Верифікація аккаунта продавця на Amazon Europe
Будь-яка перевірка підтримкою Amazon викликає неприємні асоціації у e-commerce підприємців. Перший і другий квартал 2021 року для багатьох продавців були затьмарені запитами про повторну перевірку аккаунта. Ця проблема виявилася навіть не частою, а масовою, адже навіть за нашими підрахунками кожен третій селлер звернувся до нас з цим питанням.
У сьогоднішньому кейсі розберемо приклад клієнта, який потрапив під цю хвилю верифікацій і все ж вийшов «сухим з води», успішно подолавши перевірку від Amazon.
Портрет клієнта
Наш клієнт – естонська компанія, яка продає на маркетплейсі Amazon Europe з 2019 року. Компанія випускає ортопедичні вироби, призначені для медичних цілей, наприклад, бандажі, взуття, устілки. Товар, який стане в нагоді не тільки в разі прописаного лікарем рецепта, а й для профілактики і підтримки здоров’я в ритмі «дім-робота-дім».
Такі продукти можна знайти в категорії Health Care, цільова аудиторія охоплює як молодих людей, які захоплюються спортивною ходьбою і походами, так і людей пенсійного віку, яким дані вироби істотно полегшують життя.
Опис проблеми
У своєму акаунті на Amazon Europe наш клієнт отримав сповіщення від Amazon Payments Team такого змісту:
«[Action Required] Information needed for your Selling on Amazon payment account
Dear seller,
We are contacting you as we need some additional documents to continue with your account verification.
Within 60 days, please upload the required documents. Otherwise, we will be unable to prevent the suspension of your selling privileges».
На перший погляд, нічого незвичайного, адже повторні верифікації на Amazon Europe відбуваються регулярно. Під час таких перевірок запитується один з документів поданих в поле Identity Information при реєстрації. Найчастіше це стосувалося Company Proof of Address або Contact Person Proof of Address.
Але, на жаль, у зв’язку з великою кількістю акаунтів, які потрапили на процес верифікації, процедура розгляду підтримкою наданих документів розтягнулася і почала створювати істотні труднощі для продавців.
По-перше, саппорт серйозно порушував обіцяні терміни (від 24 годин до 10 днів), по-друге, перевірка торкнулася всіх документів та інформації в даному розділі. А третій негативний момент і зовсім поставив багато селлерских спільнот на вуха: під час розгляду могли бути припинені виплати на Deposit Method.
Спосіб вирішення проблеми
Так як клієнт звернувся до нас відразу ж, як тільки побачив Notification в своєму акаунті, вдалося оперативно з’ясувати які документи необхідні для повторної верифікації. Для її проходження потрібно було надати дані по власнику, такі як Passport, Proof of Address, і корпоративні документи по компанії – Сertificate of Registration і Proof of Address.
Обов’язковим пунктом був переклад на англійську мову, незважаючи на інформацію про те, що документи приймаються і на інших мовах. Наш досвід показує, що переклад може істотно прискорити процес.
Всі документи були попередньо перевірені і вже завантажені у відповідні поля, але ніякої відповіді протягом 3 тижнів не надходило. При цьому постійно здійснювалася комунікація з підтримкою в кейсах і дзвінках. Було прийнято рішення відправити всю запитувану інформацію на електронну пошту Amazon Seller Verification Team. Темі контактів з підтримкою Amazon присвячено окрему статтю в нашому блозі >>
Результат
І нарешті, через 2 дні ми отримали заповітний лист з цитатою «Your information is verified»!
Це яскравий приклад роботи підтримки Amazon, адже спочатку запит на європейських акаунтах приходить від Amazon Payments Team. Але, як виявилося, інформацію завантажену в Identity Information, вони передають до відділу Seller Verification. Тому можна і треба стукати в усі двері, не обмежуючись подачею документів тільки в обліковому записі.
Створення кейса із запитом передачі даних в Verification Team або прямий лист до них, заощадять Вам кілька місяців очікування повідомлення в самому обліковому записі. Ми знаємо як утомливо чекати, поки у менеджера Amazon-підтримки дійдуть руки саме до Вашої справи, тому наші юристи готові допомогти вам з подібними питаннями.
Записуйтеся на консультацію, де коротко опишіть проблему, після чого ми візьмемо ваш кейс в роботу.