Вилки на Amazon: як шукати, аналізувати і делегувати

Час читання: 7 хвилин

Цей матеріал був наданий нашим партнером – Андрієм Дубровським (Amazon-підприємцем з обігом понад $ 1 400 000 на рік, викладачем інтернет-комерції в коледжі John Bryce, Ізраїль), а також порталом Praktiki Pro

Вилки (іноді їх називають угоди, від англ. Deals) – це популярні прибуткові товари. Їх закуповують для подальшого перепродажу на Amazon.

Прибуток забезпечується за рахунок різниці між вартістю в закупівлі і вартістю продажу. Чим ця різниця більше, тим більше вигода. Зазвичай для вилок підбирають товари зі зниженою вартістю.

Амазонщики полюють на вилки, тому що вони каталізують зростання продажів. Правда, діяти доводиться швидко. По-перше, знижка на товари діє обмежений час. По-друге, чим раніше ви придбаєте і перепродасте вилки, тим ймовірніше ви обійдете конкурентів.

Для пошуку вилок необхідно враховувати різні фактори і уважно перевіряти всі дані товару. Щоб ви не просиджували годинами за пошуком вилок, я поділюся з вами базовим алгоритмом пошуку.

Як знаходити вилки?

  1. Заходимо на сайт магазину-постачальника товарів, наприклад Walmart.
  2. Вибираємо цікаву для нас категорію, наприклад товари для кухні (Household Essentials – Kitchen):

Приклад пошуку вилок на Walmart: категорія Kitchen

  1. Нас цікавлять не всі товари в цій категорії, а тільки ті, які продаються зі знижкою. В цьому і полягає сенс вилки: ми знаходимо дешевий товар і продаємо його на Amazon мінімум в 2 рази дорожче.

Знайти товари за спеціальними цінами ми можемо через фільтри в лівому меню. Потрібний нам фільтр називається Special Offers, а його підфільтри зі знижками – Clearance, Rollback, Cashback, Reduced Price:

Використання фільтрів по пошуку вилок на Walmart

  1. На товари, які ми побачимо у видачі після застосування зазначених фільтрів, знижки діють обмежена кількість часу. Вибираємо 5-10 товарів.

На даному етапі ми не аналізуємо вигідність кожного товару. Для нас важливо, щоб товар був із потрібної нам категорії (Kitchen) і зі знижкою. На скріншоті показана інша категорія, але принцип такий само:

Товари зі знижками – краще рішення для пошуку вилок на Walmart

  1. Обираємо 1 товар із нашої вибірки, копіюємо його назву і перевіряємо, чи продається цей товар на Amazon. Важливо перевірити не тільки назву, а й кількість штук в упакуванні, колір та інші характеристики, так як ми будемо порівнювати тільки повністю ідентичні товари.
  2. Якщо нам вдалося знайти на Amazon повністю ідентичний товар, час перевірити вигідність вилки. Я і мої учні використовуємо принцип «двох пальців». Це означає, що якщо ціна товару в магазині постачальника, наприклад, $ 10, то на Amazon вартість цього товару повинна бути мінімум $ 20:

Вартість товару з нашої вилки на Amazon повинна бути в два рази вище

Така різниця гарантує вам, що після того, як ви купите і продасте партію товару і він пройде всі обробки, ви вийдете в нуль. Ви нічого не заробите, але такої інвестиції досить, щоб протестувати вилку і зрозуміти, чи варто вам далі закуповувати цей товар або категорію товарів.

Розрахунок прибутковості вилок

Точний розрахунок прибутку вам допоможе Зробити FBA Revenue Calculator. Це безкоштовний інструмент від Amazon, який надає чітку інформацію по товару. Ви вказуєте необхідну інформацію: за скільки придбали, скільки буде коштувати обробка товару, і після цього ви вже розумієте, вигідна ця вилка чи ні:

Розрахунок прибутковості вилки в FBA Revenue Calculator (інструмент Amazon)

Крім FBA Revenue Calculator існують і інші плагіни для пошуку та аналізу товарів. Вони встановлюються через розширення Google Chrome і дозволяють аналізувати товари безпосередньо через лістинг.

Плагіни для спрощення роботи з вилками

FBA Revenue Calculator – гарний інструмент, але іноді його функцій може бути недостатньо. Тому в роботі я використовую і раджу своїм студентам наступні плагіни:

Дозволяє аналізувати дані товару і історії продажів, знаходити товари з найвищим рейтингом за поточний період, щоб закупити їх з максимальним прибутком.

Допомагає розрахувати прибутковість товару, завантажити отримані дані до таблиць, проаналізувати рейтинг товару і орієнтовну кількість продажів, вказує обмеження по брендам і категоріям, а також кількість FBA/FBM-продавців.

Дозволяє розрахувати прибутковість товару до закупівлі, стежити за зростанням або спадом популярності товару, відображає комісію Amazon, відстежує фіксовані витрати.

Оптимізує пошук товарів, допомагає аналізувати товари, ніші і конкурентів, щоб дізнатися, як і на чому можна зробити максимум прибутку.

Вказує обіг товару, дозволяє аналізувати конкурентів, тренди і ніші, вибирати і знаходити постачальників.

Показує кількість товарів в наявності, дає оцінку продажів по варіаціям, допомагає шукати товари за ключовими словами. Найпотужніший інструмент підприємця на Amazon.

Хочу заробляти на вилках, а не шукати їх. Це можливо?

Я рекомендую делегувати пошук вилок в наступних випадках:

  • вам не подобається сам процес пошуку і аналізу товарів;
  • ви витрачаєте на пошук вилок до 6-8 годин в день;
  • ви бажаєте масштабувати бізнес на Amazon.

У пошуці вилок для Amazon вам допоможуть “рісьорчери”. Це експерти, які спеціалізуються на пошуку вилок. Вони нададуть вам таблицю зі списком необхідних для закупівлі товарів, деталізацією і усіма посиланнями.

Пошук вилок – такий же спосіб заробітку на Amazon, як і ведення свого бізнесу. Для того, щоб працювати “рісьорчером”, вам не потрібно реєструвати свій інтернет-магазин, купувати і продавати товари. Вам достатньо монетизувати свої пошукові та аналітичні навички.

Як навчитися пошуку вилок і бізнесу на Amazon?

Я знаю 3 шляхи ефективно розвиватися на Amazon:

  1. Самостійне вивчення інформації

У вашому розпорядженні всі безкоштовні матеріали, які ви знайдете: статті, кейси, відеоуроки, інтенсиви. Проблема цього методу тільки в тому, що Amazon постійно оновлюється, і поки ви вивчаєте інформацію, тренди і алгоритми платформи встигають змінитися, і вам все важче вивести бізнес в стійкий плюс.

  1. Особистий помічник/консультант по бізнесу на Amazon

Делегування бізнесу спеціально навченому експерту підвищує ваші шанси увійти в топ продавців. Правда, такі знання і досвід коштують дорого, від $ 1000 в місяць. Якщо ви ще не заробляєте на Amazon мінімум $ 5000 в місяць, то не зможете окупити витрати на такого експерта.

  1. Навчання у практиків Amazon

Лайфхаками, фішками, робочими інструментами і перевіреними стратегіями бізнесу на Amazon з вами можуть поділитися лише практики з досвідом продажів і місячним оборотом від $ 30 000 в місяць. Їх практичні знання застрахують вас від втрати часу і прибутку в розвитку свого бізнесу.

Я проводжу курс «Реальний бізнес на Amazon» в онлайн-університеті «ПрактикиPro». На курсі я і інші куратори ділимося своєю системою знань із Amazon, в яку включені всі навички, які допоможуть вам стартувати з нуля до мінімум $ 2000 на місяць. Студенти курсу «Реальний бізнес на Amazon» проходять і закріплюють на практиці такі теми:

  • Налаштування аккаунта;
  • Тестова закупівля товару;
  • Робота з платіжною системою Payoneer;
  • Формула розрахунку прибутку і вірна постановка бізнес-цілі;
  • BuyBox: як потрапити в «чарівну коробку» Amazon;
  • Швидкий пошук і аналіз товарів;
  • Аналіз рентабельності вилки;
  • Вибір преп-центру і налаштування логістики;
  • Реєстрація свого магазину;
  • Створення ідеальних лістингів;
  • Методика прискорення продажів;
  • Автоматизація процесів Amazon;
  • Робота з документацією;
  • Органічне просування магазину без додаткової реклами;
  • Масштабування бізнесу;

і багато інших….

Наш курс пройшли понад 1800 учнів. Вони навчилися заробляти на Amazon від $ 2000 на місяць без знання англійської, технічних навичок, досвіду в бізнесі і інвестицій в рекламу. І ви зможете так само.

Якщо ви не впевнені, що хочете почати бізнес на Amazon, ви можете спочатку познайомитися з платформою і отримати базу знань від практиків. Це можна зробити на безкоштовному 3-денному інтенсиві.

Щоб дізнатися, як вийти на дохід від $ 2000 на місяць, переходьте за посиланням >>

корисні матеріали в нашому блозі

Wish – нова e-commerce платформа. Для кого потенційно цікава та як з нею працювати?

Wish – нова платформа, що продає 1,7 мільйона товарів на день. Різноманітні функції реклами, постійна підтримка продавців та реальна можливість продавати на весь світ – все це чекає на продавців Wish вже зараз.

читати далі
Попередній пошук за ТМ: Чи не зайве витрачання грошей?

Навіщо, в принципі, проводити такий попередній пошук по ТМ? По-перше, важливо зазначити, що власники торгових марок мають повну монополію на вже зареєстровану ТМ. А отже схожі марки можуть отримати відмову в реєстрації.

читати далі
Альтернативні способи захисту порушених прав на торговельні марки в мережі Інтернет: UDRP, UA-DRP та інші

Розбираємо Єдину політику розгляду спорів щодо доменних імен (UDRP) та інші альтернативні процедури вирішення доменних спорів. А також приклади недобросовісного використання чужого зареєстрованого позначення в якості домену.

читати далі