Як почати торгувати на Walmart українському бізнесу у 2023 році

За даними компанії Website Builder Expert, Walmart входить у п’ятірку найкращих світових ринків для онлайн-продажів, поступаючись лише таким гігантам галузі, як Amazon, Etsy та eBay. Що таке Walmart? Самостійний Інтернет-магазин, який водночас дозволяє продавати на своєму майданчику стороннім підприємцям. Це дозволяє розглядати платформу як повноцінний маркетплейс, що пропонує своїм клієнтам 35 різних категорій товарів.
Попри те, що основний підрозділ компанії – Walmart US – було засновано та працює в США, вона також має представництва та магазини у 24 країнах світу. Продавати товари на майданчику можна і з тих країн, які не належать до цього списку. Торгівля на маркетплейсі доступна і для українців.
У цьому матеріалі поговоримо про те, як зареєструватися на Walmart та розвивати бізнес на цій платформі. Розглянемо питання особливостей американського ринку, просування товару та організації логістики.
Плюси та мінуси маркетплейсу
Торгівля на Walmart – чудовий спосіб розширити свій бізнес шляхом виходу на закордонний ринок. За даними, наданими компанією Oberlo, 218,8 мільйона американців вважають за краще робити покупки в онлайн-магазинах, витрачаючи при цьому в середньому $5381 на людину.
Експерти припускають, що до 2026 року їх кількість зросте до 230,6 мільйона, а сума середнього чека збільшиться до $7250. Таким чином ринок США відрізняється великими перспективами для продавців з усього світу. Тепер поговоримо про те, чому варто розширити свій бізнес та вийти на Walmart.
Переваги маркетплейсу:
- Популярність платформи серед американців. За підрахунками аналітиків, у 2023 році Walmart щотижня приймає у своїх онлайн та офлайн-магазинах близько 240 мільйонів відвідувачів. Це на 10 мільйонів перевищує показник минулого року. Можна зробити висновок, що дедалі більше покупців довіряють цьому ритейлеру.
На користь визнання торгового майданчика американцями каже й інша статистика:
- За даними аналітики Statista, чистий обсяг продажів платформи у 2022 році становив $568 мільярдів.
- За даними компанії Boyden, 95 % американців роблять покупки на Walmart хоча б один раз на рік.
- На частку Walmart припадає 6,3 % ринку електронної комерції США – за цим критерієм маркетплейс посідає друге місце після Amazon.
- Порівняно невисокий рівень конкуренції. Якщо на Amazon, прямому конкуренті Walmart, у 2022 році налічувалося 9,7 мільйона продавців, то на розглянутій платформі того ж року їх було всього близько 152 тисяч. Такий стан речей дозволяє підприємцям заявити про себе та з більшою ймовірністю виділитися серед конкурентів.
- Хороші умови для покупців. Walmart привертає увагу мільйонів покупців по всьому світу вигідними цінами та унікальними пропозиціями у сфері доставки замовлень. Річ у тім, що цінова політика платформи полягає у реалізації товарів за нижчими цінами, ніж конкурентів.
Щодо доставки, вона також організована на платформі на найвищому рівні. Крім того, що Walmart має власний значний автопарк, компанія також співпрацює і з популярними в США службами доставки.
- Вигідні тарифи для продавців. Звичайно, кожен маркетплейс повинен заробляти на тому, що продавці реалізують на його майданчику свої товари. І Walmart – не виняток із цього правила. Однак, якщо порівнювати його комісії зі зборами на інших платформах, можна відзначити їхню лояльність.
Тут немає щомісячних платежів або платних підписок, як на Amazon. Єдине, що тарифікується на маркетплейсі – завершені угоди. З кожного продажу підприємець сплачує платформі певний відсоток, що залежить від категорії товару. У середньому він становить 15 %, але для деякої продукції може бути й менше – наприклад, під час продажу побутової електроніки продавцю доведеться заплатити лише 8 %. На інших маркетплейсах – наприклад, на тому ж Amazon – комісія за продаж певних товарів може досягати 20 %.
- Широкий асортимент. Ви можете продавати на Walmart у США практично будь-які товари. Тут доступні як категорії, стандартні для всіх маркетплейсів – наприклад, товари для дому, одяг, електроніка та інше, так і нетипові для торгових майданчиків товари. У тому числі на платформі можна купити харчові продукти, запчастини для автомобілів та навіть ліки.
Крім істотних переваг торгівлі на платформі, які ми обговорили вище, Walmart має і свої недоліки.
- Жорсткі цінові вимоги. З одного боку, низькі ціни дозволяють маркетплейсу збільшити товарообіг та залучити нових покупців. Це є безперечним плюсом платформи, про що ми вже сказали раніше. З іншого боку, продавці можуть все ж таки втратити частину прибутку через занижену вартість товарів. Це питання жорстко регулюється на торговому майданчику. Якщо виявиться, що на іншому маркетплейсі такий товар продається дешевше, лістинг продавця буде видалений.
- Можливі проблеми з просуванням товарів. На інших маркетплейсах володіння BuyBox є справжньою нагородою для продавців. Наприклад, на Amazon саме на товари із заповітним полем у лістингу припадає 82 % продажів. Звичайно, всі продавці прагнуть виграти перегони за BuyBox.
Однак на Walmart зробити це буде складно. Тут діє принцип «першим прийшов – першим обслужений», тобто пріоритет в отриманні Buy Box – у продавця, який розмістив лістинг певного товару першим. Обійти першопроходця можна кількома способами:
- зменшити ціну на свій продукт;
- запропонувати безкоштовну доставку;
- постійно поповнювати запас товару.
- Менша аудиторія, ніж у прямих конкурентів. Безперечно, Walmart популярний в американців, але все ж таки поступається за відвідуваністю найбільшим гравцям ринку – Amazon та eBay. За даними Statista, на сайт Amazon щомісяця заходить 2,449 мільйона людей, на eBay – 885,5 мільйона, а кількість відвідувань на Walmart складає 410,5 мільйона на місяць.
Зверніть увагу: Walmart – відмінний майданчик для розширення бізнесу. Найчастіше виходом на цей маркетплейс починають цікавитись, коли бізнес уже запущений на інших платформах.
Попри деякі недоліки, Walmart дуже активно розвивається, тому однозначно вартий вашої уваги. Проаналізуйте всі плюси та мінуси платформи та прийміть остаточне рішення, а юристи компанії 4B допоможуть вам зареєструвати компанію у США.
Як заробити на Walmart: скільки інвестувати для отримання прибутку?
За даними компанії JungleScout, річний дохід більш ніж половини дрібних та середніх продавців Walmart складає від $100 000. Щоб максимально наблизитися до такого показника, будьте готові до деяких початкових грошових вкладень:
- Послуги професійного фотографа – $100 – $250 за годину.
- Просування товарів – мінімальний денний бюджет, встановлений платформою, – $100, або $1000 на місяць.
- Комісія від продажу – від 6 до 15 % від суми угоди.
Якщо не заощаджувати на вищезгаданих статтях витрат, продажі на Walmart будуть успішними й обов’язково принесуть вам очікуваний дохід. Далі поговоримо, що потрібно для старту бізнесу на маркетплейсі.
Як почати продавати на Walmart?
Почати продажі на Walmart буде нескладно навіть для тих, хто не знайомий з платформою. Для цього потрібно:
- Зареєструвати обліковий запис на сайті торгового майданчика – із цим можуть допомогти юристи 4В.
- Створити лістинг товарів, які ви збираєтеся продавати. Тут йдеться не лише про перерахування позицій. Необхідно додати детальний опис продукції, фотографії, інформацію про ціни, доставку та багато іншого.
- Отримати схвалення від Walmart. Суть процедури полягає в тому, що команда експертів маркетплейсу має перевірити кожен товар на відповідність стандартам.
Як тільки ваші товари будуть схвалені, вітаємо – ви можете починати продавати на Walmart! Однак, щоб зберегти право торгувати на маркетплейсі, необхідно підтримувати продаж на рівні не менше 25 доларів на місяць, мати в асортименті більш як три товари та працювати з дійсним номером платника податків.
Головна складність, з якою стикаються підприємці з України, – необхідність реєстрації юридичної особи у США. Адже Walmart працює лише з американськими компаніями – корпораціями чи LLC. Щоб спростити це, зверніться до професіоналів. Команда 4B допоможе зареєструвати компанію у Сполучених Штатах і проведе детальну консультацію з інших питань, що вас цікавлять.
Як вибрати товар для продажу?
Вибір правильного асортименту для продажу на маркетплейсі – перший крок для всіх продавців Walmart. Визначаючись із позиціями для реалізації, необхідно враховувати багато деталей. Серед них – культурні особливості цільової аудиторії, переваги та звички американців. Щоб зрозуміти, які товари на Walmart мають попит, необхідно провести глибокий аналіз ринку. Допомогти в цьому можуть спеціалізовані інструменти:
- DataSpark – інструмент, який дозволяє отримати повну інформацію про товари, що продаються на Walmart. Серед доступного функціоналу – кошторис та рейтинг продажів, історія цін, перегляд даних про продавців з Buy Box, сканер штрих-коду та багато іншого.
- Walmart Best sellers – це, скоріше, не інструмент, а розділ на сайті маркетплейсу, де представлені найпопулярніші серед споживачів товари з різних категорій.
- Google Trends – сервіс, який дозволяє відстежити тенденції популярності певних ключових слів у пошуковій системі. Також відповідно до заданих критеріїв ресурс видасть вам список трендових запитів на тему, що цікавить.
- Google Ads – рекламний сервіс від Google, який надає детальну звітність у сфері пошукових запитів.
Окрім переліку корисних інструментів, ми підготували для вас ще кілька рекомендацій, які допоможуть визначитися, що продавати на американському торговому майданчику.
- Вивчіть списки дозволених та заборонених до продажу товарів. На Walmart ви можете вибрати товари з 35 різних категорій, що приємно здивує не тільки новачків, але й тих, хто має досвід роботи на інших платформах. Попри такий широкий асортимент, є тут і значний список продукції, торгувати якою забороняється. Серед таких товарів витвори мистецтва, вживані предмети, наркотичні речовини, алкоголь, зброя та ін. Повний перелік заборонених товарів ви можете знайти у документі Prohibited Products Policy for Marketplace Sellers.
- Складіть портрет середньостатистичного покупця. Щоб оптимізувати маркетингову стратегію, великі компанії проводять численні дослідження для визначення портрета свого споживача. Не став винятком і Walmart. За останніми даними, наданими компанією Zentail, вік більшості покупців онлайн-магазинів Walmart – від 23 до 38 років.
Згідно з ще одним дослідженням, проведеним Jungle Scout, клієнти Walmart прагнуть заощадити, тому для них важливим фактором при виборі ритейлера залишається ціна продукції, що реалізується.
Відповідно, вибирайте асортимент, який відповідає інтересам вказаної вікової категорії. Наприклад, це можуть бути товари для дому, одяг, дитячі товари. Також наголосіть на ціновій доступності вашої продукції.
- Проаналізуйте ринок конкурентів. Найімовірніше, ваш товар вже представлений на маркетплейсі в лістингах інших продавців. Це відкриває перед вами безліч можливостей. Проведіть аналіз цінового діапазону, визначте масштаб конкуренції та популярність товару. Зрештою, прочитайте відгуки покупців і зробіть висновок: можливо, ви зможете удосконалити продукт і завдяки цьому обійти конкурентів?
- Зверніть увагу, яка продукція найпопулярніша у вашої цільової аудиторії. Наприклад, компанія LitCommerce, експерт з багатоканальних продажів, опублікувала список 11 категорій товарів, які продаються на Walmart найкраще. До трійки лідерів входять товари для дітей, засоби для прання, а також одяг та аксесуари.
Після вибору товару для продажу можна переходити до наступних етапів підготовки до виходу Walmart.
Що важливо зробити перед реєстрацією?
Перед тим як створити на маркетплейсі обліковий запис продавця, необхідно продумати всі деталі майбутньої роботи. Зверніть увагу на такі моменти:
- Продумайте концепцію магазину. Стилістика його оформлення повинна відповідати товару, який ви продаєте і, звичайно, виділятися на тлі конкурентів. Особливо якщо ви пропонуєте товар, широко представлений на маркетплейсі.
- Подбайте про асортимент. У попередньому розділі ми вже поговорили, як вибрати товар для продажу на платформі. Тепер ви маєте зробити гарні фотографії своєї продукції, а також підготувати відеоматеріали.
- Подумайте про ціноутворення. Не забувайте, що Walmart робить ставку на вигідні для споживачів ціни. Будьте готові до того, що завищити ціни не вдасться. Щоб на торговому майданчику все ж таки вдалося заробити, заздалегідь прорахуйте майбутні витрати. Це комісія платформи, витрати на безкоштовну доставку та повернення (якщо ці послуги передбачені у вашому магазині), податкові виплати.
- Підготуйте контент англійською мовою. Якщо ви не впевнені у своїх знаннях, не варто покладатися на автоматичний переклад – скористайтеся послугами носія мови.
- Підберіть ключові слова. Щоб ваш магазин займав перші позиції в пошуковій видачі, не забувайте про SEO: підберіть ключові слова та додайте їх у назви та описи лістингів. У цьому можуть допомогти спеціалізовані послуги. Наприклад, Google Trends та Google Ads, про які ми говорили раніше у контексті вибору товарів для продажу на маркетплейсі.
- Зареєструйте компанію та відкрийте рахунок в американському банку. Нагадуємо: Walmart працює лише з юридичними особами, зареєстрованими у США. Зробити це максимально швидко та просто допоможуть юристи компанії 4B. Звертайтесь до нас для отримання безкоштовної консультації зараз.
За допомогою фахівців підготовка до реєстрації на платформі пройде без проблем. Тепер ви готові безпосередньо до створення облікового запису продавця Walmart.
Реєстрація продавця на платформі
Перш ніж зареєструватися на Walmart як продавець, рекомендуємо створити обліковий запис покупця. Для цього виконайте на сайті маркетплейсу такі кроки:
- Натисніть кнопку «Account» у верхньому правому кутку головної сторінки сайту, а потім – «Create an account».
- Після цього ви потрапите на сторінку, де потрібно ввести адресу електронної пошти. Платформа автоматично перевірить, чи існує на цій адресі зареєстрований обліковий запис.

- Після отримання підтвердження того, що обліковий запис на цей e-mail не зареєстрований, вам потрібно буде вказати ім’я та придумати надійний пароль.

- Натисніть кнопку «Create account». Вітаємо, тепер ви зареєстровані на маркетплейсі як покупець!
Переходимо до створення облікового запису продавця.
- Натисніть посилання «Sell on Walmart.com» у нижній частині екрана.

- Натисніть на кнопку «Join marketplace» праворуч вгорі вікна.

- Введіть дані на наступному екрані:
- ім’я, прізвище;
- назва компанії;
- адреса корпоративної електронної пошти;
- робочий номер телефону;
- пароль.

Зверніть увагу: вказуйте лише дійсну адресу електронної пошти, оскільки на неї буде надіслано листа з посиланням для верифікації облікового запису. Продовжити реєстрацію вийде лише після переходу за вказаним посиланням. Якщо ви все зробили правильно, то будете перенаправлені на таку сторінку сайту:

Натисніть кнопку «Go to my account».
- Введіть логін та пароль, вказані під час реєстрації.

- Після введення коректних даних ви опинитеся на привітальній сторінці Seller Center.

- Однак для початку роботи на маркетплейсі як продавець цього недостатньо – ваша компанія має пройти верифікацію. Для цього виберіть меню Business verification/Get Verified.

- Заповніть форму, що відкрилася в новому вікні:
- країну реєстрації;
- Tax ID (ідентифікаційний номер платника податків);
- назва та юридична адреса компанії.
Заповнивши потрібні дані, натисніть кнопку «Submit for review». Після цього вказану інформацію буде надіслано на перевірку.
Зверніть увагу: Після підтвердження організації поруч із назвою компанії у вашому Особистому кабінеті з’явиться зелена галочка.
- Дочекайтеся закінчення верифікації компанії, після чого заповніть фінансову інформацію в меню «Payments»/«Get paid».

- Виберіть оптимальний для вашого бізнесу спосіб доставки та повернення товару. Зробити це можна в меню «Shipping»/«Start shipping».
Зверніть увагу: На Walmart існує можливість створити облікові записи двох видів: безкоштовний – Walmart Business free account та платний – Walmart Business+ account. Останній коштує $98 на рік та дає підприємцям певні переваги. Детально ознайомитися з умовами та вигодами платного членства можна у відповідному розділі сайту компанії.
Як додати товар на Walmart?
Наступний крок до успішного продажу на Walmart – додавання лістингів або, іншими словами, карток з детальним описом товарів. Цей процес також проходить у кілька етапів:
- Для старту натисніть кнопку «Build your Catalog» на головній сторінці Seller Center.

- У вікні виберіть «Add item» у правому верхньому кутку екрана.

Зверніть увагу: щоб отримати доступ до створення лістингу, верифікація вашої організації має бути повністю завершена.
- Введіть ідентифікатор продукту: GTIN, ISBN або UPC. Це унікальний наданий конкретному продукту код. Якщо раніше він був налаштований іншим продавцем, система автоматично заповнить усі необхідні поля. Якщо він доданий вперше, вам буде запропоновано заповнити потрібні атрибути вручну.
- Вкажіть назву та категорію товару. Щоб відповідати вимогам SEO, обмежте назву продукту 75 символами. Обов’язково вкажіть бренд і назву товару, а також опціонально (якщо це стосується виробу, що продається) – стиль, кількість упаковок, розмір і колір продукту.
Зверніть увагу: Вибір правильної категорії критично важливий. Від цього залежить розмір комісії, яку з вас стягуватиме маркетплейс.
- Заповніть обов’язковий опис товару. Walmart вимагає, щоб обсяг цього розділу був щонайменше 150 символів. Зосередьтеся на перевагах продукту та цінності, яку він несе для споживачів.
- Додайте рекомендовані поля. Чим детальніше ви заповните лістинг, тим більше шансів потрапити на перші позиції пошукової видачі. Тут вам буде запропоновано вказати детальні характеристики виробу: матеріал, варіанти використання, кількість екземплярів в упаковці та інше. Всього є 10 полів по 80 символів кожне.
- Розмістіть фотографію товару. Усі фото повинні бути чіткими, хорошої якості, без сторонніх об’єктів, що відволікають у кадрі. Крім основного фото із зображенням самого виробу на білому тлі, рекомендується додавати фотографії в стилі lifestyle. Вони допоможуть потенційним покупцям «приміряти» продукт на себе.
Зверніть увагу: неякісні фотографії, які не відповідають вимогам маркетплейсу, можуть спричинити блокування лістингу.

- Заповніть інформацію про ціну товару та доставку, а також інші деталі на вкладці «Запропонувати». Потім натисніть на кнопку «Надіслати» і чекайте, поки ваш товар з’явиться на Walmart.
Якісно заповнений лістинг – перший крок на шляху до успішного продажу на маркетплейсі. Щоб збільшити свої шанси на перемогу, займіться подальшим просуванням товарів.
Як збільшити продаж товарів?
Існує кілька способів збільшити продаж ваших товарів на Walmart. Якщо ви поки що не внесли до свого бюджету витрати на рекламу, можете скористатися безкоштовним методом – рекламними значками від маркетплейса:
- Reduced Price (Знижена ціна). Для його отримання вам доведеться зробити свій товар дешевшим хоча б на 5 % від його первісної вартості.
- Clearance (Розпродаж). Це ще один значок, який допоможе залучити трафік до вашого магазину, привернувши увагу покупців на зниження вартості продукції.
- Free Shipping (безкоштовна доставка). Для багатьох клієнтів онлайн-магазинів саме умови доставки грають вирішальну роль для замовлення товару. Пропозиція безкоштовної доставки допоможе вашому лістингу опинитися в ТОПі видачі, а швидке транспортування замовлення залучить ще більше покупців.

Якщо ви все ж вирішили вкласти гроші в просування своїх товарів, зверніть увагу на спонсоровану пошукову рекламу від Walmart. Існує два види такої реклами:
- Sponsored Products ads (Оголошення про спонсоровані продукти). Вони з’являються на сторінках з відповідними результатами пошуку та шляхом вигідного розміщення першими трапляються на очі покупцю.

- Sponsored Brands (Спонсоровані бренди). Щоб скористатися цією пропозицією, продавцю необхідно зареєструвати свій бренд на Walmart, тобто стати власним брендом маркетплейсу. Така реклама передбачає максимальну видимість вашого логотипа та продукту у результатах пошуку.

Це важливо: Уся реклама на Walmart побудована на моделі CPC – «оплата за клік». Це означає, що ви платитимете за кожен клік потенційного покупця за платним оголошенням.
Використання зовнішніх джерел для збільшення продажів
Крім реклами товарів за допомогою внутрішніх можливостей торгового майданчика, хороші результати дає використання соціальних мереж та пошукової системи Google. Дотримуйтесь деяких рекомендацій, щоб ваш бізнес на Walmart став по-справжньому прибутковим:
- Дотримуйтесь вимог маркетплейсу до товарів і сервісу. Якщо ви щось зробите не так, Walmart може лояльно поставитися до невеликих недоліків і опублікувати оголошення. Однак це завадить вам просувати свій товар за допомогою найпопулярнішої пошукової системи у світі. Річ у тому, що маркетплейс платить Google за відображення оголошень у результатах пошуку, але потрапити у видачу можуть тільки ті з них, які відповідають вимогам Walmart до цін, якості та наявності товару.
Також маркетплейс співпрацює у питаннях реклами з популярними соціальними мережами. Якщо клієнт переглянув оголошення, але не купив товар, пізніше воно з’явиться в його стрічці в одній із соціальних медіа – наприклад, у Facebook. Це чудовий спосіб нагадати про незавершену покупку та допомогти покупцеві швидко повернутися на сторінку потрібного магазину.
- Боріться за свою аудиторію у соцмережах самостійно. Публікуйте інформаційні відеоролики на Youtube, створіть цільові сторінки з вашим асортиментом у Facebook та Instagram. Також гарною ідеєю буде звернутися за допомогою у рекламі товару до відомих блогерів. Згідно з дослідженням, проведеним компанією Morning Consult, 50 % мілленіалів довіряють при виборі товару думці інфлюєнсерів. А як ми згадували вище, саме люди віком 23-38 років є основною аудиторією Walmart.
В умовах жорсткої конкуренції, якою славиться сучасний ринок e-commerce, грамотно вибудована рекламна стратегія – запорука того, що ваш бізнес розвиватиметься і стане справді прибутковим.
Організація логістики товару
Ще кілька років тому всі зобов’язання щодо зберігання та доставки замовлень покупцям Walmart лягали на плечі продавців. Але у 2020 році маркетплейс виправив ситуацію. Усі підприємці отримали доступ до Walmart Fulfilment Services – служби, яка бере на себе зберігання запасів, збирання та пакування замовлень, доставку товару, оформлення повернення та інші обов’язки з обслуговування клієнтів.
Виконання замовлень за допомогою WFS несе низку переваг для продавців:
- Висока швидкість доставки. Товари додаються до програми Walmart+, тобто ви отримуєте гарантію, що замовлення будуть безкоштовно доставлені вашим клієнтам протягом двох днів.
- Простота використання. Для здійснення доставки вам достатньо передати запаси товарів у Walmart Fulfilment Centers. Завдяки цьому замовлений товар завжди буде в наявності та готовий до відправки покупцю.
- Зростання продажів. Ви зможете вдвічі збільшити конверсію шляхом додавання до вашого оголошення тегів TwoDay Delivery та Fulfilled by Walmart.
Зверніть увагу: Виконання замовлень за допомогою WFS можливе лише в межах Сполучених Штатів Америки.
Цінова політика Walmart у сфері виконання замовлень дуже лояльна до продавців: тут відсутня щомісячна комісія. Платити доведеться лише за фактично виконану послугу. Її вартість варіюватиметься залежно від ваги, розміру вантажу та пори року – з жовтня по грудень, у так званий, піковий сезон, доставка коштує дорожче.



Підіб’ємо підсумки
Щоб створити та розвивати успішний бізнес на одному з найбільших у світі торгових майданчиків, розберіться, як працює Walmart:
- вивчіть цільову аудиторію;
- виберіть відповідні для продажу товари;
- зареєструйте американську компанію та відкрийте банківський рахунок;
- створіть обліковий запис продавця та якісні лістинги;
- займіться просуванням своїх товарів;
- організуйте логістику.
Щоб усі процедури пройшли швидко та без помилок, зверніться за допомогою у відкритті бізнесу у США до професіоналів. Експерти компанії 4В допоможуть у вирішенні юридичних питань, а ви зможете зосередитись на досягненні глобальних бізнес-цілей.
Залишити коментар
Сподобалася стаття? Будемо вдячні за коментарі та репости
Ваша адреса email не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *