Формула сайту для найкращого показника конверсії & як використати шаблони сайтів для цього?

Час читання: 5 хвилин

Існує безліч причин, які можуть вас запевнити в тому, що вашому бізнесу просто необхідний веб-сайт. Але, на жаль, сама наявність веб-сайту не гарантує збільшення кількості клієнтів. Потужні та відомі компанії знають, що їхні веб-сайти мають працювати як справжні машини продажу, які постійно залучають нових користувачів та перетворюють їх на постійних клієнтів.

Згідно з останнім опитуванням HubSpot, перші п’ять секунд часу завантаження сторінки найбільше впливають на показник конверсії. А сам коефіцієнт конверсії веб-сайту падає в середньому на 4,42% з кожною додатковою секундою часу завантаження. Тому навіть не сподівайтеся на те, що у вас буде другий шанс справити перше враження.

Ваш онлайн-проект разом із його функціоналом має вражати з перших секунд, інакше можна забути про конверсію. Але що вам зробити для того, аби ваш веб-сайт працював на вас? Можливо, є якісь особливі правила? Чи, можливо, ви можете обрати шаблони сайтів для досягнення бажаної цілі? Давайте розбиратися із цим питанням разом.

Як створити сайт, який виведе конверсію на найвищий рівень?

1. Заклик до дії (Call to Action).

Варто почати з того, що заклики до дії мають вирішальне значення для оптимізації показника конверсії. Вони привертають увагу користувачів за допомогою якої-небудь унікальної пропозицією з UI елементом (інтерфейсу користувача) для виконання певної дії.

Наприклад, це може бути заклик відвідати сторінку із оновленим асортиментом товарів або ж підписатися на розсилку новин. Кнопки CTA зазвичай вирізняються на фоні інших компонентів сайту. Вони можуть бути яскравішими за інший вміст, що наголошує на їхній важливості та заохочує залучення.

2. Цільові сторінки.

Згідно з дослідженням HubSpot, чим більше цільових сторінок компанія має на своєму веб-сайті, тим більше потенційних клієнтів вона здатна генерувати. Таким чином, співпраця дизайнерів та маркетологів може стати ключем до розробки високоякісної цільової сторінки, яка буде приваблювати велику кількість потенційних клієнтів. Не забувайте, що завжди можна використати шаблони сайтів для цільових сторінок, аби зекономити час на даному завданні. Вони, до речі, також можуть допомогти створити вам створити сайт візитку.

Джерело: https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/15424/The-Key-to-More-Leads-Create-More-Targeted-Conversion-Opportunities-Data.aspx

На відміну від звичайних веб-сторінок, цільові сторінки не використовують навігацію та посилання, що не відволікає аудиторію та зосереджує її увагу користувачів на певному продукті чи заклику до дії.

3. Відгуки.

Відгуки є надзвичайно важливою частиною демонстрації social proof (соціальних доказів). Особливо в тому випадку, якщо вони надійшли від відомих діячів чи брендів. Відгуки запевнюють відвідувачів веб-сайту, що інші користуються вашим продуктом і задоволені тим, що він пропонує. Як зазначає гігант маркетингового програмного забезпечення HubSpot, люди звертаються до оглядів на товари та відгуків до них, щоб визначити, чи довіряють вони продукту, послугам та їхнім постачальникам.

4. Ціннісна пропозиція.

Ціннісна пропозиція демонструє клієнтам, яку проблему вирішує ваш продукт. Наприклад, якщо ви є постачальником високошвидкісного Інтернету, ваша ціннісна пропозиція полягає в тому, що клієнти можуть переглядати відео на таких платформах як Netflix і YouTube без жодних підвисань. Тобто, ви не згадуєте прямо про високу швидкість Інтернету, а одразу продаєте рішення проблеми. Маркетологи зазвичай розміщують ціннісні пропозиції у верхній частині сторінки поруч із CTA (звертайте на це увагу, коли обираєте шаблони сайтів). Клієнти ознайомлюються із рішенням тієї чи іншої проблеми та переходять за посиланням, щоб зареєструватися.

5. Контактна інформація.

Люди часто відвідують бізнес-сайти, щоб знайти контактну інформацію, включаючи адреси електронної пошти та номери телефонів. Багато веб-сайтів містять ці контактні дані в рядку заголовка над основною навігацією. Тому користувачам не потрібно прокручувати або переходити на іншу сторінку, щоб знайти їх. Якщо ви вирішите використовувати шаблони сайтів, то будьте уважні та обирайте варіант, з яким вашим користувачам не доведеться перевертати сайт догори дригом. Також не забудьте атрибут HTML-посилання “tel:” або “mailto:”, щоб користувачі могли просто клікнути, аби надіслати електронний лист чи зателефонувати.

6. Ціни.

Бажання ознайомитися із цінами є ще однією причиною, чому люди відвідують веб-сайти різноманітних компаній. Тому варто використовувати шаблони сайтів, що мають таблички для порівняння тарифних планів, адже саме ця прозорість створює довіру. А дизайнери, у свою чергу, повинні завжди включати заклики до дії, щоб користувачі могли одразу обрати найбільш відповідний варіант та почати процес реєстрації.

7. Обличчя справжніх людей.

Використання релевантних фото людей для зображень продукту має вирішальне значення для встановлення зв’язку між компанією та клієнтом. Сторінка із інформацією про членів команди має містити фото ваших робітників, що зробить ваш бренд вартим довірим та додасть йому індивідуальності.

8. Негативний простір.

Негативний простір – це чудова техніка веб-дизайну для привернення уваги до певного вмісту, наприклад, тих самих закликів до дії. Звертайте увагу на шаблони сайтів, в яких дизайнери використали відповідний негативний простір для тексту та елементів інтерфейсу. Таким чином, вам буде легше покращити читабельність і розділити вміст.

9. Кейс-стаді.

Кейс-стаді є важливим компонентом для B2B сайтів, адже вони демонструють, як саме ваш продукт вирішує проблеми та забезпечує найкращі результати. Ви розповідаєте історію клієнта таким чином, щоб вона стала близькою для інших потенційних клієнтів. Іншими словами, описуєте проблему, спосіб її вирішення та результат. Майже так само як й з будь-якою книжкою, в якій є зав’язка, розвиток подій, кульмінація та розв’язка. Основною метою кейс-стаді є демонстрація чудових результатів, які будуть спонукати клієнтів до конверсії. Це й є той соціальний доказ, який надає їм більше впевненості, яка змусить обрати саме вашу компанію серед конкурентів. Зверніть увагу, що дослідження глобальної комунікаційної компанії Edelman показує, що довіра до джерел інформації є невисокою.

Джерело: https://klientboost.com/cro/how-to-make-a-case-study/

10. Швидкість завантаження сайту.

Насправді існує досить немало способів, які допоможуть вам скоротити час завантаження сторінки. Ось декілька з них.

  1. Використовуйте найкращі техніки адаптивного дизайну та оптимізуйте макети разом із вмісто для різноманітних сучасних пристроїв та їхніх екранів.
  2. Усуньте непотрібні функції, які не допомагають користувачам швидше досягати своїх цілей. Не треба додавати функції, аби вони просто були.
  3. Знайдіть способи повторного використання компонентів, щоб мінімізувати розміри файлів CSS і Javascript.
  4. Використовуйте JPG, а не PNG, масштабуйте та оптимізуйте зображення відповідно до його розташування та макету сторінок.
  5. Використовуйте SVG для логотипів та іншої графіки.

Які ж висновки?

Фокусуючись на оптимізації показника конверсії, завжди майте на увазі, що дизайн має великий вплив на те, чи принесе вам сайт бажаний прибуток. Відвідувачам необхідні буквально мілісекунди, щоб сформувати думку про ваш бізнес на основі дизайну веб-сайту. А невдалий досвід взаємодії із онлайн-проектом створює негативні настрої, що призводить до високого показника bounce rate (показника відмов) і втрати конверсії. Створення сайту на WordPress буде простішим, якщо ви вирішите звернутися за допомогою до TemplateMonster діджитал маркетплейс. Він також відповість на питання, як створити сайт безкоштовно та надасть доступ до величезної кількості плагінів та графічних елементів. Дякуємо за прочитання!

корисні матеріали в нашому блозі

Офшори та їх актуальність у сучасному корпоративному світі

За консервативними оцінками, в офшорах заховано 12-15% світового ВВП, вважають у Boston Consulting Group. Чи можна собі уявити сучасний бізнес без використання офшорів? Звісно!  Не маємо жодного сумніву, що офшори й надалі будуть активним гравцем на полі бою міжнародного бізнесу, але правила гри змінюються. Підписання Україною конвенції MLI (яка дозволяє в деяких випадках уникнути подвійного […]

читати далі
Навіщо реєструвати нерезидентам авторські права у США?

Авторське право покликане захищати форму висловлювання твори і не поширюється на ідеї, теорії, принципи, методи, процедури, процеси, системи, способи, концепції, відкриття, навіть якщо вони виражені, описані, пояснені, проілюстровані у творі. Ідеї не підлягають захисту засобами інтелектуальної власності, а методи, процедури, процеси, системи, засоби охороняються як об’єкти промислової власності. Згідно з міжнародними нормами, авторське право виникає […]

читати далі
За який термін до реєстрації патента можна розкривати інформацію про винахід, продукт, послугу

Бізнес, що розвивається, на певному етапі перестає задовольнятися реєстрацією торгових марок, копірайтом або отриманням патентів на різні дизайни. Патенти на винаходи є потужним інструментом створення нових конкурентних переваг з низки причин: Однак, за очевидності переваг для бізнесу в отриманні патентів на винаходи, на рівні малих та середніх підприємств рішення подати патентну заявку, як правило, приходить […]

читати далі