Страхування Амазон акаунтів

Допомагаємо отримати сертифікати страхування
Certificate of Commercial General Liability Insurance для:

  • акаунтів зареєстрованих на фізичних осіб
  • акаунтів зареєстрованих на європейські компанії

Замовляй КОНСУЛЬТАЦІЮконсультацію

Замовити консультацію
Процедура cтрахування акаунтів Амазон

1. Збір інформації:

  • акаунт фіз.осиби/чи на компанію;
  • резидентство власника/країна реєстрації компанії;
  • оборот по акаунту за останні 12 місяців;
  • категорія товарів.

3. Завантаження сертифіката

Надаємо інструкцію для завантаження сертифіката.

2. Підготовка пакета документів та їх підпис

Страхова компанія готує договір та сертифікат на основі наданої інформації. Для підписання договорів використовується зручний сервіс.

4. Верифікація сертифіката Амазоном

Зазвичай Амазон верифікує сертифікат протягом доби.

Переваги страхування
Amazon-акаунтів з компанією 4В

Досвід

Понад 500+ сертифікатів.
Компанія 4В допомагає отримувати сертифікати з першого дня впровадження Amazon вимоги страхування акаунтів.

Відповідність стандартам Amazon

Сертифікат надає українська страхова компанія, що відповідає міжнародним стандартам, має відповідне ліцензування, та вчасно відповідає на запити Amazon по сертифікатах.

СТАТУС SPN

Компанія 4В – перший учасник Amazon Service Provider Network (SPN) на території Східної Європи, в категоріях Accounting і Tax.

SPN – мережа провайдерів послуг, схвалених та рекомендованих Amazon для продавців.

СУПРОВІД ЮРИСТОМ

Протягом усього процесу надання послуги, угоду супроводжує юрист, який завжди на зв’язку та консультує у разі виникнення питань.

Переваги страхування акаунтів на Amazon
  • Дотримання вимог Amazon
    Акаунт продавця відповідатиме вимогам політик Амазон, а це значить на вас не будуть накладені санкції у вигляді заборони виведення коштів та блокування акаунтів.
  • Безпека особистої відповідальності
    Страхування відповідальності бізнесу вберігає від судових витрат у разі виникнення спору.
  • Оборот в $10 000
    При досягненні обороту в $10 000 у продавця немає можливості відмовитися та оминути страхування акаунту.
  • Обмежені терміни
    Амазон обмежив терміни надання сертифіката страхування.
    У продавця на це є лише 30 днів з моменту отримання запиту.

Замовте БЕЗКОШТОВНУ консультацію

Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних зі страхуванням акаунтів Amazon, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.

ЩО ВХОДИТЬ В ПОСЛУГУ?

Безкоштовна консультація

Сертифікат страхування

Інструкція по завантаженню сертифіката

Повний супровід у наданні послуги

Верифікований сертифікат CERTIFICATE OF COMMERCIAL GENERAL LIABILITY INSURANCE

Послуга вважається наданою після того, як Amazon верифікує сертифікат

FAQ ПРО
страхування Амазон?

1. Що таке страхування Амазон (CERTIFICATE OF COMMERCIAL GENERAL LIABILITY INSURANCE)?

Це документ, який підтверджує факт страхування відповідальності продавця товарів на Амазон.

2. Що дає цей сертифікат?

Страхування акаунту продавця Amazon забезпечує покриття претензій щодо відповідальності за продукт, що виникають у зв’язку з продуктом, який Ви продаєте на Amazon.

Що включає витрати на юридичний захист і будь-які збитки або врегулювання, які можуть бути присуджені в успішному позові.

3. Що буде, коли не надати сертифікат?

Амазон залишає за собою право заморозити виплату коштів по акаунту, а згодом і заблокувати.

4. Що коли Амазон не прийме сертифікат?

У нас не було жодного прецеденту з 500+ оформлених страховок. Для того, щоб уникнути такого досвіду слід обирати перевірену страхову компанію.

5. Куди завантажувати сертифікат?

Сертифікат завантажується в акаунт продавця у відповідний розділ. При роботі з нами ви отримаєте детальну інструкцію.

6. На який термін видається страховка?

Сертифікат страхування діє один рік. Через рік його необхідно оновлювати.

7. Що буде, якщо не подовжити страхування?

Якщо Ви не продовжуєте сертифікат страхування, то Ваш акаунт продавця не буде відповідати всім вимогам Амазон. Тобто Амазон може застосовувати до Вас санкції: від призупинення виплат до блокування акаунту продавця.

8. Чи потрібно продовжувати страхування ще на рік?

Так. За вами залишається зобов’язання подовжити страхування. Звертаємо вашу увагу, що Amazon надсилає листи із запитом — не пропустіть.

9. Якщо обіг по акаунту зараз нижчий за $10 000 на місяць, чи потрібно мені продовжувати страхування?

Так, $10 000 це прохідний поріг, після якого ви щорічно маєте продовжувати страхування.

10. Чи можна після співпраці із компанією акселератором в наступному році отримати страхування від української компанії?

Так, ми вже отримали сертифікати для наших клієнтів, Amazon їх успішно верифікує та не запитує додаткову інформацію.

КОНСУЛЬТАЦІЯ ЮРИСТА 4B для послуги отримання сертифіката страхування

Перед реєстрацією Ви можете скористатися консультацією з юристом, на якій отримаєте відповідь на свої питання та деталі надання послуги.

4B – надійний партнер у захисті ваших прав на глобальних ринках та світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.