Блокування, яке неможливо зняти

Амазон – один з найбільших e-commerce маркетплейсів. Висока конкуренція на платформі іноді призводить до використання недобросовісних методів для підвищення рейтингу, що може призвести до серйозних наслідків для продавців.

Ніша: Канцелярське приладдя.

Проблема:

На початку продажів акаунт клієнта було заблоковано за порушення Code of Conduct без додаткових пояснень. Клієнт використовував сторонніх осіб для закупівлі відгуків на нову лінійку товарів.
Підрядники запевняв клієнта, що:

  • Схема, якою закуповувались рев’ю “біла”
  • Разом з акаунтом клієнта заблокувався і їх акаунт, а значить – це масове блокування
  • Це звичайне блокування, а не Code of Conduct, тому нема про що хвилюватись 

Рішення:

Провели аудит діяльності акаунту за останні 3 місяці і виявили, що блокування було спричинено накруткою відгуків. Підготували стратегію, та першу детальну апеляцію та додаткові документи, які направили клієнту. Було подано 12 апеляцій, але лише 2 дійшли до саппорту в початковому вигляді. Клієнт модифікував апеляції, видаляючи на свій погляд не важливі пункти, що погіршило ситуацію. 

Результат, як це вплинуло на бізнес клієнта:

Аккаунт отримав мітку “no path for reinstatement”, що означає, що такий акаунт майже неможливо розблокувати, оскільки Амазон надалі не розглядає апеляції, а автоматично відхиляє їх.

Від самого початку шанси на розблокування акаунту були низькими через серйозне порушення правил. Блокування Code of Conduct, яке було накладене на аккаунт, зазвичай виникає через серйозні порушення політик Амазону. Важливо розуміти, що накручування відгуків не є допустимою практикою і завжди несе ризик блокування акаунту.

Крім того, Амазон суворо карає за маніпуляції з відгуками і рідко надає другий шанс на виправлення. 

Кожне блокування є унікальним, і причини можуть бути не завжди очевидними. Тому, якщо ваш акаунт був заблокований, найкраще звернутися до спеціалістів. Наша команда в 4В проведе детальний аналіз і допоможе знайти оптимальне рішення для вашого бізнесу.

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Гарантовано надамо цінну інформацію безпосередньо для вашого бізнесу

Інші кейси
команди 4b

Як пройти перевірку для Compliance на іграшки.

Хто клієнт? KIDNIFY Причина звернення Наш клієнт продає дерев’яні іграшки для дітей старше 4 років. Оскільки для Амазона дуже важливо підтвердження якості та безпечності будь-якого товару для дітей – вони запросили сертифікацію. Самі документи у клієнта були: Не дивлячись на те, що сертифікати були надані, вони не проходили перевірку Амазона і неодноразово клієнт отримував відмову. […]

Розблокування лістингів за порушення копірайту на Shopify

Ніша: Фільтри для води Проблема: Клієнт отримав скаргу за порушення копірайту, внаслідок чого декілька його лістингів були автоматично заблоковані відповідно до законодавства. Рішення: Відповідно до законодавства США щодо копірайту Digital Millennium Copyright Act (DMCA), ми оперативно зібрали всю необхідну інформацію для заповнення скарги: Після цього ми допомогли скласти зустрічну скаргу (DMCA counter-notice), яка містила: Результат […]

Опрацювання запиту на підтвердження операцій американського банку

Однією з останніх тенденцій сучасного корпоративного світу є використання всіх можливих переваг міжнародного онлайн банкінгу для бізнесу. За минулі десять років кількість таких цифрових банків стрімко зросла. Очікується, що до 2024 року загальна кількість користувачів цифрового банкінгу зросте до 3,6 мільярдів у всьому світі. Необанки пропонують зручність, доступність до послуг 24/7 та інноваційні «фічі», що […]

безкоштовна консультація