Аутсорсинг бухгалтерського обліку для нового бізнесу на Amazon

Часто в нашій компанії клієнти розглядають питання: що вигідніше – наймати власного бухгалтера чи вести бухгалтерію у співпраці з нашою компанією?

Клієнт  

Середньостатистичний новий бізнес в США, зокрема підприємця, який розпочинає свою діяльність на Amazon. Він має творчий підхід і займається розробкою власних продуктів.

Щодо цифр:

  1. Оборот компанії становить 5 000 доларів на місяць.
  2. Компанія продає силіконовий посуд для малюків під власним брендом близько 6 місяців
  3. Постачає товар з Китаю авіа та морем
  4. Має 2 співробітників ( PPC менеджер та Дизайнер)
  5. Користується іншими послугами, наприклад : зйомка креативів, які періодично замовляє на Upwork). 
  6. Компанія здійснює 30 продажів щоденно.
  7. План : в швидкі терміни масштабуватись.

Ситуація

Наш клієнт, при всій своїй творчій ініціативі та в гарному старті, зіткнувся з проблемами ведення бухгалтерії : 

Він витрачає багато часу на заповнення excel таблиць, word файлів та звітів, які не показують реальний стан справ, що призводить до втрати ентузіазму і зменшення продуктивності. Та такими питаннями : 

  1. Як фізичній особі, власнику компанії з України подати звіт в США ? 
  2. Як правильно врахувати всі витрати та поставити їх в розхід компанії та які вони мають бути? 
  3. Як сплатити податок в США?
  4. Які форми можуть виникати додатково? 

Рішення

Делегувати цей процес компанії 4В.

При розвитку вашого бізнесу на Amazon, час – це гроші, і витрати часу на рутинні бухгалтерські обов’язки можуть стати гальмом для вашого творчого потенціалу та росту компанії. Чому б не вивести свій бізнес на новий рівень, скориставшись послугами нашої компанії?

Нижче в таблиці представлені аргументи, які використав наш клієнт на користь прийнятття рішення саме про аутсорс :

АутсорсВласний бухгалтер
Аутсорсинг дозволяє заощаджувати кошти, які витратили б на пошук власного бухгалтера та інші витрати, пов’язані з його наймом і навчанням. Це особливо актуально, коли бюджет обмежений.Найм власного бухгалтера вимагає значних витрат, пов’язаних із пошуком, оплатою і навчанням працівника. Особливо може відчуватись в умовах обмеженого бюджету, де кожна витрата вагома.
Аутсорсинг надає можливість легко масштабувати бухгалтерські послуги відповідно до зростання компанії, що забезпечує гнучкість і адаптацію до змін потреб бізнесу.Введення власного бухгалтера може стати перешкодою для ефективного масштабування бухгалтерських послуг при зростанні компанії. Це може обмежити гнучкість та адаптивність до змін в потребах бізнесу.
Аутсорсингові компанії гарантують дотримання місцевого законодавства і податкових вимог, сприяючи уникненню штрафів та проблем з податковими органами, особливо важливо для стартапів.Введення власного бухгалтера може збільшити ризики порушення місцевого законодавства і податкових вимог, що може призвести до штрафів та проблем з податковими органами. 
Займаючись зовнішньою бухгалтерією, підприємці можуть зосередитися на стратегічному розвитку бізнесу, а не витрачати час на операційні аспекти обліку.Можливо, відбудеться зміщення акценту, оскільки буде необхідно уважно стежити за виконаною роботою бухгалтера.
Швидкий старт роботи : знайти компанію, оплатити послуги і працюватиПовільний старт роботи : входження  в посаду, налаштування роботи

До речі, часто виникає ситуація, коли бухгалтери, що працюють у різних компаніях, спочатку користуються нашими консультаціями, а згодом повністю переходять на наше обслуговування. 

Така переорієнтація може бути зумовлена кількома факторами:

Професійна ефективність

Бухгалтери можуть виявити, що наше обслуговування дозволяє їм працювати більш ефективно та ефективно, забезпечуючи високий рівень професійної підтримки.

Спеціалізована експертиза

Наданням консультацій та обслуговування ми можемо надати спеціалізовану експертизу у бухгалтерському веденні, що залучає фахівців із різних галузей, тому що наша компанія спеціалізується на юридичному та e-commerce веденні компанії також.

Економія часу

Використовуючи наше обслуговування, бухгалтери можуть значно зекономити час, що дозволяє їм більше уваги приділяти стратегічним аспектам роботи.

Результат

Клієнт перейшов до нас на обслуговування, і в процесі обробки інформації по транзакціям – наша компанія виявила, що були операції між пов’язаними особами, та потрібно подати не тільки стандартну форму, а ще й доповнення до неї. 

Таким чином наша команда заощадила клієнту 25 000 USD. 

( штраф за неподання цієї форми)

Тому сміливо можемо стверджувати, що вибір аутсорсу може бути дуже гарним рішенням, яке не тільки заощаджує кошти а й тримає завжди все на контролі.

Рекомендації

При розгляді питання про вигідність найму власного бухгалтера чи використання послуг аутсорсингу, досвід нашої компанії вказує на те, що останній варіант може бути надзвичайно вигідним для багатьох компаній, особливо для тих, які не мають внутрішнього бухгалтерського відділу або прагнуть зосередитися на своєму основному бізнесі.

Розглянувши різні аспекти порівняння аутсорсингу та найму власного бухгалтера, можна виділити ключові переваги аутсорсингу, такі як економія коштів, легкість масштабування послуг, дотримання законодавства та фокус на стратегічному розвитку. У контексті середньостатистичного нового бізнесу в США, зокрема для підприємців, що розпочинають діяльність на Amazon, аутсорсинг бухгалтерії може бути особливо привабливим.

Зазначені фактори, такі як професійна ефективність, спеціалізована експертиза, економія часу, підтверджують, що аутсорсинг бухгалтерських послуг може бути не тільки стратегічним, але й ефективним вибором для підтримки успішної діяльності бізнесу.

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Гарантовано надамо цінну інформацію безпосередньо для вашого бізнесу

Інші кейси
команди 4b

Як пройти перевірку для Compliance на іграшки.

Хто клієнт? KIDNIFY Причина звернення Наш клієнт продає дерев’яні іграшки для дітей старше 4 років. Оскільки для Амазона дуже важливо підтвердження якості та безпечності будь-якого товару для дітей – вони запросили сертифікацію. Самі документи у клієнта були: Не дивлячись на те, що сертифікати були надані, вони не проходили перевірку Амазона і неодноразово клієнт отримував відмову. […]

Розблокування лістингів за порушення копірайту на Shopify

Ніша: Фільтри для води Проблема: Клієнт отримав скаргу за порушення копірайту, внаслідок чого декілька його лістингів були автоматично заблоковані відповідно до законодавства. Рішення: Відповідно до законодавства США щодо копірайту Digital Millennium Copyright Act (DMCA), ми оперативно зібрали всю необхідну інформацію для заповнення скарги: Після цього ми допомогли скласти зустрічну скаргу (DMCA counter-notice), яка містила: Результат […]

Блокування, яке неможливо зняти

Амазон – один з найбільших e-commerce маркетплейсів. Висока конкуренція на платформі іноді призводить до використання недобросовісних методів для підвищення рейтингу, що може призвести до серйозних наслідків для продавців. Ніша: Канцелярське приладдя. Проблема: На початку продажів акаунт клієнта було заблоковано за порушення Code of Conduct без додаткових пояснень. Клієнт використовував сторонніх осіб для закупівлі відгуків на […]