Зарплатний облік в США

Надаємо послугу з працевлаштування співробітників та ведення зарплатного обліку американських компаній.

Замовляй КОНСУЛЬТАЦІЮ

Замовити консультацію
Процедура працевлаштування співробітників

1. Які дані та документи необхідні для працевлаштування співробітників.

  • Дійсні документи з посвідченням особи: паспорт США, віза, водійські права, SSN.
  • Форма I-9: підтвердження легального працевлаштування в США.
  • Форма W-4: інформація про сімейний стан працівника, кількість утриманців і суми додаткових відрахувань.
    * У залежності від штату працевлаштування співробітників, необхідна додаткова інформація та форми для процедури реєстрації.

2. Кроки в оформленні.

  • Отримуємо дійсні документи щодо всіх співробітників, які проходитимуть процедуру працевлаштування.
  • Заповнюємо форми, відповідно до наданої інформації.
  • Розпочинаємо процедуру працевлаштування співробітників та повідомляємо про її завершення.

Переваги ведення
зарплатного обліку з компанією 4В

Статус SPN

Наша компанія – перший учасник Amazon Service Provider Network (SPN) на території Східної Європи, в категоріях Accounting і Tax.

SPN – мережа провайдерів послуг, схвалених, та рекомендованих Amazon для продавців.

Постійний супровід та консультування

Протягом усього часу співпраці вас супроводжує юрист і бухгалтер, яким можна поставити будь-які уточнюючі питання.

Гарантія відповідності законодавству

У разі неправильно або невчасно поданих звітів, фінансову відповідальність несе компанія 4В.

Всі декларації підписує CPA

Ви можете зустріти компанії, які не ставлять свій підпис, а пропонують це зробити Вам. Але в такому випадку вся відповідальність теж залишається на Вас.

У разі обслуговування компанії в 4В, всі декларації підписує наш бухгалтер (СРА), тому відповідальність несе наша компанія.

Надання послуг для нерезидентів

Ми ведемо компанії не тільки з боку законодавства США, але і з боку резидентства власника та працівників. Тому що володіємо широкими знаннями Податкового законодавства США, Украйни та країн східної Європи.

Економічна вигода від послуги
  1. Зменшення ризику помилок при розрахунку податків.
  2. Підвищення продуктивності.
  1. Оптимізація витрат.
  2. Точність та прозорість зарплатних виплат.
Що входить в послугу?

Комунікація з клієнтом у зручному месенджері протягом всього періоду надання послуги

Реєстрація компанії в акаунті податкової штатів.

Затвердження сум заробітної плати та податків з клієнтом перед виплатою.

Підготовка та погодження звітності, подання звітності до податкової.

Реєстрація компанії в кабінеті EFTPS для сплати податків.

Контроль сплати податку.

Комунікація з податковою у разі виникнення спірних питань (наприклад, по штрафах).

Своєчасна звітність по працевлаштованим співробітникам

Чому не варто відкладати послугу на потім?
  • Несвоєчасна сплата податків та подача звітності призводить до нарахування штрафів за прострочення строків.
  • Неврегульованість обліку заробітної плати може призвести до конфліктних ситуацій зі співробітниками компанії та падіння її репутації.

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Допоможемо розібратися з вибором форми ведення обліку компанії, способів оптимізації податків та в інших питаннях, пов’язаних з обслуговуванням компанії

FAQ про зарплатний облік в США

1. Чому компанія повинна «сплачувати» податки за своїх співробітників?

Законодавство побудувало систему сплати зарплатних податків таким чином, що компанія та її співробітники порівну ділять податковий тягар та майже всі федеральні податки сплачують порівну. Винятком є податок на безробіття.

2. Чи існують додаткові чинники, що впливають на оподаткування заробітної плати?

Безперечно, при нарахуванні кожного окремого податку, існують ліміти в сумі заробітної плати, до яких податок нараховується, і перевищуючи цей ліміт – податок не нараховується – Social Security Tax. І навпаки – ліміти в сумі заробітної плати, перевищуючи які – податок буде нараховуватися – Additional Medicare Tax. На деякі податки впливає сімейний статус працівника – Additional Medicare Tax.

3. Чому податки можуть відрізнятися за різні періоди при однаковій сумі заробітної плати?

Такі ситуації виникають при сплаті окремих податків. Наприклад, податок на безробіття, Federal Unemployment Tax, нараховується тільки на перші $7,000 заробітної плати. Таким чином, при зарплаті в $10,000, у перший календарний місяць року буде врахований податок на безробіття, проте в наступних ні, оскільки він вже вирахуваний.

4. Які штрафи будуть нараховані за несвоєчасну подачу звітності та сплату податку?

Суми штрафів за прострочену сплату податків та неподані звітності індивідуальні до кожного податку та кожної форми. Факторами, що впливають на розмір штрафу також є термін запізнення, розмір заборгованості, та інші чинники.

5. Як часто має подаватися звітність?

Звітність щодо сплачених податків подається щоквартально та щорічно, в залежності від виду податку.

Консультація юриста 4B для послуги зарплатного обліку в США

Перед передачею нам компанії на обслуговування Ви можете скористатися консультацією з юристом та бухгалтером, на якій ми розповімо більш детально про процедуру передачі компанії для обслуговування, а також Ви зможете обговорити нюанси, що стосуються конкретно Вашої ситуації.

На консультації Ви отримаєте розгорнуту відповідь на всі питання, докладно розберете процедуру обслуговування компанії, а також отримаєте уточнення щодо переваг послуги, про які раніше могли і не підозрювати.

4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.

Чому варто обрати саме нас?

Юридична компанія 4В на ринку 7 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.

Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce;
  • IT-компанії;
  • виробники та експортери.