Хвиля масового блокування аккаунтів покупця що тягне за собою неможливість входу в аккаунт продавця

При реєстрації аккаунту продавця автоматично створюється аккаунт покупця, причому  негативний стан аккаунта продавця викликає проблеми із аккаунтом покупця, тому дуже важливо приділяти увагу кожному із аккаунтів. 

Ситуація 

Декілька тижнів тому багато клієнтів отримали повідомлення про блокування їх аккаунтів покупців із  таким текстом :” We have suspended your Amazon account. Why did this happen? We took this measure because the information available to us indicates that you may have provided inaccurate information to Amazon or used your Amazon account in violation of our conditions of use policy. This decision was made through a combination of automation and expert human review.”, також скрін прикріплюю 

Рішення 

Перший крок – це визначення шляху апелювання та стратегії. Оглянувши дані – ми зрозуміли, що даний кейс потрібно вирішити шляхом звернення до відповідної команди, електронну пошту якої Амазон вказав у своєму листі щодо блокуванню аккаунта. Часто у нашій практиці ми зтикались із тим коли Амазон не відпвідав із профільної пошти, в такому разі ми приняли рішення апелювать до команди Джефф, і якщо даний шлях також буде не вдалий, то вдатися вже до звернення американских служб( таких як захист прав споживачів та інша) 

Другий крок – це визначення причини блокування, було детально проаналізовано процес  реєстрації аккаунту, документів котрі були подані до Амазон, та знайдено першопричину. 

Третій крок – підготовка апеляції,  в апелляції ми чітко вписали причини того що сталось, а також кроки я ми прийняли та будемо приймати для того щоб таких проблем ніколи більше не повторилось.Також із нашої сторони були додані документи котрі верифікують бізнес клієнта. 

Результат 

Через 20 годин після відправки апеляції аккаунт клієнта був відновлений. 

Рекомендації 

Рекомендуємо проводите реєстарції аккаунтів з першого разу використувуючи автентичні документи.  Для цього потрібно дуже ретельно підійти до перевірки документів перед реєстрацією,щоб всі документи відповідали https://sellercentral.amazon.com/help/hub/reference/external/QRP483PDN88Q3M9.

Якщо  ж ви зтикнулися труднощами і не знаєте як їх вирішить тоді звертайтеся до нас і ми залюбки вам допоможемо.

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Гарантовано надамо цінну інформацію безпосередньо для вашого бізнесу

Інші кейси
команди 4b

Як юристи 4B відстояли право клієнта на торгову марку, яку неправомірно зареєстрували несумлінні конкуренти

Запити наших клієнтів часто стосуються прав інтелектуальної власності (ІВ). У юристів 4B є експертиза щодо здійснення патентного пошуку, реєстрації патентів та авторського права. Також вагому частину нашої повсякденної практики складає реєстрація торгових марок (ТМ) у різних країнах світу. Один із найцікавіших випадків у сфері реєстрації ТМ ми хочемо представити вашій увазі в цьому кейсі. Декілька […]

Як юристи 4B закрили найбезнадійніший запит інвойсів на Amazon та розблокували акаунт клієнта за 4 кроки

Працювати з постійними клієнтами – одне задоволення. Це означає знати всі тонкощі їхнього бізнесу, вимоги, побажання та, звісно, бути впевненими у чесності та прозорості компанії. Чергове звернення клієнта – ще одна можливість продемонструвати свої професійні якості та довести, що для команди 4B як експертів своєї справи немає нічого неможливого.   Саме таким клієнтом для нас є […]

Аутсорсинг бухгалтерського обліку для нового бізнесу на Amazon

Часто в нашій компанії клієнти розглядають питання: що вигідніше – наймати власного бухгалтера чи вести бухгалтерію у співпраці з нашою компанією? Клієнт   Середньостатистичний новий бізнес в США, зокрема підприємця, який розпочинає свою діяльність на Amazon. Він має творчий підхід і займається розробкою власних продуктів. Щодо цифр: Ситуація Наш клієнт, при всій своїй творчій ініціативі та […]