Офіційне закриття компанії в штаті, де вона була зареєстрована та закриття на рівні податкової США.
Замовляй КОНСУЛЬТАЦІЮ
Юристи допоможуть розібратись в питаннях ліквідації компанії в США, промоніторити чи є штрафи та не подані річні звіти.
Ми надаємо повний спектр послуг для власників закордонного бізнесу в сфері IT, E-commerce, для виробників.
Важливо отримати підтвердження від секретаріату штату про закриття компанії і ми все це надаємо.
Після початку роботи з нашою компанією, ми з вами завжди на зв’язку, інформуємо про кожні етапи та надаєму всю відповідну інформацію.
Також, ми надаємо вам безкоштовну консультацію та роз’яснимо вам всі необхідні питання, що можуть у вас виникнути при закритті компанії.
Перевірка компанії на сплату податків на рівні штату.
Подача на ліквідацію компанії в секретаріат штату.
Ліквідація компанії на рівні податкової в США.
Сертифікат про ліквідацію компанії
Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних із ліквідацією компанії в США, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.
1. Скільки часу триває ліквідація компанії?
Якщо ліквідація буде тільки на рівні штату, то це займає до 10 рд., якщо це ліквідація на рівні штату та податкової, то це займає до 2-х місяців.
2. Чи можна не ліквідувати компанію?
Ми не радимо цього робити, оскільки вона оподатковується щорічним податком та потім будуть нараховані штрафи за несплату. За декілька років може накопичитись доволі велика сума.
3. Чи отримаю я підтвердження про ліквідацію компанії?
При ліквідації на рівні штату вам буде наданий сертифікат про розпуск компанії в секретаріаті штату: Articles of Dissolution у Флориді, чи Certificate of Cancellation в Делавері.
Щодо податкової ми надаємо підтвердження про відправку форми на ліквідацію компанії, але сама податкова не надає документу-підтвердження про закриття податкового номеру компанії.
Це можна підтвердити тільки дзвінком в податкову.
4. Чи можна відновити компанію після її ліквідації?
Так, але для цього нам потрібно ознайомитись з причинами ліквідації. Оскільки, є ліквідація ініційована секретаріатом по причині не сплати річного податку штату, а є з ініціативи власника компанії.
5. Які документи необхідні для ліквідації компанії?
6. Що відбувається з коштами на рахунку компанії?
Кошти краще вивести на інший рахунок до ліквідації компанії. Ми радимо виводити кошти не на себе, оскільки потрібно буде в наступному році подавати ще один звіт.
Краще кошти на балансі, наприклад, витратити на оплату кредиторської заборгованості або сплатити витрати по компанії.
Перед ліквідацією ви можете скористатися консультацією з юристом, отримаєте розгорнуту відповідь на всі питання, докладно розберете процедуру ліквідації, а також отримаєте уточнення, про які ви раніше могли не підозрювати.
Юридична компанія 4В на ринку 8 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.
Надаємо послуги для 3 напрямків: