Реєстрація та верифікація Revolut

Підберемо рішення для IT та e-commerce бізнесу, виробників, постачальників послуг в США.

Закриємо всі питання реєстрації.

Замовляй КОНСУЛЬТАЦІЮ

Замовити консультацію
Процедура реєстрації платіжної системи
  1. Збір інформації
    Документи на компанію, паспорт власника компанії, податковий номер компанії, номер телефону, пошта, сторінка у ФБ або сайт компанії.

    Документ що підтверджує знаходження власника на території США або ЄС (рахунок за комунальні послуги, банківська виписка, віза США або ЄС, картка біженця, тощо)

  1. Реєстрація платіжної системи
    Заповнення заявки та подання всієї додаткової інформації.
  2. Верифікація аккаунту.
    Заповнення всіх анкет та запитів від Revolut.
  3. Вирішення нестандартних ситуацій
    Комунікація зі спеціалістами підтримки у разі виникнення складнощів із верифікацією.

Переваги реєстрації
Revolut із компанією 4В

Досвід

Компанія 4В зареєструвала понад 100 акаунтів Revolut за роки нашої діяльності

Фіксована вартість послуг

Компанія 4В бере фіксовану ставку за послуги й ви заздалегідь знаєте кінцеву вартість реєстрації акаунту, без прихованих платежів та додаткових витрат.

Експертність в ніші

Ми надаємо повний спектр послуг для власників закордонного бізнесу в сфері IT, E-commerce, для виробників. А це означає, що ми звертаємо увагу на специфіку ніші.

Переваги реєстрації Revolut
  • Онлайн відкриття
    Відкрити рахунок можна дистанційно, без відвідування відділень.
  • Терміни відкриття 7-15 днів
    Матимете змогу отримувати оплати у валюті за вищою вартістю.
  • Отримання та відправка коштів
    Де б ви не знаходилися, можете платити без прихованих комісій. З більш ніж 30 валютами на вибір.
  • Revolut картка
    Доступна віртуальна та фізична карта.
    Можете замовити картку та знімати гроші з будь-якого банкомата світу.

  • Операції із криптовалютою
    Платіжна система дозволяє у застосунку проводити різні операції із криптовалютою.
  • Захист ваших коштів
    Revolut у 2018 році отримав європейську банківську ліцензію, наразі в процесі отримання британської та американської ліцензії, тому можна зберігати кошти без ризиків.
Чому не варто
відкладати реєстрацію Revolut?
  • Відкриття рахунку Revolut дозволяє заощадити кошти на відкритті банківського рахунку.
  • Особливо це актуально для відкриття рахунку на американську чи європейську компанію, де необхідна особиста присутність.
Що входить в послугу?

Безплатна консультація із юристом

Відкриття рахунку

Верифікація рахунку

Комунікація із підтримкою у разі додаткових запитів.

Успішно зареєстрований та верифікований рахунок Revolut.

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних із реєстрацією платіжної системи Revolut, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.

FAQ про реєстрацію Revolut?

1. Які шанси реєстрації Revolut?

Шанси успішної реєстрації сягають 100% за умови наявності всіх необхідних документів а також якщо ваша діяльність не є забороненою.

2. Які терміни реєстрації?

В середньому термін реєстрації займає від 5 до 15 робочих днів.

3. Які документи потрібно надати для реєстрації?

Для реєстрації особистого акаунту:

  1. Паспорт.
  2. Пошта та номер телефону.
  3. Діяльності клієнта, та посилання на вебсторінку або сторінку у Фейсбуці.
  4. Документ що підтверджує перебування в країні ЄС або США.

Для реєстрації бізнес акаунту:

  1. Документи компанії (уставні документи де чітко видно дату реєстрації компанії, її номер, назву та адресу).
  2. Податковий номер компанії.
  3. Паспорт контактної особи компанії.
  4. Номер телефону, пошта.
  5. Сайт компанії або сторінка у Фейсбуці.
  6. Данні вашого реєстраційного агента.
  7. Підтвердження перебування власника компанії в ЄС або США.

4. Чому можуть відмовити в реєстрації Revolut?

Ви можете отримати відмову, проте це відбувається дуже рідко. Відмова може прийти, якщо контактна особа компанії раніше займалась забороненою діяльність та отримувала такі оплати через Revolut. Або ваша компанія займається продажем заборонених товарів чи послуг.

5. Чи можу я отримувати гроші з Revolut в доларах або євро?

Так, ви можете переказувати гроші на свої валютні рахунки у доступній валюті.

6. Чи можу я зняти гроші з карти Revolut в валюті, а не гривні?

Так ви можете зняти гроші у доларах не виводячи гроші на свої банківські рахунки. Це можна зробити в касі відповідних банків за допомогою картки.

Консультація юриста 4B по реєстрації Revolut

Перед реєстрацією ви можете скористатися консультацією з юристом, на якій розповісте більш детально про ваш бізнес та задачі, що перед вами стоять.

Юрист зі свого боку допоможе підібрати оптимальний варіант для вирішення вашої задачі. Ви отримаєте розгорнуті відповіді на всі питання, докладно розберете процедуру надання послуги, а також отримаєте уточнення щодо реєстрації Revolut, про які раніше ви могли не підозрювати.

4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.

Чому варто обрати саме нас?

Юридична компанія 4В на ринку 8 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.

Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce
  • IT-компанії
  • виробники та експортери