Як пройти перевірку для Compliance на іграшки.
Хто клієнт? KIDNIFY
Причина звернення
Наш клієнт продає дерев’яні іграшки для дітей старше 4 років. Оскільки для Амазона дуже важливо підтвердження якості та безпечності будь-якого товару для дітей – вони запросили сертифікацію.
Самі документи у клієнта були:
- Test reports від лабораторії;
- Children’s Product Certificate (CPC) від виробника.
Не дивлячись на те, що сертифікати були надані, вони не проходили перевірку Амазона і неодноразово клієнт отримував відмову. Причину відмови вказували наступну – неправильна або неповноцінна інформація в CPC.
Для апелювання такого рішення до нас і звернувся клієнт.
Стратегія роботи
Оскільки ми чітко розуміли причину відмови, був побудований наступний план:
- Аналіз документа;
- Дзвінок до Амазон для уточнення інформації;
- Оновлення документа;
- Передача до перевірки Амазон нового документа.
Тут важливо розуміти, що лабораторні перевірки були прийняті Амазоном, тому проблема була саме в CPC.
CPC – це короткий документ-висновок, який створюється виробником і має містити основну інформацію щодо продукту, його виробництва та проведених перевірок. Він не має якоїсь обов’язкової форми, але має перелік обов’язкової інформації, яка має бути освітлена.
Позаяк такий документ створюється виробником, іноді дійсно деяка інформація може бути не викладена, або викладена неповноцінно, тому, як і в цьому випадку, іноді його потрібно оновлювати, або ж перероблювати повністю.
Дії команди 4В
В даному кейсі ми працювали чітко по плану.
- Аналіз документа.
На перший погляд – документ був складений правильно і містив всі 7 пунктів (Їх можете оглянути ось тут – https://www.cpsc.gov/Business–Manufacturing/Testing-Certification/Childrens-Product-Certificate), тому довелось вглядатися у деталі:
- В адресах не було вказано країни;
- В контактах не було вказано прізвища та/або посади контактної особи;
- В шапці була лишня інформація та граматично невірно описано матеріал продукту.
- Дзвінок до Амазону.
Ми побачили помилки з нашого аналізу, але завжди краще себе перепровірити та уточнити напряму чи є додаткові проблеми / питання до документації, тому ми також замовили дзвінок від Seller Support team.
Агент перевірив дані всередині та підтвердив нашу теорію, а також відмітив, що сам документ оформлено погано, бо в документі деякі пункти ближче до полів, а деякі далі.
- Оновлення документа.
Ми переробили документ з нуля, відповідно до офіційного прикладу (його можна подивитись тут – https://www.cpsc.gov/Business–Manufacturing/Testing-Certification/Childrens-Product-Certificate/CPC-Example-Toy).
Зробили форму простіше та чіткіше, використовуючи таблиці, та оновили інформацію всередині, узгодивши все відповідно до шаблону та додавши дані, яких не було.
Результат
Документ було прийнято менше ніж за 4 дні та лістинг було активовано.
Рекомендації
Амазон відомий своїм прискіпливим аналізом та високим вимогам до деталей будь-якого документа. CPC – це документ, який нерідко оформлюється “на колінці” секретарями, або простими робітниками на виробництві. Це і є основною причиною ось таких невеликих, але все ж недоробок в них. Одна добра новина в тому, що цей документ завжди можна оновити і повторно направити на перевірку.