введіть банківські реквізити для виведення коштів із платіжної системи.
  4. Пройдіть верифікацію облікового запису, надавши необхідні документи.

Детально про те, як зареєструвати бізнес-акаунт Payoneer, ми писали в одному з наших попередніх матеріалів.

Юристи компанії 4B спеціалізуються на відкритті бізнес-акаунтів у цій платіжній системі. Звернувшись до нас, ви отримаєте низку переваг:

  • Підтримка локальної української команди, яка, проте, добре розуміє всі тонкощі британського ринку та податкової системи. Ви зможете швидко зв’язатися з нами телефоном або в Telegram-чаті – з іноземними службами підтримки часто складно синхронізуватися через різницю в часових поясах.
  • Отримання попередніх консультацій – ще до реєстрації облікового запису – від фахівця, який згодом стане VIP менеджером команди.
  • Персональний супровід з моменту подання заявки на відкриття акаунту протягом верифікації, Due Diligence та KYC та до отримання перших платежів.
  • Швидке проходження процедури Compliance завдяки наявності локальної команди без необхідності проходити їх у кожному банку окремо.
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта – ми застосовуємо кастомні комісії, які залежать від зміни обсягу ваших надходжень протягом усього нашого співробітництва.
  • Доступ до персонального менеджера з CSM-команди та розширений доступ до інформації про новинки, майбутній функціонал та різноманітні пропозиції у разі хороших результатів роботи.
  • Відсутність потреби в корпоративному банківському рахунку – Payoneer є його повноцінною альтернативою.
  • Реквізити локальних (ACH, SEPA, BACS) та міжнародних Swift (USD та EUR) приймальних рахунків у всесвітньо відомих G-SIB банках (Citi, Barclays, First Century), де бенефіціаром платежу виступає саме компанія клієнта без згадки Payoneer.
  • Можливість випускати віртуальні та пластикові картки від Mastercard для представницьких та бізнес-витрат (багато клієнтів також використовують їх і в особистих цілях).
  • Партнерство з Airbnb, UpWork, eBay, Amazon, а для українських підприємців важливою також буде співпраця з PrivatBank та monobank. Це дає можливість швидкого виведення коштів – за результатами нашого опитування, 90% наших клієнтів одержують гроші протягом двох годин. Максимально допустимий час, заявлений системою – два робочі дні.
  • Можливість інтеграції з вашими внутрішніми системами (ERP, CRM тощо) після успішної співпраці протягом 3-6 місяців.
  • Опція авансового капіталу, що відкриває можливість кредитування бізнесу за фіксований відсоток. Зверніть увагу: Функція стає доступною після шести та більше місяців стабільної співпраці.
  • Зниження ризику блокування платежів, отже – стабільність вашого бізнесу. Наша команда Compliance інвестує свій час у попереднє затвердження і може взяти на себе довгострокові зобов’язання (2 рахунки-фактури від клієнтів + ​​2 рахунки-фактури від контрагентів).

При реєстрації в Payoneer з 4B наші клієнти отримують VIP-статус і всі перераховані вище переваги. Поспішайте – зробіть свій бізнес вигідніше та безпечніше з нами!

Податкова та фінансова звітність для LP у Великій Британії

Величезною перевагою заснування Limited Partnership у Великій Британії є те, що компанії такого типу не зобов’язані подавати фінансову звітність до відповідних державних органів.

Тепер поговоримо про податкову звітність. Компанії, засновані нерезидентами, які не провадять діяльність на території держави, мають подавати нульову податкову декларацію. Якщо ви реєструєтеся як платник податків, вам доведеться один раз на квартал подавати декларацію з ПДВ.

Можливі складнощі під час створення компанії типу LP

Раніше ми вже обговорили переваги реєстрації Limited Partnership, однак, як і у будь-якому бізнесі, у цьому процесі можуть виникнути певні труднощі. Про них краще дізнатися заздалегідь, щоб легко їх подолати, а краще запобігти.

  1. Необхідність вибору юрисдикції. У кожній із країн, що входять до складу Сполученого Королівства, діють різні правові системи. Перед реєстрацією компанії вам доведеться визначитися, де саме ви хочете відкрити бізнес – Англія, Уельс, Шотландія або Північна Ірландія. Не забувайте, що шотландські LP відрізняються від товариств інших країн, тому у будь-якому разі перед реєстрацією фірми проконсультуйтеся з досвідченими юристами.

Зверніть увагу: Яку б країну ви не обрали юрисдикцією для своєї підприємницької діяльності, вести бізнес ви зможете на території всієї Великобританії та за її межами.

  1. Неможливість набуття статусу податкового резидента для LP, усі партнери якого – нерезиденти Великобританії. Це спричиняє певну проблему – така компанія не зможе скористатися перевагою відсутності подвійного оподаткування. Однак проблема вирішується сама по собі, якщо ви не плануєте вести діяльність на території Великобританії. Як уже згадувалося вище, тоді ваш дохід не оподатковуватиметься.
  1. Обов’язкова наявність юридичної адреси компанії у Великій Британії. Фізично ваша компанія може перебувати в будь-якій іншій державі, проте юридична адреса необхідна для отримання офіційної кореспонденції – без неї зареєструвати LP не вдасться.
  1. Укладання партнерської угоди. Під час створення Limited Partnership партнери зобов’язані укласти угоду, в якій чітко прописані права та обов’язки кожного з них. Перед складанням такого документа необхідно продумати кожен його пункт, адже якщо одного з партнерів щось не влаштує, його підпис не буде отримано, а значить, підприємство не буде створено. Також надалі порушення угоди може спричинити серйозні проблеми, аж до повного розпаду бізнесу.
  1. Підготовка необхідних документів. У процесі збору необхідного пакета документів у підприємця може виникнути низка запитань. Наприклад, який документ розглядається як підтвердження місця проживання? Чи потрібно перекладати і нотаріально завіряти документи нерезидента? На всі подібні запитання вам дадуть відповідь юристи компанії 4B.

Реєстрація компанії в іноземній державі – це завжди непросто, адже підприємець не може знати всіх тонкощів оподаткування та законодавчих вимог конкретної країни. Тому рекомендуємо звернутися за допомогою до професіоналів.

Підіб’ємо підсумки

Limited Partnership – популярна у Великій Британії організаційно-правова форма підприємства. Створення такої компанії дозволяє партнерам з обмеженою відповідальністю зберегти недоторканність особистих активів, а генеральним партнерам – конфіденційність та право керувати бізнесом. Для LP передбачено лояльну систему оподаткування та спрощену систему звітності. Крім того, Великобританія сама по собі має низку переваг для підприємців, тому країну однозначно варто розглядати як юрисдикцію для реєстрації фірми.

Процедура створення компанії відбувається у кілька етапів:

  • вибір найменування для підприємства;
  • подання заявки на створення компанії в Companies House;
  • підписання установчих документів підприємства;
  • реєстрація як платника податків;
  • створення корпоративного рахунку для здійснення фінансових операцій.

На кожному з цих етапів не обійтись без експертної допомоги команди 4B. Ми допоможемо вам зареєструвати LP у Великій Британії та почати прибутковий бізнес максимально швидко.

корисні матеріали в нашому блозі
Стратегії управління правами Інтелектуальної власності

Для багатьох бізнесів інтелектуальна власність (ІВ) – важлива частина їхніх бізнес-процесів та репутації, а в деяких компаній її вартість може навіть перевищувати вартість виробничих потужностей або бути основним джерелом доходу. У цій статті ми розглянемо як захистити такий цінний актив та отримати з нього максимальний прибуток. Що таке інтелектуальна власність компанії? WIPO – Всесвітня організація […]

читати далі
Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількіст2ь виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі