Помилки при верифікації європейських аккаунтів Amazon-підприємців

Останнім часом все частіше виникають проблеми при верифікації аккаунтів продавців на європейському Amazon (Seller Account EU). Давайте розберемось, що саме відбувається.

Проблеми починаються зі звичайного запиту інформації про постачальників. У ході листування з Amazon (і наданні всіх необхідних даних), підтримка сервісу перестає відповідати на повідомлення і зупиняє процес верифікації аккаунта. 

Проаналізувавши декілька подібних випадків, ми прийшли до висновку, що підтримка Amazon часто плутає країну резиденства продавця та його постачальника.

Наведемо приклад, який добре ілюструє подібні ситуації.

Дії підтримки Amazon реально можуть виводити з себе, але не впадайте у відчай,
у більшості випадків проблеми можна вирішити.

Наш клієнт реєструвався на європейському Amazon, використовуючи свою американську компанію. При цьому він вказав, що його постачальник знаходиться в Україні.

Через деякий час було отримано лист від Amazon, в якому зазначалось, що згідно з правилами Amazon, продавець не може бути резидентом цієї країни (в даному випадку України). Нам вже зустрічалися аналогічні ситуації, де країною резидентства виступали Росія та Словенія, тому така ситуація може траплятися і з громадянами інших країн.

Ситуація погіршувалася ще й тим, що в кінці листа від Amazon, підтримка повідомляла, що вони можуть не відповідати на подальші звернення. І дійсно, скільки покупець не писав – відповідь не надходила.

У даному випадку ми стикаємося з людським фактором, помноженим на формалізм, який сповідується підтримкою Amazon

Можна було б припустити, що листи, які представляють інформацію про постачальників були написані неправильно або в них бракувало якоїсь інформації. Але ні, з листами все було нормально.

Висновок простий: у даному випадку ми стикаємося з людським фактором, помноженим на формалізм, який сповідується підтримкою Amazon. Не заглиблюючись в ситуацію, помітивши розбіжність в резидентстві компанії та продавця, служба підтримки просто блокувала подальше спілкування.

Однак не все так страшно, як здається на перший погляд. Всі ці ситуації були все-таки успішно вирішені, і клієнти змогли продовжити верифікацію своїх аккаунтів.

Замовте БЕЗКОШТОВНУ консультацію

Гарантовано надамо цінну інформацію безпосередньо для вашого бізнесу

Інші кейси
команди 4b

Фінальна відмова патентної експертизи – не привід втрачати надію

Фінальна відмова – маркер того, що шанси на отримання патенту наближаються до мінімуму. Але цей кейс свідчить: не варто прощатися з уже зробленими інвестиціями в охорону прав інтелектуальної власності.

Додаткова верифікація акаунтів, які досягли виплат в розмірі 15 тисяч євро

Нормальна практика на європейських амазон-акаунтах проводити додаткову верифікацію при досягненні ліміту виплат 15000 євро. Але не завжди все відбувається гладко і з першого разу.

Отримання DBA в Делавері

Що робити, коли новий продукт не поєднується зі старою назвою компанії? Можна отримати DBA і запускати новий товар під новим ім’ям. Цей же спосіб чудово підійде в разі, якщо потрібно провести ребрендинг компанії.