Помилки при пошукові та аналізі вилок, на яких ви втрачаєте час і гроші

Час читання: 5 хвилин

Думаю, не буде помилкою, якщо скажу, що на 100% продавців ОА та Wholesale на Амазон самі шукали свої перші вилки. Одні так і продовжують робити це самостійно, інші надають перевагу купляти вигідні угоди, а треті винайняли команди ресерчерів.

В цій статті ми проаналізуємо основні помилки, на яких підприємці втрачають час, гроші, а ресерчери – ще й репутацію.

Помилка №1: Покладатись на інтуїцію

Кожному підприємцеві інколи приходять ідеї, в яких у голові феєрверк, а в животі метелики. “Так, це воно! Я цілком впевнений! Це геніально, товар розметуть, як гарячі пиріжки”.

І так дійсно буває. Але тільки у досвідчених продавців, які протестували багато вилок, потратили даром немало грошей та отримали досвід болючих провалів.

Так що якщо ви тільки розпочинаєте і вам приходить така ідея, то її необхідно перевіряти особливо ретельно, набагато уважніше, ніж інші варіанти. Тому що на емоціях можна дуже легко проігнорувати деталі, які перетворюють карету в гарбуз.

Помилка №2: Не користуватись спеціальним софтом

Ніхто не сумнівається, що для закручування трьох сотень шурупів краще взяти шуруповерт, ніж ручну викрутку. Так і для аналізу товарів на Амазон краще користуватись спеціалізованими інструментами, тим більше, що їх сотні. Легко знайти інструмент, який оптимізує будь-який етап процесу, від швидкого аналізу видачі до детального аналізу перспективних варіантів.

Найпопулярніший софт, яким користуються всі амазанщики без винятку – це Keepa,яка показує дані про історію розпродажу товару.

Ще один цінний інструмент – сімейство плагінів Seller Assistant App, які виводять всю важливу інформацію про товар прямо на сторінки Амазону. Ці плагіни прискорюють аналіз в кілька разів.

Помилка №3: Незнання правил Амазон

Деякі правила Амазону загальновідомі, про інші дізнаєшся тільки тоді, коли особисто з ними зіткнувся. І може виявитись, що ідеальний на перший погляд товар непридатний для продажу.

Про що необхідно пам’ятати завжди?

  1. Закриті категорії. Це ті групи товарів, для яких попередньо потрібно отримати дозвіл від майданчика. Актуальний список закритих категорій можна побачити в Селлер централі.
  2. Заборонені або обмежені в продажі товари. Деякі товари не можна продавати, навіть якщо у вас є дозвіл торгувати в цій категорії. На щастя, є офіційний список таких товарів.
  3. Товари зі спеціальними умовами доставки або збереження: великогабаритні, крихкі, займисті, товари, що тануть. Для продажу таких товарів краще заздалегідь оцінити свої сили та можливі ризики. Для більшості новачків це не надто вигідні варіанти.

Помилка №4: Ігнорувати вимоги брендів

Крім правил Амазону у багатьох брендів можуть бути свої вимоги. Крім цілком очевидної історії з Private label, деякі бренди можуть вводити обмеження для тих, хто хоче їх продавати.

Наприклад, у виробника можуть бути заключені договори на ексклюзивну дистрибюцію з іншими продавцями, або є обмеження в ціновій політиці.

За продажу деяких товарів без спеціального дозволу від виробника можна отримати так звану «скаргу на інтелектуальну власність». Такі скарги – поширена причина блокування лістингів та аккаунтів.

На щастя, виявити більшість потенційно проблемних брендів дуже легко. Достатньо установити безкоштовний плагін Seller Assistant App / Warning, який показуватиме повідомлення про можливі скарги.

Робота плагіна Seller Assistant, який повідомляє про можливі ризики порушення прав на інтелектуальну власність.

Помилка №5: Не перевіряти поставщика

Новачки легко можуть наштовхнутись на недобросовісного поставщика: Інтернет-магазини, які візьмуть передоплату, але товар не відправлять. Таке буває.

Якщо ви знайшли поставщика самостійно, то його потрібно обов’язково перевірити в списках, які створюються та поповнюються іншими продавцями.

Два найбільш надійних і перевірених списки знаходяться на сайтах Tactical Arbitrage та OAXray.

Що обов’язково повинно бути на сайті потенційного поставщика?
 

  1. В розділі «Контакти» повинна бути вказана адреса офісу та американський номер телефону (якщо ми говоримо про американських поставщиків). Також вони, як правило, приймають оплату через PayPal. Зазвичай. Значок PayPal вказаний на сайтах знизу.
  2. Посилання на їхні соцмережі: Facebook, Instagram, Pinterest повинні вести на живі сторінки.

Помилка №6: Не рахувати супутні витрати

Дуже поширена помилка – вважати вилку вигідною лише виходячи із ціни закупівлі та ціни продажі. Загальне правило: різниця повинна бути мінімум у 2 рази. Але не завжди такої різниці достатньо, щоб покрити всі супутні витрати.

В оцінку маржинальності обов’язково потрібно закладати:

  • вартість доставки від поставщика до Амазону або препцентру;
  • послуги препцентру;
  • комісії Амазону;
  • податки, специфічні для країни, в якій зареєстрована компанія.

Приблизно оцінити ці розтрати допомагає спеціальний софт. Однак не варто сприймати ці цифри як істину в останній інстанції, адже жоден калькулятор не знає точно всіх ваших операційних затрат.

Помилка № 7: Не враховувати специфіку категорії

Правила Амазону, законодавство країни і звички покупців впливають на маржинальність багатьох категорій та окремих товарів.

Так, для одягу та взуття характерна велика доля повернень, до 50% від усіх покупок. І зовсім не тому, що товар неякісний. Це просто специфіка законодавства США, яке максимально лояльне до покупців:їм дозволено повертати що завгодно. Все це ви оплачуєте зі своєї кишені: і повернення грошей, і зворотню доставку , і утилізацію зіпсованого товару.

Деякі товари марковані Амазоном як крихкі. Зазвичай це посуд і декор зі скла або кераміка. Для таких товарів потрібно закладати додаткові гроші на правильну упаковку і якийсь відсоток на неминучий бій. А все це мінус до прибутковості вилки.

Помилка № 8: Не перевіряти варіації

Дані про варіації товарів Амазон інколи виводить дуже дивним способом. В одних випадках він об’єднує всі відгуки та рейтинги в одну підбірку, в інших виводить для кожної варіації окремо. Якщо не врахувати цей нюанс, то є шанс вибрати варіацію, яка не продається.

Крім того, у деяких поставщиків є спеціальні умови закупівлі. Може виявитись так, що не можна купити ходовий розмір або колір, доводиться брати все в тій або в іншій пропорції. Відповідно прибуток розподіляється по всій сукупності товарів, а частина грошей виявляється замороженою в непопулярних позиціях.

Ще одна помилка, яку можна допустити через неуважність – це товари в неправильній фасовці. Наприклад, на Амазон продається упаковка із 3 штук, а поставщик їх продає у фасовці по 8. Для вас це означає додаткові розтрати на послуги препцентру по перепакуванні товару і комплектації сетів.

Помилка № 9: Аналізувати товари за реферальним посиланням

А ось це помилка, яку іноді допускають навіть досвідчені продавці та ресерчери. За період роботи накопичуються бонуси, реферальні програми, спеціальні знижки на різних сайтах, або на самому Амазоні на цей товар акція. І дуже легко випустити з уваги, яку саме ціну ви бачите.

Сторінка товару з реферальним посиланням

Сторінка товару без реферального посилання

Тому завжди! Завжди очищайте посилання, щоб бачити реальні умови продажу та кількість варіацій.

Курс «Пошук та аналіз товарів на Амазон»

Насправді інформації про пошук вилок в Інтернеті дуже багато. Окремі вебінари та курси платні і безоплатні, багато статтей та інструкцій. Вся ця інформація – зовсім не секрет. При наявності вільного часу. Терпіння та деякої суми грошей на експерименти, всі тонкощі можна освоїти самостійно.

Уникнути цих помилок допомагає курс «Пошук та аналіз товарів на Амазон». Зараз проходить вже 14-й потік, на якому підприємці і ресерчери вчаться знаходити вигідні вилки.

В чому переваги курсу?

  • Приступаємо зразу до практики! Вчимося шукати товари вже після першої лекції.
  • 6 домашніх завдань, які перевіряються дуже ретельно з детальним розбором всіх помилок.
  • Закрита група, в якій можна спілкуватися і задавати будь-які питання по пошуку товарів.
  • Працюємо як в груповому, так і в індивідуальному форматі.
  • Після завершення курсу у вас на руках вже буде 20 гарантовано вигідних вилок.

Хочете навчитися ресерчити або закрити прогалини в знаннях і практиці по пошуку вилок, тоді пишіть мені, Олені Ольшевській в фейсбуці.

Трохи про мій досвід

Шукаю товари для Амазону з 2016 року. Протестувала більшість інструментів та методик пошуку і зрозуміла, що вони ігнорують більшість важливих критеріїв оцінки вилок. В результаті розробили власну систему, яка враховує всі деталі.

Коли поступив запит на підготовку ресерчерів для комерційного проекту, систематизувала свої знання, розробила програму й організувала цей курс. З тих пір допомагаю своїм учням знаходити прибуткові товари.

Для мене важливо, щоб мої студенти покладалися не тільки на софт, але й вміли оцінювати перспективи товару комплексно, із врахуванням всіх факторів. Тому багато часу приділяю зворотньому зв’язку та розбору помилок, а також навчаю звертати увагу на економіку реального бізнесу.

корисні матеріали в нашому блозі

Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Wish – нова платформа, що продає 1,7 мільйона товарів на день. Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

читати далі
Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі