Brand Registry на Amazon: етапи реєстрації і можливі проблеми

Час читання: 5 хвилин

Ранній доступ до акцій під час розпродажу,

а також деякі закриті акції тільки для учасників цієї програми.

У 2016 році 95% всіх відправлень компанія робила через “Нову Пошту”, але не бажаючи залежати від стороннього перевізника, відкрила перше відділення KastaPost. Зараз їх більше 130 і компанія озвучила плани довести їх кількість до 500 до кінця 2021 року. Особливості відділень KastaPost – швидка доставка онлайн-замовлень, зручні примірочні і можливість повернення товару.

Але найважливіші трансформації почали відбуватися в 2018 році.

Після цього в вашому обліковому записі продавця (в Seller Central) з’явиться вкладка Brands, а через 48 годин ваші лістинги підв’яжуться до Brands Dashboard.

Все ідеально? Так, але бувають випадки, що щось може піти не так.

Можливі проблеми в процесі отримання Amazon Brand Registry

У цій частині ми розберемо підводні камені, які можуть перешкодити в процесі реєстрації бренду на Amazon і як виправити ці помилки.

Не підходять фотографії

Якщо щось не так з фото, відправленими з заявкою на реєстрацію бренду, ви можете отримати повідомлення такого змісту:

  • “We are unable to approve your application at this time due to the following reason.
    The product images provided in your application do not display your brand name on the product.”
  • “Computer generated images are not acceptable.”

Це означає, що потрібно повторно завантажити фотографії і на цей раз вони повинні відповідати вимогам маркетплейса.

Порушення в акаунті

Останнім часом досить часто, як на нові так і на старі акаунти, при спробі реєстрації бренду в Brand Registry by Amazon, стало приходити повідомлення такого змісту: “The Applicant has been involved in abusive conduct …”

Що все це може означати?

  1. Заблокований один з маркетплейсів.
  2. Заблокований аккаунт, який пов’язаний з вашим або один з його маркетплейсів.
  3. Занадто багато порушень по інтелектуалці в акаунті, або в інших акаунтах, якими вам дозволяли користуватись.
  4. Скарги на ваш бренд від покупців або конкурентів.
  5. Помилка Амазон.

І якщо з першими чотирма пунктами все ясно, то п’ятий пункт – не зовсім зрозумілий для прийняття рішення про подальші дії.

Рекомендую в першу чергу після заповнення і відправки нової заявки, у відповідь на отриманий кейс, відразу написати прохання про надання докладної інформації, приблизно такого вигляду:

«Could you be so kind and clarify what`s mean that I`m involved in abusive actions with your arguments and explanation.

Додатково рекомендую зв’язатися з підтримкою Amazon, заповнивши форму Contact US на сайті https://www.amazon-brand-registry.com/eng/contact_us і пояснити ситуацію, що склалася.

Не доступні Brand tools, A + content, Brand Vine

Часто стикаємося зі зверненнями клієнтів відкрити їм Full Benefits of Brand Registry. Причина – після реєстрації бренду відсутня вкладка Brands.

Насправді помилка криється в тому, що ваш обліковий запис не має право на використання бренду. Ситуація виникає тому, що людина, яка вказана контактною особою в акаунті і власник торгової марки – різні люди.

Якщо ви звернетеся в підтримку маркетплейса, то отримаєте приблизно таку відповідь:

“The tool is only available to sellers who own the brand.”

В цьому випадку, вам необхідно переоформити торгову марку на контактну особу. Але якщо ви не хочете так ризикувати, то можна залишити ТМ на собі, але додати контактну особу в власники бренду.

Реєстрація через user permission

Не менш часта проблема, коли клієнти не повідомляють, що вони працюють через user permission, і починають реєстрацію не через оригінальний акаунт. В цьому випадку у вас також стануть недоступними Full benefits.

План дії такий: спочатку потрібно видалити Brand з цього аккаунта (в Brand Registry кабінеті є пункт в підтримці, по видаленню бренду), а потім заново його зареєструвати з Seller Account.

Не з’являються лістинги в Brand Dashboard

Якщо лістинги не з’являються в меню Dashboard, то можливі декілька джерел проблем:

  1. Повне неспівпадання бренду на лістингу і в Brand Registry
  2. Незначна різниця між брендом на лістингу і в Brand Registry (відсутні декілька букв, наприклад)
  3. Це не ваш лістинг

В цьому випадку потрібно оновити лістинг, шляхом його видалення і відновлення, або через Template list (він же Flat file).

На закінчення

Насправді процес реєстрації бренду в програмі Amazon Brand Registry не такий вже і складний, але є деякі нюанси, незнання яких може закінчитися помилкою. І судячи по форумах амазонщиків, пошук рішення може тривати тижнями або навіть місяцями.

Якщо ви потрапили в скрутне становище при реєстрації бренду, не можете правильно ідентифікувати помилку, на яку вказує підтримка маркетплейса, або вам потрібна реєстрація торгової марки в США, Китаї або країнах ЄС – звертайтеся до нас. Оцінимо і вирішим цю проблему в максимально стислі терміни.

Обов’язково стежте за оновленнями нашого блогу, ми ще не раз будемо піднімати тему Amazon Brand Registry та розбирати кейси, присвячені цьому сервісу.

Бажаємо гарних продажів на Amazon!

корисні матеріали в нашому блозі

Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Wish – нова платформа, що продає 1,7 мільйона товарів на день. Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

читати далі
Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі