Як продавати на Etsy в 2024 році - ніші, сервіси та поради

Як продавати на Etsy в 2024 році: перспективні ніші, корисні сервіси та поради як збільшити продажі

Час читання: 12 хвилин

Стаття підготовлена спеціалістами маркетинг-агенції «Ціль»

Etsy – це онлайн-платформа, яка надає можливість майстрам та творцям представляти свої унікальні вироби світу. Незалежно від того, чи це ручна робота, мистецтво або ж дизайн, Etsy є відмінним місцем для тих, хто цінує індивідуальність та креатив.

За даними Etsy, маркетплейс налічує 7,5 мільйонів продавців та 91,5 мільйона покупців. Річний валовий продаж товарів у 2022 році – 13,3$ млрд. Ці показники доволі вражаючі. Якщо ви плануєте продавати свої товари на міжнародному ринку, вам точно потрібно звернути увагу на Etsy.

Українські підприємці також підкорюють світову торгівлю. За даними Handmade Hunt на Etsy нараховується 15 750 українських магазинів. Лідер цього рейтингу має більше 19 000 продажів на місяць.

Ми, як експерти з маркетплейсів, останнім часом фіксуємо зростання зацікавленості українських підприємців до цієї платформи. Це пов’язано з тим, що від 17 жовтня 2023 року з’явилася можливість офіційно зареєструвати інтернет-магазини на Etsy з України. 

Тому ми відчуваємо необхідність у допомозі щодо вибору ніші, збільшенням обсягу продажів та полегшенням роботи з маркетплейсом. У цій статті ми розкриємо питання, які будуть корисні як для початківців, так і для досвідчених продавців на Etsy: 

  • які ніші будуть перспективними на Etsy у 2024? 
  • які сервіси використовувати для полегшення та покращення ефективності роботи на Etsy? 
  • як збільшити продажі? Поради з власного досвіду.

Які ніші будуть перспективними у 2024?

Особливість Etsy в тому, що покупці приходять сюди за унікальними, кастомінізованими товарами, які не можна купити у звичайному магазині. Саме тому вони погоджуються придбати цей товар дорожче або чекати на доставку більше. Пам’ятайте це під час вибору ніші або товару для продажу. 

Опираючись на наш досвід роботи з маркетплейсами, ми склали свій ТОП ніш, які є релевантними для Etsy та будуть перспективними у 2024 році:

Товари для тварин. Перспективна ніша, у якій найкраще виділити такі товари: меблі для котів та собак, товари для комфорту та гри, іграшки для котів/собак, будиночки для хом’яків/пацюків, кастомні кулончики для домашніх улюбленців. Основним плюсом цієї ніші є велика кількість шукачів, потенційних клієнтів. Серед недоліків: затрати на фотосесії, дорога доставка за рахунок габаритів.

Персоналізовані подарунки. Як уже писали вище, Etsy – це про персоналізацію. Тому, коли люди шукають подарунки для близьких, цей маркетплейс перший спадає на думку. У більшості випадків, ці товари призначені для святкових та сімейних подій, які можуть бути виготовлені з будь-яких матеріалів. Наприклад, це може бути і дерев’яний чохол для телефону, і стіл з епоксидної смоли з гравіюванням. Серед плюсів: дуже широка ніша, гарно ранжується як подарунки, легко виділити свою унікальність серед конкурентів. Мінуси ніші: велика конкуренція й кожне замовлення кастомізоване, яке потребує більшої уваги та спілкування з покупцями тощо.

Весільний декор. Гарна ніша на Etsy. Серед товарів: настільний декор для столів, для тортів, вивіски кастомні, персоналізовані весільні подарунки, фейворси (маленькі подарунки гостям). Також добре продаються діджитал товари. У цій ніші велика конкуренція, але вона дуже широка, тому знайдеться місце для кожного.

Домашній текстиль. Також цікава ніша. Сереж товарів: штори із льону та органічних матеріалів, вишукані скатертини для столів з органічного матеріалу, серветки під тарілки (як ідея – персоналізовані, щоб підкреслити унікальність), чохол для подушок (його мінуси це маленька вартість, треба багато продавати). Перевагою цієї ніші є низька конкуренція та гарний попит, а мінусом – необхідна кастомізація для високих продажів.

Ретро годинники / декор. Ще одна перспективна ніша. Серед товарів дуже популярні настінні декорації, столи, шкафчики, комоди, годинники в ретро стилі (частіше з зірками). Плюсом цієї ніші є низька конкуренція, а мінусом дорога доставка та низький попит.

Ніші, які ми навели в цій статті, прогнозовано мають перспективу в наступному році. Але варто враховувати, що для успішних продажів недостатньо лише обрати гарну нішу. Звертаємо вашу увагу на наступні фактори, що впливають на успіх: ваші можливості, маржинальність, унікальна торгова пропозиція вашого товару, конкуренція в ніші, сезонність та інші, щоб бути повністю впевненим у виборі ніші, варто серйозно підійти до детального аудиту.

Проаналізувати нішу можна за допомогою сервісів eRank, Alura, Etsy Pulse, Google Trends та ін. 

Сервіси для роботи з Etsy 

Почнемо з аналізу ніші та товарів. Для цього можна скористатися сервісами, які ми зазначили вище. 

У eRank за допомогою Keyword Tool, ви можете проаналізувати попит та трендовість товару, який ви обрали.

Для цього зверніть увагу на показник частотності запитів Average Searches – він має бути не менше 1000-1500 в середньому за місяць. При чому частотність релевантних запитів також має бути в таких же межах. 

Другим важливим фактором є показник Etsy Competition, коефіцієнт співвідношення конкуренції до частотності повинен бути в межах 2-3.

Конкуренцію по трендових запитах також варто звіряти у видачі Etsy. Оптимальним буде показник до 13-15K.

Сервіс Etsy Pulse – це єдиний сервіс, за допомогою якого можна вимірювати продажі по конкретному лістингу конкурента. 

Із аналізом розібрались, а що робити, якщо існують проблеми зі спілкуванням з клієнтами? Якщо вам складно спілкуватись англійською мовою, або вас погано розуміють клієнти, тоді радимо скористатися сервісами DeepL та Grammarly. Вони допоможуть більш грамотно перекласти текст на іноземну мову. 

Для написання title, description, визначення key words наші Etsy-спеціалісти використовують Chat GPT та Bard. Вони відмінно справляються із цим завданням. Завдяки цим інструментам наші спеціалісти витрачають на опис товару всього 10-15 хвилин. Звертаємо увагу, що ці інструменти можуть допомогти, але не замінюють роботу спеціаліста повністю, адже менеджери враховують вимоги маркетплейсу та читабельності, а це одні з ключових чинників органічного просування на Etsy. 

Для роботи з фото товарів, а це дуже важливий фактор на Etsy, наші спеціалісти використовують сервіси Canva та flair.ai. 

flair.ai – АІ інструмент для формування нових фотографій завдяки мокапам. Canva – платформа графічного дизайну, що легко допоможе вам створити прості й гарні інфографіки для ваших лістингів. 

Усі ці сервіси полегшують роботу на Etsy та роблять її набагато ефективнішою. 

Як збільшити продажі на Etsy? 

Мабуть один із найпоширеніших запитів серед наших клієнтів – це збільшення продажів. Ми беремося за проєкти після аналізу магазину та визначення, що бізнес-модель є перспективною. Наступним етапом буде підготовка магазину, а потім й саме просування товарів.

Ключем до збільшення продажів є якісні фото товару. Наш дизайнер опрацьовує фотоматеріали та розробляє інфографіки для товарів, які відзначаються високою конверсією. Інфографіка – це зображення інформації про товар на фото, його розмірів, різновидність тощо. За нашим власним досвідом ми можемо стверджувати, що використання інфографіки значно допомагає підвищити конверсію в продаж. 

Другим важливим фактором є правильне наповнення лістингів. Додавання ключових слів до назви та опису товарів. Заповнення всіх тегів. 

Також важливо швидко спілкуватися з клієнтами та вчасно відповідати на замовлення. Адже це впливає на рейтинг магазину та як наслідок, продажі загалом. У нас є кейс, де ми надаємо послугу Customer support, тобто наш менеджер займається професійною обробкою повідомлень та відгуків. Саме в цьому кейсі, завдяки цій послузі, нам вдалось отримати Star Seller та покращити результати магазину. 

Опрацьовуйте ключові запити та додавайте їх до лістингів. Таким чином, ви розвиваєте додатковий канал трафіку Offsite Ads. Іншими словами, користувачі, які шукають товари у Google, будуть знаходити у видачі ваші товари на Etsy. 

Розвивайте соцмережі, зокрема Pinterest. Вони також будуть збільшувати трафік на ваш інтернет-магазин, а правильне оформлення товарів та унікальна торгова пропозиція конвертуватимуть продажі. 

Додатково наші спеціалісти часто використовують E-mail розсилки. Виконуючи сегментацію клієнтів, які вже придбали товар. Сегментацію можна здійснювати, наприклад, за вподобаннями, надіславши релевантні пропозиції. Цей спосіб є досить ефективним для збільшення продажів. 

Висновки

Отже, ми розповіли про особливості Etsy, визначили ніші та товари, які будуть перспективними у 2024. А також поділилися сервісами, які можна використовувати для аналізу ніші, товарів, перекладу тексту, наповнення лістингів, редагування фото тощо. Надали поради з практичного досвіду щодо збільшення продажів у магазині. Сподіваємось, що ця стаття була корисною для вас та допоможе у розвитку вашого бізнесу.

корисні матеріали в нашому блозі
Стратегії управління правами Інтелектуальної власності

Для багатьох бізнесів інтелектуальна власність (ІВ) – важлива частина їхніх бізнес-процесів та репутації, а в деяких компаній її вартість може навіть перевищувати вартість виробничих потужностей або бути основним джерелом доходу. У цій статті ми розглянемо як захистити такий цінний актив та отримати з нього максимальний прибуток. Що таке інтелектуальна власність компанії? WIPO – Всесвітня організація […]

читати далі
Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількіст2ь виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі