Бан Amazon аккаунта через зміну особистих даних

Переїхали ви, наприклад, в інше місто або купили свій будинок і прописалися там, паралельно змінивши контактні дані в локальному банку, або дівчина вийшла заміж і змінила прізвище. Здавалося б, нормальні життєві ситуації, але у випадку Amazon-бізнесу, будь-яка з цих “нормальний ситуацій” може закінчиться блокуванням лістингу або аккаунта, ну або припиненням дії облікового запису і запитом на Utility Bill, що теж мало приємно.

Схожа ситуація сталася з однією з наших клієнток і крім втраченого часу та маси втрачених нервових клітин, їй це коштувало ще й грошей через двох-місячного простою аккаунта.

А все починалося цілком безневинно та щасливо – дівчина вийшла заміж і змінила прізвище.

Зміна прізвища закінчилася блокуванням лістингів на місяці

А почалося все досить невинно, дівчина отримала запит від Amazon на перевірку одного з інвойсів. Важливо зауважити, що лістинги під цей товар були створені ще 2 роки тому, товар добре продавався і нічого не віщувало біди.

Контракт з китайським виробником також був підписаний вже давно, постачальник не змінювався, але після виходу заміж та зміни прізвища були оновлені персональні дані в базі постачальника.

У відповідь на запит від Amazon були відправлені справжні інвойси від постачальника, на доказ того, що всі поставки здійснюються чесно та прозоро. Важливо розуміти, що багато процесів в службі підтримки Amazon автоматизовані. Не виняток і перевірка інвойсів, нею займаються спеціальні боти. І ось в даному конкретному випадку, бот Amazon не зміг правильно співвіднести нове прізвище дівчини в інвойсах з уже зміненим прізвищем в даних облікового запису продавця. Результат – блокування лістингів і запит додаткових даних.

Звернутися за допомогою в розблокуванні аккаунта

Просте і логічне вирішення ситуації зайняло 2 місяці

Для вирішення ситуації, що склалася було зроблено наступне:

  1. Перекладено і відправлено в службу підтримки свідоцтво про шлюб.
  2. Документи були доповнені копією сторінок паспорта до шлюбу і після, як додаткове підтвердження факту зміни прізвища.

Всі документи були перекладені та завірені нотаріально.

Незважаючи на таке, здавалося б просте, рішення ситуації, комунікація з підтримкою Amazon зайняла (увага!) – 2,5 місяці. В результаті все закінчилося успішно, лістинги були відновлені.

Форум amazon-продавців рясніє повідомленнями про блокування акаунта внаслідок зміни даних платежів. Не всі історії закінчуються добре, на жаль.

У чому небезпека зміни даних в акаунті продавця

Amazon намагається максимально захистити свій сайт, особисту інформацію покупців та продавців. Саме з цієї причини в акаунтах не відображається повна інформація про номер платіжних карт, була введена двофакторна аутентифікація та інші методи захисту.

При будь-якій зміні інформації в акаунті продавця Amazon передбачає найгірший варіант – вас зламали та незаконно отримали доступ до вашого акаунту. Тому відразу вмикаються системи блокувань: аккаунту і/або лістингів, створених з цього аккаунта. Тому все починається з невинного прохання скинути пароль, а закінчується запитом підтверджуючих документів.

Які особисті дані є “найбільш чутливими” для Amazon

Підтримка Amazon просить з максимальною увагою ставитись до зміни наступних даних:

  • Email address preferences (Email);
  • Payment information (Платіжні дані, включаючи білінг адреси);
  • Authorized secondary users on the account (Авторизація сторонніх користувачів, що мають доступ до аккаунту);
  • Two-step verification details (Деталі двофакторної автентифікації);
  • Business, shipping and returns, and tax information (Адреси, зазначені для доставки повернень і податкова інформація);
  • User permissions (Дозвіл для інших користувачів, що мають доступ до аккаунту);

Ну і звичайно ж, базова інформація – ім’я та прізвище, хоч вони змінюються вкрай рідко.

Висновки: як не допускати подібних блокувань

Порада тут дуже проста: максимально уважно та вдумливо вносити зміни в акаунті продавця. Якщо ви міняєте номер карти, з якої Amazon списує щомісячні платежі, то перевірте також білінгову інформацію, чи не потребує і вона поправки.

Додаткова рекомендація від підтримки Amazon: встановити мобільний додаток продавця, щоб відстежувати статус свого акаунту і оперативно реагувати на звернення підтримки.

Додаток Amazon Seller для iOS ви знайдете за цим посиланням >>, а додаток для Android платформ можете завантажити тут.

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Гарантовано надамо цінну інформацію безпосередньо для вашого бізнесу

Інші кейси
команди 4b

Як пройти перевірку для Compliance на іграшки.

Хто клієнт? KIDNIFY Причина звернення Наш клієнт продає дерев’яні іграшки для дітей старше 4 років. Оскільки для Амазона дуже важливо підтвердження якості та безпечності будь-якого товару для дітей – вони запросили сертифікацію. Самі документи у клієнта були: Не дивлячись на те, що сертифікати були надані, вони не проходили перевірку Амазона і неодноразово клієнт отримував відмову. […]

Розблокування лістингів за порушення копірайту на Shopify

Ніша: Фільтри для води Проблема: Клієнт отримав скаргу за порушення копірайту, внаслідок чого декілька його лістингів були автоматично заблоковані відповідно до законодавства. Рішення: Відповідно до законодавства США щодо копірайту Digital Millennium Copyright Act (DMCA), ми оперативно зібрали всю необхідну інформацію для заповнення скарги: Після цього ми допомогли скласти зустрічну скаргу (DMCA counter-notice), яка містила: Результат […]

Блокування, яке неможливо зняти

Амазон – один з найбільших e-commerce маркетплейсів. Висока конкуренція на платформі іноді призводить до використання недобросовісних методів для підвищення рейтингу, що може призвести до серйозних наслідків для продавців. Ніша: Канцелярське приладдя. Проблема: На початку продажів акаунт клієнта було заблоковано за порушення Code of Conduct без додаткових пояснень. Клієнт використовував сторонніх осіб для закупівлі відгуків на […]

безкоштовна консультація