Опрацювання запиту на підтвердження операцій американського банку
Однією з останніх тенденцій сучасного корпоративного світу є використання всіх можливих переваг міжнародного онлайн банкінгу для бізнесу. За минулі десять років кількість таких цифрових банків стрімко зросла. Очікується, що до 2024 року загальна кількість користувачів цифрового банкінгу зросте до 3,6 мільярдів у всьому світі. Необанки пропонують зручність, доступність до послуг 24/7 та інноваційні «фічі», що робить їх конкурентоспроможними порівняно з традиційними банками. Проте, маючи відповідні переваги, такі банки можуть час від часу влаштовувати KYC перевірки та надсилати запити на оновлення певної інформації по компанії та власнику аккаунту.
Сьогодні ми хочемо вам розповісти про наш досвід надання відповіді на один з таких запитів і про те, які складнощі можуть виникати під час проходження таких верифікацій.
Ситуація
До нас звернувся один з клієнтів, власник американської LLC, якому ми раніше успішно відкрили банківський рахунок в Mercury Bank. Оригінальний запит від банку потребував надати підтвердження операцій в США по компанії, тому, детально вивчивши всі вимоги, ми приступили до реалізації плану.
Рішення
Із самого початку ми планували перекрити такий запит підготовкою та наданням договорів з підрядниками та контрагентами з США, з якими вже на той час співпрацював наш клієнт. Зробивши всі необхідні дії, ми надали вказані договори, але банку цієї інформації виявилося замало – вони потребували більшого, при цьому лише зазначили, що оригінальний запит від них не змінюється. Потрібно було змінювати тактику. Тому, після обговорення з клієнтом, було прийняте рішення про спробу надання первинної документації у вигляді Інвойсів, які б змогли також слугувати proof of US operations його американської LLC. Ось вже і інвойси були готові до відправки, ми всі в очікуванні фінального закриття запиту, але і на цей раз банк вмикає червоне світло! Запит, як ви можете здогадатися, знову залишається незмінним і виникає потреба повторно надати докази. На цьому етапі для нас це вже стало особистим викликом, який треба довести до кінця, адже ми не бачили жодної причини не закривати такий запит зі сторони банку. Ми почали міркування і з’ясували цікаву деталь: так як клієнт мав партнера, що знаходився безпосередньо на території США, то ми змогли надати в банк локальну адресу їх майбутнього офісу компанії. На наш подив, банк такий документ не прийняв також, тому було вирішено описати всю ситуацію максимально детально і направити листа в підтримку банку. Відповідь не змусила довго чекати – всі пояснення та наведені аргументи були прийняті банком, а додаткові запити – повністю зняті. На цьому моменті вже всі видихнули з полегшенням, адже проблема була остаточно вирішена.
Результат
Результатом роботи над цим кейсом стало те, що клієнт зміг надалі безперешкодно користуватися своїм корпоративним рахунком і продовжувати вести бізнес в США.
Рекомендації
Оглядаючись на цей кейс, ми розуміємо, що не завжди такі історії можуть закінчитися happy end’ом, адже непоодинокі випадки, коли клієнти самостійно вирішують надавати документи і опрацьовувати такі запити, доводячи ситуацію до того моменту, звідки вже шляху назад немає. Тому ми завжди будемо раді допомогти Вашому бізнесу підкорити нові міжнародні вершини і втриматися на них! Звертайтеся за консультацією до наших експертів і ми з радістю розглянемо вашу ситуацію.