Реєстрація VAT в країнах Європи та Великобританії

Надаємо послуги з реєстрації VAT/OSS у 6 країнах: Великобританія, Італія, Франція, Німеччина, Польща, Естонія.

Пропонуємо віддалену реєстрацію та подальше адміністрування VAT в ЄС та Великобританії.

Замовляй КОНСУЛЬТАЦІЮ

Замовити консультацію
Процедура реєстрації VAT

Документи необхідні для реєстрації:

  • реєстраційні документи компанії;
  • сертифікат резидентства у країні реєстрації юр. особи/реєстрація VAT у цій країні;
  • скан паспорта власника компанії + довідка з банку;
  • податковий номер власника компанії (ІПН);
  • інформація, яка підтверджує підставу для реєстрації VAT;
  • інформація про діяльність компанії.

Кроки в оформленні

  • оплата послуги та збір інформації;
  • заповнення та затвердження заявки;
  • подання заявки та комунікація з податковою службою;
  • отримання номера VAT/OSS.

 

Терміни реєстрації

В залежності від країни реєстрації 1-3 місяці

Переваги реєстрації VAT з компанією 4В

Консультування

Своєчасне консультування з питань, що виникають по VAT/OSS, контроль строків подачі звітності

Комунікація

Комунікація з одним податковим експертом, який має цілісне бачення картини діяльності компанії

Захист інтересів

Представництво та захист інтересів клієнтів у податковій службі, комунікацію з податковою

Автоматизація обліку

Автоматизація обліку VAT/OSS за допомогою спеціально розробленої програми

Облік VAT/OSS

Облік імпортного VAT/OSS, надання роз’яснень щодо комунікації з митними брокерами з питань VAT/OSS

Чому не варто відкладати реєстрацію VAT?

1. Реєстрація VAT обов’язкова в усіх країнах, де зберігаються товари. Сплата VAT у такому випадку буде з першого продажу товару зі складу у країні за весь час ведення діяльності. Якщо VAT не був включений у ціну реалізації, то сплата податку буде витратою компанії.

2. При несвоєчасній реєстрації маркетплейс зобов’язаний заблокувати продавця, а це означає щоденну втрату прибутку поки триває реєстрація і номер не зазначений в податкових налаштуваннях акаунта.

3. Без реєстрації VAT Ви не зможете відшкодувати імпортний VAT, а це означає втрату коштів.

замовте консультацію зараз

Реєстрації VAT у країні реєстрації компанії допомагає уникнути стягнення VAT на послуги Амазон як для неплатника VAT (ставка залежить від країни)

Що входить в послугу

Підготовка та подання заяви на реєстрації VAT

Комунікація з податковою у разі виникнення додаткового запиту

Отримання VAT реєстрації та надання роз’яснень щодо нових зобов’язань компанії

Надання адреси для комунікації з податковою службою у країні реєстрації VAT у разі продовження співпраці по поданню звітності

Зареєстрований VAT в Єпропі або Великобританії

FAQ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ VAT-номеру

Коли у мене виникає зобов’язання реєструвати VAT?

Є дві ключові умови, які викликають необхідність реєстрації платником VAT: зберігання товарів і доставка з певної європейської країни та досягнення певного обороту продажів (залежно від країни реєстрації компанії). Кожен кейс необхідно розглядати індивідуально.

Чи можу я повертати сплачений при імпорті VAT без реєстрації платником?

Ні, для того, щоб була така можливість, потрібна реєстрація VAT.

Чи маю я подавати звітність, якщо діяльності не було?

Так, якщо компанія зареєстрована платником VAT, то періодична звітність подається незалежно від того, чи була діяльність.

Чи потрібен мені податковий представник?

Податковий представник – це зареєстрована в податковій службі компанія, яка діятиме від компанії, виконуючи адміністративні зобов’язання, спілкуючись із податковими органами. У деяких країнах для компанії, які не входять до складу ЄС, податкове представництво є обов’язковим.

До наших послуг з подання звітності входить податкове представництво у місцевій податковій, а також надання місцевої адреси для отримання кореспонденції від податкової служби.

Що таке “distance selling thresholds”?

Країни ЄС для заохочення продажів товарів споживачам онлайн по всіх країнах ЄС, зберігаючи товар у одній/кількох країнах, створили пороги дистанційних продажів.

Це означає, що якщо компанія продає менше певної суми з точки зору обороту, вона не зобов’язана реєструватися платником ПДВ у цій країні.

З 1 липня 2021 року нові правила ЄС щодо ПДВ встановлюють новий річний мікро поріг дистанційних продажів у розмірі 10 000 євро по всіх країнах ЄС.

Консультація юриста 4B з реєстрації VAT в Європі та Великобританії

Звертайтесь до команди спеціалістів 4В та отримуйте:

  • Професійна консультація
  • Інструкцію з додавання VAT в акаунт
  • Чек-схему на перевірку необхідності реєструвати OSS/IOSS
  • Amazon EFN – як продавати з FBA в UK у 5 країнах — Британії, Іспанії, Італії, Франції, Німеччині
4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.

Чому варто обрати саме нас?

Юридична компанія 4В на ринку 7 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.

Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce;
  • IT-компанії;
  • виробники та експортери.