+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Реєстрація торгової марки в США

Реєстрація торгової марки дозволяє заборонити продаж товару / послуг в ніші, з використанням таких же слів, словосполучень, логотипів, які використовуються вами. Позбавляючи вас від підробки, копіювання конкурентами, а також блокування на маркетплейсах.
b3lineicon|b3icon-badge||Badge
Види ТМ
Основні види торговельних марок: словесні, графічні, комбіновані, об’ємні, звукові, торгова марка на аромат.
b3lineicon|b3icon-gavel||Gavel
Захист бізнесу
За допомогою номера реєстрації можна подати скаргу на порушника, в тому числі на таких маркетплейсах як Amazon, Ebay і т.д.

Захистіть свій бізнес!

Отримайте безкоштовну консультацію

Ваші дані захищено і вони не будуть
передані третім особам

Переваги реєстрації торгової марки в США

Крім можливості додаткового заробітку у вигляді отримання виплат (роялті) за використання вашої торгової марки іншими продавцями, ви також отримуєте:

b3lineicon|b3icon-shield-law||Shield Law

Виключне право використання

З ТМ ви отримуєте захист від копіювання, підробки, незаконного перепродажу як конкурентами, так і фабриками, на яких знаходиться виробництво

b3lineicon|b3icon-scale||Scale

Допомога в боротьбі з неправомірною конкуренцією

Маючи зареєстровану ТМ ви можете врегулювати порушення ваших прав інтелектуальної власності як досудово, так і за допомогою суду

b3lineicon|b3icon-tag||Tag

Додаткова вартість бізнесу

ТМ на лінійку товару / послуг з часом можна буде назвати брендом, що викликає більше довіри у покупців. Якщо мова піде про продаж бізнесу, наявність ТМ з тривалим терміном використання, підвищить його вартість

b3lineicon|b3icon-money-bag||Money Bag

Можливість отримати грошову компенсацію

У разі порушення ваших прав інтелектуальної власності, ви можете стягнути з порушника грошову компенсацію, як в судовому порядку, так і в досудовому вирішенні ситуації

Окремі переваги для Amazon-підприємців:

Блокування конкурентів на Amazon, Ebay та інших маркетплейсах

Якщо ви бачите, що на маркетплейсе продавець використовує вашу торговельну марку, продає ідентичний товар, за допомогою номера реєстрації ТМ, ви можете подати скаргу на порушення ваших прав, і Amazon заблокує продавця, заборонивши йому продаж цього товару.

Можливість отримати Amazon Brand Registry

Підтвердження наявності торгової марки маркетплейсом. Можливості Brand Registry:

  • розширене оформлення лістингу (можна візуально наблизити до зовнішнього вигляду сайту);
  • використання фото і відео контенту;
  • розширений інтерфейс рекламного кабінету;
  • можливість блокувати хайджекерів.

Чому варто вибрати саме нас

Юридична компанія 4В на ринку 7 років, ми не “робимо все”, що говорить про вузьконаправлість та знання тонкощів конкретних ніш.

Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce;
  • IT-компанії;
  • виробники експортери.

Діє гарантія повернення коштів за послуги компанії в повному обсязі, в разі відмови в реєстрації ТМ.

Надійність

 

Ми дбайливо ставимося до ваших проектів і даних, тому кожну співпрацю супроводжує підписанням NDA – Угоди про нерозголошення. Надання послуг також супроводжується двостороннім підписанням договору, що підкріплює ваші права і наші обов’язки.

Експертність

 

230+ успішно зареєстрованих торгових марок з 230+ поданих. Щомісяця подаємо на реєстрацію +10 ТМ. Серед наших кейсів – вирішення досудових суперечок і стягнення грошової компенсації на користь клієнта, з такими загальновідомими брендами, як Amazon, Starbucks, Whirlpool, Chanel. Кейси з анулювання реєстрацій торгових марок, які порушують права клієнта.

Гарантії

 

Перед реєстрацією Торгової марки проводимо якісний пошук по існуючим, схожим Торговим маркам, і даємо прогноз успішної реєстрації у відсотковому вираженні. В разі негативного показника, даємо рекомендації по внесенню змін до Торговельної марки, які підвищать ймовірність успішної реєстрації. Даємо гарантію повернення коштів за послуги компанії в повному обсязі, в разі відмови від реєстрації, хоча таких прецедентів не було.

Швидкісь

 

Процедура реєстрації Торгової марки займає від 8 до 10 місяців.
Попередній пошук по Торговим маркам – до 5 робочих днів.

Кінцеві терміни реєстрації визначаються терміном перевірки заявки патентним повіреним в USPTO.

Також...

 

Під час усієї процедури реєстрації, угоду супроводжує юрист, який повідомляє про стадії процесу реєстрації, а також додатково консультує у разі виникнення питань.

Процедура реєстрації Торгової Марки в США:

1. Пошук по ТМ і вибір класів

Надання переліку товарів, назв / зображень ТМ. За результатами пошуку – визначення кількості класів ТМ

2. Збір інформації

Перелік товарів, на які буде реєструватися ТМ, назва / зображення ТМ, дані заявника або компанії, посилання на листинги / сайт

3. Подача заявки

Подача заявки на реєстрацію Торгової Марки в Патентне відомство США

4. Отримання сертифікату

Отримання сертифікату про успішну реєстрацію Торгової Марки

Економічна вигода від послуги

Компанія 4В бере фіксовану ставку за послуги і ви заздалегідь знаєте кінцеву вартість реєстрації Торгової Марки, без прихованих платежів та додаткових витрат.

Ми не беремо додаткову, погодинну оплату за:

  • відповіді на формальні запити експерта (у разі попередніх відмов в реєстрації);
  • спілкування з експертом Патентного відомства;
  • консультації з клієнтом.

Чому не варто відкладати реєстрацію торгової марки?

Торгова марка – актив, який не вимагає додаткових коштів на обслуговування, не несе з собою зобов’язань перед держ. органами, але окуповує себе з перших днів подачі на реєстрацію.

Якщо у вас ще залишилися питання – замовте безкоштовну консультацію з юристом

Реєстрація конкурентами

Часта практика, коли конкуренти (в особливості на маркетплейсах), бачать активне зростання продажів, і реєструють вашу назву бренду на себе. В даному випадку, якщо пропустити опозиційний період, під час якого ви можете подати апеляцію на незаконне привласнення ТМ, анулювати зареєстровану торгову марку буде дуже складно і фінансово затратно.

Реєстрація фабрикою

Також часто до нас звертаються з проблемою, коли фабрика, на якій клієнт виробляє товар, самостійно подає на реєстрацію ТМ, а потім вимагає додаткової сплати за товар (роялті).

Конкуренція на маркетплейсах

Блокування на маркетплейсах за фіктивними зверненнями конкурентів – сітуаціі, коли конкуренти в нечесній боротьбі подають фіктивні скарги на ваш товар / аккаунт, і спростувати скаргу можна лише при наявності зареєстрованої торгової марки або в процесі її реєстрації. Якщо ТМ у вас не буде, ви втрачаєте можливість виведення коштів, а також будете щодня втрачати кошти на потенційних продажах через блокування аккаунту.

Наявність схожої ТМ

Наявність ідентичної, схожої торгової марки – не рідкий випадок, коли при створенні бренду (неймингу), не проводився попередній пошук. Після виробництва партії товару з нанесеною торговельною маркою, або відвантаження товару на склад, а часто і після тривалих продажів, виявляється, що дане найменування торгової марки порушує чиїсь права – через схожість та ідентичність. Кращий випадок – вам дозволять продати товар з виплатою роялті, в гіршому випадку – вам заборонять продаж товару і нарахують виплату грошової компенсації.

Терміни реєстрації

Прискорення реєстрації торгової марки в США не передбачено законодавством. У разі виникнення проблем з порушенням ваших прав, або доказ того, що ви не порушуєте ні чиї права, вам необхідно буде дочекатися закінчення реєстрації. Тому варто це передбачити заздалегідь.

Amazon Brand Registry

Додаткові можливості Amazon Brand Registry – якщо розглядати в розрізі маркетплейсу Amazon, вам відкривається додатковий функціонал, що допомагає виділити свій товар серед інших продавців, збільшити кількість продажів, тим самим збільшивши свій дохід.

Перенесення лістингів

Приклад: у вас зараз лістинги під брендом “Ромашка”, через рік після продажу, ви подаєте на реєстрацію ТМ і дізнаєтеся, що бренд для ваших товарів зайнятий, і подаєте на реєстрацію торгову марку “Мак”, ​​реєструєте Brand Registry і потім намагаєтеся підключити існуючі лістинги до Brand Registry, нічого не виходить. В кінці кінців звертаєтеся в підтримку і отримуєте стандартну відповідь:

If you choose to re-brand a product you must create a new ASIN rather than update an existing ASIN. This is true even if the product does not change materially after the brand update.

Rebranding or packaging difference on products are a root cause of customer order returns and can potentially hurt your metrics. Due to this, Amazon does not allow the brand name to be changed for an ASIN.

Щоб вирішити це питання доведеться виконати дуже багато монотонної роботи, щоб не втратити накопичену на лістингах інформацію за рік продажів.

Якщо у вас ще залишилися питання – замовте безкоштовну консультацію з юристом

FAQ про реєстрацію торгової марки в Америці:

1. Як виглядає звіт з результатами пошуку по Торговій марці?

Пошук по торговій марці необхідний для оцінки успішної реєстрації ТМ. У пошуку ми перевіряємо на наявність ідентичних або схожих торгових марок в цьому ж класі відповідно МКТП (Міжнародною класифікацією товарів і послуг). Залежно від результатів пошуку ми запропонуємо рекомендації щодо подальших дій: подача на реєстрацію, або список змін які необхідно внести для успішної реєстрації.

У звіті з пошуку ви отримаєте:

  • Інформацію про зареєстровані торгові марки і поданих на реєстрацію, які в точності збігаються з вашою торговою маркою;
  • Інформація про торгові марки, схожих з вашої (графічно, фонетично і з написання), і їх аналіз з прогнозами можливих ризиків;
  • Поправки з доопрацювання торгової марки (якщо це можливо, а не необхідно просто створювати іншу) та інші рекомендації, спрямовані на збільшення шансів успішної реєстрації;
  • Класифікацію ваших товарів згідно МКТП і визначення кількості класів, в яких буде реєстрація торгової марки;
  • Можливий відсоток успішної реєстрації ТМ, на думку наших експертів;
  • Детальний розрахунок вартості послуг і державних зборів.

2. Що таке "клас" і як визначається їх кількість?

Клас – це групи товарів / послуг, що класифіковані за певними критеріями, наприклад, за сферою застосування або матеріалом виготовлення.

Всього передбачено 45 класів, 34 для товарів і 11 для послуг.

Кожен клас має чітке формулювання і список товарів, які в нього входять. Наприклад, всі види спортивного екіпірування включені в 28 клас, в тому числі і наколінники, але медичні наколінники входять до 10 класу.

Після того як ви надасте весь список товарів, на які планується реєстрація торгової марки, юрист визначить під яку кількість класів потрапляє ваш товар. З практики, в середньому це 1-3 класи.

Також за результатами пошуку ви можете в заявці на реєстрацію ТМ подати тільки кілька або один клас товару.

Але не варто плутати класи і категорії на Amazon, не завжди товари з однієї категорії потрапляють під один клас.

3. Поширені причини відмови в реєстрації ТМ

  1. Наявність ідентичною торгової марки.
  2. Наявність подібної торговельної марки:
        • звучать однаково в розмові;
        • схожі зовні;
        • мають однакове значення в перекладі;
        • створюють однакове загальне комерційне враження.

4. Як збільшити успішність реєстрації ТМ?

Найкраще, якщо назва вашої торгової марки буде вигаданою, а також не буде містити імен, прізвищ, загальновідомих найменувань.

5. На кого краще реєструвати Торгову марку: фізичну чи юридичну особу?

Зареєструвати торгову марку можна як на фізичну особу, так і на юридичну.

У першому випадку, при наявності компанії ви можете віднести торгову марку як частину витрат, за яку виплачуєте роялті.

Другий варіант підходить для тих хто “будує” бренд або розглядає можливість продажу бізнесу в майбутньому. Тоді торгова марка на компанію підвищить загальну вартість бізнесу.

6. Хто може зареєструвати ТМ в США?

Самостійно зареєструвати торгову марку в США можуть тільки резиденти. Якщо ви резидент якоїсь іншої країни, вам необхідно скористатися послугами адвоката – такі вимоги законодавства США.

Не секрет, що деякі фрілансери беруться за подачу таких заявок на реєстрацію ТМ нерезидентами, і вказують вас як резидента США. В такому випадку патентний повірений може запросити utility bill, як підтвердження вашого проживання в США.

Також доведеться самостійно стежити за процесом реєстрації, так як всі повідомлення від USPTO будуть приходити вам. У цьому ж випадку і готувати відповіді на Office action.

7. Чи може конкурент зареєструвати мою ТМ на себе?

У США, на відміну від інших країн, діє право пріоритетності. Тобто, якщо ви почали використовувати торговельну марку (не реєструючи її) раніше іншого представника, то за вами закріплений пріоритет у подачі торгової марки на реєстрацію.

У разі якщо конкурент захоче подати вашу торгову марку на реєстрацію, у вас буде 30 днів з моменту публікації торгової марки, на те щоб подати заперечення проти такої торгової марки, таму що ви почали використовувати її першим.

На жаль таке право існує тільки в США. Будьте обережні, коли товар починає активно продаватися на території однієї країни, варто перевіряти чи не реєструє хтось вашу торгову марку в іншій країні. Тому що шанси оскаржити таку реєстрацію невеликі.

8. Чи допоможе торгова марка боротися з конкурентами?

Торгова марка захищає права інтелектуальної власності та дозволяє заборонити продаж ідентичного товару, або копії.

Відбувається це шляхом судового розгляду, а на маркетплейсах можна подати скаргу на порушення ваших прав, і в короткі терміни вона буде прийнята.

9. Чи дає мені захист реєстрація авторського права в США та в інших країнах?

Торгова марка, як і патенти, має локальну силу і захист, тільки в тій країні, де отримана реєстрація.

Тому щоб отримати охорону знаку в тій країні, де ви ведете бізнес-діяльність під цим брендом, вам необхідно його зареєструвати саме в цій країні.

У Вас є можливість зареєструвати ТМ декількома способами:

  • Безпосередньо подати заявку на реєстрацію в Патентне відомство тієї країни, де ви хочете отримати захист.
  • Скористатися Мадридської системою (відповідно до Мадридської угоди, ви можете одночасно подати заявку в 123 країни, які не оплачуючи в кожній окремо держ. збори).

10. Який вид торгової марки вигідніше реєструвати?

Подавайте на реєструю торгову марку в чорно-білому кольорі – це закріплює за вами право використовувати ТМ на товар в різних кольорах.

Якщо подасте торгову марку в червоному кольорі, то використовувати в чорному буде заборонено.

Також краще всього використовувати стандартний шрифт Times New Roman. Це дозволить в майбутньому змінювати шрифт вашої ТМ, вдаючись до курсиву і інших дизайнерських оформлень.

Якщо при реєстрації використовувати дизайнерське оформлення шрифту, то змінивши його через кілька років, вам доведеться реєструвати нову ТМ.

Словесна торговельна марка – найпоширеніший тип ТМ, не має підводних каменів.

Графічна – якщо говорити в контексті Amazon, то на таку торговельну марку можна отримати Brand Registry.

Комбінована – торгова марка, що об’єднує і словесну, і графічну.

Здавалося б кращий варіант, але таку торговельну марку можна використовувати тільки в комбінації. Розділити напис і додаткові елементи не можна. Для цього необхідно реєструвати окремо графічну і окремо словесну торговельну марку.

Безкоштовна консультація юриста 4B для послуги реєстрації ТМ в Америці

Перед реєстрацією ви можете скористатися безкоштовною консультацією з юристом, на якій зможете розповісти більш детально про ваш продукт, про цілі реєстрації – якщо такі є, обговорити нюанси, що стосуються конкретно вашої ситуації.

На консультації ви отримаєте розгорнуту відповідь на всі питання, докладно розберете процедуру реєстрації, а також отримаєте уточнення щодо реєстрації, про які ви раніше могли не підозрювати.

4B - надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах

Відгуки про нашу роботу

Спасибо компании 4B. Они всегда поддерживали нас - Амазон предпринимателей. Самое приятное - Вы можете рассчитывать на поддержку даже в трудные времена (вам никогда не откажут).

Denys Khmarskiy

img data-skip-lazy
Эта компания, которой я доверяю на 100% свои финансовые вопросы (как самое личное в жизни любой женщины). Мало того, что прилиные люди, еще и очень приятные.

Anastasiia Binyk

4B для мене вже значно більше а ніж підрядчик чи партнер! 4B це вже мої друзі! Це професіонали, на яких я можу опиратись, у яких я завжди можу отримати вископрофесійну консультацію, пораду, чи допомогу.

Назар Дронь

Хочу выразить свою благодарность компании "4В"! Короли своего дела !!! Заказывал TM UK и TM USA. Вопрос решен и дело доделано до логического завершения, благодаря усилиям команды "4В". 4В - рекомендую!

Vitalii Yaremych

Очень доброжелательное отношение к клиенту и его проблемам - всегда можно обратиться за советом и помощью даже по сопутствующим вопросам, и плюс ко всему качественные консультации по вопросам торговли в США. Респект Вам!

Павел Яранин

Обращалась в компанию по вопросу регистрации ТМ в США. Получила исчерпывающие ответы на все вопросы и подробный отчёт. Нравится ответственность и нормальная человеческая коммуникация с сотрудниками компании. От всей души желаю Вам дальнейшего процветания!

Elena Shvedova

Інші наші послуги

Чудово, Ваші дані відправлено

Ваші дані було успішно відправлено. Незабаром хтось з учасників нашої команди звяжеться з Вами і надасть всю необхідну інформацію. Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових...

читати більше
Бухгалтерський облік американських компаній в QuickBooks

Тижневий практичний курс Гарантоване працевлаштування для найкращих учнів лютого 24 Початок курсуfacebookinstagramНашій компанії потрібні бухгалтери для роботи з американськими компаніями, які ми реєструємо та супроводжуємо. На ринку таких фахівців мало, а досвід тих,...

читати більше
Запис вебінару Стратегія реклами на Amazon 2021

Запис вебінару   Стратегія реклами на Amazon 2021   Як підготувати рекламу до високого сезону, коли трафіка буде багато, а конверсія максимально висока?Що робити в Чорну п’ятницю / Кіберпонеділок, максимізувати продаж чи прибуток?Чи варто підіймати ціну на...

читати більше
Вебінар “Реєстрація Торгової Марки від А до Я: США, Китай та Європа”

Запис вебінару   Реєстрація Торгової Марки від А до Я: США, Китай, Європа   Кому и коли варто реєструвати ТМ;Етапи реєстрації ТМ та Ніцька класифікація;Особливості реєстрації ТМ в США/Китаї/Європі;Amazon Brand Registry: Методи отримання і останні зміни в...

читати більше
Юрисдикції

Юрисдикції Актуальні матеріали від провідних експертів 4B.uaDialogue is an essential part of any script Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марокРОЗДІЛИ...

читати більше

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua