fbpx

Social Media Marketing і External traffic: Використання SMM і зовнішнього трафіку для підвищення продажів на Amazon

Час читання: 5 хвилин

Матеріал був наданий нашими партнерами – Amazon-агентством з повним спектром послуг White Label Agency. Шукайте спеціальні знижки для читачів блогу 4B від White Label Agency в кінці статті.

У сучасних реаліях роль соціальних мереж в бізнесі неможливо недооцінювати. Всі власники, від малого бізнесу до найбільших компаній світу, використовують їх для залучення потенційних покупців, поширення інформації про свої бренди, продукти та послуги.

Сьогодні одного офіційного сайту зовсім не достатньо для повноцінного і ефективного ведення справ. Реклама в соціальних мережах набирає більших обертів і виходить на новий рівень.

Соціальні мережі стали однією обов’язковою умовою для будь-якого бізнесу, що прагне зайняти місце як на традиційному, так і на цифровому ринку, що не виняток для Amazon підприємців.

Вони стають все більш важливою частиною будь-якого маркетингу і розвитку клієнтської бази, а також дозволяють формувати маркетингові стратегії, що відповідають потребам їх бізнесу.

Багато Amazon продавці замислюються про те, як вони можуть щодня збільшувати оборот свого товару і взаємодіяти зі своїми клієнтами.

Незалежно від того, чи є ви новачком або експертом на Amazon, дуже важливо грамотно використовувати SMM, не тільки щоб збільшити кількість продажів, але і завоювати свою нішу і привити лояльність до бренду або товару.

Через величезну конкуренцію на Amazon кожен продавець намагається застосовувати різні стратегії і методи, щоб привабити свою аудиторію і зробити свій Amazon Store популярним. Часто бренди, які продають на Amazon, занадто зосереджуються на внутрішніх механізмах для збільшення продажів, не замислюючись про те, як вони можуть збільшити свої продажі, просуваючись по зовнішнім каналам і зміцнюючи довіру до бренду.

Значення соціальних мереж для бізнесу величезне. На зарубіжних ринках SMM – Social Media Marketing в основному означає підхід до підтримки компанії або бізнесу через різні канали соціальних мереж, такі як Facebook, Instagram, Pinterest, Reddit, TikTok і т.д. Це майданчики, де сидять мільйони потенційних покупців. Звичайно, всі вони не будуть клієнтами, але виділити з них свою цільову аудиторію цілком реально. А при правильному виборі соціальних мереж з’являються всі шанси залучити додатковий обсяг трафіку до магазину на Amazon.

Але визначити правильну платформу може бути непросто. Існує багато каналів соціальних мереж і сьогодні я приведу вам кілька прикладів і чому ви, як продавець на Amazon, реально можете впливати на свій бізнес через них.

Amazon та Instagram

Instagram – ідеальна платформа для присутності будь-якого бізнесу в соціальних мережах, в якому є візуальний товар або послуга.

60% людей дізнаються про новинки через Instagram, а більше 200 мільйонів користувачів відвідують бізнес-профілі не рідше ніж один раз на день – це гарна перевага для Amazon продавців демонструвати свої продукти, комунікувати з цільовою аудиторією, розвивати і створювати лояльність до бренду.

Починаючи працювати з Instagram, Amazon продавцям необхідно знати такі факти про платформу:

Алгоритм Instagram враховує загальну залученість, коли вирішує, який контент буде відображатися в стрічках ваших передплатників. Це означає, що загальна кількість лайків, коментарів, переглядів і переходів за профілем впливає на ваш загальний рейтинг.

Instagram дивиться не тільки на загальну залученість, а й на те, наскільки швидко ваша аудиторія взаємодіє з публікаціями. Повідомлення, які отримують багато коментарів і лайків після публікації, сигналізують про те, що ви розмістили якісний контент, і Instagram приділяє більше уваги його показам.

Час, протягом якого користувач переглядає ваш пост, також грає роль. Ось чому так важливо написати хороший пост. Ви хочете дати своїй аудиторії всі підстави для продовження взаємодії з контентом, яким ви ділитеся, як можна довше.

Коли мова йде про максимальне охоплення кожного вашого поста, якість важливіша за кількість.

Мета Amazon продавця – підвищити впізнаваність вашого бренду і направити цільову аудиторію Instagram на Amazon Store, особливо при запуску нових продуктів. Якраз Instagram допомагає охопити більш широке коло аудиторії, запустити таргетовану рекламу і регулярно направляти цільовий трафік на сторінки ваших продуктів Amazon.

Дуже важливо пояснити своєї аудиторії, хто ви і де вони можуть знайти вашу продукцію, щоб принести користь своєму бренду. Переконайтеся, що ви надали правильне посилання і інформацію про продукт.

Для продавців Amazon Instagram – це можливість, яку не можна упустити, необхідно створювати впевнену присутність на платформі зараз, коли вона все ще переживає бурхливе зростання, що допоможе налагодити тісні зв’язки зі своїми потенційними клієнтами.

Amazon та Influencer Marketing

Дуже часто у e-Commerce брендів і продавців на Amazon немає часу і терпіння, щоб створити органічну аудиторію в Instagram, але у них є бюджет. Тому, ще одна річ, яку ви можете зробити, щоб залучити трафік на Amazon – це працювати з інфлюенсирами (блогерами).

Співпраця з інфлюенсирами допоможе збільшити кількість підписників в соціальних мережах, збільшити продажі на Amazon і інших платформах електронної комерції, а ваш бренд може привернути увагу тисячі або навіть мільйонів глядачів в соціальних мережах в своїй ніші.

Робота з influencer marketing – важлива частина бренд-маркетингу та генерації трафіку, допомагає створювати негайні продажу і підвищувати лояльність про бренд/товар у вашій ніші. Не секрет, що Influencer marketing може бути дорогим, адже плата за рекламу у блогера може стартувати від 100 доларів до 5 000 доларів за допис, а у селебріті (від 1 млн фоловерів) – від 5 тисяч доларів, але вони надають швидкий шлях до збільшення продажів і впізнаваності.

Робота з інфлюенсірамі допомагає:

  1. Привернути увагу вашої цільової аудиторії і донести до неї переваги свого продукту.
  2. Почати діалог зі споживачами і продемонструвати зацікавленість в кожному потенційному клієнті.
  3. Генерувати зовнішній трафік на ваш Amazon магазин.
  4. Підвищити рівень впізнаваності і лояльність бренду, що безпосередньо впливає на рівень продажів.
  5. Отримати фідбек за якість продукту, що дозволить вам проаналізувавши зворотний зв’язок, виявити часті проблеми, точки негативу і виправити їх.

Інфлюенсери – величезні рушійні сили трафіку і доходу, які допомагають збільшить ваші коефіцієнти конверсії. Інфлюенсери відправляють за вас зовнішній трафік на Amazon, і, звичайно ж, Amazon оцінить і розцінити це як довіру.

Навіть за порівняно невеликий бюджет можна достукатися до своєї цільової аудиторії і, головне, почати комунікацію зі своїм потенційним споживачем там, де це зручно саме йому. А сьогодні це соціальні мережі.

Amazon і TikTok

Можливо, вам не сподобається те, що я збираюся сказати, але ваш бренд повинен бути в TikTok. Жодна інша соціальна мережа в даний час не розвивається так швидко, як TikTok. Він перетворив багатьох користувачів в мільйонерів.

Сьогодні спільнота TikTok налічує понад мільярд користувачів. Основна аудиторія – молоді люди у віці від 13 до 25 років.

Продавці Amazon використовують TikTok для просування своїх продуктів, покращення брендів і проведення досліджень продуктів.

Але незважаючи на його популярність, вам все ж варто подумати про використання для свого онлайн-бізнесу. Давайте подивимося, як ви можете використовувати TikTok в своїх інтересах і збільшити продажі свого бізнесу Amazon FBA.

Виберіть свою нішу, створіть контент, який знаходить відгук у вашій аудиторії.

Найпопулярнішими категоріями на TikTok, є:

  • Entertainment: 443,3 мільярда переглядів
  • Fitness and Sports: 43,3 мільярда переглядів
  • Home renovation and DIY: 28,6 мільярда переглядів
  • Beauty and skincare: 21,8 мільярда переглядів
  • Fashion: 17,5 мільярда переглядів
  • Recipes and cooking: 12,9 мільярда переглядів
  • Pets: 7,5 мільярда переглядів
  • Outdoorsе: 1,2 мільярда переглядів.

Перш за все, контент – це перший і головний крок до просування ваших продуктів в TikTok. Створюйте на платформі тільки фірмовий контент або релевантні відео, які повинні зачепити їх протягом перших кількох секунд.

Витратьте деякий час, щоб звузити свою нішу і поспілкуватися зі своїми ідеальними клієнтами. Використовуйте мікротаргетінг – звузьте ключові слова, визначте потрібну аудиторію і партнерів для роботи.

Один з кращих способів просування ваших продуктів в TikTok – це співпраця з інфлюенсирами. Співпраця з блогерами та лідерами думок у будь-якій галузі – відмінний спосіб підвищити продажі ваших продуктів Amazon. Це також підвищує впізнаваність бренду. Самим логічним поясненням цього є те, що в епоху Інтернету для користувача контент має неймовірну цінність.

TikTok може бути молодою платформою, але маркетингові стратегії і правила просування дозволяють продавцям і брендам Amazon легко збільшувати продажі через платформу.

Amazon і Pinterest

Pinterest – третя за величиною платформа серед соціальних мереж з більш ніж 320 мільйонами активних користувачів на місяць.

Платформа для візуалів, де зображення є головною зіркою шоу, тому основне правило успішного просування – використовувати якісні зображення.

Платформа постійно додає нові функції, призначені для магазинів і маркетологів. Це включає в себе функції покупок, такі як «Shop from boards», «Shop from search results» і «Shop from pins».

Pinterest – потужна і рідко використовувана платформа для продавців.
Приблизно дві третини користувачів Pinterest – жінки. Він особливо популярний серед мам – 80% матерів в США, які користуються Інтернетом, знаходяться на Pinterest. Дослідження показують, багато людей заходять на Pinterest спеціально, щоб знайти ідеї для покупки.

Pinterest дозволяє домогтися органічного охоплення і почати приносити продажі, а візуальна спрямованість Pinterest, як платформи, робить її відмінною для взаємодії і створення іміджу вашого бренду.

Як продавець на Amazon, у вас є практично все, що вам потрібно, щоб почати просування на Pinterest в якості рушійної сили трафіку, щоб збільшити відвідуваність свого магазину.

Pinterest допоможе створити додаткову воронку продажів, a його сторінка буде служити проміжною цільової сторінкою при розміщенні посилань на ваші продукти Amazon. Ви можете використовувати невеликий промокод зі знижкою на покупку продукту, як стимул для людей, що надають вам свою електронну пошту. Таким чином, ви зможете створювати свою власну базу клієнтів.

Також, Pinterest дозволяє розміщувати піксель Facebook на цій сторінці для створення аудиторії Facebook на основі трафіку, який ви отримуєте від Pinterest.

В даний час має сенс направляти трафік на Amazon використовуючи Pinterest і збільшувати швидкість продажів, щоб отримати більш високі позиції в рейтингу.

Так що будьте відкриті для експериментів і розгляньте Pinterest, як ще один канал продажів.

Про компанію White Label Agency – Raising 1st rank on TOP Amazon

White Label Agency (WLA) – Amazon-агентство з повним спектром послуг. Ми допомагаємо підприємцям запускати і розвивати бізнес на маркетплейсах Amazon в США, ЄС, Канаді, Росії і масштабувати бізнес використовуючи external traffic і інші майданчики (Shopify, Wildberries, Pinterest, Instagram, Facebook і д.р.)

WLA – це команда професіоналів з 5-річним досвідом роботи в сфері Amazon, практикуючі продавці, експерти-практики з досвідом роботи в сфері маркетингу та фінансів в галузях Retail, FMCG, e-Commerce, участники Sellerboard Show: Канал для продавців Amazon FBA.

Використовуємо білі методи просування, співпрацюючи з кращими американськими компаніями по сервісному обслуговуванню, такими як Profit Whales, Helium10, Sellerise, Payoneer, ManyChat, Sellerboard, Seller.Tools, Zontracker, Pixelfy, Influencer, Clickfunnels, Instazood, Amzpromote та інші.

Спеціальні ціни для читачів блогу 4B доступні з використання наступних промо-кодів:

  • WLACONSUL50 – 50% знижка на платну консультацію від експертів WLA
  • WLASEO20 – 20% знижка на SEO лістинг
  • WLA10 – знижка на будь-яку послугу компанії при первинному зверненні

Ще більше актуальної інформації ви знайдете на нашій Facebook сторінці WLA

Ми знаємо, як зробити ПРОСТІШЕ, ШВИДШЕ і ЯКІСНІШЕ!

Focus on growing Your Business with us!

корисні матеріали в нашому блозі

Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількість виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі
Що таке DBA в LLC? Коли та як додати у власну компанію?

Що означає DBA? Під поняттям Doing Business As (DBA) мається на увазі будь-яке найменування компанії, яке відрізняється від її юридично зареєстрованої назви. Воно часто використовується підприємцями, які ведуть діяльність у кількох напрямках, але бажають обмежитися реєстрацією однієї Limited liability company (LLC).  У цьому матеріалі ми порівняємо переваги та недоліки відкриття окремої компанії та додавання імені […]

читати далі