Необережна поведінка з платіжними даними може призвести до блокування Amazon-аккаунта

Як Вам таке: Ви робите покупку на Amazon (наприклад, нові навушники своїй дитині), а на наступний день виявляєте, що Ваш аккаунт Seller Account на Amazon заблокований? Жахливий сон? Ні, цілком реальна ситуація.

До нас звернувся клієнт з проханням по розблокуванню аккаунта продавця на Amazon. На перший погляд, це було звичайне блокування, однак, розібравшись в ситуації детальніше, ми помітили дещо незвичайне.

Невелика вступна інформація: Amazon дозволяє на один email реєструвати декілька аккаунтів: аккаунт продавця, Merch by Amazon та Kindle Direct можуть без проблем бути зареєстровані на одну електронну пошту. Найцікавіше, що при реєстрації в якості продавця в Seller Central Вам стає доступним аккаунт покупця.

І ось в нашій ситуації відбулося наступне: Amazon заблокував аккаунт покупця, а якщо електронна пошта одна і та ж, то людина автоматично втратила доступ і в аккаунт продавця.

Причина блокування: людина просто намагалась замовити товар, але при спробах оформлення замовлень декілька разів змінювалась адреса доставки, і увага (!) банківські карти. Адреса доставки вказувалась як російська, так і американська.

Схожа проблема з блокуванням аккаунта продавця через проблеми з аккаунтом покупця описана на форумі продавців на Amazon. Подібних постів на форумі не мало і, на жаль, не всі історії закінчуються добре.

Спроби зв’язатися з підтримкою Amazon з аккаунта продавця були безуспішними, тому було прийнято рішення виходити на Amazon з аккаунта покупця і це спрацювало. В результаті ми отримали відповіді навіть на ті листи, які писали з Seller Account.

Все вирішилось досить просто: підтримка запросила декілька документів і аккаунт був успішно відновлений.

Намагайтеся не використовувати аккаунт покупця, який зареєстрований на той самий email, що seller-аккаунт для здійснення покупок Amazon. Зареєструйте інший аккаунт покупця на альтернативний email або використайте аккаунт покупця, що зареєстрований на іншу людину (дружину/чоловіка, родичів).

Чи типова така ситуація? Так, час від часу такі проблеми трапляються з Amazon-підприємцями.

Якщо Ви погортаєте форум продавців на самому Amazon, то виявите топіки з темою “мій аккаунт продавця заблокований через аккаунт покупця датовані і 2010 роком, і 2019 (трохи вище Ви бачите один такий топік). Amazon дуже насторожено ставиться до різних правок в профілі аккаунтів, особливо до зміни платежів і “різкого переміщення” людини з однієї країни в іншу.

Цей випадок підносить нам декілька уроків, які варто взяти на замітку всім Amazon-підприємцям:

  • Не використовуйте аккаунт продавця, який створюється разом з реєстрацією seller-аккаунта. Заблокувати Ви його не зможете, нехай собі просто існує без будь-якого руху;
  • Для здійснення покупок на Amazon зареєструйте аккаунт покупця на інший email або використовуйте аккаунт покупця чоловіка/дружини, родичів;
  • Уважно ставтесь до заповнення платіжних даних, особливо звертайте увагу на ім’я та прізвище, також по можливості стежте за тим, щоб країна в білінг-адресі карти співпадала з країною доставки. Останнє нечасто стає причиною проблем, але таке теж траплялося;
  • Якщо Ваше замовлення на Amazon не проходить з декількох перших спроб – відкладіть покупку на добу, не варто перебирати всі доступні банківські карти або різко міняти адресу доставки;
  • Але якщо все таки неприємність вже трапилась і Ви не можете потрапити в seller-аккаунт через блокування аккаунта покупця – постарайтесь з’ясувати у підтримки Amazon причину блокування та вирішити проблему з аккаунтом покупця в першу чергу.

Хочемо зауважити, що такі проблеми найчастіше трапляються з парою аккаунтів: аккаунт покупця – аккаунт продавця. Наскільки нам відомо, при блокування інших аккаунтів: Merch by Amazon або Kindle Direct, зареєстрованих на один email з seller-аккаунтів, останній не блокується та доступ в Seller Central зберігається.

Замовте БЕЗКОШТОВНУ консультацію

Гарантовано надамо цінну інформацію безпосередньо для вашого бізнесу

Інші кейси
команди 4b

Відхилення заявки на отримання Amazon Brand Registry в США

Фінальна відмова – маркер того, що шанси на отримання патенту наближаються до мінімуму. Але цей кейс свідчить: не варто прощатися з уже зробленими інвестиціями в охорону прав інтелектуальної власності.

Фінальна відмова патентної експертизи – не привід втрачати надію

Фінальна відмова – маркер того, що шанси на отримання патенту наближаються до мінімуму. Але цей кейс свідчить: не варто прощатися з уже зробленими інвестиціями в охорону прав інтелектуальної власності.

Додаткова верифікація акаунтів, які досягли виплат в розмірі 15 тисяч євро

Нормальна практика на європейських амазон-акаунтах проводити додаткову верифікацію при досягненні ліміту виплат 15000 євро. Але не завжди все відбувається гладко і з першого разу.