Бан Amazon аккаунта через зміну особистих даних
Переїхали ви, наприклад, в інше місто або купили свій будинок і прописалися там, паралельно змінивши контактні дані в локальному банку, або дівчина вийшла заміж і змінила прізвище. Здавалося б, нормальні життєві ситуації, але у випадку Amazon-бізнесу, будь-яка з цих “нормальний ситуацій” може закінчиться блокуванням лістингу або аккаунта, ну або припиненням дії облікового запису і запитом на Utility Bill, що теж мало приємно.
Схожа ситуація сталася з однією з наших клієнток і крім втраченого часу та маси втрачених нервових клітин, їй це коштувало ще й грошей через двох-місячного простою аккаунта.
А все починалося цілком безневинно та щасливо – дівчина вийшла заміж і змінила прізвище.
Зміна прізвища закінчилася блокуванням лістингів на місяці
А почалося все досить невинно, дівчина отримала запит від Amazon на перевірку одного з інвойсів. Важливо зауважити, що лістинги під цей товар були створені ще 2 роки тому, товар добре продавався і нічого не віщувало біди.
Контракт з китайським виробником також був підписаний вже давно, постачальник не змінювався, але після виходу заміж та зміни прізвища були оновлені персональні дані в базі постачальника.
У відповідь на запит від Amazon були відправлені справжні інвойси від постачальника, на доказ того, що всі поставки здійснюються чесно та прозоро. Важливо розуміти, що багато процесів в службі підтримки Amazon автоматизовані. Не виняток і перевірка інвойсів, нею займаються спеціальні боти. І ось в даному конкретному випадку, бот Amazon не зміг правильно співвіднести нове прізвище дівчини в інвойсах з уже зміненим прізвищем в даних облікового запису продавця. Результат – блокування лістингів і запит додаткових даних.
Звернутися за допомогою в розблокуванні аккаунта
Просте і логічне вирішення ситуації зайняло 2 місяці
Для вирішення ситуації, що склалася було зроблено наступне:
- Перекладено і відправлено в службу підтримки свідоцтво про шлюб.
- Документи були доповнені копією сторінок паспорта до шлюбу і після, як додаткове підтвердження факту зміни прізвища.
Всі документи були перекладені та завірені нотаріально.
Незважаючи на таке, здавалося б просте, рішення ситуації, комунікація з підтримкою Amazon зайняла (увага!) – 2,5 місяці. В результаті все закінчилося успішно, лістинги були відновлені.
Форум amazon-продавців рясніє повідомленнями про блокування акаунта внаслідок зміни даних платежів. Не всі історії закінчуються добре, на жаль.
У чому небезпека зміни даних в акаунті продавця
Amazon намагається максимально захистити свій сайт, особисту інформацію покупців та продавців. Саме з цієї причини в акаунтах не відображається повна інформація про номер платіжних карт, була введена двофакторна аутентифікація та інші методи захисту.
При будь-якій зміні інформації в акаунті продавця Amazon передбачає найгірший варіант – вас зламали та незаконно отримали доступ до вашого акаунту. Тому відразу вмикаються системи блокувань: аккаунту і/або лістингів, створених з цього аккаунта. Тому все починається з невинного прохання скинути пароль, а закінчується запитом підтверджуючих документів.
Які особисті дані є “найбільш чутливими” для Amazon
Підтримка Amazon просить з максимальною увагою ставитись до зміни наступних даних:
- Email address preferences (Email);
- Payment information (Платіжні дані, включаючи білінг адреси);
- Authorized secondary users on the account (Авторизація сторонніх користувачів, що мають доступ до аккаунту);
- Two-step verification details (Деталі двофакторної автентифікації);
- Business, shipping and returns, and tax information (Адреси, зазначені для доставки повернень і податкова інформація);
- User permissions (Дозвіл для інших користувачів, що мають доступ до аккаунту);
Ну і звичайно ж, базова інформація – ім’я та прізвище, хоч вони змінюються вкрай рідко.
Висновки: як не допускати подібних блокувань
Порада тут дуже проста: максимально уважно та вдумливо вносити зміни в акаунті продавця. Якщо ви міняєте номер карти, з якої Amazon списує щомісячні платежі, то перевірте також білінгову інформацію, чи не потребує і вона поправки.
Додаткова рекомендація від підтримки Amazon: встановити мобільний додаток продавця, щоб відстежувати статус свого акаунту і оперативно реагувати на звернення підтримки.
Додаток Amazon Seller для iOS ви знайдете за цим посиланням >>, а додаток для Android платформ можете завантажити тут.